Meiden hier ook weer thuis. MissG je staat er bij mij al bij hoor op msn. Kiki wat heerlijk om te horen.Nu zo door gaan en dan komt het goed meid je bent op de goede weg. Verder eigenlijk niks bijzonder te melden. Daan nog gelukt met msn?
Doen wat jij wilt meis, wat andere mensen vinden kan soms wel een druk geven, maar het is jouw kindje, jouw regels, jouw gevoel, etc. Vooral schoonmoeders kunnen het daar wel moeilijk mee hebben, merk ik hier ook, die denken dat ze wat achtergesteld worden t.o.v. je eigen moeder. Laat je schoonmoeder maar lekker met dr knuffelen een keer, maar jij bepaalt hoe en wat, dat leert ze vanzelf accepteren.
Ben nu trouwens heerlijk een bruintje aan't drinken, mag wel he, is goed voor de bv en Devid heeft net gedronken en ligt nu een beetje halfwakker te zijn in zn bedje. Of te slapen, hoop het laatste. Hubbie heeft een nieuwe baan JEEEEEEEEEEEE, ging vanmorgen solliciteren, direct maar contract getekend haha. Zijn huidige werk gaat volgend jaar verhuizen naar Haarlem, en werd wel weer es tijd voor wat anders. Dinsdag avond hoorde hij dit van een vriend, woensdag mail gestuurd naar bedrijf, donderdag afspraak gemaakt, en nu getekend haha, we zijn echt blij hierzo.
Raccon feliciteer je hubbie met zn nieuwe baan! Ik ga lekker met wijntje op de bank zitten, toastjes, filmpje, kaarsjes.....nou dat kan nog gezellig worden! Dag meiden! Goede nacht!
tja... heb jou, wannabe, rapoenzel, lin, amanchel, danielle, missg, alice, kiki, roos, loran, chigirl, pollewop en nikster, wie mis ik?
hey meiden hier zijn we vandaag naar mijn vader geweest, mijn oma en opa waren er ook! twas best gezellig alleen, mijn vader zijn vriendin houd er niet echt rekening mee dat er ook een klein babytje van 7 weken erbij was en rookte dus gerust haar sigaret. en mijn vader die zei er niet eens iets van! ik ben met hem in de woonkamer gaan zitten dan (zei zat in de keuken). maar moest ik daar dan iets van zeggen? tis toch bij papa binnen? wat vinden jullie? in het vervolg beleeft vragen de sigaret elders te roken? of gewoon zoals nu, de sigaret ontvluchten? vond het ff vervelend en vond dat papa er iets van moest zeggen, hij weet dat ik er niet tegen kan dat er bij mijn kind gerookt word,hij is nog zo klein ... ik kan niet verlangen dat ik ergens kom (kennissen ofzo) dat die buiten gaan roken, maar bij mijn vader mag ik dat toch wel verlangen? of niet? vraag jullie mening, wat zouden jullie doen? liefs
Goeieavond dames, Raccon, gefeli met de baan van je hubbie! Fijn dat het allemaal zo makkelijk en snel verlopen is.. Kiki, dat gaat de goede kant op! Heerlijk hoor Ik ben vandaag in rotterdam wezen shoppen.. Als jullie kids straks wat groter zijn, bij de Zara hebben ze super leuke meiden kleding (voor jongens weet ik niet) Voor Chelsea slaag ik daar altijd, is een beetje wat wij ook dragen.. Heb dan ook weer niks voor mezelf of Milana gekocht Voor Milana vind ik trouwens noppies erg leuk! Gezellig alice zo'n avondje, die hadden wij gister, hier dan alleen met een breezertje voor mij.. Weetje wat het stomme is, elke keer als ik breezer ofzo drink gaat er een keer door me hoofd ow dit mag helemaal niet, daarna bedenk ik me pas dat ik niet meer zwanger ben.. Dit heb ik echt al een paar keer gehad hehe..
Roos, echt wat van zeggen, jij hebt recht op een rookvrije ruimte en je uk helemaal. Die paar uur kunnen ze toch wel zonder
Ja nu ben ik gewoon met Dylano de keuken uitgelopen en in de woonkamer gaan zitten... voelde me erachter zo stom dat ik er niks van gezecht heb,en dus niet voor mijn kind ben opgekomen.
Ik koop ook veel in Zara, voor jongens en meisjes heeel erg leuke kleding! Dylano heef er een heel erg stoer jeans jasje van liggen!
Ik was diegene met de twijfel over het sprongetje. Nick is maandag zeven weken oud maar is twee weken te vroeg geboren, dus ik denk dan toch dat hij met zijn eerste sprongetje bezig is. Maar als ik het boek lees dan lees ik dat hij ná dat sprongetje helderder uit zijn ogen kijkt enzo, maar Nick doet dat al twee weken nu, ook kijkt hij meer naar zijn handjes en volgt hij ons als we langs hem lopen. Kijkt ons ook steeds aan. Net lag hij even tussen ons in en hij keek echt van hubbie naar mij en weer andersom. Hoe ervaren jullie het gedrag tijdens een sprongetje? Nick is nu heel onrustig. Huilt meer, gooit dan zijn speen er uit, die hij vervolgens weer wil hebben. Hij drinkt wat moeilijker en spuugt er soms dan ook weer wat uit (doet hij anders eigenlijk bijna nooit). Als hij huilt trapt hij veel met zijn beentjes en maait hij met zijn armpjes, meestal doet hij dat alleen met krampjes maar volgens mij is dit nu niet het geval. Want zodra je hem tegen je aan legt houdt hij vaak wel op met huilen en valt hij in slaap. Leg je hem weer weg, begint het weer van voor af aan. Ook vannacht had hij veel "lawaai", gekreun etc. O ja, en hoelang hadden jullie beebjes dit gedrag? Vanavond is hij bij mij weer in bad geweest (wel een kwartier lang) en hij was heel relaxed, echt lekker. Daarna de fles gehad en heeft hij nog heel even dus tussen ons in gelegen, toen in bed gelegd en hij is gelijk in slaap gevallen, heb hem nog niet weer gehoord (vanaf 20.15 uur ongeveer). Ik hoop maar dat hij vannacht ook wat rustiger is. Ik wordt namelijk echt van elk geluidje wakker. Door mijn pijn (fibro) slaap ik momenteel heel licht en manlief slaapt gewoon door. Heb hem vannacht een paar keer echt wakker moeten duwen om te vragen of hij alsjeblieft ook even een keer heen kon gaan.....
heb nog niet echt zeer wisselend gedrag gehad, dus die sprongetjes zijn hier niet zo duidelijk Maar het is gemiddeld he fiebs, de een is sneller dan de ander