Zooo, we zijn net terug van de bruiloft en Collin heeft het allemaal niet meegekregen, maar heeft zich voorbeeldig gedragen. Hij is een tijd wakker geweest, maar zag zoveel mensen dat hij alleen maar om zich heen lag te kijken. Hij ligt nu bij me op schoot en slaapt half hahaha... Hij krijgt zometeen lekker de fles en dan lekker slapen. Was een mooie midag/avond, maar erg vermoeiend. Het was alleen trouwen en een eetje, maar het was daar zo warm... pfff werd er echt doodmoe van... Nu lekker thuis en zo lekker slapen. Truste allemaal...
Naomi heeft net haar fles gehad.. En ligt nu wat te 'praten' tegen haar knuffels op bed.. Hoop dat ze snel gaat slapen.. Amanchel, je mag mij ook toevoegen op msn hoor ..
Meiden, ben echt een muts maar hoe kan je je aanmelden voor msn? Heb wel een hotmail adres...Heb een beetje zitten kijken maar kom er echt niet uit Wil ook mee doen Hopla, heerlijk dat het zo goed met je gaat! Hoop dat het zo nog lang mag blijven.... En natuurlijk dat Robin nog meer van zulke dagen mag maken Rapoenzel, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Lintje, bij mij gaf de ene ook meer als de andere, kon zo'n 30 cc verschil in zitten bij mij. Maare paars zijn ze nooit geworden hoor . Geniet er lekker van dat hubs weer thuis is! kiki, moet zeggen dat mijn strijkplank steeds vaker verstek laat gaan..... hoop dat het na een volgend bezoek bij de osteopaat helemaal over is. Meneer doet het nu eigenlijk alleen nog als hij ruzie heeft met z'n boertjes. Enne vol houden met bakeren hoor...vond het ook erg moeilijk in het begin als meneer lag te huilen maar ben zo blij dat ik heb doorgezet! sonjaw, hier klopt de kleding ook niet hoor....heb hier net weer een broek mee gegeven aan schoonmams. De lengte is goed maar hij zit nu al strak en zo'n dikkertje is meneer toch ook nog niet hoor Enne belen hoor...hoop dat ze er toch wat aan kunnen doen. Vind het altijd zo makkelijk gzegt "leer er maar mee leven" Kuki, hoe is het afgelopen met je haar 8) rheallover, tja, denk dat ik me ook alleen maar kan aansluiten bij de rest! Dikke knuf vanaf hier! raccon, ga hier een cursus baby masage doen en de laatste les is ook baby zwemmen. Mag vanaf 2 maanden mee doen hier dussss.... Maar de vk heeft mij toen gezegt dat het in princiepe vanaf 6 weken mag. Mits ze zich nog steeds goed op temp kunnen houden. wannabe, kan me voorstellen dat je daar van schrikt zeg! Gelukkig is het weer goed gekomen.... Nou, volgens mij ben ik weer een heel eind gekomen hier Ga maar eens even een boterhammetje smeren...
Mogge ik was gekker vandaag. Werd wakker om 6 uur eerst gekolft sond echt opklappen. Toen heb ik de wasmachine aangezet en heb staan te strijken Ja 6 uur s'morgens.Toen ik kleren aan het opruimen was in Kenji z'n kamer schoot hij z'n luier vol met een kracht niet normaal dus hem maar uit bed gehaald want had zoiets als ik zo weer op bed lig dan kan ik er uit.Dus meneer ook mar gelijk de fles gegeven en een luier.En hij had om half 10 gisteravond zijn laatste gehad dus erg netjes tot bijna 7 uur.En verder getukt tot 9. Daan ik zal wel even de link pakken waar je het kan downl. Stuur mij even je hotmail adres dan kan ik je toevoegen gaat het wat makkelijker. Hihi troostje Kiki hebben we gisteravond ook les gegeven. Lin blauw worden praat me er niet van.Ati zei gister al bij de arts je zou denken dat ik me vrouw mishandel. Ik weet het ook niet en ben echt bont en blauw. Maar blauwe tepels Zet je ze er wel goed op? Als je een dag of 2/3 om de 2 uur zou kolven dan krijg je echt voorraad hoor. Ik heb hier nu zoveel in de koelkast staand dat ik eerst eens 2 voedingen in de vriezer ga doen. En heeft ze op haar eigen kamer geslapen? Verder weet ik het niet meer hoor.
http://messenger.imagine-live.com/Messe ... cale=nl-nl Daan hier kan je het downl. En dan alle stappen even volgen. Is echt gezellig hebben nu al 2 avonden zitten kletsen en lachen met z'n 4/5e
Ben nog doodop van die bruiloft gister... Ook Collin, want hij ligt lekker te slapen. Hij had het zo warm zeg... Hij lag gewoon te zweten...
goedemorgen! even snel een update van mijn kant. Marco heeft maandag met zaalvoetbal zijn binnenste kruisband verrekt of gescheurd. Zal vast errug zeer doen, maar jullie weten wel hoe mannen zijn he?! Ben dus of met Keano in de weer, of met Yoran of dus met onze manke man! Het gaat hier goed, 's nachts komt Keano ergens tussen 3 en 5 ( en hij slaapt van vanaf 7 uur/half 8 ) helemaal super dus! zal snel weer eens wat foto's plaatsen. wie voegt me toe op msn? vind ik ook leuk! zal ff kijken of mijn emailadres te zien valt..) greetz
Ik heb ook MSN en staat altijd aan.. Jullie mogen me toevoegen... Maar waar moet ik dan mijn MSN adres neerzetten ?!
Pollewop, pfoe, 3 mannen om voor te zorgen, sterkte. En beterschap voor Marco. Lutein heeft op haar eigen kamertje geslapen, hoorde haar om half vijf huilen, maar heb tot half vijf 5 uren heerlijk geslapen. Zelfs mijn rugpijn is even afwezig. Tj ging voeden met fles (ik moest echt wat kwijt uit beide borsten maar wilde L ook niet laten huilen), ik kolven. Ideaal zo. Daarna kon ik niet meer slapen, maar ach. mijn linkerborst is echt hard moet hem maar meemasseren. paarse tepel is verkeerd kolven? Gewoon zuignap er op, aanzetten en sproeien maar toch?
Aha, dat is dus niet bij mij in de straat maar wel vlakbij (tja zo groot is Bovensmilde nou ook weer niet! Hier een k*tnacht gehad. Je zou bijna denken dat Nick nu nu in een sprong zit (maar is het dan die van vijf weken of die van acht weken? omdat hij twee weken te vroeg is geboren, wij dachten dat hij die van vijf weken al had gehad). Hij is jengelig, gooit constant z'n speen er uit en huilt dan omdat hij hem weer wil, wil constant bij je zijn en dan het liefst echt tegen je aan. Hij ligt nu ook weer bij mij op schoot en hij is weer rustig...... Hebben de woonkamer even op de kop gezet. Het bed is uit de kamer (eindelijk maar toch) dus nu kon alles weer op zijn plek gezet worden. De box heeft nu een mooiere plek gekregen, voelt wel weer lekker hoor, de kamer is weer een stuk ruimer. Heerlijk!
goeiemorgen, wij vieren vandaag de eerste vermaanddag van Espen En hij deed mee. hij had om 21 uur zijn laatste voeding. sliep om 22:00 en werd om 2:30 pas wakker en daarna om 7 uur. Echt geweldig. Voel me zowaar wat uitgerust.
Ook alweer zover... Gaat hard zo allemaal... Collin heeft echt een slaapdag vandaag. Gisteravond lag ie om kwart voor 9 in bed, gelijk vertrokken, toen om half 12 de fles, daarna weer gelijk vertrokken. Toen vanmorgen pas om 05:15 uur, fles en weer lekker slapen, half 10 hetzelfde en net om kwart over 12 weer... Wat ie heeft weet ik ook niet, maar hij slaapt alleen maar hahaha.. Zou het toch de vermoeidheid van gister zijn