wat kan mijn ventje trouwens stinken van die Nan 1 hypo-allergeen zeg, bah. De BV ruikt half zo erg niet :-&
Sarake, Alyssa kreeg dit de laatste 2 weken ook toen ik nog bv gaf, de laatste voeding gekolfd en beetje nutriton erbij. Ze kreeg er echter niet meer krampjes vcan dan dat ze al had en had sindsdien een heerlijk dag/nachtritme opgebouwd Weet iemand of het erbij hoort dat je kindje meer spuugd na een prikje ? Alyssa spuugde namelijk daarvoor niet zoveel (alleen mondje terug) en sinds gisteren ochtend spuugde ze echt flink Fibi, dat is echt minder dat het zelfs uit de neus komt een knuf voor jou en je kleintje. Ik heb een link gevonden over reflux: http://www.babycentrum.com/index.php?id=250 Verder veel succes straks in het ziekenhuis. Lintje wat erg allemaal dat mannen geen begrip voor de situatie hebben zeg snap goed dat je er gek van wordt Hier begint mn vriend ook amar dat ik moet gaan werken zodra we in het huisje zitten, maar wie zorgt er dan voor het huishouden en de kleine? Want het huishouden komt toch allleen op mij neer gezien ie te beroerd is zijn eigen rotzooi op te ruimen. Heb nog tot half november verlof dus waarom zou ik.... Hij wil liever geld over houden om dingen te kopen die helemaal niet belangrijk zijn, zoals films..... MANNEN om gek van te worden, Lintje totale begrip van hieruit hoor ! Mannen moeten ook maar eens een steentje bijdragen in het huishouden, zien ze vanzelf hoe zwaar het is Chigirl ook hier een beerput als de kleine gepoept heeft met borstvoeding is het idd heel veel minder! Ik zit te wachten op mn moeder dna kan ik verder klussen in het huisje Tot vanavond
Het is eindelijk gelukt om dr lachend op de foto te krijgen! Helaas wel met slab (staat niet zo mooi) want toen ik de slab af had gedaan kon ze natuurlijk spontaan niet meer lachen
Oh en dit is samen met dr achterneefje Miquel. Hij zou volgens de planning 20 augustus geboren worden en Fay dus 22 augustus. Uiteindelijk is Fay 29 juli geboren en ze woog toen 2280 gram. Hij is 3 september geboren en woog 3910 gram. Hier is Fay 5 weken en Miquel 5 uur oud.
Heb nu 1 flesje met Nutriton gegeven (apotheker adviseerde om 3 schepjes te gebruiken) maar ik vind haar melk nu wel heel erg dik. Ze drinkt normaal ongeveer een 165 + 5.5 schepje en laat daarvan +- 30 staan nu heb ik maar 150 gemaakt + die Nutriton dan en nu laat ze nog 20 staan, ze krijgt ook maar 5 flesjes per dag. Dus 650 ml per dag, is dit niet te weinig? Toch weegt ze al over de 5 kg.
Raccon Ik heb het nu pas 1 x gedaan ze om 10.30 wakker gemaakt. Ik ga het wel proberen verder te doen. Je hebt misschien wel gelijk dat ze gewoon haar ritme moet terug vinden. Rheallover Jij deed dus enkel savonds bij haar laatste voeding een beetje Nutriton? Niet bij elke voeding? Ien Mooie foto's!!! Jou meisje heeft een erg mooi lachje! Het is toch altijd een plezier om naar lachende babytjes te kijken. Het is namelijk zo schattig! Als Alyssia naar mij lacht begin ik telkens spontaan mee te lachen.
Lutein heeft een half uur geslapen en nu nog steeds wakker, uiteraard met 150 ml vers afgekolfd in haar lichaampje. Nou, ik ga racen naar Bergum en Tj's schoenen bij de schoenmaker ophalen en boodschappen doen. Daarna direct kolven en voeden vermoed ik. O, en natuurlijk koken. BTW We kunnen wel ziek worden van de bacterien hier.. vieze bende. Rust nemen? Graagggg.. pfff.. moet alles regelen voor de verhuizing voor volgende week. En Tj smeert hem iedere ochtend om 6 uur, (en blijft 13/14 uren weg) want hij heeft iemand uit DK op bezoek. En zijn baas is twee weken geleden ontslagen dus heeft ie nu ALLE winkels onder zijn hoede. bahdebahdebah en verder ben ik heel gelukkig..
Jaaaaaaa Destin heeft echt gelachen! 3 lachjes achter elkaar kreeg ik van hem : dance: Sarake: Probeer het eerst anders even met minder nutriton. Omdat de melk dikker is moet ze meer werken om het naar binnen te krijgen en word daar dus behoorlijk moe van. Kan dus zijn dat ze bij 130 cc gewoon totaal uitgeput is en er dus niets meer in krijgt. En daarbij omdat het wat dikker is vult het ook wat meer he Een andere speen kan ook een uitkomst bieden Het is even je weg er in vinden. Destin gaf ook best wel wat voeding terug dus ik ben toen ook begonnen met nutriton. 1 schepje bij een flesje was al voldoende om hem langzamer te laten drinken waardoor er dus minder lucht in zijn lijfje kwam. Destin kreeg er wel krampjes van dus ben er weer mee gestopt, maar het heeft wel effect gehad want hij blijft nu rustiger drinken Ien: heerlijke fotos Ben er weer vandoor Kusssie
Lintje fijn zo'n carriere man hihi Hoe doen jullie dta trouwens handig, boodschappen doen met kind? Mijn kar is altijd vol (doe maar 1 keer in de week boodschappen) daar past echt geen maxi cosi bij hoor. Tips tips ien mooie foto's!
lin, knuf voor jou! En een hele berg energie erbij vanaf hier.. kan ik wel missen vandaag, hoef nix meer te doen missgroovy, doe hier iedere dag boodschappen ( of bijna iedere dag) dusse kan je niet helpen. heb hier het mandje op de kw staan. Past precies 8) kieks, knufff meis, hoop dat je bv snel weer meer word enne stuur die duivels maar deze kant op hoor, kan ik wel hebben( nouja, liever niet maar heb 't voor je over ) wannie, heerlijk he die lachjes.. blijt ervan smelten Ien, heerlijke foto's rheallover, suc6 met klussen meis! Fibi, hoop dat nick snel minder gaat spugen voor je en suc6 in het zh. Duim voor je dat het niets is [-o< verder weinig te melden hier. Osteopaat ging weer lekker, veel minder spanning al maar dat hadden we zelf ook al door echt, ben zo blij dat ik hier naartoe ben gegaan!
Kiki, het is normaal hoor dat je voeding wat terugloopt als je ongesteld wordt, binnen een paar dagen zal het weer helemaal op pijl zijn. Hier ook alweer 1x ongesteld geweest, ik ben benieuwd wanneer ik het nu opnieuw wordt. Als ik m'n normale cyclus aanhoud, zou dit vandaag moeten zijn, maar nog niks te zien en ben er niet rouwig om.
ben hier zo'n 90 euries kwijt voor een behandeling van +/- een uur. moet nog even kijken wat we terug krijgen van de verzekering maar zelf al krijgen we het niet terug is het het mij nog allemaal waard hoor
Missg Hoe doen jullie dat trouwens handig, boodschappen doen met kind? Tips tips Hier ook iedere dag naar de winkel ivm met slapen. Als we toch lopen, dan maar even naar de winkel en verse spullen halen De grote boodschappen, dus echt flessen enzo doe ik samen met hubbie, dus dan kunnen we een kar nemen. Of 's avonds even alleen en dus zonder beeb Oh ja, ik heb trouwens wel een boodschappennetje aan de mutsy gehangen, maar die is niet heel erg handig. Past niet zo heel goed (duwstang van de wagen is eigenlijk te breed) Ik neem ook wel eens gewoon een mandje. Wagen duwen met de ene hand, mandje in de andere... Groetjes Kirsten
Je hebt dezelfde wagen Hopla en idd die duwstang is niet gemaakt om er iets aan te hangen helaas. Als ik kleine boodschappen doe heb ook mandje in de ene hand en wagen in de andere. Tot nu toe deed ik ook altijd boodschappen zonder Fenne maar dacht dat jullie een handig trucje hiervoor hadden hihi Kathy wat grappig in de wasbak haha denk dat dat hier niet gaat lukken. Sowieso heb ik dan een waterballet denk ik. fenne trappelt nogal met haar voeten vandaar dat de douche hier t meest gebruikt word hihi Fibi hoe was t in het ziekenhuis? Hoop ook dat t spugen van Nick minder word. trouwens volgens mij is er niet of nauwelijks verband tussen t gebruik van Jbpmeel en allergien dus mss gewoon gebruiken of proberen. Anders natuurlijk even navragen. Ze bewegen nu natuurlijk ook meer waardoor t sneller terugkomt