Wat een mooie plaatjes van Dylano en Isa, heerlijk mooie rustige foto's! Wil even...weet niet meer wie..bedanken voor de creme met de B tegen kloven. Helemaal geen last meer, fantastisch spul. Heb meteen een gigatube laten halen. Kom maar op met die kloven Vanochtend de hielprik en gehoortest doorstaan. Meneer sliep gewoon door. Zometeen maar weer eens proberen wakker te krijgen.
Ysabelle slaapt vanaf de eerste dag thuis op haar eigen kamertje! gabriel heeft (uit noodzaak, maar 1 slaapkamer) tot zijn eerste bij ons op de kamer geslapen. Zo heb je toch even wat ruimte voor jezelf, klinkt misschien wat raar, maar dat heb ik gemist dat eerste jaar van G. Wij lezen graag in bed nog even, maar ja, als je kind ligt te slapen, klik ik niet zo gauw 's avonds het licht aan om nog ff te gaan lezen. Nu kan dat wel. Maar het heeft ook wel wat hoor, zo'n klein frummeltje bij je op de kamer!
Even iets totaal iets anders, nou ja totaal...wanneer is het realistisch te verwachten weer 'normale' kleding aan te kunnen. Mijn spijkerbroek ging tot mijn kruis, maar daar bij de hechtingen en enorme inlegger aangekomen en nog een heleboel buik te stouwen, heb ik besloten maar te stoppen. Maar wat is realistisch? Wordt een beetje gek van de sportbroeken...
Kiki ik pas hier nu 3 broeken.hihi Die lekker weer zitten dan. 1 spijkerbroek kon ik al snel aan.Maar heb geloof ik toch zeker wel 2,5 week in sportbroeken gelopen. Dus meid je hoef de deur toch nog niet uit en je moet toch ook nog rusten dus
MissGroovy en ik zijn hier de vaste inbrekers Maar zo leren we al een heleboel, erg handig voor straks Mooie foto's langs zien komen, hihi Dylano is prachtig, nu al een skater (te grote kleren)
Eh, ik kreeg net deze waarschuwing: Je kan niet zo snel na je laatst geplaatste bericht een nieuwe plaatsen, probeer het later nog eens. Is dat weer wat nieuws?
hihi thanx, wel vaag trouwens dat Kenji al bijna weer 2 maanden is en dat uk hier nog geboren moet worden. In principe schelen ze niet zo heel veel natuurlijk (geteld van dag 1) maar toch zal ie altijd 2 maanden ouder zijn.
hihi ja ach ze is er toch al bijna dus dan mag hahah en we moeten wel een beetje bij blijven hè. Zit hier nog steeds met veel harde buiken die pijnlijker worden dus mss binnekort wel legaal hier :-D
Ik doe mijn plicht ook weer even Naar een heerlijke nacht zijn we voor het eerst samen boodschappen wezen doen. Ik had verwacht dat Noa de hele winkel bij elkaar zou krijsen. (paar dagen huilerig) Maar nee ze heeft geen kik gegeven ! Als ze huilt , moeten we gewoon boodschappen gaan doen hihi .... De Fv gaat goed. Ze drinkt er goed van... Net heeft ze maar +/- 45 cc gedronken naar 4 uur slaap Wel heeft ze de 2 flessen hiervoor 100cc gedronken. Dat comperseerd toch weer , of is het echt te weinig ? Net weer wat raars, aan de achterkant van ons huis regent het en aan de voorkant niet... Ja echt ik verzin het niet hoor hihi.... Ik ga maar eens eten koken , lekker kip-kerrie met annanas , hmm
Tanja, gewoon ff bijhouden wat ze over 24 uur drinkt, dan moet je wel een beetje aan het gemiddelde komen. ysabelle drinkt de ene keer ook haar fles leeg (120 cc) en de volgende keer niet. M.i. heeft ze het prima gecompenseerd hoor, dus geen zorgen! Haar laatste fles gisteravond: ze was zo moe dat ze maar iets van 60 cc had gehad (was om 22:30 uur). Ik dacht die komt wel om half 2 of zo. Nou niet dus, ze meldde zich pas om 05:45 uur! Daar snap ik dan ook weer helemaal niets van! Ik zet geen wekker voor het voeden, ik voed op verzoek en ze meldt zich altijd vanzelf 's nachts. Als ze lekker slaapt, laat ik haar slapen. Hebben we ook altijd bij G gedaan en dat werkte prima.
Ik maak Dylano ook niet wakker voor te eten s'nachts hoor! lekker laten slapen die handel nee echt,dan heb je toch zelf ook je rust :-D ik haat mijn ongeloofelijke lelijke blubberbuik...jakkes, ik hoop dat hij snel weg is hoor...ben trouwens al 10 kg kwijt holeee holee hole hole hihi
Tanja: hou het inderdaad bij wat ze drinkt en tel dat bij elkaar op (per 24 uur) De richtlijn is wat ze min moet drinken: aantal kilo's lichaamsgewicht x 150 ml. Bijv Lenthe is maar (ruim) 3 kilo x 150ml = 450 ml min per dag. Vandaag zit ze al op 600 trouwens maar zo weet je iig het minimum. x
@ Roos -> ik baal er van dat ik door die flubberbuik, en door de brede heupen, mijn oude broeken niet eens meer over mij bovenbenen krijg.. Ik ben nu al 12kg. kwijt .. En van mij mag het zo wel blijven, alleen de buik platter ... Maar daar trek ik een half jaar voor uit .. @ Tanja-> Niet wakker gaan maken voor de voeding, ze melden zichzelf wel..
Noa woog afgelopen Maandag 3430gram... Hoeveel moet ze dan minimaal binnen krijgen over 24uur? Tja reken wonder he Mijn buik is ook nog blubber blubber hihi... wanneer mag je eigenlijk weer je buikspieren gaan trainen? (ja als je spieren weer "gesloten" zijn , maar hoe weet je dat? )