Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. StefanieK

StefanieK Actief lid

28 dec 2006
    456
    0
    0
    ik geef het op... ik ben weg.
    Sorry voor de paginavulling!

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Shame on you, stephanie, zo'n paginavervuiling.

Best wel lastig hé, zo tegen jezelf praten.

Leander heeft vandaag z'n eerste prikjes gehad, hij heeft er nog niet zoveel last van gehad.

3. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Zo he ben ik ook weer even.
    Fay heeft vandaag een slaap en hangdag gehad. Als ze sliep wilde ze wel in de box,wieg of kinderwagen maar zo gauw ze wakker was wilde ze alleen maar bij mij hangen. Dus geen hangjongere maar een hangbaby :)

Son en Loran als ik jullie hoor over het paardrijden wil ik ook weer heel graag, maar ben eigenlijk nog wel een beetje bang om dr weer op te gaan. Heb nogal een temperamentvol beestje dus dat kon nog wel eens vliegles worden :(

Nou ga zo eens even (alleen) op de bank hangen Fay ligt bij Arno dus ik heb even "vrij"

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo heb heerlijk met uk op de bank een tukkie gedaan.
    Was erg moe en nu nog erg lui.

Ien effe eerst aan de slinger gooien kan hij/zij effe dollen en dan er op kruipen.Echt meid ik heb het echt gemist en kijk ook weer echt uit naar morgen.

Stefaniek bedankt voor de waarschuwing.En dat topic is echt voor mensen die zich vervelen. ;)

Kathy fijn dat hij er geen last van heeft.Hier morgen alweer de 2de.

Wannabe fijn dat je wakker bent geworden voor zaterdag dat je niet voor niks gaat en dat je nu weet dat het zondag is.hihi die dementie he :)

Rheallover is het weer goed bij jullie volgens mij heb ik wat gemist?

Lintje nog geen internet bankieren?Ik zou niet meer zonder kunnen hoor.

5. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    mmmmmmmmmmmmm saai hier..
    waar zijn alle mama's.

er is toch voetbal op tv.........

net lekker in bad gelegen,
    mah volgens mij te warm heb nu knallende hoofdpijn

whahahaha

6. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
  7. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Had op MSN nog even beloofd een voorbeeldje van de kaft van het door mij bestelde fotoalbum te showen hier. Komt ie:

Nu nog even foto's uploaden op een site en afdrukken bestellen! ;) Heb hier ook al een goedkope site gevonden. Iemand van jullie trouwens nog ervaringen met een site waar je goedkoop (maar wel redelijke kwaliteit) fotoafdrukken kunt bestellen?

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
  9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Oké, thanx Son, zal daar ook eens kijken....

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dames,

het spijt me maar ik meld mij af voor zondag. Gisteren heeft mijn moeder een ongeluk gehad, zij is van 4 meter hoogte naar beneden gevallen en op har hoofd terecht gekomen. Ze heeft een hersenkneuzing en ligt de komende tijd in het ziekenhuis. Ik ben gisteren er naar toe gesjeesd, 's middags was ze heel onrustig en hebben ze haar vast moeten binden in haar bed en wist ze helemaal niets meer, ze herkende mijn vader niet eens. Ik was er pas 's avonds, toen wist ze wel mijn naam maar niet dat ik haar dochter ben..... :cry: :cry: :cry: Ze is bont en blauw, de artsen kunnen nog niets zeggen qua herstel, ze is in ieder geval te ziek om vervoerd te worden naar Zwolle (daar woont ze, ze ligt nu in Almelo in het Twenteborg).

Ik wil iedere dag naar mijn moeder toe en dan zit ik zondag niet rustig bij jullie.... sorry sorry sorry maar ik kan het gewoon niet. Ik ben zo bang dat ze haar geheugen niet terugkrijgt, ze gaf me gisteren een hand om zich voor te stellen aan mij... :cry: :cry:

Door alle spanning is mijn zus gisteravond aan het bevallen gegaan, ze is vannacht om 01:50 u. bevallen van een zoontje, Quinten. Moeder en kind maken het naar omstandigheden goed.

Ik ga nu gauw G naar school brengen en dan weer naar mijn moeder toe. Duimen jullie mee?

11. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    Owwwwwwwwww kuki

bij het lezen van je verhaal schieten spontaan de tranen in mn ogen..
    goh wat erg... weet verder niet goed wat ik moet zeggen...
    een dubbel gevoel. je moeder in deze toestand en je zus bevallen.. gelukkig maken ze het goed..
    veel sterkte met de situatie en ik denk dat je je absoluut niet hoeft te verontschuldigen dat je zondag niet mee gaat met de rest.
    zal iedereen begrip voor hebben..

vder hier een goede nacht. robin heeft zich anochtend om 7 u pas gemeld.. jahoeee.
    wel drie keer nog speentje tussendoor moeten geven maar viel daarna gelijk weer in slaap.
    heerlijk..
    vanmiddag lekker shoppen.
    fijne dag vandaag.

grz

12. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    kuki wat erg,ik krijg gewoon kippenvel van jou verhaal.
    ik duim voor je,dat alles weer goed komt.
    lijkt me echt verschikkelijk als je eigen moeder je niet herkend.
    sterkte meis.
    en gelukkig ook alles goed met je zus en de kleine.

xxxxxx
    ((((knuffel))))

13. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hier weer een goede nacht.....ze heeft nu al 2 weken achter elkaar doorgeslapen.....wat een heerlijke meid is het toch.

23:00-7:30

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kuki jee meid wat erg sterkte.
    Je moeder is belangrijker dan zondag.
    Hoop dat het goed komt allemaal.
    En toch ook gefeliciteerd met je zus en neefje.

Meid toy toy

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier was het half 8 vanmorgen.
    En jee wat is het koud.

zo naar het csb voor enting nr 2.
    Mam's komt vandaag terug uit griekenland die zullen het wel koud hier hebben.

Kom later wel terug

16. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    bbbbrrrrr zeker koud,heb de kachel aan!
    je ouders zullen het zeker koud hebben.

kreeg net een sms van mijn tante die zit op bali......daar is het 32 gr hhmmmmmm wil ook....

17. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    nu koud ja maar vanmiddag zou het wel lekker weer worden.. hier begint nu het zonnetje te schijnen..
    heerlijk. krijg ik altijd zo'n goede zin van..

18. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje Kuki wat erg. Heel veel sterkte en toch ook gefeliciteerd met je neefje. Sjezus wat een toestand.

19. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Kuki, onwijs veel sterkte! Logisch dat je niet komt! Ik hoop dat alles goed komt! Toch ook wel gefeliciteerd met je neefje! Kop op!

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

jeetje kuki, schrik zeg. Heel veel sterkte en ga meeduimen dat alles goed komt meid!

fenne om half 11de fles en vanmorgen om 6 uur was ze er weer :-D helemaal super, daarna niet meer geslapenmaar wel lekker vrolijk. Beetje geluidjes maken enz echt grappig om naar te luiteren.

Fibi die 9500 is idd niet veel, zeker omdat ze alles doen. Heel de afwerking van binnen en buiten, dat kost normaal extra. De vensterbanken mee nieuw en overal elektrische rolluiken. Ook een nieuwe voordeur mogen we uitkiezen wat we willen, alles voor die prijs :-D Maar ja we krijgen dan t nieuwste van t nieuwste omdat we dan in die folders enz van hun komen te staan we zijn dan een showhuis. Maar dat boeit me niet. zij willen dat en maken t dan perfect zodat ze reclame kunnen maken en ik betaal minder, echt ideaal hihi

Deel Deze Pagina