hier wel duidelijk sprongetjes gedrag.. het 2de sprongetje is hier ook begonnen vandaag... op de kop af 7 weken... mevrouw is jengeling, hangerig en beetje mosteren tijdens de fles... ohja meiden bedankt voor jullie advies... voel me soms echt onder druk gezet zeg maar!
Goed voor jullie opkomen hoor Nikster, ze zijn nog zo kwetsbaar zo klein, als jij t niet doet, doet niemand t
hier ook nog niks van gemerkt, merk wel dat hij dingen meer doet maar niks gemerkt van een sprongetje...
Als ik heel eerlijk ben, geloof ik niet zo in dat van die sprongetjes.. Heb er met mijn eigen meiden in iedergeval niet mee te maken gehad..
truste Roos (slaapt vast al) als t gelijdelijk gaat en uk krijgt genoeg rust enzo, dan hoef je er niet veel van te merken denk
Ja, het zal inderdaad ook bij iedere beeb wel weer anders zijn. Vond het alleen zo vreemd omdat hij echt zo rustig was van begin af aan en nu is hij echt wat aan het mieren zeg maar.... Hopelijk gaat het snel weer over. Enne.... hij ligt nog steeds te pitten en heb nog geen kreuntje over de babyfoon gehoord! Please laat dat een goede voorbode voor de nacht zijn! Is echt lekker hoor Raccon, saampjes in bad, zo intiem met z'n beidjes in dat warme water en dan voel je dat lijfje zo heerlijk ontspannen. Ik houd zijn oortjes dan ook onder water (stel me zo voor dat dat net als in de baarmoeder klinkt, dat "doffe" geluid ) en dan zie je hem helemaal ontspannen... Echt leuk, zal eens even wat fotootjes plaatsen van ' m in bad. Even opsnorren hoor.....
Wat een lekkere kerel is Nick Ooh ja ik heb ook msn dit is mijn adres marliesfransen@hotmail.com wie voegt me toe?
Avond allemaal Even snel.... Ben erg moe.... Eet al dagen niets Hier en daar een boterham maar dat is het dan ook. Normale porties gaan er niet in Hoop dat het snel over is want dit is niets zo.... Wel koken maar dan geen hap naar binnen krijgen Ow gaan we msnen wanda491@gmail.com Voeg maar toe gezellie! Met Destin gaat het volgens mij ook weer wat beter,,,,,,,,,de krampjes dan. Ben nu gestopt met Joh. Broodpitmeel en heb het idee dat het toch minder word even aankijken nog. Hij drinkt trouwens nu wel een stuk rustiger dus wie weet heeft die paar dagen met wel geholpen. Ow nog even een hele wijze foto vind hem zo mooi! Ik reageer morgen wel weer op de rest, nu echt geen puf voor Kusssie
Een van bovenstaande foto ga ik op canvas doek laten printen Weet alleen nog niet welke Trouwens moet nog wat kwijt,,,,,dat kan niet wachten tot morgen Wat een heerlijk ventje heb je Fibi!
Hoi meiden, ik heb even een nieuw MSN-adres aangemaakt, want ik had zo ontzettend veel contactpersonen op dat andere adres, ik zie door de bomen het bos niet meer ! Dus het is nu geworden: mvamberenkeenan@hotmail.com. Jullie kunnen me toevoegen hoor !
Goedemorgen ! Ik merk ook niet zoveel van die sprongetjes. Hij zou met 5 weken een sprong moeten hebben, maar volgens mij heeft hij die nog niet gehad. Ik weet het echt niet. Hij is erg rustig, slaapt veel... Wordt wel opstandiger met de fles geven, begint ons nu echt heel erg goed te volgen, lacht veel meer enz enz... Weer een goede nacht achter de rug... Fles om 18:30 uur, 23:30 uur, 05:30 uur en nu slaapt ie weer lekker. Volgende fles is pas om half 10... Dus duurt nog eventjes... @ Raccon: WIl je hubbie van harte feliciteren met zijn nieuwe baan !!
Goeiemorgen allen, ik heb toch zoooooooooooooooo een geweldige foto van Keenan gemaakt, die moet ik gewoon even met jullie delen: