hadden vorige week verjaardag... bij vriendne... 3 beebs boven.. op verschillende kamers... 3 dezelfde babyfoons.. en keb alleen kya gehoord :d
Hee meiden, ik had hem net gezien bij kieskeurig idd. Er schijnt ook een nieuwere versie te zijn. de "90" (met 1000 m bereik) maar die is FM, en ik wil geen andere baby's op de lijn.. dan ga ik liever voor de DECT. Hebben jullie ipv de 1300 batt ook 2700mA batt aangeschaft? Ik las dat de bijgeleverde batt niet zo lang meegingen namelijk, hoe ervaren jullie dat? Dus ik ga zo even naar de Dixons, want met verzendkosten komen ze allemaal op dezelfde prijs zo ongeveer.
ik heb nog dezelfde batt... maar als ie het niet meer doet haal ik de andere wel! zeg meiden nog een vraagje! als ik nu weer ongi word... mag ik dan al tampons gebruiken of is maandverband nog beter... (heb gister me laatse pil gehad dus...)
hihi hoor net dat de 4e die opkomst is bij onze vrienden groep ook een meid is... dat is dan 3 meiden en 1 jongen... haha
Wij hebben dezelfde babyfoon, ook een Alecta (Dect). Ik ben er heel tevreden over (gebruik hem alleen amper ). Nikster: ik werd afgelopen zaterdag voor het eerst weer ongi, en echt goed! Ik op zoek naar kraamverband, natuurlijk niets in huis (aan mijn zus gegeven) dus toch maar een tampon gepakt (vond ik een beetje eng), maar helemaal tevreden hoor! Zondag gingen we een hele dag weg en toen was ik maar wat blij dat ik alweer tampons aandurfde! Zag mezelf al weer lopen met zo'n matras.
haha kuki dat heb ik nou ook... vond het al zo verschrikkelijk met dat kraamverband enz... nou dan gebruik k wel gewoon tampons...
Ik gebruik ook de standaard batterij Lintje, ik gebruik hem iedere avond maar hij staat bij mij gewoon op de oplader in de woonkamer dus heb de batterij nog niet echt in gebruik gehad zeg maar. Je kan inderdaad altijd nog die andere batterij er bij aanschaffen. Ik was dus vorige week zondag met de pil begonnen maar maandag weer gestopt na 8 dagen omdat ik me er niet goed bij voelde immers. Nou... vanochtend toen ik na de wc ging zag ik dat ik licht wat bloed verloor, dus ik vraag me af of ik nu ongi ga worden (en is dat dan een nep ongi dus die van de pil, of een echte...). Even afwachten dus. Omdat ik hoorde dat je zo erg ongi kan worden de eerste keer (is het alleen de eerste keer of nog langer trouwens?) heb ik hier nog een pak kraamverband staan voor de zekerheid. Maar ga inderdaad liever aan de tampons, gebruik altijd die met inbrenghuls dus kan weinig misgaan... vind het wel eng hoor i.v.m. de knip enzo.....
haha fibi... hier een ks gehad dus knip geen last van met tampons enz... (ook niet met de sex... voordeeltje van ks)
ok ik nu inpakken en wegwezen naar de stad... kadootje kopen voor zondag....pfffff moeilijk.... en ff afspraak maken voor de kapper voor morgen! tot vanaaf!(K) ps kya is echt een engeltje vandaag....
Oh, bij Dixons in de winkel is ie 99,99, bij dixons online 79,99 maar daar komen verzendkosten bij a 10,00. Even verder gekeken. Bij goedkopen.nl 86,50 incl, bij bestekeus.nl 81.99 incl. Oke, besteld bij die laatste.
ik heb een oeroude van mijn ouders vroeger, doet het nog prima, alleen niet draadloos Devid is nog steeds snikverkouden, zo zielig bij zo'n klein mannetje hoop wel dat het zondag weer over is
http://www.kieskeurig.nl/review/F78BA4B ... 4B1485.htm heb deze, ook erg tevrede over. Veel beebs in de buurt maar alleen Valentijn die we horen Meneer heeft hier trouwens al twee nachten achter elkaar doorgeslapen \/ \/ \/ kijken hoe lang hij het vol gaat houden
Heel slim Lintje, ik heb hem ook via internet gekocht, scheelt toch een hoop hoor. Ik ben trouwens al een tijdje op zoek naar een leuk fotoalbum voor de foto's van Nick maar kon het telkens niet vinden. Nu heb ik de volgende website dus ontdekt: http://www.uweigenalbum.nl/ Dus ik ga hier een fotoalbum bestellen, nu twijfel ik nog een beetje of ik een linnen album neem met daarop een borduursel (ik vind deze zo leuk), en dan zijn naam en geboortedatum, of dat ik er ééntje doe met een foto er op van Nick en dan met zijn naam en geboortedatum er nog op..... Vind beide eigenlijk wel leuk (misschien dan maar allebei bestellen? ). Dat is trouwens zeker een voordeel van een ks Nikster dat je sneller weer tampons kan gebruiken! Ik heb nu eigenlijk pas dat de pijn tijdens het naar de wc gaan echt weg begint te trekken. Zijn er onder jullie bij wie dat ook zo lang gevoelig is gebleven? De knip zelf is wel goed genezen maar de bekkenbodemspier is nog zo lang gevoelig. Was even bang dat het niet weg zou gaan maar het wordt nu toch beter gelukkig. Wat sneu Raccon dat Devid zo verkouden is, ziet er inderdaad zo zielig uit bij zo'n kleintje. Bij Nick valt het nu gelukkig wel wat mee, wel wat snotjes maar niet echt vol zeg maar...
Heel schattig fiebs, mijn moeder heeft voor mij 4 fotoboeken in totaal gemaakt, dus je kunt er best twee doen denk maar heb verder gelukkig geen last meer van onderen
leuk die album...... zo net even een bakkie gedaan bij me vriendin die is 30 geworden. andere vriendin was er ook met de kleine man,van 3 weken oud. was ff gezellig. Ashley spuugt ook veel terug,maar geen golven. we hebben nu ook dr bedje aan 1 kant opgehoogd zodat ze schuin ligt. en ik gebruik sinds vandaag jhb. ben benieuwd
Bedankt voor al je info hahaha ! Heb hem ook besteld en idd ook op rembours hahahaha. Vandaar de 81.99! MissG: bedankt voor de les ëëëë en in hoofdletter ËËËËËË! En hier draait de recorder ook overuren. Merijn gaat ook altijd 's avonds even huilen
hier ook eentje van philips (volgens mij dezelfde) zou van ellende dat ding weg willen gooien, we gebuiken m al weken niet meer ! We kunnen dr beter met blote oor horen, anders kwamen we niet aan nachtrust toe omdat dat ding als een gek tekeer ging En dat terwijl er in de buurt geen enkele baby is (dichts bijzijnde is 40m verderop) Ik denk dat wij ook maar die ene die een aantal van jullie hebben gaan nemen, hoor daar toch goede verhalen over (die met die lampjes en muziekje, volgens mij van alecta of niet?) Verder super goed nieuws toegewezen gekregen ! Er is eindelijk een huisje vrijgekomen voor ons, eentje met 3 slaapkamers en een klein tuintje, dat is perfect voor ons. Zo hoor je niks van de woningbouw en krijg je continue te horen dat het nog wel even gaat duren. En zo ineens hebben ze toch iets voor je (of zou het komen dat ik iedere dag aan de telefoon heb gehangen en dat 2 weken lang, ze waren me gewoon beu ) Zo dat is een flinke oppepper tegen de depressie, zo gaat het de goede richting op Fibi, ja ook hier is het gevoelig aan de onderkant, van de knip heb ik geen last, maar soms wel van bekkenbodumspier, maar dat is meer als ik te lang in 1 houding heb gezeten. Maar heb er steeds minder last van Heb trouwens flinke buikpijn gisterenavond gehad, zakte zowat in elkaar van de pijn en kon ook niet in slaap komen, kan de ongesteldheid zijn die zich aankondigt Raccoon, ach germ het is zo sneu als ze verkouden zijn Alyssa is ook nog steeds erg verkouden, soms ademt ze er erg moeilijk door, en daardoor snurkt ze ook. Ik heb al zoutoplossing spray ertegen en gebruik het iedere dag enkele keren, maar er zit niet echt vooruitgang in, werkt maar voor 1 uurtje en dan zit dr neusje weer dicht.