haha Kiki ,prachtig... Ien, vreemd dat ze em niet gevonden hebben eigenlijk. Misschien komt dat alsnog of hebben ze hem opgezogen? Kun je hem niet al in de auto zijn verloren? Ik dacht dat Espen rnd een uur of 12 wel zou komen... dus ik was wakker gebleven. Werd het 00:45 ... maar daarna wel in één ruk tot 7:15 dat is een nieuw record. Zometeen voor het eerst sporten. Ik heb Kiki's verhala goed in mijn oren geknoopt. NIEts maar dan ook niets verwachten. Ik ga super kalmaan beginnen. ( en ik had toch gehoopt in 1 sessie die tien kilo kwijt te zijn)
Omdat Ysabelle toch wel wat last van haar darmpjes heeft, denken we, gisteren voor het eerst een beetje van een fruithapje gegeven. Ze vond het heerlijk!
HET WERKT! Ik heb een speen in haar mond gedaan (bedankt Kiki voor het achterlaten van de dental..). Vanochtend weer honger honger honger. Ik dacht, potverdorie, ik wil eten en douchen. In slaap gewiegd tijdens mijn ontbijt.. stilletjes naar boven, onder de douche... WEEEEEEEEEEEEEEH.. Dus drup drup drup, doosje van Kiki openrammen (dat is een hele rare zin..), speen er in. Sabbel, sabbel, spuuuuug met een boog de speen eruit. NOG een keer, sabbel sabbel.. neeh, NOG een keer.. jaaaaaa.. en nu ligt ze al een kwartier te sabbelen. Dus heerlijk gedouched. Maar ze mag er natuurlijk niet aan wennen he.. die speen.
Zo, Ysabelle is er zeker vroeg bij, hoop dat de krampjes wat afnemen En Lin, ik moet weer hartelijk om je lachen, en geloof me, die speen ga je meer en meer gebruiken. Ik wilde het ook niet, maar ben er nu zo blij mee. Leren we wel weer af
Leuke foto's hoor meiden van het uitje. Ik geloof meteen dat het heel gezellig is geweest. Ilse heeft van gisteravond half tien, tot vanochtend 6 uur geslapen. Ik ben vannacht een paar keer gaan kijken of ze nog wel ademde..
hier ook speen jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. was er ook geen voorstander van maar robin heeft hem echt nodig.. en wanneer ze hem niet wil dan spuugd ze hem uit en is ze ook stil. kan echt niet meer zonder.. anders had ik nu geen vrolijk kind zonder speen. na het flesje hoeft ze hem niet.. bij het slapen gaan ook niet alleen als ze wakker wordt. ik denk zelf dat robin om de speen gaat vragen wanneer er een beetje honger begint op te komen of zo.. maar goed. hier ook lang leven de speen. en liever dat dan duimen.. dus de speen leren we wel weer af. zo ga nu robin het badje geven.. ze heeft een flinke poepluier.. komt dus goed uit.. hoop dat ze daarna dan schoon blijft. hihihi ja wright
En speen...wie is er wel een voorstander van? Ik zie het afleren al voor me....maar babys vinden het heerlijk om te zuigen dan voelen ze zich rustig. Dat is toch geweldig! Dan maar zo'n ding erin.
Hier word de speen (nog) amper gebruikt. Ilse spuugt de speen telkens weer uit. Ze lijkt er geen behoefte aan te hebben en blijft zonder tot nou toe tevreden. Om mij mag dat best zo blijven...
Net terug met Leander vanuit het ziekenhuis. Zaterdagavond met hem naar spoed geweest. Hij was zo aan het schreeuwen, deed ie trouwens al een goeie week telkens na de voeding, dat het niet meer te houden was. Mannetje was helemaal over z'n toeren. Hij blijkt dus wel reflux te hebben. Nu heeft ie Zantac gekregen en ik heb echt wel het gevoel dat die Zantac z'n werk doet. Voor het eerst heeft ie geslapen van 2u15 tot 7u30 deze morgen, wist al niet meer wat het was om uitgerust te zijn. Hopelijk blijft het nu verder deze richting uit gaan. Hij huilt nu bijna niet meer en is weer m'n blije en tevreden mannetje. Hij laat nu ook meer tijd tussen z'n voedingen.
Staan er foto's van het uitje, hier in het topic. Nog niet kunnen bijlezen. Ben best wel es benieuwd.
Hallo, Kathy, hopelijk werkt de zantac! dikke knuffel meid! oh ik wil ook wel mail met de foto's hihi Kuki, sooow jij bent er vroeg bij haha, ik denk terug te beginnen met groentenhapje op 3 maanden.
Serjenka heeft ook haar eerste hapje gekregen, toen ze net geen 3 maand was. Nu zat ik te bedenken dat dit bij Leander dus binnen een goeie 2 weken zou zijn. Kan mij dit dus echt nog niet voorstellen, dat dit kleine mannetje al papjes gaat eten. Ik wou eerst wachten tot hij 6 maand was, maar door die reflux, denk ik, dat ik toch maar ga beginnen wanneer hij 4 maand is. Met vaste voeding zal hij toch minder spugen.
Kathy, toch reflux. Jeetje, wat een gedoe, naar de spoed en al. Gelukkig voelt ie zich weer wat beter en jij ook!
Ik herkende echt m'n mannetje niet meer zaterdag. En je bent zo hulpeloos als je ziet dat je kindje zo'n pijn heeft en je er niks aan kan doen. Ben ook blij dat hij nu weer m'n blije, tevreden mannetje is.
Och Kathy wat een gedoe! Gelukkig zijn ze er nu achter! Hier ook reflux en sinds ik JHB pitmeel gebruik ook een blij kind voor terug, heerlijk!