Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demi26

demi26 Niet meer actief

HEy ladies, fijn dat het uitje zo leuk was! Mooi hoor die foto met alle beebs erop. Aron heeft ff wat dipdagen gehad, maar is daar nu bijna door... Zal wel een sprongetje zijn... Hij zit gelukkig weer iets meer in zijn eigen ritme, maar heeft erg veel moeite met slapen overdag... Hopelijk wordt dat snel weer beter...

Jet ik hoop dat je er een beetje uit komt met je kerel.... lijkt mij ook niet geweldig...

Mijn mannetje huilt weer ( kan de slaap niet vinden en wil gen speen), ik ga naar beneden, want zit nu op de kamer naast hem en vind het niet prettig om elke keer naar zijn gehuil te luisteren... Dit wordt namelijk steeds harder en feller... Ga maar eens aan de strijk en de stofzuig... Toedels

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    MissG: knuffel voor jou! Hoop dat je meisje gauw weer rustig wordt!

Jet: meid meid wat ontzettend vervelend! Kan me voorstellen dat je je nu heel naar voelt. Maar denk ook dat veel mannen het doen...waar dan ook....als we het maar niet zien he! Je kan alleen maar praten , praten...hij moet je uitleggen waarom. Het ligt niet aan jou dat weet ik zeker, je hebt hem net een prachtige zoon geschonken! Hopelijk komen jullie eruit...hele dikke knuffel meid

xxxxxx

3. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    @ Jet meid ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt, wat lijkt me dat een vreselijk gezicht. Ik weet ook wel dat veel mannen zichzelf helpen, maar onder de douche lijkt mij meer dan genoeg. Dit wil je gewoon niet zien en helemaal niet als ze dus zo'n site bekijken, bah.

Meid ik hoop dat jullie hier samen heel open over kunnen praten en dat hij jouw gevoelens begrijpt en accepteerd. Ik wens je veel sterkte in het gesprek en wees duidelijk naar hem, maar dat kun je volgens mij heel goed. Kop op meid succes vanavond

Keano heeft sinds zondag bedacht dat hij niet alleen 's avonds op mama's arm wil liggen, maar de hele dag. En zo niet dan ga ik krijsen! Met wie zou hij dit afgesproken hebben?

Gelukkig slaapt hij 's nachts wel goed. Van half 12 tot half 8 en dan nog weer tot half 12 ongelofelijk

4. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    :confused: :confused: Dat meen je niet! Gadver de gadver! Dus moet ik er voortaan op gaan letten welke kleur de shampoo heeft, bedoel als het gekleurde shampoo is, kan er weinig fout gaan toch ;)

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Zooooooooooo ik was dus nooit meer mijn haar met zeeppompjes! :pale:

Gaat nog niet zo denderend met mijn moeder, ik vond haar er gister niet goed uitzien. Vandaag wachten we op een scan, ik ga er morgen weer heen. Ik hoop echt dat ze snel naar huis mag, maar ik heb er een hard hoofd in. :(

6. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Gatver Lin... :( :confused: Ik gebruik dan alleen nog maar van die zakjes als ze er liggen! :) Maar voor de rest ben ik het met al jouw punten eens hoor, en manlief en ik hebben dezelfde "regeling"! ;)

Nick ligt hier weer lekker te slapen maar hij heeft zopas een zooitje van zijn flesvoeding gemaakt, bij het tussentijdse boertje gooide hij er al een zooi uit en later nadat ie klaar was weer een paar keer.... :( Wordt er niet echt vrolijk van. Soms doet ie dat gewoon (vannacht ook al) er is geen peil op te trekken wanneer maar regelmatig de laatste tijd. Iemand ervaring mee?

Wat vervelend van je moeder Kuki, ik hoop dat de scan goed uitpakt hoor! Dikke knuf! *KNUF*

7. Hoi meiden

Even snel want ik denk dat Robin zo wakker gaat worden

Jet ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent. Vooral omdat jij zelf thuis was, had ie ook eerst bij jou kunnen proberen... Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en dat dit niet een hoop stuk heeft gemaakt tussen jullie.

Dank voor de feiten trouwens Lintje... :confused: Gelukkig gebruikte ik dat al nooit in een hotel. Heb altijd mijn eigen zeep en shampoo materialen bij me, en dat is dus heel verstandig begrijp ik :p

Kuki veel sterkte met je moeder. Ze zal vast een tijdje nodig hebben om nog helemaal op te knappen. Maar als dat thuis kan is dat natuurlijk wel een stuk prettiger. Als het maar goed komt, das het belangrijkste

Kiki wat een onwijs lieve foto joh. Das toch echt een lachje hoor. Oh en daarstraks wou Robin de speen niet goed pakken. Dus ik het flesje Cinababy erbij gepakt en je trucje gedaan, ik zei tegen haar: asjeblieffft met dank aan tante Kiki :) Vervolgens lag ze heerlijk te soppen

Ik ben trouwens best gefrustreerd inmiddels. Eerst hadden we hier werklui die platen van de buitenkant van ons huis moesten slopen, nieuwe erop en vervolgens schilderen. Daar waren ze 3 weken terug mee begonnen. Stonden keihard te hameren op de buitenkant van de muren. En buiten het hameren zijn die heren ook nooit zo stil (radio, schreeuwen, schroevendraaiers laten vallen etc). Dus toen zat ik steeds met een hysterisch kind want die werd steeds wakker van dat lawaai.

Nu zijn die lawaai-lui nƩt vertrokken, zijn ze bezig in de straat hier. Ze zijn buizen aan het vervangen. Staat er zo'n vent met zo'n drilboor -ding voor mijn huis. Kind weer iedere keer wakker en hysterisch. Aaaargh heb ik haar eindelijk in een ritme, worden we er grof uitgedrilt. Zo lukt het natuurlijk nooit :cry:

Fibi wat vervelend dat Nick spuugt. Wij voeden wat meer rechtop en houden Robin na de fles ook nog even rechtop. Kan de zwaartekracht een beetje zijn werk doen. Ook hielp het bij ons om iets rustiger te drinken, dus andere (langzamere) speen. Wij gebruiken inmiddels ook andere voeding: Omneo. Dat doen we vanwege de darmkramp, maar helpt ook tegen spugen. Johannesbroodpitmeel moet er ook goed tegen helpen. Als het echt heel erg is kan je ook nog proberen om iets minder per fles te geven en dan 1 fles extra.

Nou meiden ik ga eens kijken bij mijn smurfje. Ze heeft nu wel even goed geslapen.
    Denk dat de heren even aan de koffie zaten ;)

groetjes Kirsten

8. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ben het ook eens met lintje.......

vandaag een rustig dagje,ashley is ook heel erg lief vandaag.
    huilt alleen als dr wekker gaat...eten,eten,eten.

9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Goh wat balen Kirsten dat ze nu alweer lawaai aan het maken zijn bij jullie, daar wordt jezelf al tureluurs van laat staan die kleine. Hopelijk zijn ze snel weer weg hoor! ;)

En dan over het spugen van Nick. Tijdens voeden rechter op houden doen we al, ook het nog even rechtop zitten na de fles (anders komt het geheid terug). Langzamer drinken.... tja, dat kan geen kwaad bij Nick, hij doet over 150ml zo'n kwartiertje maar daar zit al een tussentijds boertje bij in... Maar een andere langzamere speen, wat zou dat dan moeten zijn? Hij heeft een speen met maar ƩƩn gaatje er in, geen gaatje lijkt me wat lastig! :confused: :)

En de voeding zelf... Nick heeft hypoallergene voeding (i.v.m. allergieƫn die voorkomen in de familie) dus kan daar niet van afwijken, weet dan ook niet of het verstandig is om jhb-pitmeel te gaan gebruiken. Op het CB zeiden ze dat het in Nick's geval (i.v.m. de hypoallergene voeding) al verstandiger was om pas met zes maanden fruithapjes enzo te gaan proberen. Dan heb je de meeste kans op het voorkomen van allergieƫn....

Nou ja, Nick moet volgende week toch naar het CB (voor eerste prikje :cry: ), dus dan zal ik eens navragen. Maar alle tips zijn welkom hoor! ;)

10. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    @ fibi

wij hebben ook ashley dr bedje aan 1 kant wat hoger gezet en het spugen is veel minder.

ik gebruikte ook johannes broodpitmeel maar daar kreeg ze hele erge krampen van.dus daar zijn we mee gestopt.

na het voeden zet ik ashley 15 min in dr wipstoeltje of in dr maxi-cosi kan het eten zakken.

11. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Loran, het verhaal in de foto is idd wel grappig.. Al vond ik dat op dat moment niet zo hoor ;)

Jet, ik ben het met de rest eens! Snap wel dat je geschrokken bent.. Maar nog liever dat die het zo doet dan dat die echt vreemdgaat..

Ben vandaag alweer 22 jaar geworden :confused:

Voor de rest gaat hier alles goed, alleen heeft Milana ineens moeite met poepen, ik snap er niks van! Ze heeft het nooit gehad en sinds dat ze dr prikjes heeft gehad gaat het ineens een stuk moeilijker :S

12. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    En eens een keertje een foto van mijn meissie..

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Grrrrrrrrrrrr scan is pas morgen! :evil:

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Gefeliciteerd Amanda!

Oh Lenthe slaapt zo weinig overdag! Heb dr om 16.00 doodmoe in bed gelegd en is nu weer wakker! Iemand tips om haar langer dan 3 kwartier te laten slapen?

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo meiden ik zal me ook eens melden.

Alice hier slaapt hij ook momenteel erg weinig.

Amanchel Gefeliciteerd Lieve foto

Jet ja wat zal ik zeggen snap dat je geschrokken bent.Maar wees blij dat hij thuis zat.Hoop wel dat jullie er over kunnen praten.En troost je echt meer mannen doen het.

Verder eigenlijk niks te melden.

Heb net met de Wii gespeeld echt leuk.geloof nieuwe verslaving.We hebben al erg gelache.

Tot later pizza is klaar.

16. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Amanchel:

Enne.... tjonge jonge wat ben je "oud" zeg! :) Dan moet ik binnenkort zeker naar het bejaardentehuis.... :confused: ;)

Wat een mooie foto van Milana trouwens. Echt een lekker ding!

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Amanchel een gelukkige verjaardag toegewenst! En mooie foto van je meisje.

18. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Hahaha dankje meiden ;)

Haha ja Fibi, ga je maar vast inschrijven... Neuhhhh maar ja kweet niet het gaat zo hard man..

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Heb vanmiddag vast paracetamol gekocht, toen zei de mevrouw van de drogist: heb alleen vanaf 3 mnd. Ik zei is goed. (ik dacht kan ik toch doorsnijden?, hier gelezen) Maar ik meen me te herinneren dat het om 60 mg naar 30 mg ging.
    Ik heb nu Panadol junior 125 mg. Dat is toch teveel zelfs als ik m doorsnij? (is dat dan niet puntig en pijnlijk?)
    Hier staat 3 mnd of 5,5 kg. Denk dat lenthe hooguit 4,5 kg is.........

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Alice ze mogen volgens mij 60 mg (heeft Fay gelijk naar de bevalling ook al gekregen) dus denk dat je wel de goede hebt hoor. Ik zal straks nog even kijken hoeveel gr die ik heb zijn. Die zijn nl wel voor beebs tot 3 maanden.

Amanda gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina