Zo jullie hebben aardig je best gedaan. Effe vluchtig gelezen ben erg moe. Hier geen babyfoon. En ben ik tot fotograaf gebombardeerd? Heerlijk gereden en geen vliegles.Wat heb ik toch een heerlijk paard 10 mnd niks mee gedaan zo naar buiten en gewoon braaf lopen of hij het elke dag deed.hihi Morgen heerlijk weer.En geen spierpijn hihi. Loran wanner begon jij weer? Meiden ik ga nog eff lekker liggen. heb een hoop gedaan vandaag.Huis enzo wezen wandelen enz
Tjonge jonge, ik wilde graag een ticker maken met een foto van Nick erin, heb echt heel lang zitten zoeken naar een pagina waar dat kon en die ook nog geaccepteerd werd door dit forum (heel veel tickers met foto's worden gezien als twee plaatjes en je mag maar één plaatje in je onderschrift plaatsen, grrrr). Maar.... gelukt, JOEPIE! Vind ik wel leuk geworden zo. Houdt je van de straat hè, zullen we maar zeggen, hahahaaah. Nou, het is al weer tijd voor meneer z'n fles, en aan het gekreun te horen heeft hij ook een volle luier.....
rheallover geweldig meis, da's goed nieuws, maaeh, voor jullie 2en of 3en? en ik heb hier een uitje in de hoek van zn bedje, ouderwets, maar het helpt wel (denk ik)
Jahoe as maandag sollicitatie gesprek :-D kozijnenman geweest, heel t huis incl elect rolluiken en complete afwerking + een nieuwe voordeur 9500,- dus geen geld toch,,,,voor dat dan. We gaan dus ff sparen hihi Hier ook gen babyfoon, Fenne blêrt hard zat Rheallover super nieuws, wanneer zou je erin kunnen? Fibi leuke banner, tis de moeite waard geweest hihi enne hier ook nog last van mn onderkantje hoor zeker met lang lopen of zitten. Erg vervelend. Stefanie,,,,, kan ik toch nog ergens les in geven haha Daantje lekker dat ie heeft doorgeslapen,,,heerlijk!
Ha, ben dus toch niet de enige hoor ik wel met nog een gevoelig onderkantje.... Enne... ik vind die prijs zo te horen nog wel meevallen hoor MissG! Het is wel veel geld maar wij hebben al eens een prijs laten maken voor het hele huis (en dan alleen nog maar deuren en kozijnen) en kwamen uit op 13.000 euries! Dus wat dat aangaat..... Nou, Nick heeft de fles weer leeg, en ik verbaas me er over. Hij zit sinds een paar dagen op 150 ml (langzaam per twee flessen opgebouwd, hij had 130 ml). Nu had hij alleen 150 ml op en begon hij te gillen toen ik de fles er uit haalde en vertikte het om een boertje te doen, dus.... heb ik hem de fles maar weer gegeven en heeft hij de volle 170 ml opgezopen! Wat een vreetzakje niet? Tja, meneer heeft nu eenmaal een eigen willetje! Hij zit nu in zijn wippertje in de box uit te buiken...
@ Sonja, ik ben vorige week voor het eerst wer gaan rijden.. Was heerlijk! Was toen net geen 7 weken geleden bevallen . Was voor mij alsof ik er toen elke dag nog op gereden had, zo heerlijk! en zo braaf was hij! @ Lintje, Alecto DBX-88 heb ik ook! Echt ideaal! Zou hem ook niet zo snel kwijt willen!
Stefanie, nah... alweer een overeenkomst Ik bankier nog steeds niet via internet.. dus er waren niet zoveel mogelijkheden. Moest maar onder rembours.. moet ik dus wel 82 euro in huis hebben liggen. ff pinnen straks. Nu we hier nog wonen (oud huis, krakerdekraak) horen we Lutein ook door de muren en het plafond heen. Maar straks in de nieuwbouw denk ik dat ik haar niet hoor. Vandaar nu een babyfoon aangeschaft. Als Tj een beetje op tijd thuis komt kan ik lekker even naar het centrum fietsen.
ooooh, Loor, heb je de voorwaarden niet gelezen? Je mag geen oproepje doen of aanzet geven om te stemmen..
Heey, Even naar het huisje weze kijken wat we aangeboden kregen, is heel leuk huisje, niet al te groot met een tuintje en een schuur, 3 slaapkamers. Maar perfect voor 0ns 3tjes, we nemen het huisje maar aan gezien het momenteel het enigste is wat momenteel vrij is, anders kunnen we nog 2 a 3 jaar wachten. Sonja en Loran, heerlijk eey voor het 1e keer op het paard weer klimmen. Je geniet echt weer van het rijden als het zolang geleden is. Maar sonja wat heerlijk dat je zo met je paard kon weg rijden. Mijn paard was ook geheel makkelijk en was volkomen rustig de 1e keer (anders is het buiten zon zenuwpees) Ow alarm gaat weer eens af.......
Volgens mij is hij zelfs al verstuurd...! Al die overeenkomsten, als we maar niet hetzelfde cadeautje kopen ATTENTIE: VANAF DE VOLGENDE PAGINA VERVEELDE IK ME..... HEEL SAAI. KAN JE OVERSLAAN!
"wat je zegt ben je zelf met je kop door de helf, met je kop door de muur, apenzuur!" Ik kom wel voor je op hoor Loran!
Zit hier helemaal alleen. Vriendje is onverwacht opgeroepen voor z'n werk.... En we zouden nog wel bij m'n ouders steengrillen...
Nou ja alleen, Merijn is er ook natuurlijk. Maar ze ligt te slapen. En ik heb de hond hier ook en een poes, en nog een poes en nog een poes.... Ach, bij nader inzien ben ik toch niet zo alleen...