Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Heerlijk he meiden die nachten.

LIn hub dat bed verhuizen.Zo kom je nog niet aan je rust.En wees niet bang je hoord haar echt wel.

Stefaniek neem die dingen mee naar het uitje iemand wil ze avst wel overnemen. ;)

Missgroovy waarom zou je tegen mama lachen :) :)

Heb hier de was opgeruimd,papieren uit gezocht,Rekeningen betaald jee wat is het toch een hoop elke maand.En ga nu maar douche kolven en naar het ziekenhuis.
    Trouwens DA heeft heelveel baby spul in de aanbieding doekjes luiers enz enz.

Tot laters

2. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ja ik zag het in de WIJ magazine staan....ff neuzen morgen

3. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo, dan ga ik nu eens even reageren op jullie gebabbel !

@mirrepir1981: het probleem met de luiers komt mij maar als te bekend voor ! Volgens mij staat pampers erom bekend dat ze heel erg snel doorlekken... Het zijn de duurste luiers, maar zeer slechte kwaliteit. Ik gebruik de luiers van het Kruidvat, en ben daar zeer tevreden over.

@Rapoenzel: wat een prachtige foto van Collin, echt een lieverd om te zien !

@Raccon: nog steeds zo een last van je maag ? De buikgriep heerst weer volop (en ik spreek uit ervaring....)

@Mamalieske: hoe is het gegaan met Isa na de prikjes ? Heeft ze er erg veel last van gehad ? En wat een heerlijke foto's van Isa zeg, vooral die met dat handje op haar wang vind ik echt schattig !

@Loran: ook al zo een mooie lach foto, wat staat Naomi er mooi op zeg, echt een dikke vette glimlach hoor ! En ik doe ook gewoon de flessen met kraanwater hoor, ik heb af en toe gewoon echt even geen tijd om water te koken en dan pas een fles klaar te maken. Amber is er ook groot door geworden en gezond, dus volgens mij kan het absoluut geen kwaad.

@Sarake: gefeliciteerd met het tante zijn. Ik hoop dat alles goed gaat met je zus en Cédric. Jij bent dus ook te pakken genomen door dat vervelende griepvirus ! Moeilijk he, om dan de kleine niet om je heen te hebben..... Hier waren mijn moeder en schoonmoeder omstebeurt in huis, zodat Keenan niet door mij aangestoken zou worden.

@Fibi: wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Even een dikke knuf om je een hart onder de riem te steken !

@Kuki: hoe is het resultaat met de Friso inmiddels ? Ik gebruik voor Keenan ook een combinatie van Friso 1 en Friso Comfort, voornamelijk tegen het spugen en de darmkrampjes. Ik merkte vanaf dag 1 het verschil, ik had opeens een veel vrolijker kind ! Wauw, die foto's van Gabriël en Ysabelle, het is echt één gezicht !

@Alice: jij krijgt tenminste nog kraamvisite, hihihihi ! Hier is het echt minimaal hoor, ik heb echt weinig kraamvisite gehad. Van de broers en zussen van mijn vader (dat zijn er in totaal 14 !) heb ik niks geen kraamvisite gehad, ze zouden zich moeten schamen. Maar aan de andere kant: ik voel me nu ook tot niets verplicht, ze zoeken het maar lekker uit ! En over je vraag van de slaapzak: toen ik een slaapzak kocht voor Keenan bij de Prenatal kreeg ik te horen dat ik die de eerste drie maanden niet mocht gebruiken in verband met verstikkingsgevaar of zoiets, weet niet wat er van waar is hoor.....

@Kathy: wat een prachtige foto's van Serjenka en Leander, heb je dat laten doen bij een fotostudio of heb je dat zelf gedaan ?

@Sonjaw: hahahaha, die foto van je verslaafde mannen, wat schattig om te zien zeg !

Pffffffffff, nu neem ik even pauze hoor, ik zit pas op pagina 293, dus nog 13 te gaan, maar mijn hoofd begint helemaal te tollen van al die lettertjes die ik moet lezen. Ik ga straks weer even verder !

4. rheallover

rheallover Actief lid

Meiden, bedankt voor jullie steun, echt het helpt enorm, ik zit er helemaal doorheen en zit toch maar meer en meer te denken als ik even rust hou.

dus als afleiding maar eens beetje bijlezen en reageren

mvamberenkeenan, ja pampers zijn heel slecht ! het is dat ik die kortingsbonnen wilde gebruiken, maar ook hier trouw aan kruidvat luiers, kruidvat rules 8) maar wat rot dat je een beetje ziekjes ben, goed rusten daar knap je vast wel van op :)
    Alyssa had laatst ook bloed zitten aan haar rompertje rond de navel, echter 2 dagen later bij het cb geweest maar er was niks te zien :rolleyes:

loran, hier kook ik het water en doe het in een fles zodat ik voor heel de dag genoeg heb, eer dat het water namelijk is afgekoeld is mevrouw al helemaal over haar doen van het wachten, dus kan ik het ten alle tijden simpel opwarmen.

missgroovy, ook hier mag je de kleine op het cb gewoon voeden, ik neem ook altijd de fles mee omdat het precies rond etens tijd is :) wel wacht ik totdat ze gewogen is, dan maar even doen alsof ik haa rniet hoor, daarna krijgt ze dr fles voor ze naar de arts moet of voor ik wegga, resultaat, rustig doorslapen bij de arts of onderweg naar huis ;)

kiki, hir ook een neiuwe doosje compressen, had ze ineens niet meer nodig toen de bv gestopt was :D

stefanie, tja de huishoudbeurs is zo druk daar kan je over de koppen lopen (toen met de 9maanden beurs geweest), niet echt prettige ervaring dat geduw als je zwnager ben (voordurend zorgen maken om de kleine)
    veel plezier met je collega's vandaag ;)

maro, wat erg zeg al dat gesleep voor niks :| heb zelf nog geen negatieve ervaringen met ikea (zal vast nog wel komen)

lintje, Alyssa slaapt altijd in haar eigen kamertje, als ze net als vanacht geen zin heeft in haar wiegje t slapen dan leg ik haar eventjes naast me in hetzelfde kamertje op het bed (makkelijk dat ze een grote kamer heeft :D) Maar heb daar verder geslapen maar is idd erg lastig die wilde dromen van je kleintje, je bent zelf heel snel wakker bij ieder geluidje die ze maken omdat je denkt dat ze wakker worden of er iets aan de hand is (dus bij d ekleine liggen is ook niet de oplossing om van een snurkende man af te zijn :) )

5. rheallover

rheallover Actief lid

ok deze keer belde hij me wel op, om te vertellen waaraan het ligt, mijn ouders drammen teveel door, en dat klopt ook wel een beetje en kan begrijpen dat ie dat zat is (gezien we na een jaa rnog niet in aanmerking komen voor een huisje wonen we bij mijn ouders) maar goed, anders had ie nooit bij zn kleine kunnen zijn, en hij moet blij wezen dat mijn ouders het toelieten dat hij hier ook kwam wonen als ze maar een vergoeding kregen voor de extra boodschappen etc, scheelt een hoop kosten die je ander wel hebt.

Maar ikwil hem toch eens goed spreken als ie terug is van het werk, er zit meer dwars en ik wil weten wat en waarom. Hij moet ook inzien dat ie nu zn laatste kans verspild heeft, sochtends normaal weggaan als anders en dan ineens een sms sturen dat je weg wil, had het me dan gelijk gezegd.

Ik ben echt radeloos, ik moet keuzes maken waarvan ik niet zeker weet of ik die wil en kan maken.

O Alyssa wil nu beetje van mn aandacht :) ik ga maar even knuffelen, lucht misschien op.

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Rheallover: wat een enorme klootzak zeg! is hij niet goed wijs? Meid stop er geen energie meer in..je bent veel beter af zonder hem! Maar rotsituatie zo zeg met je kleintje...wens je veel sterkte!

Oh daar begint ze weer....denk dat ze een beetje buikgriep/kramp heeft. Toen straks een vieze poepluier die zuur stonk! Dat rook echt niet gezond. Komt dan denk ik door mn moeder die was hier eergister terwijl ze eeigenlijk strontziek was (ze heeft r niet vast gehad maar toch) Dus ik zei dat net tegen mn moeder, van dat ze misschien beetje aangestoken is, zegt mn moeder: "neee ik heb het juist van haar!" Doe even normaal zeg! Heb echt een rare moeder!

7. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Bij ons is de VK en de kraamzorg voor osteopaat… gelukkig

Rhea : ik hoop dat het vandaag beter gaat met het huilen? O meid ik lees net dat je vriend weg is. En dat hij je dat per SMS even verteld. Wat een ongelofelijke idiote man.Sorry dat ik even zo over hem praat. Dat een relatie verkeerd gaat , ok die dingen gebeuren ( maar niet vlak na de geboorte van je kind, als je samen zoiets bijzonders meemaakt). Maar hoe kun je nu als vader je kind in de steek laten. Ik zou bijna zeggen wees blij dat je ervan af bent. Zo iemand verdient het niet om vader te zijn en jij verdient per definitie beter. Maar aan zo’n opmerking heb je natuurlijk niets. Jij hebt verdriet, en staat er nu alleen voor ( maar dat kun je, Loran kan het, Wannie kan het, ik heb het ooit gedaan, en dus kan jij het ook !)

Lintje en Alice : Echt helemaal geweldig die foto’s

Hier nog steeds twee keer per nacht. Menneer wil gewoon elke 3 uur de borst, niets aan te doen. Maar de eerste nachtvoeding duurt niet zo lang meer dus dat scheelt al een boel.
    Zijn huilerigheid neemt af gelukkig ,want ik raak er gesloopt van : weer even extra respect voor kiki, hoop dat
    Thorsten nu echt rustiger wordt.

Mijn buikspier doet nog steeds pijn, maar ik red het nu zonder die pijnstillers, dus dat is lekker.

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Rheallover-> Denk dat je beter af bent zonder hem..
    Neem maar een voorbeeld aan mij en Wannie ;) .
    Wij kunnen het ook...
    ( ok. ik heb dan een nieuwe vriend, maar die zie ik hooguit 2dagen in de week :oops: ).
    Jij en de kleine kunnen het wel hoor.
    En je hebt je ouders ook nog die achter je staan ;) ..

Ver ga ik even bijlezen ( met een krijsende Naomi op de achtergrond)

9. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Oh ja gister paniek bij mij.
    Mijn toeschietreflex deed het niet meer.
    Gewoon echt niet meer.
    En daardoor werd Espen zo driftig dat hij ook niet meer goed aan te leggen was, en toen wist ik het echt niet meer..
    Masseren hielp niet,ontspannen ging niet meer met een krijsende baby, die ook de fles weigerde.

Huisartsenpost gebeld : en ik mocht gelijk spray komen halen.
    Tegen de tijd dat Jasper terugkwam met de spray was Epsen zo uitgeput dat ik hem rustig aan mijn borst kreeg en mijn TSR het weer deed :)

Maar de spray gaat wel van pas komen met kolven.

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Rheal, had helemaal er over heen gelezen. Jee meid, wat een k-dag voor je. En ik kan je wel zeggen dat het een enorme l u l is maar tja.. ik ken hem niet en hou niet van hem. Jij hebt hier gevoelens bij, ik zeg; laat je leiden door de tijd en door je gevoel. En praat het hier maar van je af en als je advies nodig hebt, hartstikke welkom. Hele grote knuffel.

Alice, we richten een nieuwe club op: de raremoedersclub. Heb ook al de verschrikkelijkeikkotsopmijnschoonmoederclub.

Ik ga zo de wieg verhuizen, ik ben bang dat ik dus de afgelopen weken haar twee keer per nacht in haar slaap uit de wieg heb getrokken. :) Denkende dat ze wakker was. Logisch dat ze dan 's nachts maar 10 minuten over de voedingen doet, ze slaapt gewoon nog half... hahahaha.

hmm.. als de wieg weg is.. kunnen ik en Tj vanavond misschien ook weer eh "klussen met rubber".

Lutein drinkt dus 140 ml.. (en dat gaat lekker snel zo'n fles). Toen ben ik gestopt met nog meer geven.. en na een uur viel ze in slaap.. hehe.. Nu weer even met mijn uiers aan de machine. Ik heb veel melk nodig.. joehoe joehoe joehoe

Oh, Jet, ik kon niet op je wachten, heb zelf de kolf gekocht.

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hoe weet je of je TSR het niet meer doet dan?
    En wat is dat voor spray?

12. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo ff tijd om te reageren, man ligt ziek in bed en Aron slaapt... Hij heeft last van een sprongetje denk ik of hij doet gewoon heel veel indrukken op als hij wakker is, want het slapen overdag gaat gepaard met om de paar minuten wakker worden, huilen, en weer doorslapen en dat kan gerust 2 uur duren en dan is het weer tijd voor de volgende voeding... Maar 's avonds en 's nachts geen probleem. Vanaacht weer lekker doorgeslapen... Hopelijk houdt hij dit ritme nu een beetje vol!

De fysio constateerde dat Aron toch een blessure in zijn nek heeft opgelopen tijdens de bevalling en dat dat de reden voor zijn voorkeurshouding is. We hebben goed wat tips gekregen om hem overdag te stimuleren de andere kant op te kijken en in de kinderwagen en box ligt hij op zijn zij tegen zo'n stabilisatiekussen. Met slapen doet hij dat gewoon op zijn 'lekkere kant' maar wel in een rolletje van handoeken zodat zijn gezicht niet helemaal naar de matras draait... ( maar wel zover dat hij eventueel kan spugen ( al doet hij dat haast nooit...)

Verder gaat alles toppie

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik gebruik dus een combi van Friso normaal en Comfort maar ik vind dus niet dat het spugen minder is geworden. Ze spuugt nog net zoveel, dus ik weet eigenlijk niet of ik ermee door moet gaan. Gabriël spuugde ook veel in het begin en dat is uiteindelijk vanzelf goed gekomen. Ik geef ook die druppels van VSM erbij.

Ik zal dinsdag eens overleggen met het CB. Ik geef nu 2 scheppen normaal en 3 scheppen Comfort in een fles, misschien maar eens 1 normaal en 4 comfort doen of eens helemaal comfort doen. Als ik echt geen verschil merk, stop ik met die comfort, die is tenslotte ook een stukkie duurder en dan draai ik maar een was extra in de week... :rolleyes:

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Daarom geef ik Naomi geen comfort meer ;) .
    Naomi reageerde daar te fel op ( ook deed ik zoveel schepje normaal, en de rest comfort).

Nu geef ik haar alleen de druppels en Standaard voeding ( Nutrilon), en 's avons af en toe ( om de 2/3 dagen) een heel klein beetje Nutrix. Spugen is hier nu bijna helemaal weg ;) .
    Wat ze nu 'spuugt' , laat ze het meer uit haar mond lopen, en is veel minder dan een mondje vol..

Moet nu eerlijk zeggen, heb nu 2 dagen geen druppels gebruikt, en ze doet het prima..
    Maar ik ben er nu wel weer mee begonnen, want daarmee verminderd het hopelijk nog meer..

Hmmzz..
    Dag 4 is aangebroken..
    Weer huilen etc.
    En op de arm is ze vrij stil, maar verder :cry: ..
    Hoop dat het niet zo lang gaat duren, maar kan 2 weken duren, volgens oei, ik groei.

15. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zo daar zijn we weer,de zon scheen dus ik dacht eventjes lekker naar buiten.winkelcentrum is 5 min lopen.
    naar appie heijn geweest lekker croissantjes gehaald met chocolade erin.hhmmmm(slecht voor de lijn)
    ook zijn we bij de zeeman binnengewipt.moest boxpakjes hebben maat 56 maat 50 begint nu krapjes te worden,ik gebruik die pakjes,als pyama.
    morgen naar de stad(rotterdam)shoppen voor me zelf....maatje groter pas nog steeds niet in mijn kleding....ben die zwangerschapsbroeken meer dan zat,dan maar een maatje groter kopen.
    zondagmiddag naar amsterdam feessie van mijn werk in de heineken music hall MARCO BORSATO.heb er echt zin in.

lin>>>>veel plezier met KLUSSEN MET RUBBERS

16. wannie

wannie Niet meer actief

Goedemiddag :)

Hier alles weer in rust.
    Gister had Destin echt een hangdag. Nergens willen liggen behalve bij mama. Nou was mama ook erg moe dus heerlijk liggen genieten :)
    Vanochtend had hij het weer maar aan het einde van de ochtend was ik het toch wel zat :oops:
    Vanaaf komt er nog kraamvisite (een vriend die ik een jaar niet meer gezien heb :D )dus me huisje moet er wel een beetje toonbaar uitzitten.
    Heb hem op bed gelegd, Destin huilen en krijsen natuurlijk......gewoon opgeruimd boven en na half uurtje lag hij heerlijk te slapen :D
    Moest hem helaas wel wakker maken om te eten zat al 3 en half uur tussen....maar hij was blijkbaar zo moe dat ik hem meteen weer terug kon leggen :)

Ben trouwens weer gestopt met Joh.broodpitmeel....heb het idee dat de krampjes daar vandaan komen....voorheen had hij er bijna geen last van en nu kronkelt hij behoorlijk wat af :(
    Heb liever dat hij iets meer spuugt dan dat hij ligt te kronkelen van de pijn.........maar eerst maar eens uitzoeken of het daar echt van komt :)

Verder slaapt hij op zich wel lekker. 12 uur laatste fles dan tot half 5 wat ik elke keer weer kan rekken tot half 7 door even te knuffelen en speentje te geven.

Verder weinig te melden.......moet zo gaan strijken :(

Heb wel alles gelezen maar ben het eigenlijk allemaal weer kwijt :oops:

Rheal: mega knufffffffff. Je komt er wel hoor! Weet ik zeker! Probeer wat afstand te nemen van de hele situatie en rust te creeeren.....zodat je helder kan nadenken over wat je wilt.
    Het gaat er in dit geval om wat jij wilt! Jij bent samen met je ukkie het allerbelangrijkste! ! ! ! ! ! !

Het alleen opvoeden en zorgen voor je kindje is behoorlijk zwaar maar zeker wel te doen! Met steun van je familie/vrienden zeker!
    Ik heb er zelfs bewust voor gekozen :oops: Papalief mag zijn zoon wel zien....als het mij uitkomt maar heeft geen inspraak in hoe ik Destin opvoed en welke keuzes ik daar in maak. Destin draagt ook mijn achternaam en daar was ook geen discussie over mogelijk :oops:
    Papalief heeft niets te willen/eisen en dat doe ik dus ook niet en tot nu gaat het wel redelijk goed.

Mamalieske.......dank je voor je uitleg maar zoals je gelezen hebt ben ik er voor nu even mee gestopt.
    Je had ook de omneo geprobeerd zag ik en dat was geen suc6 :( jammer maar als het goed gaat met joh.bpm dan zou ik het lekker daar bij houden. Daarvan weet je dat je meissie het goed opdrinkt en zich er goed bij voelt.

Hopla megaknufffffff voor jou! Ik weet hoe moeilijk het is om je kat te verliezen........ ik ben mijn beide katten binnen 1 week verloren dit jaar :( 1 nooit teruggevonden;)

Kiki: Lekker zeg zon nacht :) Volgende week heb je toch weer een afspraak met de osteopaat (of hoe je dat ook schrijft :oops:) Het klinkt igg goed.....dan straks nog de combinatie met inbakeren en wie weet heb je heel snel een ukkie die lekker in zijn vel zit en dus mama ook wat rust gunt

Oke heb toch me best gedaan met reageren maar meer weet ik echt niet meer :oops:

Volgende keer meer :)

Kusssie

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Was ik ook weer even. Zit nog steeds niet helemaal lekker in mijn vel, veel pijn helaas. Zit er toch mee in mijn hoofd dat het er mee te maken heeft dat ik weer met de pil ben begonnen. Hou gelijk ook weer vocht vast waardoor mijn buik weer opgezet is, daar baal ik ook van. Mannetje zei direct al dat ik maar weer moest stoppen en dat hij wel een afspraak bij de huisarts maakt (voor doorverwijziging sterilisatie).

Nu stond ik vanochtend onder de douche en terwijl ik mijn borsten in zeepte voelde ik in één keer wat pijn onder aan mijn rechterborst, ook voelde ik een beetje een bobbeltje. Nu heb ik dus een borstverkleining gehad (en een forse ook) en ik heb daardoor heel veel littekenweefsel in mijn borsten, verder heb ik (voor al onderin de borsten) weinig tot geen gevoel meer, de huid is zeg maar doof. Maar ik wil het toch even na laten kijken door mijn huisarts (was net geweest maar ja).

Maar dan wil ik gelijk even mijn bevindingen over de pil met haar bespreken en of ik gelijk weer kan stoppen.... Heb het toch niet zo op die hormonen hoor, maar ik wilde eigenlijk tijdelijk er even weer aan omdat hubbie zich nog niet heeft laten steriliseren (en na die tijd duurt het ook nog zo'n drie maanden voordat het betrouwbaar is zeg maar). Even ter overbrugging zeg maar. Nou ja, dan hier ook zolang maar aan de rubbers hoor. Bij ons is "het" zeg maar nog niet gebeurd (toch lang last van de hechtingen en ik vloei nog, alhoewel dat nu echt minimaal is, 't is meer licht gekleurde afscheiding zeg maar).

Heb niet alles teruggelezen (even vluchtig) maar zal even wat reacties geven:

Rheallover; van mij een dikke knuf voor jou, wat een rotsituatie zeg. Ik kan me voorstellen dat je hem niet gelijk de deur wilt wijzen maar als ik het zo hoor dan is hij het niet waard hoor, en al helemaal niet zeker van zichzelf. Ik vind dat hij zich gedraagd als een puber. Hij is nu ook vader en zal zich toch eens volwassen en verantwoordelijk moeten gaan opstellen. Wees maar eens hard tegen hem hoor. Spijkers met koppen slaan. Zeggen wat ie wil en niet daarna ineens weer wat anders! Succes meid....

Toen ik laast trouwens bij de huisarts was vroeg ik nog naar paracetamol voor Nick, i.v.m. het aankomende prikje. Volgens de huisarts was het zeer onwaarschijnlijk dat hij bij zijn eerste prikje koorts zal krijgen en wanneer dit het geval was had ze toch liever dat ik contact met haar opnam. In de winkels ligt trouwens geen paracetamol voor pasgeborenen kwam ik achter. Maar zij is er dus ook niet vóór....

Leuke foto's van Lenthe en Lutein meiden. Enne Alice, als je dan toch in Assen was, had je gelijk ook wel even bij mij langs kunnen komen, woon er praktisch (vlakbij de TT-baan), dan had Nick gelijk een date met Lenthe kunnen hebben! :) ;)

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Fibi-> De Apotheek heeft wel baby paracetamolzetpillen ;)
    Die zijn 60mg.

Naomi had bij de eerste prikjes geen last van verhoging, maar had ze wel voor de zekerheid in huis gehaald..

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat had ik eerder moeten weten! :D

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    haha.. ik woon heel toevallig 20min. van Assen vandaan :) ..
    Ik zou zo wel een x langs willen komen hoor Fibi ;) .

Deel Deze Pagina