Even snel bijgelezen, maar ga andere keer reageren, ben best wel beetje moe, Devid ook, want die slaapt alweer als een roosje. Voor de mama's van het eerste uitje: Als jullie het mini-fotoboekje willen hebben, stuur mij dan even een pb. Kosten incl verzenden wordt ong 9 euro.
Goh meiden, dat klinkt allemaal erg gezellig hoor. Enne... Son, beetje brutaal, maar.... mag ik ook mail? Ik ga er vanuit dat het foto's zijn? Ik ga écht proberen om de volgende keer ook mee te gaan hoor, enne... als ze wat groter zijn houdt ik me ook aanbevolen voor een rondje dierentuin met de hele club. Ben namelijk gek op dierentuinen! Dus dat vind mama zelf ook erg leuk. Viel mij trouwens ook gelijk op dat Lenthe weer aan Lutein zat te pielen, hahahaah. Die twee gaan geloof ik goed met elkaar hè. En wie zijn de twee kleintjes die een beetje links onderin liggen? Die kijken ook wel heel close naar elkaar. Ze liggen geloof ik vlakbij Kenji (links van hem).
Hahaha ja klopt Fibi! Lenthe kan niet van haar afblijven! Lintje heeft op haar site de namen erbij gezet van alle beebs dus heb even gespiekt.....op volgorde: Lutein, Lenthe, Espen, Kya, Fay, Kenji, Destin, Merijn, Keano, Valentijn, Milana, Devid, Naomi, Keenan en Thorsten en in het midden Robin.
Hoi die Son.. Zou ik ook de foto's mogen hebben. Ben wel reuze benieuwd hoe jullie daggie is geweest... Mijn mailadres heb je he hahaha... Slaap lekker allemaal !
Oooh, wat een geweldige foto's zeg (bedankt voor het sturen Son), dat ziet er echt gezellig uit. En ik blijf kijken naar die foto's van hun allemaal op het kleed, echt heel erg leuk. Enne... Zijn er nu al een paar uitgehuwelijkt? Of zijn er spontaan "setjes" ontstaan? En dan al die maxi-cosi's en kinderwagens, echt humor om te zien. Eigenlijk hadden jullie buiten nog een foto moeten maken van alle wagens enzo bij elkaar, dat zal er vast heel imposant uitgezien hebben! Of een groepsfoto van iedereen (mama's en beebs) er was vast wel een medewerker van het restaurantje die een foto had willen maken.
Heb nog even gauw alle foto's bekeken.. Erg leuk om te zien zeg.. Bedankt Sonja, dat we toch even hebben mogen meegenieten... En wat een hoop kids he.. Volgende keer nog meer !
Juffie welkom. Wat naar voor je dat je je amper moeder kan voelen omdat je kleine niet bij je hebt. Mar wel fijn dat het zo goed gaat, want dat is bet ijzonder bij zo'n heel klein kindje. Het was echt een super uitje, Espen is wel helemaal van slag en wilde elk uur drinken en bleef erg huilen. Nu slaapt hij gelukkig.... Vond het zo leuk om jullie allemaal (weer) te zien.
goedenmorgen leuk zeg die foto..... juffie welkom bij de augustus mama"s gister was het heerlijk weer...het was gister hier koopzondag,we zijn naar het centrum gewandeld en daar heerlijk op een terras gezeten,met een groot glas ice thee. nou ik heb hier echt te maken met een doorslapertje.....het is nu bijna 3 weken geleden dat ze voor het laatst s"nachts voor de voeding kwam
Jaaaa, bedankt alle beebs die Thorsten gisteren hebben geinformeerd over doorslapen! Nou ja, het was een soort van doorslapen. Van 22.00 tot 5.00 (toch echt 7 uur!) en daarna pas weer om 08.00. Dus vannacht heb ik ook voor het eerst moeten kolven, want auwa, auwa, wat een pijn in m'n (.)(.). Fantastisch O ja, Sonja en Raccon, bedankt voor de tip van het nageltjes knippen in de slaap. Sta ik daar met schaartje, vijl en hubbs bij het wiegje...sh*t ingebakerd! Dat werkt dus niet echt
Mogge dames Hier kwam meneer om 6 uur inplaats van eergister 4 uur.Fijn hoor die spuiten brengen heel je kind van slag en z'n ritme.Zit straks alles weer op een rijtje krijgt hij de volgende :x Fibi dat zei ik gister nog tegen Amanchel toen we naar huis reden.We hebben gen groepsfoto gemaakt met alle mama's en beebs. Maarja volgende keer het was best een drukke dag.En een beetje moeilijk te plannen omdat dan die honger had en dan die. Straks komt de fysio.Ga haar toch vragen of zei haar collega kan laten komen (osteo)hij blijft meer en meer naar links trekken. Ga zo eerst maar eens boodschappen doen niks meer in huis.
Kiki O meid ik moet al lachen om jou op de vroege morgen. Heerlijk he dat slapen. En zo heb je een voorraadje
Owwwwww ik wou dat ik er bij was geweest! Super die foto's! Ben blij dat het heel leuk is geweest, dat vond ik de eerste keer al, daarom: wanneer gaan we weer? Om 10 uur komt de arts bij mijn moeder, dan hopen we meer te weten over eventuele verplaatsing naar een ziekenhuis dichterbij. Het gaat nog steeds de goede kant uit, wel vonden mijn vader en ik dat haar ene oog wat raar stond, daar gaan ze nog even naar kijken.
Goedemorgen... Een heerlijke nacht achter de rug... Om half 12 de laatste fles en om kwart voor 6 pas wakker... Nu krijgt Collin vanaf vanavond om 23 uur de laatste fles, ben benieuwd hoe hij daar op reageert... @ Juffie: Welkom bij de groep. Met 26 weken bevallen is idd wel erg vroeg, maar gelukkig gaat alles goed en hopelijk gauw thuis...
Goede morgen dames, Hier weer een heerlijke nacht, tegen 23.00 de laatste fles en ze kwam pas rond 8.30 weer Ooooo ik heb echt wat gemist gisteren wat had ik daar graag bij willen zijn, dan had ik mn kleintje bij me, nou moest ik gisteren in Apeldoorn het zonder mn kleintje doen (en oei wat was dat zwaar ) Volgende keer ga ik mee ! Mits jullie daarmee eens zijn trouwens ik las van iemand die de dierentuin leuk vond om naar toe te gaan, hier iig een voorstander ben dol op dierentuinen Oowww ik krijg de kriebels, vanmiddag naar het CB en dan moet de kleine haar 1e prikje, ik zit er echt tegenop te kijken Gisteren avond had Alyssa ook echt verdriet, waarom is me de vraag maar het gaat zo aan je hart als je kleintje zo huilt, en dan vandaag die prik...... Iemand nog tips om de pijn te verzachten van het prikje?
Ikke ook nieuwsgierig zijn naar mailfoto's van kinderwagens enz aah toe please mag ikke ook hihi Juffie welkom hier meid, 26 wow das heel vroeg. Gelukkig gaat t wel allemaal goed met jullie. Die foto op t kleed blijft echt erg leuk om naar te kijken joh, wat hebben we toch mooie beebs! Hihi kiki kan t me helemaal voorstellen, sta je daar hihi Ik knip ze ook wel eens tijdens een relax zang momentje. Dan is ze helemaal ontspannen en dan gaat t ook goed. En doorslapen,,,wauw, toch handig die beebmeeting dan. Hopelijk hebben ze alleen de goeie dingen uitgewisseld haha
Hee meiden! Ik vond het hartstikke leuk gisteren! Echt voor herhaling vatbaar! Jullie zijn allemaal echt lieverds! Hebben jullie de broodjes en taartjes nog meegenomen? Kiki: hahaha, sta je daar met je schaartje hahaha! Thorsten heeft vast met Merijn gekletst. heerlijk he een doorslapende baby! Merijn heeft ook weer de hele avond en nacht geslapen! Merijn is nu met papa naar het cb voor de prikken. Ik ben niet zo lekker dus ga het vandaag rustig aan doen!
morge allemaal die van mij heeft weer een terugval at betreft doorslapen. eerst standaard tussen 6 en 7u en nu alweer tussen 4 en 5u grrrrr. vanacht dat ook het flesje om 5 gegeven. vanochtend toen mannetje ging werken de kleine bij me in bed gepakt en daarna uitgeslapen tot 10u.. en toen weer fles. das dan wel weer lekker.. nu zit ze voldaan voor de tv dora en diego te kijken. whahahahahahahahha. ze brabbelt wat naar de tv. echt schattig. vnacht mega ruzie met mannetje gehad en toen liep ik naar robin naar het bedje en daar verwelkom de ze me met een big smile.. zo verteterend en ik nog meer in tranen... het leek net alsof ze me wilde troosten toen ik haar op de arm had.. hahaha. echt een schat leuk joh het uitje zo te horen, de volgende keer ietsjes dichterbij.. eindhoven mischien.. dat is hier niet zover vandaan. wellicht dat miss groovy dat ook wel an durft.. juffie welkom.. nou dames tot krabbels. hier is weer werk aan de winkel. afwassen, de was doen, robin badje doen en daarna eens mezelf een beurt geven..
Leuk die foto van jullie baby's! Ik heb even een vraag.... Ik ben nu 3 wkn helemaal gestopt (daarvoor 2 wkn afgebouwd) met de borstvoeding, maar vraag me af wanneer ik weer ongesteld wordt! Hoe lang kan dat duren? Thx Tamar