Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Net een beetje ruzie gehad met hubbie :oops: :oops: :oops:
    M'n schoonmoeder belde dat ze op bezoek wilde komen terwijl ik me zo had verheugt op een visitevrijedag. Afgesproken met hubs dat ze even kort langs zou komen. Komt er op neer dat ze hier bijna twee uur heeft gezeten. Hubbie zoonlief wakker heeft gemaakt zodat schoonmams de fles kon geven :confused: :confused: :confused: :evil: :evil:
    En dan vind hij het vreemd dat ik boos ben :evil:
    Ik wil gewoon zelf de fles geven en ik haat het dat Valentijn wakker word gemaakt voor een voeding terwijl er nog geen 3 uur verstreken zijn.....

Of vinden jullie dat ik me ook aanstel :rolleyes:

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Groot gelijk dat je boos bent Daantje!
    Ik zou ook boos zijn geweest , als een kleintje slaapt, lekker laten slapen..
    Dan komt je schoonmoeder maar een keer terug als je kleintje wakker is!

Ik maak Noa echt niet wakker voor "niets".

Pff schoonmoeders en hubby`s ... :)

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Daan helemaal gelijk zeker niet wakker maken is tie nou helemaal.Dan komt oma volgende keer maar ;) Ik heb ook niet zo behoefte aan mensen vandaag heerlijk heel de dag in badjas gelopen.Heerlijk met K onder dedouche gestaan en daarna heerlijk op bed gelegen met z'n 2.

Volgens mij moet je min 6wk wachten voor je weer wat mag gaan doen aan spiertraining,

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Tanja, volgens mij moet Noa tussen de 450 en 500min., binnen krijgen ;) ..

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    AGENDA:

20 augustus- Valentijn csb
    20 augustus- Naomi Intake gesprek CSB
    22 augustus- Isa csb
    23 augustus- Milana gehoortest
    28 augustus- Fay csb
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    4 september - Ysabelle CSB
    17 septermber- Valentijn inenting
    27 september - Kenji controle ziekenhuis
    23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts
    22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis
    06 november - ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2705gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2770 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 3100 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3200 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2435 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3690 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 2940 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3280 gr Bijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofdomtrek 35.5 cm
    22. Miza Ilse 1e kindje Gb gewicht 2985 gr
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr.
    13 aug
    24. Fibi Nick Valentino 1e kindje3295 gram en 50 cm Geboorte gewicht 3295 gram
    14 aug
    25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram
    16 aug
    27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram
    28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm
    17 aug
    29. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm
    30. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm Bijz spoedkeizersnee Gb gewicht 4500 gr

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    gelukkig, dacht al dat het aan mij lag :oops: :oops:
    Had ook helemaal geen zin om iemand anders de fles te laten geven... is mijn momentje met beebs ( of die van hubbie maar nog niet van iemand anders vind ik)

trouwens even een andere vraag voor de borstvoedende (of kolvende ) mamsies,,, hebben jullie er ook last van dat het pijn doet als je "harde" tepels krijgt :rolleyes: :oops: ?
    Ga soms echt kapot van de pijn :(

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Sorry Daan heb ik geen last van.Gister zei Ati hier ook geef Kenji even aan Janneke vrouw van mijn vader maar ik had daar eigenlijk helemaal geen zin in.Heb maar niks gezgegt maar toch vind dat helemaal niet leuk.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mama's weltrusten ik ga m'n bedje opzoeken.

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Goed idee....truste en tot morgen ;)

10. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ow ow ow ow daan.. ik vind dat je helemaal gelijk hebt.

bij het lezen van je verhaal schoot ik in de lach.. het klinkt me nu al zo bekend in de oren terwijl de kleine bij er nog helemaal niet is..

maar dit soort discussies heb ik nu al vaak met mn vriend gehad.. dat ik daar bang voor ben dat dit in de toekomst dus gaat gebeuren..
    heb hem gelijk jou verhaal voorgelezen.. haha met als doel om hem duidelijk te maken dat dit gevoel dus normaal is en dat ik dus niet abnormaal ben.
    whahahaha..

volgende keer kleine gewoon laten liggen en dan heeft schoonmams maar pech.....
    zo ga ik dat bij die van mij ook aanpakken..

sorry dat ik weer inbreek hier maar wilde hier echt even op reageren. hahah

groetjes

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihih daantje geef je helemaal gelijk. Ik zou ook helemaal over de pis zijn !

Wacht ff puffffff

:-D ben er weer

Ik heb met roy afgesproken dat we de kleine nooit wakker maken voor visite enz enz, dus ook niet voor dta soort dingen. Zoals je zegt das een momentje voor jullie. Zeker in het begin!

12. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Daantje: je hebt groot gelijk! Wat een waanzin om hem eerder wakker te maken omdat iemand anders hem zonodig de fles wil geven. Dan moeten ze maar rond het tijdstip komen dat hij gevoed moet worden. Anders kom je toch nooit in een normaal ritme?

13. Hallo,

Daan, groot gelijk hoor! schoonmoeders hè! :evil: :evil:

gisteren komt die van mij hier aan...we dachten ook een rustige vooravond en avond te hebben met ons gezinnetje dan...nou niet dus, schoonmoeder komt gewoon binnen lopen, kijkt naar de kleine en zegt oh hij slaapt...hoe laat moet hij eten, ik zeg 8 uur, was nog maar half 6...oh zegt ze dan gaat hij zeker niet wakker worden nu...ze gaat zitten...ik ben klaar met de afwas en breng de vaatdoeken naar het waskot,en kom terug en wie heeft ze op de ar? ja Dylano, ik zeg was hij wakker dan,en krijg geen reactie...trek boze ogen naar mijn ventje en die haalt zijn schouders op...Ik loop naar de venster en kijk naar buiten zie ik een auto stoppen bij ons voor de deur en stapt er een vriendin van schoonmoeder uit met haar 2 kinderen en haar mama, ik zeg, oh Rilana is hier, Oh Ja zegt schoonmoeder doodleuk, ik had hier :confused: met haar afgesproken, omdat ze de kleine wilde kijken :confused: en ik wist dat jullie thuis waren :confused: :confused: . nou bedankt dan! die hebben hier van 6 uur tot 8 uur geweest! was helemaal dol gedraait door de kinderen, Shania haar kamertje was een varkensstal toen ze weg gingen...kon wel huilen!

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hier mogen alleen 'goede' bekenden de fles geven , maar alleen als ze wakker is!
    Ze mogen haar niet wakker maken voor de fles, en zelfs niet ik haar kamertje komen ;) .
    Gisteren hebben mijn vader, zusje en broertje een aantal uur op haar gepast, maar ze lieten haar lekker slapen, en zodra ze wakker was, kreeg ze een schone luier, en dan de fles..
    Een 'ritueel' die ik al vanf het begin doe.. en hun nemen het over..

15. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    owja, die 'bekenden' zijn: mijn ouders, broertje, zusje, zwager en een hele goede vriendin ( die zelf ook een dochtertje heeft, en zelfde problemen heeft gehad met haar dochterje in het begin, als ik met Naomi!)

16. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Goede morgen trouwens!

Hier heerlijk geslapen vannacht!
    Naomi kreeg om 0.0u. de fles ( 80ml. gedronken)
    Daarna sliep ze door tot 5.30u. ( weer 80ml. gedronken!)
    Om vervolgens pas om 9.30u. wakker te worden..
    En heeft ze weer 80 ml. gedronken!
    ( echt 3x achter elkaar, is een record voor haar ;) ) Ga dus maar 10 ml. erbij doen, want ze gaf alle 3 de keren aan, te weinig te hebben gehad :oops: )

Dus hier een uitgeruste mamma :) .
    Nu even snel ontbijten ( is er bij in geschoten, omdat Naomi eerder was dan mij :) ).

17. Niet meer actief

Hai, ik breek weer even in -rinkel de kinkel = glas stuk gegooid- :p

Roos, oh wat belachelijk en je mannetje zegt dan helemaal niks? Dylano is nog niet eens 2 weken...
    Op je strepen gaan staan hoor, Daantje jij ook!

Vraagje, als ze 's nachts niet wakker worden na 3/4 uur en je voed dus later, voor de bv gevers, loopt je bv dan niet terug?

18. goed van je meisje Loran!

Dylano heeft om half 12 de fles gehad (105cc),om half 4 (100 cc) en dan om kwart over 9 (100 cc)

19. Nee hij zei niks :(

20. Heb hem net een heerlijk badje gegeven (had gisteren niet gedaan,en merk nu dat het al veel beter is met zijn droog velletje,ga dus voortaan altijd een dagje tussen laten ;) ) en nu ligt hij alweer heerlijk te slapen, we gaan vanmiddag ook lekker met hem naar buiten,ga een joggingbroek halen, want ik wordt helemaal gek ervan! ik kan dus in niks in! echt frustrerend! en ik vertik het om die zwangerschapsrotzooi aan te trekken ;)

ff de kleine showen op me werk :-D en dan ff naar het park met de kids...heerlijk een dagje onder ons zonder visite ;)

Deel Deze Pagina