Hoi meiden Rheallover.... jeetje mikkie zeg. Dat 'ie de moeite heeft genomen om je ook even 'live' te woord te staan! ! Sorry hoor maar wat een eikel.... Heel moeilijk om je advies te geven hierin, want zoals Lintje al aangaf, wij hebben makkelijk praten. Wij hebben geen relatie/kind met hem. Maar ik vrees toch echt dat je beter af bent zonder hem... Hier gisteren een hele relaxde dag met Robin gehad, de tweede op rij al. Ze was heel zoet en heeft veel geslapen. Ik was woensdag natuurlijk bij het CB geweest. Die pukkeltjes dat is eczeem. Ik moet het goed vet houden. Koemelk twijfelde ze over..... Ge-blablabla dat op dat moment wel interessant klonk, maar inmiddels twijfel ik wel weer . Ik kijk het nog even aan dit weekend, anders ga ik toch maandag de huisarts bellen. Het zit me gewoon niet lekker... Verder instructies gekregen voor inbakeren (in doeken). Gisteravond de eerste poging gedaan, maar we hebben haar later op de avond toch maar weer uitgepakt... Ze lag hartverscheurend te krijsen. Vervolgens had ze haar luier helemaal volgepoept, liep eruit, dus we moesten haar verschonen en schone kleertjes aan. Toen was ze inmiddels zó enorm over haar toeren dat we maar een slaapzakje hebben gepakt...Vanavond proberen we het gewoon opnieuw Ik heb trouwens een boekje over huilbaby's gekocht van de week. Moet zeggen dat een hoop dingen die ze daarin schreven wel voor de hand liggen en dat we die al probeerden. Maar er stonden gelukkig ook nog wel wat tips in die misschien wel helpen. Ik probeer Robin de afgelopen dagen in ieder geval zo min mogelijk aan prikkels bloot te stellen. En dat lijkt toch wel te helpen, want ze is erg rustig.... Verder leef ik nog een beetje in een roes. Ik kan nog steeds niet bevatten dat mijn kat gewoon weg is... . We kunnen allebei ook niet verkroppen hoe hij aan zijn eind is gekomen: "hadden we maar...'. Als ik had geweten dat het zó slecht was, had ik um liever een spuitje gegeven, dan was ie op schoot in slaap gevallen, hubbie had um dan liever helemaal niet naar de dierarts gebracht dan was 'ie thuis in zijn eigen omgeving doodgegaan, terwijl we onszelf tegelijkertijd voor ons kop slaan dat we niet de avond ervoor al naar de dierenarts zijn gegaan, was er maar 1 van ons bij um gebleven dan was 'ie in ieder geval niet bij vreemden doodgegaan etc etc Babbel, zijn zusje en de hond zijn trouwens ook erg van slag. Ieder keer dat we de deur uit zijn geweest rent Babbel naar de gang en gaat hem zoeken....Bah, het zal nog wel even duren voordat we onze draai weer hebben gevonden... Hubbie is vandaag vrij, vanmorgen hadden we wat oud collega's van hem op kraamvisite. Ik denk dat ik zo nog even ga shoppen, even mijn kans grijpen. Hij heeft het wel makkelijk trouwens want ze ligt nu heerlijk te slapen op bedje, maar goed dan loop ik ook wat rustiger Groetjes Kirsten
Veendam.... ja dat is inderdaad niet zo heel ver bij mij vandaan! Ik had bijna zelfs nóg dichter bij je gewoond. Hubbie en ik hebben eens naar een woning in Nieuwediep (off al places ) gekeken.
Mijn zusje en haar vriend zijn bezig met een woning in BovenSmilde.. Zijn druk in de onderhndeling met een woning ..
Ah Hopla, dat is toch echt een verlies.. sterkte met het geven van een plekje, ik weet dat dat lang kan duren. Onze poes is ook op een manier doodgegaan die ik liever niet had gewild en dat vind ik nog steeds moeilijk. (en dat is al 3,5 jaar geleden)
Zo, Devid heeft een mamahangdag en een drinkenomde2uurdag zucht. Krijg een lamme arm en kom niet echt aan iets toe, maarja, zo'n lief schattig klein ukkeplukje op schoot, gewikkeld in een lief schattig hema doekje maakt alles weer goed. @rheallover... kan me alleen maar aansluiten bij de andere reacties. Als hij niet tegen je ouders kan, dan gaat ie toch ergens anders wonen. Dan elkaar maar even wat minder zien, maar hallo he, het klinkt als een zeer zwakke smoes. Ik hoop dat hij wat duidelijker is als hij thuiskomt en jullie het rustig uit kunnen praten. Dikke KNUFFF
Alice zei het gister ook, maar ik heb last van mijn rug. pff. ben blij dat Tj vanavond weer thuis komt. Ik vergeet gewoon te drinken, sjouw met de kleine, kom nergens aan toe. (dat gelooft Alice niet want gister sliep Lutein dus heeel lang en was ze heel lief..)
Och man.. het gaat zelfs 's nachts niet weg.. zit al de hele dag met een kruikje in mijn rug. En dan nog hoofdpijn er bij.. grrrrrrrrr
o da's balen zeg, kun je niet ergens oefeningen vandaan halen om je rug te sterken? (zeg ik hierbij ook tegen mezelf) ik wil zwemmen, maar uk mag nog niet.
Hier iemand met 2 'lamme' armen.. Naomi ligt nu al uren op de arm.. wegleggen al tig x geprobeerd, *zucht*. rugoefeningen, zou niet echt weten wat helpt.. Zwemmen, mag pas vanaf 3 maanden, heb er ook al weken zin in hoor!
Loor, ik lees net op een ander forum dat die 3 maanden helemaal nergens op slaan (nou ja, vast wel ergens) maar de meningen verschillen van direct na de geboorte, 6 weken, 8 weken (na de eerste inentingen), 10 pond, 3 maanden, 5 maanden (na alle eerste inentingen) etc. Na een half jaar beginnen kan de adem-inhouden-onder-water reflex zijn verdwenen. Oorontsteking is van kind tot kind verschillend en hoeft in principe niks te maken te hebben met het zwemmen (zelf goed drogen) Onderkoeling heb je zelf in de hand (tip: direct voeden na zwemmen > warm van binnen) dusss... nou weet ik het niet meer. Misschien over ene paar weken toch maar es met z'n drietjes uitproberen.
Heb hier bij het zwembad geïnformeerd, en die zeiden: Vanaf 3 maanden mag het pas.. Dan mag je ook beginnen met babyzwemmen etc.
Ik ben met Gabriël voor het eerst wezen zwemmen toen hij 6 weken oud was. Let wel: dit was in een binnenzwembad, het was in de zomer en het bad was speciaal verwarmd (daar geven ze ook babyzwemmen in). Babyzwemmen starten ze vanaf 3 maanden mee simpelweg omdat de kleintjes er dan meer van kunnen genieten en er meer van kunnen "leren". Heeft op zich niets te maken met evt. gezondheidsproblemen die zouden kunnen ontstaan door op jongere leeftijd te gaan zwemmen.
Meiden ik heb een keer niet gelezen. Effe een vraag sinds de bevalling ben ik elke keer als ik maar iets stoot zo blauw niet normaal ofdat ik mishandeld zou worden. Hebben julli dit ook? Reumatoloog ja wat zal ik daar van zeggen.Nu niks meer erg in het bloed te vinden wel reuma positief maar hij denkt dat het meer in de weke delen zit.Hij wilde het ook geen fibro noemen maar ik moest er maar wel mee leren leven. Hier ligt er een te drinken maar het stroomd geloof ik gelijk door Lin ga je elke voeding met de fles geven? En staat de wieg al aan de andere kant
Whahahaah, das ook toevallig zeg, toch niet ook nog bij mij in de straat? Er staan hier wel meerdere woningen te koop namelijk.... Wat balen Sonja, dat verhaal over die reuma. Ik weet er alles van hoe het voelt, baal er zelf ook als een stekker van dat ik nu weer meer last heb. Ben bang dat ik op deze manier binnenkort weer aan de pijnstillers moet. Was even pillenmoe (slikte er nogal wat de laatste weken) dus had ze zo lang mogelijk laten staan..... En die blauwe plekken. Het duurde na mijn bevalling wel heel erg lang voordat ze weg waren. Van de blauwe plekken die ik over had gehouden van de infuus(pogingen) (in totaal vijf stuks) heb ik weken lang last gehouden, zag er echt niet uit. Mijn beide polsen waren bont en blauw, tot aan het eind, paars, geel en groen. Ik grapte iedere keer dat ze me tijdens de bevalling vast moesten binden, hahahaaah. We hebben net met z'n drietjes weer boodschappen gedaan, 130 euries waren we kwijt! Dan hebben we gelukkig wel voor de hele week aan eten etc. in huis en twee pakken friso hyperallergeen en voor 10 euries aan kipfilet dat in de aanbieding was. Maar toch! Het lijkt wel of je het geld zo door de plee kan spoelen!
Fibi dat had ik hier vanmorgen toen ik alle rek had betaald niet leuk meer. En dan effe boodschappen en je bent er doorheen Nou dat valt ook wel weer mee maar het gaat echt hard. En ja reuma ik weet nou niet meer wat ik heb.Volgens bloed alleen positief reuma en verder niks maar de arts zegt weer het zit in je weken delen en leer er maar mee leven.Het zal dus allemaal wel. Kiki hoe gaat het bij jou?