Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Aaaaaaaaaaaaaah ze heeft gewoon liggen huilen van 19 uur tot half 2! :evil: Nu ben ik echt gesloopt! En wat doet ze daarna? Moet ik haar gewoon wekken om half 8 voor een fles!

Soms begrijp ik er gewoon helemaal niets meer van! Waar blijft dat ritme? :confused:

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ritme is bij Naomi ook steeds anders,kuki.
    Echt geen pijl op te trekken...

Hmmzz.. morgen intake CSB, ben benieuwd wat ze zullen zeggen ( of waar ze evt. kritiek op zullen hebben ;) ).
    En morgenmiddag, mits ze haar niet wegen morgenvroeg, even naar het inloopspreekuur, ben benieuwd hoe zwaar ze nu is, na 1 week :) .

:oops: zit nog steeds in mijn nachtkleding :oops: , en zie net op de klok dat mijn ouders er zo ook zijn :) ...

3. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hier nog 1,ik hoop dat het snel over is... niet prettig :(

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Wat is het rustig vandaag.

Alice hoe is het met die bult?

Kuki arme jij.

Loran heerlijk toch ik heb vande week tot 2 uur zo gelopen.Lekker van genieten ;)

Kenji heeft vandaag zelfs op de dag heerlijk geslapen een paar uur achter elkaar.Heerlijk.Hoop dat hij vanacht ook weer zo heerlijk slaapt als afgelopen nacht.
    Denk dat ik zo lekker even een tukkie ga doen. :)

5. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    zucht, hier ook nog geen bericht van raccon :rolleyes:
    Zal het dan toch? ;)

6. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Dag mama's!

Ik kom me hier ook even melden! Ik ben afgelopen donderdag bevallen van ons kleine wondertje Casper!

Mijn bevallingsverhaal staat bij de aanstaande augustus mama's. Kort gezegd: volledige ontsluiting in 1 uur, 3 uur vanaf de eerste herkenbare wee lag de kleine op mijn buik. Echt geweldig!

Hij doet het super goed, en ik voel me ook geweldig!

groetjes en tot snel!

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Juul76, gefeliciteerd met jullie zoon Casper! geniet er van meis ;)

8. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Ik kom mij hier ook even melden.
    Op 16 Augustus ben ik bevallen van een prachtige zoon en zijn naam is Ben.

Heb niet alle pagina's terug gelezen maar hoop lekker mee te kunnen kletsen.

Teddy.

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    AGENDA:

20 augustus- Valentijn csb
    20 augustus- Naomi Intake gesprek CSB
    22 augustus- Isa csb
    23 augustus- Milana gehoortest
    28 augustus- Fay csb
    31 augustus - Kenji csb plus inenting
    4 september - Ysabelle CSB
    17 septermber- Valentijn inenting
    27 september - Kenji controle ziekenhuis
    23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts
    22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis
    06 november - ashley echo heupjes

25 juni
    01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr
    16 juli
    02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2705gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr
    03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2770 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram
    22 juli
    04. Mamalieske Isa 1e kindje 3100 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV
    23 juli
    05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV
    26 juli
    07. Kathy Leander, 2de kindje 3200 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram
    28 juli
    08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram
    29 juli
    09. Ien Fay Regina 1e kindje 2435 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr
    30 juli
    10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr
    2 aug
    11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    3 aug
    12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr
    13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr
    14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3690 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr
    15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr
    5 aug
    16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr
    6 aug
    17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr
    18. StefanieK Merijn 1e kindje
    7 aug
    19. Loran Naomi 1e kindje 2940 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram
    20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr
    21. Roos21 Dylano 2e kindje3280 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm Bijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr
    22. Miza Ilse 1e kindje 2985 grGb gewicht 2985 gr
    12 aug
    23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr.
    13 aug
    24. Fibi Nick Valentino 1e kindje3295 gram en 50 cm Geboorte gewicht 3295 gram
    14 aug
    25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr
    26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram
    16 aug
    27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram
    28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm
    29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr
    17 aug
    30. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm
    31. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm Bijz spoedkeizersnee Gb gewicht 4500 gr
    19 aug
    32.Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr

Juul en Teddy willen jullie de ontbrekende gegevens invullen?Dan is hij weer kompleet. ;)

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He, er werd hier gesproken over zweten, was jij dat Alice? Herken het helemaal, poehe, deo is niet aan te slepen en het liefst verkleed ik me twee keer per dag...bah...hiervoor nooit last van gehad...

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Roos en Daantje sluit een pact met je partner over wie wel en niet op de kamer enz mogen komen, en wie wel en niet de fles mag geven. Je moet het echt samen doen en vaak zijn wij vrouwen er wat strenger in.
    Mijn moeder wilde Isa ook de hele tijd vasthouden maar toen de kinderarts haar zelf uitlegde waarom het beter was dat wij dat alleen deden (zeker de eerste dagen/week) werd het haar veel duidelijker.

Ooh ja als je rust wilt hebben en niemand op visite wilt hebben, draai de poort/deur op slot, gordijnen dicht en mochten ze later vragen waarom je niet open deed. Jullie lagen lekker te slapen, klaar!

Keenan wat ben je een mooi kereltje!

Juul welkom bij de augustus mama's en gefeliciteerd met jullie zoon!

Teddy gefeliciteerd met Ben!

Afgelopen donderdag samen met Isa op verjaardag geweest bij het zoontje van een vriendin, en wat blijkt nu.... een van de andere kindjes heeft de waterpokken gekregen dus nu moeten we afwachten of Isa het ook krijgt. Verwacht het niet hoor want ze is amper de kinderwagen uit geweest, en de tijd dat ze er uit was zat ze op mijn schoot.

Net belde mijn broer in blinde paniek op, zijn wasmachine die op zolder staat is kapot gegaan en u stroomt al het water de trap af naar beneden.
    Michel is er nu naartoe kijken of hij nog wat kan repareren, want ze gaan overmorgen op vakantie tja en dat waren dus de kleren die mee moesten .... tja shit happens.

Morgen op sollicitatie en dinsdag op 2de gesprek bij een bedrijf, gaat dus goed met het zoeken naar een andere baan :D
    Woensdag naar het CB, benieuwd wat Isa nu weegt, verwacht dat het wel om en nabij de 3,5kg zal zijn.

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    MamaLieske -> Succes morgen bij de 2de ronde van het gesprek!
    Zal de duimen draaien voor je ;) ..

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou Loran thnx maar dinsdag mag ik voor ronde 2 en morgen een totaal nieuw bedrijf waar ik op gesprek mag komen, heb dus meerdere dingen lopen momenteel ;)

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Ow ok.. :oops: .. ben er niet echt bij met mijn gedachten :oops: ..
    Ben ineens zo moe aan het worden ;) ..
    I.i.g. succes morgen ;)

Jippie!
    Naomi wordt 'eindelijk' wakker..
    Dus even verschonen, en dan de fles.. kan ik ook even liggen :) ..

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    mamalieske, suc6 met de gesprekken! Ga duimen voor je ;)

Maare ff nieuwschierig, hoe reageren de mensen met wie je een sol.gesprek hebt als ze horen dat je nog maar zo kort geleden bevallen bent :(:

knuf

16. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Mamalieske succes met je gesprekken!

Heb weer eens een vraagje? Hoe lang hebben jullie gevloeid? Ik was vorige week helemaal blij dat het over was na 2 weken, maar vandaag is het dus weer begonnen :( Is dit normaal? Ben vorige week zondag wel weer met de pil begonnen, maar lijkt me toch niet dat dat er mee te maken heeft of wel?

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Kuki: aaaah wat vervelend! Wat lang heeft ze gehuild! Bij Lenthe is er ook geen pijl op te trekken hoor…..hoop dat het gauw beter gaat! Dikke knuffel!

Danielle1979: jij dus ook al dat zweten…erg he! Mn kraamverzorgster zei dat het wel 9 maanden kon duren! Ik draag op het moment alleen maar hemdjes. Hoe gaat het eigenlijk met je wond…en met je herstel ed? Gaat alles goed? Mijn litteken staat beetje bol…net of er vocht of iets achter zit. Herkenbaar?

Sonja: goed van Kenji dat ie vandaag wat langer heeft geslapen…duim voor je dat hij dat vanacht ook doet. En wat een heerlijke foto’s heb ik voorbij zien komen! Die bult bij Lenthe zit er nog steeds…hij is niet groter of kleiner geworden maar ze lijkt er totaal geen last van te hebben..drinkt en slaapt goed, geen koorts dus geen reden om eerder naar ha post te gaan. Morgen gaan we gelijk naar onze eigen huisarts waar we waarschijnlijk worden doorverwezen naar kinderarts voor een ech oid. Hopelijk zit daar weer niet teveel tijd tussen voor we daar terecht kunnen….allemaal afwachten dus!

Welkom bij de mama’s Juul en Teddy! Nogmaals gefeliciteerd!

Kiki! Bah jij ook dat zweten! Zo erg! Schaam me ook dood en voel me vies! Nou hoort erbij moeten we maar denken. Wat een mooie foto’s van je knappe ventje! Smelt…

Mamalieske succes met solliciteren! En hoe is het eigenlijk met jouw wond en herstel na je ks?

Daantje hoe is het met Valentijn?

Dames een persoonlijk vraagje: hoe zit het met de sex? Ik weet al hoe en wat met de pil en het vloeien maar tot die tijd……kan je dan al wat doen maar dan met condoom? Of moet je bij een ks nog langer wachten om de wond te laten herstellen?
    Ben benieuwd….

Wens iedereen een goede nacht!

xx

18. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ien: je kan wel 6 weken vloeien...en het kan eventjes weg zijn en later terug komen, zo zei mijn verloskundige. De pil heeft daar naar mijn idee niets mee van doen. Vervelend he! Bij mij werd het al veel minder en meer bruin tot ik ineens weer rood had. Raar lichaam....

19. hoi meiden,

kom ff snel la,s wippen, heb allles gelezen, maar weet niks meer,heb verschrikkelijke oorpijn..

gisteren weeer maar eens 2 keer onverwacht bezoek gekregen (hebben mensen geen foon mmer?)
    dus zijn gisteren niet naar het park kunnen gaan met de kids...

zijn vandaag wel lekker buiten gaan wandelen in de dierentuin, ook heerlijk...Dylano had trouwens vanacht heeel goed geslapen, laatste flesje om half 1 en dan terug om half 7! :-D ben heeeel tevreden hihi ;)
    ik hoop dat hij het weer zo goed doet hihi

ga nu plat , ben stik kapot jasses!

liefs

20. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Dan reageren ze heel verbaast dat ik al zo goed te been ben, zeker omdat ik een keizersnede heb gehad. Ze vragen erg geïnteresseerd hoe ik me voel en hoe het met ons meisje gaat, maar ze zien zo wel dat ik erg gemotiveerd ben en niet stil ga zitten. Maar ik voel me ook goed en ik zie er frips uit, dus ze verwachten het vaak niet eens.

Deel Deze Pagina