zijn er nu nog meiden aan het kletsen op msn? Zie wel een aantal online maar hoe kan je zien dat er een groepsgesprek 'gaande' is? Of moet je daar altijd voor uitgenodigd worden?
Heb trouwens wel uitnodigingen van diversen van jullie ontvangen en die heb ik toegevoegd maar verder......
Meiden, maak me gek! Ik krijg geloof ik tig triljoen pop ups hier, rustig aan hoor.... ik moet eerst even acclimatiseren, hahahahaaaah. RUSTIG!
Nikster ik was er net...wilde je uitnodigen maar je was niet meer online. De meesten zijn nu voeden of slapen. Morgen proberen we nog een keer!
Nou, ik heb dus een laptop, en mijn verbinding wordt er regelmatig uitgegooid, ik irriteer mij daar al mateloos aan, maar ben zelf niet zo snugger dat ik daar iets aan kan doen, daar moet ik iemand voor laten komen.... Maar nu wordt ik dus ook iedere keer spontaan in het gesprek er uitgegooid (dus het lijkt net of ik jullie zomaar verlaat zonder iets te zeggen, maar dat is dus niet zo hoor, hahahahaaah). Maar ik ga nu naar bed, kijk morgen wel weer eens verder van hoe of wat en dan moet ik ook maar eens een mannetje (of vrouwtje natuurlijk) laten komen die de verbinding voor mij in orde kan maken. Meiden, allemaal welterusten en tot morgen!
@Alice wat is Lenthe een mooie meid, en wat ziet die tummytub er gezellig uit! Heb nu wel spijt dat ik die geen heb gekocht.... maar ja kan aan het kopen blijven. @Raccon gefeliciteerd met je man's nieuwe baan, weet hoe fijn het is als dat vlotjes verloopt! Wens hem succes. @Fibi wat een leuke foto en filmpjes, kan echt horen aan het huiltje dat het een jongen is, Isa zit een paar toon hoogtes hoger.... niet altijd fijn @Roos jij mag wel vaker pronken, ook al een knapperd! @Alice niet te snel overgaan op andere voeding hoor, helpt vaak niets ze moeten er vaak gewoon doorheen (krampjes krijgen ze allemaal) hier was de overstap naar omneo totaal verkeerd gevallen, Isa nu nog van slag. Zo dat waren even snel mijn reacties moet zo vertrekken naar mijn moeder om Isa weg te brengen want ik moet gaan werken. Afgelopen vrijdag zouden we een nieuwe campingbedje gaan kopen want Michel en mijn moeder kregen deze niet zo handig opgezet. Ik zei al meteen: dan zal je wel iets niet goed doen, die dingen hebben een gebruiksaanwijzing nodig, en die zat er niet bij want het was een krijgertje van vrienden Komen we in die winkel en ik vraag dus om advies en of die man het even wil demonstreren, zegt die kerel nog mooi: Ja we krijgen vaak ouders terug die het thuis proberen en dan vertellen dat het ding stuk is ..... maar ze doen het gewoon fout! Ik heb daar bijna mijn broek vol staan pissen, want we deden het inderdaad dus gewoon verkeerd. Maarja scheelde dus weer 65 euro en daar hebben we maar een goed matrasje en een wipstoeltje voor gekocht. Kan Isa ook lekker liggen en loungen bij mijn moeder Kan er nu nog om lachen en Michel ook trouwens die heeft zeker bij mijn moeder thuis 1 uur staan klungelen met dat ding opzetten Verder is het hier best spannend, mijn oom die afgelopen jaar samen met mijn tante mijn moeder heeft opgevangen na de breuk met mijn vader. Die is dus heel erg ziek, al zijn lichaamsfuncties vallen uit na een dag of 9 rond de 12 dagen kunnen ze dan pas beginnen met medicatie, normaal krijgen mensen deze ziekte 1x in hun leven maar hij heeft het nu voor de 3de keer en het is nog maar afwachten hoe hij er nu weer uit gaat komen. Zat gisteren behoorlijk in de stress toen ik hoorde dat hij inmiddels al niet meer kon zien, lopen, eten enz. zoiets overkomt toch altijd de verkeerde hé http://nl.wikipedia.org/wiki/Syndroom_v ... A9#Verloop Hier staat beschreven wat het is (erg kort).