Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Meid je hoeft je niet te schamen hoor! Heerlijk dat je mannetje het zo fantastisch doet, dat gun je toch iedereen!
    En die namen: leer je gauw genoeg hoor! Ken van iedereen echt naam en forum naam! :oops: :)

2. wannie

wannie Niet meer actief

ja joh.broodpitmeel kan je gewoon geven:) Probeer het uit wel even in de gaten houden dat je een goede speen hebt.

Ik heb er toen maar 1 schepje bij gedaan waardoor destin al gelijk rustiger dronk
    en dus minder lucht.

Doordat het er zo moeilijk uit komt bij haar...lijkt me dat echt het probleem, ze zit gewoon vol van al het lucht :(

3. Niet meer actief

fibi, je kunt de namen aanpassen zodat jij weet wie wie is en we hebben allemaal een ander kleurtje enzo, maar het is idd erg druk :)

Alice, heb je ook verschillende houdingen geprobeert? gaat met de fles wat moeilijk misschien, maar ik merk dat uk rustiger drinkt als hij op bed naast me ligt dan wanneer ik zit

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lastig........want vaak genoeg zit er maar 3 uur tussen. En minder geven..ze komt dan sowieso weer na een half uur/uur!

Nu ik er zo over nadenk klinkt me het gulzige drinken een daarna vol lucht zitten en daardoor verzadigd gevoel het meest logisch
    IK neem alles mee, en begin morgen met frisse moed :)

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Alice <knuf> Meer kan ik helaas niet voor je doen, BV mams...straks kom ik waarschijnlijk jou om advies vragen. Maar volg vooral je gevoel. Hier ook advies van CB gevolgd en dat werkte totaal niet. Ga je gevoel achterna.

En die gebruiksaanwijzing heb ik helaas ook niet gevonden. Bedoel, je poept een kind en placenta uit...dan kan er toch ook wel een boekje bij?

6. Niet meer actief

hihi :)

7. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Oké... dat biedt perspectief :) , dan zal ik toch eens weer mijn msn-pagina opduikelen en het eens gaan proberen dan. Heb er alleen nog echt kaas van gegeten dus zal even weer moeten kijken hoe het ook allemaal ook weer werkt hoor.

Dus als iemand mij wil toevoegen....

staffordje@msn.com

Dan ga ik ondertussen mijn msn eens opzoeken ;) .

8. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik zal het proberen! De vrouw van csb gaf ook als tip: voeden als ze in draagzak zit/ ligt. :rolleyes: (lijkt mij onpraktisch, maar zal alles s proberen)

9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    :) Die Kiki, ik bescheur me hier om je opmerking van het boekje! :)

10. wannie

wannie Niet meer actief

suc6 alice....

Joh.broodpitmeel is gewoon bij het kruidvat te koop ;)

Laat het even weten hoe het gaat

Kussssssssss

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Op zn minst! :)

En bedankt voor knuffff!

Bedankt allemaal,,,zie het alweer meer zitten! Fijn zo'n forum!

12. wannie

wannie Niet meer actief

nutriton heet het,,,,,,,oranje verpakking,,,,,,,,,mischien wel handig om te weten ;')

Nu ben ik echt weg

Kusssssssss

13. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dankjewel voor je hulp!

14. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Succes Alice. Maartje gaf ik ook FV , en toen werkte voor hongerige baby's wel.Drinkt evenveel ( in ml) ,maar geeft wat langer verzadiging

15. Hoi meiden

Weer een berichtje vanaf hier. Met Robin gaat het erg goed de laatste dagen. Gistermiddag was ze onrustig en huilerig maar verder gaat het wel goed. De rode uitslag begint zelfs minder te worden ! ! Ik had wat tips gekregen van het CB en die lijken toch wel te helpen nu. Dus misschien dat ze daar ook wat rustiger van is. Als je de hele dag jeuk hebt wordt je natuurlijk ook kriegel... ;)

Wat een mooie foto's weer. En die filmpjes geweldig... MissG, ik ben blij dat jij het 'protest' van Nick ook errug bescheiden vond... anders zou ik gaan twijfelen. Als madame hier protesteert horen ze het drie straten verderop nog.... :p.

Zou me haast serieus zorgen gaan maken om mijn gehoor... het suist en piept gewoon af en toe. We doen hier al steeds die twee boeven van Bassie en Adriaan na: Wat ZEG je B2? ? Ooooh zeg dat dan... hahahah

Alice jouw verhaal herken ik 100%. Vandaar dat ik pas geleden ook vroeg hoe snel jullie kleintjes de fles leegdrinken. Omdat ik begreep dat velen in een half uur klaar waren met voeden... HUH :confused:

Hier heb ik ook regelmatig sessies van gerust 1,5 uur. 'Vol zitten'(terwijl ze maar een half flesje opheeft), in slaap vallen, neerleggen, 15 minuten later krijsen van de honger ...

Nu gaat het hier al weer even wat beter. Ik denk dat het hier kwam omdat ze verkouden was. Dus neusje verstopt en dan is drinken erg vermoeiend natuurlijk. En daarnaast toch verkeerde speen.

Ik heb nu sinds een week ofzo wéér andere spenen (ik kan onderhand een handeltje beginnen) en nu gaat het wel beter. Deze gaan niet te snel (spugen), maar ook niet te langzaam (te moe van het zuigen en in slaap vallen voordat ze genoeg heeft gedronken)Heel lastig probleem .... En ik durf nog niet 100% zeker te zeggen dat het nu definitief goed gaat hoor. Maar de laatste week gaat het wat sneller.

Het andere probleem wat jij noemt herken ik ook: krijsen om eten en dan vervolgens de speen uitspugen en weer verder huilen.... Boertje blijkt dan soms wel op te luchten. Maar vaak genoeg weten we het niet.... Dan is het gewoon een kwestie van steeds weer opnieuw de speen erin en uiteindelijk hapt ze dan wel weer en drinkt dan toch weer door.

In het begin dachten wij dan ook dat ze genoeg had, kind spuugt tenslotte de speen uit. Maar inmiddels weten we dat we gewoon moeten blijven proberen.... Wat dat precies is weet ik niet. Ik twijfel soms of er misschien voeding omhoog komt. Dat ze daarom de speen weer uitspuugt. Maar zeker weten doe ik het niet.

Dat rekken naar 4 uur kan trouwens ook averechts werken. Als zij echt gaat huilen terwijl ze wacht op haar voeding, kan ze daar al moe van zijn, voordat ze haar 1e slokje op heeft. Gewoon op verzoek voeden, regelt zich vanzelf wel

Groetjes Kirsten

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames,
    hier wel een leuke dag achter de rug... bij de voetbal was het erg gezellig...samen in de kantine met de andere vriendinnen en hun beebs... net een kindercreche... en wat genoot kya van al die aandacht... Verjaardag was ook wel ok...

@wannabe: thnx voor je aanbod... ik zou graag met je willen meerijden.
    @reallover: mooit dat het zo fijn was de rit met de paarden... ff je gedachten op andere dingen brengen...minder van je rug!hoop dat jij en je vriend er een beetje uit kunnen komen
    @kiki: ik ben echt blij te lezendat het zo goed gaat met je mannetje... had het echt met je te doen..
    @ fibi: stoere vent hoor haha!
    @raccon: misschien een sprongetje? ach als het maar een dag is dan valt het nog wel vol te houden!toch?
    @ kuki: wat leuk voor G zo'n dag... wist helemaal niet dat er zoiets bestond! Vind dora zelf ook wel grappig om te zien(maar niet te veel afleveringen achterelkaan;))
    @ roos: wat een mooi mannetje zeg... nu al een hartebrekertje ;)
    @ alice: ik zou het ook niet echt weten wat je het beste zou kunnen doen! Het enige wat ik kan zeggen ga op je gevoel af... en als dat betekend overgaan op andere voeding! doen!(gelukkig geven ze dat advies hier op het bureau ook:D)Of idd gaan voeden op verzoek...haar zelf het ritme laten zoeken! ok lees dat je het al doet! pff dan weet ik het ook niet meer :( sorry ik denk dat je ook wel genoed tips hebt gekregen

@ sonja... bedankt voor je pb ennuh ik ga wel mee! lijkt me echt gezellig... aha stiekum ook wel een beetje eng... je kent elkaar toch niet echt in reallive zeg maar!

hier ook een snelle drinker hoor! ze krijgt friso comfort door een s speen ahah anders doet ze er maar 10 min over;)

ik geloof dat er hier ook dames waren die speelkleden enz meenamen? en doen jullie allemaal iets met een naam erop? ik heb dat nl niet maar anders ga ik nog ff wat in elkaar flansen ;)

pff volgensmij was dat het wel.. het valt nog mee vandaag;)

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Kirsten bedankt voor je reactie! Ik heb toen ook op jou gereageerd maar ze had toen net een aantal goede dagen, dus ik was iets te positief helaas!
    Merk ook echt dat ze ups en downs heeft (naast haar 'normale' gedrag) de ene keer gaat het weer wat beter als de andere keer. Ik heb laatst ook al een andere speen geprobeerd (3 standen), ook geen succes.
    Tis lastig allemaal...ik ga maar vanalles proberen en hopen op het beste!

Nikster: leuk dat jullie ook mee gaan! Is idd spannend, maar komt helemaal goed hoor, vorige keer was heel gezellig!

18. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    nemen jullie ook de kinderwagen mee?

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik ga met de auto dus ik denk van wel! Heb dan ook maxi cosy mee, er zijn daar kleden op de grond en je kan dr vasthouden.
    Evt kan je ook draagdoek meenemen als dat gewend is.

20. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Euh... tja, Ik zei toch dat Nick niet moeilijk is! :) Hij heeft wel zijn momentjes maar zelfs dan, we zijn natuurlijk wel verwend hè, met zo'n mannetje. :confused: :)

Enne... ben net op mijn hotmail geweest maar eh, ik snap er nu echt de ballen niet meer van. Ben er namelijk zo lang niet geweest, het is allemaal anders! :confused: Ik ben het schermpje gewend waarbij boven in je kan aangeven of je online, afwezig, etc. bent maar dat kan ik niet meer vinden. Ook niet wie er dan wél online zijn. Ik moet mijn hele pagina nog pimpen zo te zien.... Is er iemand die mij een beetje op weg kan helpen?

Deel Deze Pagina