Tanja, Naomi zweet soms ook in haar nekje ( vooral bij een baaldag van haar, als ze van alles niets wil ). Maar dan is haar tempo ook netjes. Tussen de 37.5 en 38.0 is lichte verhoging, wel iets om 'alert' op te zijn. Maar nog niet frustrerend Sonja-> Inderdaad een leuk idee, om de beebs dan met zijn allen op een foto te zetten. En inderdaad om de zoveel tijd weer afspreken, lijkt mij ook leuk!
Heb het genoteerd .. Zal het morgen in orde maken, voor jou en Kuki . Zal dan ook even vragen naar het 'nummertje' zodat je kan zien wara het pakketje dan is op dat moment . Ik stuur jullie een PB. als ik het verzonden heb
Hmm, kreeg meteen een flash dat ik dan thuiskom met iemand anders' kind Maar dat komt zeker nog doordat ik mijn uk nog niet heb gezien en hem dus nog niet herken.
Denk dat ze dan wel reageren op hun namen hoor , en jou ook wel goed herkennen . Of een button opspelden met de naam: ik ben ... en mijn mamma is ...
Wordt nog ingewikkeld met al die wagens, dat past natuurlijk nooit in een auto, dan zou iedereen met een eigen auto moeten komen. Zou je een draagdoek kunnen gebruiken voor die uren?
Is wel zo leuk voor de foto, dat we de baby's uit elkaar kunnen houden Niet perse een mutsje dan, Lutein mag natuurlijk d'r jurkje aan.
.. wil lutein ook in haar jurkje zien ... Ik ga eens proberen of ik slaap in kan halen.. Begin moe te worden..
Nou op hoop van goede zegen dat ik de namen niet weer eens verwissel Tanja, goed zo je hebt een keuze gemaakt.... ik hoop dat je nu wat rust gaat krijgen en je wat zekerder gaat voelen! Kathy slaap lekker meid, hoop dat je snel wat langere nachten gaat krijgen.... tis niet niks iedere keer je bedje uit. En spugen doet Isa alleen als er nog een boertje dwars zit, maar soms valt ze gewoon meteen als een blok in slaap dan is het boertje laten een ware kunst. Loran, tjee wat een bult luiers! Maar dames thnx voor de tip ik ga die van de c1000 eens testen Isa krijgt namelijk ook rode plooitjes van de pampers. Zweten mwah valt mee hier, alleen als het warm is maar ik ruik wel sneller heb ik het idee. Gisteren sollicitatie gesprek gehad en vandaag al te horen gekregen dat ik as dinsdag voor de 2de ronde mag komen, schijnbaar heb ik een goede indruk achtergelaten Wish me luck!
LUCK mamalies, ja, zo snel na je bevalling aan't solliciteren toont natuurlijk een hele hoop inzet Succes!
FIBI Proficiat! Eindelijk! Voor jou was het helemaal een drama zeg, zo'n zwangerschap! Loran, thnxxxx maar laat je me wel ff weten wat je aan kosten maakt voor het verzenden en zo?! En als je een vergoeding voor de luiers wil, hoor ik het natuurlijk ook graag. Heb net een half uur bij Ysabelle op de kamer gezeten, ze wilde niet slapen. Moest ff een tijdje op mijn pink zuigen, een speen blieft ze niet. Ik ben uiteindelijk weggegaan toen ze mijn pink losliet en ik zag dat ze haar handjes ontspande (geen vuistjes meer). Maar ik hoor haar nu al wel weer prutten, dacht net dat het gelukt was... Vandaag veel (drukke) visite gehad, denk dat ze daar een beetje last van heeft. We zijn natuurlijk wel erg verwend met 2 goede nachten. Gabriel is nog steeds ziek maar ligt wel in zijn eigen bedje. Ik hoop dat hij een beetje opknapt en morgen beter is.
Dames, dames, moet het perse nu ook zo hard gaan hier? Kan het niet meer bijhouden....slaap er wel even een nachtje over...
@ Kuki -> Zal even kijken wat de verzendkosten gaan bedragen.. Maar je moet zelf maar zien hoor.. hoeft van mij niet.. maar als je het niet kan laten ...