leuke foto's hihi. Lenthe kleed Lutein uit En wie is de gelukkige die in de midden mocht liggen? Zij had trouwens een leuk jurkje aan, dat heeft Fenne ook. Ziet er allemaal erg gezellig uit!
Hoi Bedankt Sonja voor de mail, leuke foto's, die van jou ook Hopla erg leuk. Fijne locatie ook dus weer goed geregeld. Erg leuk om alle beebs in het echt te zien en ja het was soms echt even stil Niet 1 baby die huilde. Zo afspreken moeten we er zeker inhouden, erg leuk Ga nu even wat eten, tot later
Klopt, Lenthe probeerde Lutein wakker te krijgen..ging dr maar uitkleden haha. Middenin ligt dochter van Hopla, Robin.
Ohw ja Sonja, mijn mail loopt te klieren Zo'n pop-foutmelding. Nou meestal doet ie het later vanzelf weer goed. Mocht hij niet binnenkomen als mijn mail weer normaal doet, dan laat ik het je nog wel even weten En ja Robin lag in het midden.... We zagen nu op de foto dat ze er toch nog wel tussen had gepast, maar ja... Je bent een DIVA of je bent het niet hé Agossie die foto vond ik wel zielig hoor. Er waren meerdere beebs (waaronder die van mij) die het echt niet leuk vonden, hihihihihi Ik ben hartstikke moe dames, dus ik ga even banken Hakt er toch wel in zo'n dagje, ook bij mamma Groetjes Kirsten
Ik vond het ook super gezellig, dat moeten we er absoluut in blijven houden hoor ! Ennuh de optie voor een kindloze dag uit is bij mij ook in goede aarde gevallen, ik zie dat wel zitten hoor. Son, bedankt voor de prachtige foto´s !
Oh ja Raccon nog even een vraagje voor jou. Ik ben heel erg benieuwd waar je die mooie herinnering hebt laten maken en of het mogelijk is voor mij om die eventueel na te bestellen, ik vind het echt zooooooooooooooooooooooooooo mooi !
Hoi Jufffie Welkom hier bij de augustus mamma's Dat was wel even flink schrikken voor jullie dat je geen december maar augustus mamma werd! Ik hoop dat alles goed blijft gaan met jullie kindje. Groetjes Kirsten
Juffie, welkom. Voor jou een hele schok dat je al in augustus mamma mocht worden. Gelukkig gaat het wel goed met je uk. Nu nog meer groeien en dan op een dag heb jij je kleintje ook thuis! En dames, echt fantastisch weer! Son, super geregeld, echt top. Ik vind het wel jammer dat ik niet echt met iedereen heb kunnen praten en een heel gesprek was al moeilijk, kleintjes zijn nog zooooo klein. Maar wel erg leuk om ze allemaal in het echt te hebben gezien. Ben zo blij met jullie allemaal. Echt mijn zwangerschap en tijd nu zou er zonder jullie heel anders uitzien. Dikke knuf en duimpjes op voor jullie allemaal.
Juffie welkom hier. Ja dat is echt schrikken. Er zijn er hier 3 met een erg vroege geboorte. Waarvan ik 34 weken. Jij bent wel heel erg vroeg bevallen. Maar meid het komt vast goed. Naast Kenji lag ook een mannetje die was geboren met 880 gr. En is nu een heerlijk dik bolletje. Klets lekker mee. En over al het ziekenhuis gebeuren kunnen we hier ook mee praten hoor.Dus lucht je hard. Daantje en Pollewop hadden ook een prematuur.
He hallo, erg leuke foto's allemaal. En de locatie was idd top, goed geregeld allemaal. Ben alleen helaas mn hanger van mn ketting verloren Dus uiteindelijk een duur dagje geworden, was er nl 1 van Breil. Maar het was erg leuk om iedereen incl. beebs een keer live te zien.
Ien misschien effe bellen.Misshien hebben ze hem gevonden. Hier heb je het nr. Zullen er nu vast nog wel zijn. 0302511215