Rheallover; ik hou Nick na het voeden altijd al een poosje rechtop op schoot en daarna gaat hij vaak nog even in het wippertje (dan zit hij ook vrij rechtop) maar zelfs dan spuugt hij nog, en in de box leggen doe ik al bewust vóór een voeding maar ook dan spuugt hij nog zoals vandaag, dat was al twee en een half uur na de laatste voeding ongeveer. Jeetje Sarake, dat Alyssia haar eerste tandje al krijgt zeg! Enne... ik had er wel wat van gezegd hoor dat opa zijn vinger zomaar in haar mondje stak. Ben daar heel duidelijk in. Hetzelfde als het spenen verhaal van laatst! Nick heeft ook altijd koude handjes, maar die hoef ik ook niet in te stoppen hoor. Hij ligt altijd met zijn handen omhoog (in de houding van: Handen omhoog of ik schiet! ) dus dat werkt niet. Maar zolang zijn gezichtje en nekje nog warm zijn hoef je je volgens mij geen zorgen te maken. Wat een mooie foto van Kenji Sonja, echt een tevreden manneke! Enne... ik zie nu ook dat Nick dezelfde activity centre heeft. Deze kreeg hij afgelopen zaterdag van opa en oma (mijn schoonouders). Moest zo lachen, mijn schoonmoeder probeerde hem uit en zei: Goh, wat leuk! En vervolgens duwde ze het schuifje van ABC naar beneden en het apparaat zei: Oh wat leuk! We lagen helemaal in een deuk hier, hahahah. En het apparaatje kan zowel nederlands als frans hè? Vond ik wel grappig. Je hebt je vent mooi laten aanmodderen hoor ik wel Maro. Moest wel lachen om je verhaal hoor. Tja, wij hebben dat ook overdag dus mogen zij ook wel eens een keer. Ik had van de week een giga poepluier van Nick, met dat ik de luier onder hem vandaan wil trekken, trekt Nick zijn voet los... vol in de poepluier! En vervolgens "stempelde" hij met dat voetje lekker verder om zich heen. Ben ik eindelijk zover dat alles schoon is, kontje lekker ingesmeerd, wil ik hem z'n schone luier aandoen.... piest ie alles er onder! Kon ik weer op nieuw beginnen, hmmmmmmmmm.... Stephanie; ik heb Nick ook in een dun slaapzakje onder de deken (met lakentje), hij heeft dan een rompertje en een shirtje aan en meestal nog zijn sokjes, geen broekje.... Nu heeft hij een vrij dik pak uit één stuk aan en dan laat ik zijn slaapzakje nog uit. Meestal controleer ik zijn temperatuur een beetje aan zijn nekje, of het klam of koud aanvoelt... Nou, ik ga zometeen lekker vroeg op bed, morgenmiddag krijg ik kraambezoek van mijn werk dus dat zal ook wel weer druk worden voor me. Ik kan nooit zo goed tegen heel veel mensen over de vloer, dat is me te druk, wordt ik altijd heel erg moe van. Vooral als ik ze moet "verzorgen" zeg maar. Ik zet gewoon van tevoren alles al klaar zodat ik zo weinig mogelijk meer hoef te doen wanneer ze er zijn. Meiden, allemaal alvast welterusten voor straks en hopelijk allemaal een goede (lange ) nachtrust!
Dames, ik wens jullie alvast een goede nachtrust toe en tot morgen hopelijk slaapt Alyssa nu wel weer door
Hmm ja ikheb heel erg getwijfeld om hem geen broekje aan te doen maar hij is helemaal niet warm Als ik hem s'nachts uit zijn bedje haal is hij gewoon aangenaam op temp maar niet te warm ofzo. Ben zo bang als ik zijn broekje uit doe dat het te koud is. Zijn kamertje is ook niet heel erg warm verwarming staat ook al ligt aan en het is er nu een graad of 20. Ik vind het zo moeilijk. Ik wil niet dat hij te warm of te koud is.
@Sarake: dat is vlug al een eerste tandje @Sonja: mooie foto van Kenji Hier zit Leander ook in de trappelzak en onder de lakentjes. Heb ik ook altijd zo gedaan bij Serjenka.
Collin ligt in zijn winterslaapzak... Er zitten geen lange mouwen aan die slaapzak, dus hij heeft dan alleen zijn rompertje en een shirt met lange mouwen aan. Verder geen sokjes of broekje.. En ligt dan ook niet onder een laken of dekentje.. Hij is dan altijd lekker warm...
Hij ligt nu lekker te slapen hij is niet te warm. Bij zijn volgende voeding doe ik hem zijn broekje uit. Verder laat ik hem wel onder zijn dekentje liggen.
hier een pyjama en aan slaapzak en een lakentje zonder dekentje... slaaplekker vraagje: kwijlen jullie baby's ook zo? doeiii
Leander kwijlt enorm, bij serjenka heb ik dat nooit gemerkt. Hij heeft zelfs een paar pukkeltjes op z'n kinnetje van het kwijlen.
Ik heb geleerd nooit een verwarming aan te doen op de babykamer. de perfechte temperatuur is tussen de 15 en 18 graden.. zelf kan ik ook niet goed slpaen met een verwarming aan. heb het liever kouder op de kamrr zodat ik me lekker kan opwarmen in de deken.. denk dat dit met babytjes ook ze werkt. ik heb robin alleen in een pyjama-tje liggen met lakentje en dekentje.. sokjes ook aan al vliegen die in de loop van de nacht zelf uit.. ik heb zelf nog neit echt de behoefte om een slaapzakje te gebruiken heb wel zo'n dunne van 70cm.. maar waarom gebruik je eigenlijk zo'n slaapzakje is dat met een bewust doel ben wel van plan om in de winter een slaapzak te gebruiken. doordat robin haar handjes e armpjes bloot wil hebben liggen ligt haar dekentje maar tot haar middel en dan ben ik wel bang dat ze het te koud krijgt.. een fijne avond iedereen, oja mannetje is weer helemaal bekomen van de acties van robin en we hebben net er nog kostelijk om kunnen lachen. haha robin ligt nu al anderhalf uur in dromenland en ben dus weer bang voor de avondvoeding. zal wel moeizaam gaan.
Maro ik moet Lenthe ook altijd wakker maken en tijden het verschonen gaan soms niet eens de ogen open....maar toch drinkt ze wel...niet helemaal leeg maar ik probeer zo veel mogelijk...succes xxx
@ Sarak -> , Bij jou ook al aan de eerste tandje? Naomi ook al, elke dag meer zichtbaar. .. Weet je wat e pijn verzacht? Dentinox.. Een of druppels op je vnger doen, en het tandvlees masseren. Werkt ideaal! En ze hebben echt duidelijk minder pijn, en het huilen ordt ook minder Te koop bij drogist . @ Roos -> Naomi kwijlt nu ook echt heel erg, alleen bij haar komt het door het doorkomen van haar 1e tandje. Naomi heeft Wederom GEEN last gehad van de prikjes! Ze was vandaag zo vrolijk! Dronk de flessen goed leeg, en was met tijgetje (knuffel) aan het 'spelen/ grijpen' .
@ Maro: Ik gebruik het slaapzakje omdat hij constant het dekentje van zich af trapt en dan krijgt hij het dus wel te koud. Hij trapt zijn sokjes namelijk ook steeds uit... Trouwens dit keer een hele goede nacht achter de rug. Om 23 uur de laatste fles en om 05:30 uur werd hij pas wakker.. Vergeleken met gister om 04:15 uur is het een verbetering... Wel heb ik een vraag... Collin heeft gister helemaal niet gepoept... Kan dit kwaad ?
Goeiemorgend iedereen, Loran bedankt voor de tip. Ik zal seffes is gaan horen in de apotheek. Alice en Raccon Ons Alyssia heeft vannacht geslapen van 22.30 tot 06.30. Goed hé! Kan nu misschien eens toevallig zijn dat ze zo lang slaapt maar ik hou jullie op de hoogte van de komende dagen!
goedenmorgen amanda nog gefeliciteerd....... zo gister naar mijn werk geweest met de kleine,ook nog een bon gehad voor de sauna(nog voor mijn verjaardag)<9 nov naar de sauna>hhhmmm jet fijn dat het uitgepraat is ashley slaapt in een slaapzak,mevr trapt de dekentje ook weg. ik ga wat doen,krijg straks visite......en het is een chaos hier!
oja ze heeft geslapen van 20:00-5:00 hubbie heeft r wakker gemaakt,laatste fles om 19:00 vonden anders teveel tijd tussen zitten.maar als het aan ashley had gelegen......pitten!
goeiemorgen, wat zijn ze vlug met de tandjes hier haha. danielle,jou ukkie loopt echt voorop mer doorslapen denk ik hè! hihi Sarake, ik las een tijdje geleden dat ji naar Hulst was gereden voor cinababy, hebben ze in Belgie ook,maar alleen heet het dan, colikind van vsm. is hetzelfde maar in Belgie heeft dat een andere naam,maar is ook van vsm. hier laatste fles rond 23.15 uur en toen vanmorgen terug om 06.45 uur! we een paar keer wakker geweest door zijn neusje dat vertropt was maar nu slaapt hij toch al een 5 dagen door! en laat tussen de laatste en de eerste fles 7 uren tussen ga maar eens boodschappen doen! doeii
Roos Ik heb het vande week ook gezien in de apotheker dat het hier dus ook verkrijgbaar was. Voelde me wel een beetje stom! Maarja, we hebben die dag toch nog goed gewinkeld en gewandeld in Hulst dus echt verloren was het niet!
goedemorgen hier weer minder. gisteren om 23u de fles toch ijna leeggedronken maar zoals de afgelopen dagen toch weer melden om 5uur. terwijl het net allemaal zo lekker ging.. het toen weten te rekken met het speentje tot6 uur.. haar daarna maar eens laten huilen en om half7 dan toch het flesje gegevenn. daarna is ze weer heerlijk gaan slapen en ligt nu nog steeds in bed. terug naar de nachtfles kan neit meer want daar zit ize al 2,5 week zonder dus die gewenning moet ik haar niet weer geven.. dan maar even hardleers.. hoeveel pijn het me dan ook doet.. overdag heeft ze ook heel duidelijk een ritme en structuur en daar draaid ze prima op dus nu proberen ook de structuur snachts erin te krijgen. tandjes sowhee.. ik krijg de neiging om robin ook maar eens te checken. whahaha. dames een fijne dag vandaag. grz