heb de hele nacht lopen stuiteren Nee hoor, maar heb er wel veel zin in. Ga m'n spullen maar eens bij elkaar zoeken en daarna m'n mannetje nog maar eens eten geven Meiden die mee gaan, tot zo en de rest vast een fijne zondag.... Word weer prachtig weer hoorde ik
Voor alle nieuwschierigen hier gaan we heen. http://www.dinnersite.nl/restaurant/hig ... 062&lng=nl Iedereen die thuis blijft een fijne en mooie dag.
Zo even de route uitprinten, ontbijten, Nikster van het station halen en dan komen we langzaam aan die kant op. Ben benieuwd of ik halverwege op een parkeerplaats moet voeden. Wel gelijk als ik er ben iig
Goedemorgen dames Zo de verjaardagen voor dit jaar zitten er weer op Gelukkig.... Geef mij maar de verjaardagen van me kids dan die van me eigen... Wel weer een erg goede nacht achter de rug 23.30 tot 6.30 Daarna nog heerlijk even doorgetukt in mama's bed tot 9.00 Dus wij zitten er straks uitgeslapen bij Ik gaat alles klaarmaken hier voor vertrek nog anderhalf uur heb ik te gaan dus dat moet wel lukken toch Dames tot straks en voor de achterblijvers.... We zullen tijdens het eten van al het lekkers aan jullie denken 8) Kusssssie
Veel plezier meiden ! Hier weer een goede nacht gehad... 23:30 - 05:00 uur geslapen. Om 9 uur weer de fles en meneer slaapt alweer.. Vanmiddag krijgen we kraamvisite en dan voorlopig even niet meer, althans... er kan altijd weer iemand bellen hahha
hier een rot slechte nacht weer gehad, gaan slapen om 23 uur en vanaf 2.30 uur speentje vragen en nog eens en nog eens , bij mij genomen, Vic snurken,snurken snurken, om 04.00 uur ben ik op de bank gaan liggen en ik lag nog geen 10 minuuten, en ukkie weer wakker, heb hem dan eten gegeven en om 5 uur kon ik terug de bank op en hab ik geslapen met veel wakker worden tot 9 uur. heb vanacht echt tranen met tuiten gehuilt en het enige wat Vic zei was, '' doe eens normaal'' voel me echt zooooo slecht! ik ga uk straks met wieg en al in de woonkamer zetten, ik hou dit zo niet vol! pff mijn hoofd barst uiteen. waarom ben ik godsnaam aan een speen begonnen!? heb daar zo een spijt van! sorry voor mijn geklaag! meiden, veel plezier vandaag!
Zo hé, je kan wel zien dat iedereen naar het uitje is , zo rustig is het hier niet vaak. Ziet er wel erg goed uit zeg waar jullie zijn. Ben erg benieuwd naar alle verhalen straks (en foto's / filmpjes natuurlijk ). Hier een hele slechte nacht gehad, vanaf 04.00 uur heb ik geen oog meer dicht gedaan. Nick heeft een verstopt neusje (halfverstopt) en is daar ontzettend "vervelend" van, constant huilen en doen. Uiteindelijk bij ons in bed gelegd (tussen ons in) maar dat was ook niet goed genoeg, dus heb ik een paar uur met Nick in mijn armen gelegen. Maar mijn lijf kan daar dus niet zo goed tegen dus heb geen oog dicht gedaan, alles doet me zeer, kortom een wrak vandaag. 't Is wel geweldig weer vandaag dus we zijn net heerlijk een stuk wezen wandelen en nu ligt hij gelukkig nog rustig in de wagen te tukken..... Wat vervelend Roos dat je ook zo'n slechte nacht hebt gehad meid. Enne... wij ook aan de speen, het is inderdaad vervelend als hij hem nodig heeft (zoals Nick vannacht maar door de verstopte neus lukt het hem niet terwijl hij wel wil, dus huilen). Maar meestal hebben we er ook heel veel profijt van, dus ja..... Ik heb er gelukkig nog geen spijt van. Komt ook nog bij dat Nick anders op zijn handen gaat soppen en daar héél erg bij kwijlt en dan is hij dus helemaal nat op zijn schouders en borst en krijgt hij het weer koud. Rapoenzel, veel plezier met de kraamvisitie (ik krijg vrijdag mijn collega's nog). Wannie, volgens mij heb ik iets gemist? (kan goed met mijn ogen op half zeven ) Was jij jarig? Want dan nog van harte hoor! Ik heb ook een hekel aan mijn eigen verjaardag vieren, dus die vier ik in het vervolg gelijk met die van Nick zit toch maar twee weken tussen. Nou, ik ga nog even verder op het net struinen en proberen een beetje te ontspannen. De oude rus is nu immers nog buiten de deur!
Hoi medemama's. Hopelijk hebben jullie een gezellig middag in Utrecht! Wij hebben hier de stad onveilig gemaakt en Ilse weer verwend met wat nieuwe kleding. Vandaag is haar tweede vermaanddag al! Wat gaat het toch hard! En natuurlijk is ze niet de enige die vandaag al weer twee maand oud is. De andere beebjes en ouders ook gefeliciteerd! Hier nog een fotootje van ons jonge geluk. Fijne middag en avond nog meiden!
Hallo augmama's, Ik ben 30 augustis bevallen van een dochtertje. Ze woog 843 gram en is met 26 weken geboren. Ze ligt nog steeds op IC Neonatologie enw eegt inmiddels 1200 gram en krijgt elke uur 8 cc moedermelk. Verder kan ik moelijk geloven dat ik een mama ben want ik heb geen kind in huis!
Juffie allereerst proficiat en welkom bij de Augustus mama's Leuk toch als je net moeder bent zon klein wondertje in je armen Verder had ik vanochtend geen tijd meer om even jullie een fijne dag toe te wensen, maar hopelijk hebben jullie het naar je zin gehad ! Alyssa was vanochtend wakker geworden doordat ik vroeg al heen en weer aan het hollen was, moest uiterlijk 7 uur vertrekken dus madame werd daarvoro wakker dus vriendlief de fles gegeven. Was wel moeilijk een dagje op stap zonder mn meiske maar de honden deden het super, ze hebben weer hun famielieleden gezien verder niet in de prijzen gevallen ofzo, maar heerlijk dagje gehad verder Toen ik thuiskwam gelijk weer mn dochter toegeist hoor, de fles gegeven en lekker getroeteld (en mn eigen eten koud laten worden ) Nu slaapt ze als een blok Ik zag weer aantal leuke foto's langskomen, zoals een ATWT fan Ik ben benieuwd naar de foto's van jullie dagje
Hoi meiden Wij zijn weer thuis en even snel een berichtje. Terugreis ging erg voorspoedig en snel. Ik vond het echt onwijs TOF. Veel te kort en veel te snel voorbij. Maar onwijs leuk om alle beebs in het echie te zien. De locatie was ook top hoor Sonja, parkeerplaatsen dichtbij. Lekker eten, hoewel we daar weinig tijd voor hadden met de beebs Foto´s staan al op mijn website We gaan nu eerst ff de hond uitlaten Groetjes Kirsten
Het was heel erg leuk! Bedankt Son, super geregeld! Mooie foto's Kirsten! Ben nog even druk, tot later xx
Hoi meiden ik vond het erg gezellig leuk weer iedereen te zien. Foto's zal ik later doen. Uk heeft hier in de auto geslapen en ligt nu vrolijk in de box te spelen.hihi Onvermoeibaar. Tot laters Ga effe wat eten En ik ben blij dat jullie de locatie leuk vonden.
Ooooh wauwie, wat een leuke foto's Kirsten! Echt geweldig en dan die foto's waar ze allemaal opstaan, echt héél erg leuk. Vind het nu alleen nog maar meer jammer dat ik niet mee kon!
Meiden jullie hebben allemaal mail. Laat effe weten wie er niet gehad heeft want ik mis er. later zal ik ook een paar foto's op de site zetten. En Fibi volgende keer ga je maar gewoon mee
Volgende keer Fibi We houden het erin toch meiden, af en toe afspreken? Echt onwijs tof hoor. En straks als ze wat groter zijn kunnen we naar een speeltuin of dierentuin ofzo... leuk leuk leuk Maar een keer afspreken zónder beebs leek ons ook heel gezellig Nu gaan we snel even eten. Er ligt er 1 te snurken na het rondje met de hond, dus dan eten we altijd ff snel voordat ze weer wakker word Groetjes Kirsten