Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier ook speen hoor! Ze is er meer tevreden door, da's voor mij het allerbelangrijkste. Die speen leer ik dan wel weer af. Ze krijgt hem trouwens alleen overdag, nooit 's nachts, dus dat scheelt wel weer.

Net weer beetje fruit gegeven (peer), heerlijk liggen smakken.

Ja, het schijnt dus wel te helpen tegen krampjes. Ik weet het verder ook niet hoor, maar ze kunnen er beter van poepen. Geen banaan geven want dat verstopt!

2. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik ben 6,5 week geleden bevallen en ben sinds 6 dagen helemaal gestopt met de bv en daarna ongesteld geworden, dus dat is al sneller dan jij beschrijft. Wanneer ben je bevallen?

3. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Zo leuk al die babietjes samen, moet vast een gezellige bedoening geweest zijn.

4. Niet meer actief

Kuki heb je die tip van het cb? Heb hier ook wat poepproblemen, ben vanmorgen maar even naar het cb geweest, ze hebben even gecheked of er niet iets dwars zat, was gelukkig niet het geval, maar hij heeft nu al een week niet gepoept.

Ook moeten we binnenkort even naar het zh voor een scrotum echo omdat zn linkerballetje nog niet is ingedaald, effe kijken waar die uithangt :(

Kiki, geweldig dat nagelknipverhaal :)

Kathy, fijn dat je nu weet wat het is en dat het nu beter gaat, dat lucht zo op.

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Op mijn website staan ook foto's bij maand 2.

Was heel gezellig.

Oh, Kiki, wat fijn dat Thorsten heeft doorgeslapen.

Juffie, dat zal vast schrikken zijn geweest. Maar ik begrijp je wondertje wel hoor, 30 augustus is een prachtige datum ;) Veel sterkte deze tijd, hopen dat alles goed blijft gaan. En welkom bij de augustusmama's.

6. Niet meer actief

Ik heb juffie gemist, even teruglezen

edit:
    Sjoh hee, wat een schrik, ja dan is het echt even omschakelen.
    Ik hoop voor je dat alles goed blijft gaan en dat jullie wondertje goed mag aansterken, groeien en mee naar huis mag.
    Heel veel sterkte.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lin toch aan de speen hihi.
    Ze heeft denk ik gewoon veel zuig behoefte en ja je kan je vinger wel uitlenen.Maar dan kan je nog niks doen.
    En je heb ontbeten hihi toch gelukt.

Fruit ja hier pas in december ofzo.

Fysio hier net geweest.Ze zei eerst het valt wel mee.Maar na even met hem bezeig te zijn geweest zei ze ik ga voor je bellen je heb gelijk.
    Hij moet woensdag naar een manuele therapeut.Hij werkt samen met haar en doet ook heelveel Kiss baby's dus ik ben benieuwd.|Ze zei wl dat hij een terug slag kan hebben.We zien het wel.

Kathy niet leuk maar wel fijn nu je weet wat het is en dat het al een stuk beter gaat.

Meiden ik ga lekker naar stal.

Raccon en als je zelf wat laxo drinkt?

8. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hallo meiden,

Hier gelukkig nu een goede nacht gehad, om 23.00 uur laatste fles en ik werd pas om 04.50 uur wakker! Speen gegeven maar hij kwam na een half uurtje al weer dus om 05.30 uur de fles gehad, daarna weer om 09.15 uur. Dus dat is allemaal best lekker. Was ik ook wel nodig hoor! ;)

Hij heeft net ook weer een fles gehad en ligt nu even een beetje moeilijk te doen. Heb even een lekker CD-tje voor hem opgezet en dan zal ie zo wel rustiger worden denk ik, kan ik nog even lekker m'n gang gaan hier in huis. Even wat dingetjes doen.

Op jouw site staan ook nog heerlijke foto's Lintje! Echt heel erg leuk. Maar eh, ik hoor al geluiden dat het volgende uitje in Limbo of Eindhoven zou moeten?!?! Niet doen hoor... want dan kan ik sowieso niet komen, das voor mij veels te ver! :( :cry: Dan zou ik weer verstek moeten laten gaan... Utrecht is al een hele tippel (vraag maar aan Loran! ;) ).

9. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Hier het liefst ook geen speen... Heel af en toe krijgt hij hem en dan gooit hij hem er nog uit...

10. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Raccon: nee niet van het cb, die zijn er zelfs erg op tegen. Destijds een tip van mijn schoonmoeder en het werkte echt goed. G poepte maar eens in de drie dagen en had daar heel veel last van. Toen we met 10 weken begonnen met fruithapje, was dat vrij rap over (paar dagen al). Ik ga heel erg op mijn gevoel af en wilde dit ook bij Ysabelle proberen. Ik meld het geeneens aan het cb denk ik, anders krijg ik weer de hele lading over me heen en daar heb ik geen zin in.

Vroeger deden ze ook niet zo krampachtig met die termijnen hoor, nu wel heel erg. Geloof wel dat het verschil maakt of je FV of BV geeft (Ysabelle krijgt dus FV).

11. rheallover

rheallover Actief lid

Ik moet zo gaan naar het CB, blijf ertegen op kijken voor de 1e entingen :(

Heb al paracetamol voor dr in huis gehaald....

Hier nog steeds niet ongesteld ondanks het 3 wkn geleden is dt ik gestopt ben met BV, vindt het ook raar dat het zolang uitblijft :|

Maa rik ga (met heel veel tegenzin) doeegg

12. Niet meer actief

Ah ik wist dat ik iets vergeten was, ben babyparacetamol vergeten. Maar ach, heb nog een paar weken

Fibi, ik ga eerst de roosvicee Laxo proberen :p

13. Mogge meiden

Hier weer een topnacht gehad. Ze viel ongeveer 21.30 uur in slaap en kwam vervolgens weer om 5 uur en later om 8 uur. Heerlijk hoor..... Die pacodoek werkt hier erg goed. Soms pruttelt ze nog even een kwartiertje maar dan valt ze vervolgens in slaap. Niet meer urenlang nonstop die compleet hysterische taferelen..... pfiew. Hopen dat het zo blijft. Nu ligt ze weer in de wandelwagen te slapen. Gut het lijkt wel of we een ritme gevonden hebben :confused: ? Uh.... ik bedoel de oude rus heeft het pand verlaten..... :oops:.

Tis me ook echt meegevallen gisteren. Ik dacht dat ze na dat dagje uit wel helemaal van slag zou zijn. Maar kennelijk heb ik haar voldoende rust gegeven tussendoor. Ben een paar keer op het 'plein' gaan staan en lopen met de maxicosi op de wandelwagen en heb haar 'in de hoek' een beetje achteraf neergezet etc .

Oh meiden ik heb daarstraks zo zitten genieten hier. We hadden kraamvisite gehad vanmorgen, collega's van mijn man. Daarna zat ik met haar op de bank in mijn armen te knuffen. En ik vond dat ze moest gaan slapen. Dus dan doe ik vaak net alsof ik in slaap val. Ga ik gapen en snurken en dan doe ik mijn ogen dicht en laat mijn hoofd 'vallen' (hopend dat dat haar inspireert)

Lag ze vandaag ineens helemaal in een deuk joh toen ik dat deed. Urre urre roepen en lachen. Op een gegeven moment lag ze gewoon heel hard te gillen en te kirren. Hahahaha heerlijk joh. Soms zou ik willen dat we nonstop een camera hadden draaien zodat we al die momentjes vast konden leggen. Huildagen knippen we er dan gewoon uit ;)

Kathy, jullie hebben dus niet zo'n fijn weekend achter de rug, naar de EHBO. Wel fijn dat nu duidelijk is wat hem scheelt. Hopen dat het nu beter met hem blijft gaan met die medicijnen

Ien wat erg dat je je hanger kwijt bent! Ik zou het gewoon nog een keer proberen, bellen. Je weet natuurlijk nooit of iemand um pas later vind of later naar gevonden voorwerpen brengt.

Dat ongesteld worden. Mijn gynaecoloog rekende ongeveer 6 à 7 weken na het stoppen met borstvoeding. Maar ja dat zal dus ook wel enorm verschillen. Hier in elk geval nog niks. En ik mis het niet ook, van mij mag het wegblijven ;)

Fruithapje is inderdaad wel heel vroeg. Maar als ysabelle er geen klachten of misschien zelfs juist betere ontlasting van krijgt, waarom dan ook niet inderdaad.

Robin wil tegenwoordig overdag wel haar speentje. 's Nachts doe ik het nog steeds niet. Gewoon omdat ik niet ug keer naar die slaapkamer wil wandelen om speentje te ploppen midden in de nacht... :rolleyes: . Toch wel grappig dat ze er overdag inmiddels ook echt om vraagt (ligt echt te zoeken en te happen) en 's avonds op bed niet....

Nou meiden ik ga even een boterham eten

Tot later
    Kirsten

14. Niet meer actief

Onze Rus is nog steeds in Moskou ;)

Maar echt fijn dat het al zoveel beter gaat Hop en wat heerlijk zo'n pretmoment, hubbie en ik liggen dan ook altijd helemaal in een deuk, en dan kmt er hier nog niet eens geluid uit.

15. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    reflux...

kan dat zomaar ineens optreden? omdat de kleintjes die het hebben al ongeveer 2 maanden zijn..
    ik was blij dat robin dit niet heeft maar als het nog kan komen ineens vind ik een minder idee..

16. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Even showen hoor... ;)

Hier heeft ie lol in zijn kinderwagen:

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Boedha op zijn troon! :)

18. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    En hier kijkt ie naar zijn vriendjes van zijn muziekmobiel! ;)

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    he meissie, welkom hier... ookal had je ws liever nog even gewacht. Wil je even heel veel sterkte wensen. Ons manneke was (maar) 5 weken te vroeg en heeft ook een tijdje in het ziekenhuis gelegen. Weet hoe moeilijk het kan zijn.
    Hoop dat het allemaal zo goed mag blijven gaan en dat je jullie wondertje snel mee naar huis mag nemen...
    Dikke knuf voor jullie!

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lenthe heeft 'verborgen' reflux.....vandaar dat het niet eerder is ontdekt.
    Dus ze had het al wel.
    Het komt er niet in bogen uit, maar komt steeds iets omhoog en slikt het weer door. Veel huilen tijdens en na voeding. Nu johbroodpitmeel door de voeding en het gaat een stuk beter.

Deel Deze Pagina