Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hm te vroeg blij geweest.. :( Het was vannacht weer ouderwets om 03:20 uur raak..........

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Vanmorgen kreeg Collin om 05:45 uur de fles en nu is manlief weer zijn fles aan het geven. Hij kwam om 09:45 uur... Heerlijk !

3. rheallover

rheallover Actief lid

ik las het en heb het direct gedaan :)

Alyssa ging vanacht gewoon door met hangen, wel bij mama slapen niet in haar wiegje :| uiteindelijk kreeg ik haar wel in haar eigen bedje, en vandaag is ze al stuk rustiger als gisteren.

Maar nu zak ik zelf helemaal door de grond, krijg net sms van mn vriend dat ie terug gaat naar utrecht en ik het zelf maar moet uitzoeken met die kleine :cry: alsof ik niet genoeg ellende heb komt dit er ook nog eens bij, die ene kans die ik gegeven had heeft ie verkeerd benut, had hem direct moeten wegsturen dan had het niet zo veel pijn gedaan als nu.

Ien, ach was de kleine niet helemaal lekker van dr prikje, ben benieuwd hoe de kleine hier erop reageert, met de hielprik sliep ze gewoon verder namelijk :) echter kreeg ze er later wel last van, haar voetje was gevoelig en zodra je eraan kwam krijste ze de boel bij elkaar.

Ik ga nog maar ff naar bed uithuilen

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Rheallover:

Wat een klootzak van een vent zeg... Ik kan goed begrijpen dat het echt zeer doet.. Maar meis, doe het dan maar alleen, want aan zo'n vent heb je dan ook helemaal niks. Er zullen vast genoeg mensen in je omgeving zijn die willen helpen..

Dikke knuff voor jou !

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge meiden het was hier een vroegertje 6 uur maar meneer slaapt nu nog steeds samen met papa.

Rheallover wat een laffaard is het zeg om het op deze manier te doen.
    gewoon lekker alles alleen gaan doen meid.Hij verdiend z'n kind niet.

Verder wat een kl....te weer is het zeg.

Vanmiddag naar de reumatoloog ben benieuwd.

6. ff alles gelezen,maar flesjestijd nu!

Rheallover,dikke knuffel meid! wat een kl**tzak is dat zeg! bah bah
    hij is jou en je kleintje niet waard!

liefs

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ien, hoop dat de prikjes vandaag niets meer doen en je een heerlijk rustig meisje hebt.

Kuki, het gaat dan wel nog niet elke nacht geweldig, maar het begin is er! Nog even en ze slaapt elke nacht door.

Son, succes vanmiddag.

Rheallover, wat een K*Tactie. Kies voor jezelf en de kleine, jullie redden het wel samen. <knuf>

Rapoenzel, heel veel plezier op de bruiloft.

Mamalieske, je moet je niet schuldig voelen. Je moeder is vast ontzettend lief met de kleine en heeft haar heus wel getroost. Komt wel goed. Volgens mij is het voor jou erger dan voor Isa.

Ik ben trouwens helemaal uitgeslapen. De nacht begon om 00.00 toen even voeden om 04.00 uur en toen om 05.30 krampjes, getroost en verder geslapen tot 08.00. Ik weet niet wat me overkomt, zelfs het inslapen ging snel en makkelijk. Gisteravond ook al en nu ligt hij ook...komt zo vast nog wel even brullen, maar toch. Zou het dan toch de uitwerking zijn van de osteopaat?

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Sh*t...zoogcompressen op :confused:

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahah maandverband knippe :) :) :) :)

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki het is zeker een uitwerking van de osteo .Nu nog bakeren en je krijg een nieuw kind.hihi Meid het is je gegund die rust.
    Hij zal zich ook veel lekkerder gaan voelen.Als hij z'n rust en ontspanning kan vinden.Ik heb dat hier meegemaakt toen ik met de fysio begon en bakeren.

Nou ik ga wat doen.

11. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje Reallover wat een ontzettende laffe klootzak zeg, sorry hoor maar dan ben je toch wel heel erg triest als je je vrouw en kind zo (en dan ook nog op deze manier) in de steek laat.

KNUFFEL

Eh Kiki ik heb er nog wel een paar, maar daar heb je natuurlijk niets aan. ehm maandverbandjes ertussen?

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Waarom moest ik nou perse van die iniminimaandverbandjes kopen :( echt, wat een gigadoos ben ik toch.

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    washandje ook nog een oplossing :) :) :)

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :) haha.. beter dan dat de luiers op zijn Kiki! Fijn zo'n nacht.

Alice, op die eerste foto.. heeft Lutein echt een reuzenhand vergeleken Lenthe hahaha..

Lutein sliep gister pas om 21 uur dus kon ik toen pas eten.. pff.. maar ze ging pas huilen om 4.30 alleen was ik toen al een tijdje wakker door haar gekreun, gepuf en gesteun in haar slaap. :( Zou het een oplossing zijn om haar in haar eigen kamertje te leggen 's nachts? Dan word ik niet van elk kreuntje wakker denk ik.

Son, je hebt pb.

15. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Lin: idd in haar eigen kamertje leggen!

Rheallover: wat een eikel zeg! Dat hij er helemaal inzakt! Sterkte meid!

16. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ow ow ow ow ow ow ow ow ik bn pis link

gisteren met dat smerige weer naar de ikea gegaan. savonds.. snel met mn moeder zodat mannetje thuis bij robin kon blijven.
    wilde graag een nieuwe salon tafel kopen..
    nou ik die gekocht. moest je die afhalen bij het afhaalcentrum even iets verder dan de ikea zelf.
    daar de rekening afgegeven en mn pakket ontvangen. loeizwaar ik en mam hem in de auto getild. paste net erin.. het regende dat het giet dus alles snel snel.
    komen we doodmoe thuis aan kijk ik op de doos. zit er een hele andere tafel in dan ik gekocht heb.,.,
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

helemaal balen en over de rooie.. mn hormonen gieren nog steeds door me heen. al die moeite voor niks.

fuck firma... heb altijd wel wat aan de hand met de ikea.

morgen maar terug om te ruilen..

17. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen

nou dit was nacht 6 dat ze helemaal heeft doorgeslapen....hhmmmm
    (sorry dames bij wie niet het geval is)komt bij jullie ook wel goed.

rheallover(((knuffel))) hij is jullie niet waard...maak het beste van met zijn 2en.(al is dat makkelijker gezegd dan gedaan)

maro ff tot 10 tellen!!!

kiki dat wordt naar de drogist....

18. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    Goedemorgen!

Rheallover: wat een rotstreek. heel veel sterkte meid!

Maro: hahaha ikea, breek me de b*k niet open.......

Kiki, hier heb ik er nog 100 over.... (tja, wel aanschaffen, maar geen borstvoeding geven.... :rolleyes: )

Heerlijke nacht gehad!
    Gisteren naar de woonbeurs geweest. Viel erg tegen. De huishoudbeurs is leuker....
    Wel weer veel te veel geld uitgegeven natuurlijk... :confused:

Vandaag gezellig uit eten met collega's! :)

Ik ga ff wat nuttigs doen beneden!

Groetjes Stefanie

19. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Rhealover wat een *&*^%$vent heb je toch. Niet meer op reageren gewoon voor jezelf en je kleintje kiezen. Nouja zo gewoon is t niet maar je red t wel meis!

Kiki wat fijn zo'n goeie nacht!

Lintje, idd eigen kamertje. Dan word je alleen wakker van t echte alarm :)

Leuk trouwens t Lutein Lenthe bezoekje, erg leuke foto's! Enne Alice,,,tomtom mss handig hihi

Ach homeopathie en dat soort dingen zijn huisartsen enz vaak niet zo'n fan van. Heb ik al een paar keer gemerkt. Maar ik vind t wel werken, dus gebruik t gewoon.

Voeden op t cb is toch normaal. Hier moet je vaak lang wachten en ze adviseren zelfs om een fles ofzo mee te nemen. Hier staat ook gewoon een fleswarmer enz enz. Ik voed daar ook gewoon als ze begint te blêren. Zijn ook zat mama's die terug komen van t consult, hun kind aankleden en eerst voeden voordat ze weggaan.

Hier trouwens een mega nacht. Gevoed om half 10, toen begon ze te huilen om t kwartier ofzo. Om half 12 dus nogmaals gevoed, maar nu gewoon aan de borst, dacht anders kan ik dadelijk de helft wegmikken. Toen geslapen tot 7uur ! Aangezien ik erg lui was lekker bij mij in bed gepakt en liggend gevoed en weer doorgeslapen tot half 11. Toen gedoucht met zn tweeen. Aangezien ik t nog te vroeg vond voor t voeden haar bedje naast t raam gezet en daar ligt ze nu nog steeds gekke geluiden te maken en lol te hebben. (daar lacht ze wel om maar om mij ho maar ;) )
    Echt geweldig, maar ga zo maar eens voeden, we willen t gezellig houden vandaag hihi

20. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hallo lieverds, daar was ik ook weer ! Nog niet helemaal opgeknapt, maar voel me beter dan van de week. Gatverdarrie zeg, ik had het echt goed te pakken. Ik kon echt helemaal niets binnen houden, geen eens een slokje water, ik begon al bijna te denken dat ik weer zwanger was, whahahahahhaa ! Ik kan nu gelukkig weer iets eten en drinken zonder dat het met dezelfde rotgang weer eruit ligt.....

Ik heb alleen nog niet de puf gehad om terug te lezen, daar zal ik vanavond eens goed voor gaan zitten.

Lintje, ik heb de kolf nog niet opgestuurd, leek me niet verstandig om half kotsend de deur uit te gaan :) :) :) Kan ik hem nog naar je opsturen ?

Voor de rest ben ik gisteren met Keenan naar het consultatiebureau geweest, voor de allereerste "echte" afspraak. Ik was tussendoor al twee keer geweest om te wegen, de laatste keer op 11 september, en toen woog hij 4550 gram.

Gisteren gingen ze dus weer wegen, en meneer doet het supergoed, hij is namelijk weer flink gegroeid, hij weegt nu 5300 gram en is 57 cm lang.

Tijdens het gesprek met de arts nog even gesproken over zijn naveltje. Er groeit namelijk een stukje wild vlees uit zijn naveltje, en dat begon toevallig gisteren ook te bloeden, en ik vroeg me af of daar iets aan te doen was. Ze heeft het nu aangestipt met een of ander middel, en nu moet ik dinsdag terug komen om het nog een keer te laten aanstippen. Als het goed is zal dat stukje wild vlees er dan vanzelf afvallen.

Ze was meer dan tevreden over Keenan, hij ziet er gezond uit, reageert prima en is ook een zeer tevreden jochie.

En oh ja, vergeet ik helemaal te vertellen: na het wegen wil ik hem zijn luier weer omdoen dus ik til hem van de weegschaal in zijn omslagdoek.... Jullie raden het misschien al, ik werd dus helemaal ondergepiest, fijn !

Zaten we bij die arts, wilde ze zijn piemeltje bekijken of de balletjes goed ingedaald waren etcetera, dus weer luier af, ja hoor, meneer schijt de hele boel onder daar........

Waarschijnlijk voelde hij zich erg op zijn gemak daar, whahahahaha !

Sorry voor het ego berichtje, maar ik ga nu even alles terug lezen en dan reageren op de rest !

Deel Deze Pagina