Ja, MissG, dat is echt superspul! Gelukkig hier niet nodig, maar kleintje van een vriendin deed het er super op. En Lintje, dat vullen van het maagje mag je best horen hoor, geen probleem. Bij BV kan je zo ook horen dat ze goed drinken. Hier trouwens de BV weer op peil. Vanmiddag opeens 190 cc bij het kolven...leek me juist weer iets te veel Dus hopelijk weer wat rust in de tent. Nu ga ik snel mijn mannetje ophalen, heb hem al bijna de hele dag niet gezien. Leuk, leuk, leuk....
ja alice.. he zelf ookal lopen denk aan de voeding voor hongerige kindjes.. alleen robin krijgt nu hypo allergeen ivm allergieen dus denk dat ik niet zomaar kan overstappen op andere voeidng. mischien is er wel de kans om ze te mengen maar dat overleg ik volgende week inderdaad even met het cb. ik kijk het gewoon nog eventjes aan.. ben ik net pas 2 dagen met de voeiding omhoog gegaan en even kijken hoe ze daar op reageert.
rapoenzel. kan geen kwaad hoor. heb hier ook gedaan. met een schepje verhoogd en dan gelijk de volle voeding. als hij het opdrinkt is het goed. krijgt hij het neit op dan geeft hij het zelf wel aan. gewoon 165 cc maken en kijken wat hij ervan opdrinkt.. zolang hij niet overdreven gaat spugen dan zit het wel goed..
Lintje, ik hoop dat t helpt! ow ja hihi de bijsluiter is helemaal in t duits sommige vinden dat een probleem maar gewoon 15 druppels door de voeding of erna op een lepeltje. Ik geef t altijd erna omdat ze soms de fles niet leeg drinkt en dan heeft ze dus niet alle druppels gehad. Maro als je hypo allergeen hebt en dan opeens voor hongerige babies lijkt me wat zwaar op de maag vallen. Mss de hypo mengen met de extra maar dan denk ik in overleg met de arts want ze heeft natuurlijkniet voor niets ha. Kiki wat fijn dat de voeding weer op pijl is. En ja ok mss wat meer maar dan heb je wel iets om een mooi voorraadje mee op te bouwen! Enne wel alle knuffels inhalen van vandaag hè haha Rapoenzel, kan geen kwaad. Hij had t blijkbaar nodig anders had ie t laten staan Ben benieuwd wanneer dat ie zich weer meld nu
Dan kan het idd geen kwaad.. Hij gaf 1 mondje terug. En ligt nu al eventjes te slapen... Ja, daar ben ik zelf ook reuze benieuwd naar...
Twee nieuwtjes: mijn moeder mag morgen naar huis! \/ \/ En ik heb vandaag ontslag genomen! Weliswaar heel emotioneel, maar het was helemaal de juiste beslissing! Voorlopig lekker bij mijn kindjes thuis!
Kuki, wat fijn dat je moeder wee rnaar huis mag Tja heerlijk als je bij je kleintjes thuis kan zitten Hier heeft Alyssa maar heel eventjes geslapen en het gekrijs begon weer Zo deed ze lachen en zo brult ze de boel weer bij elkaar. Het joh.b.p.meel doet zijn werk weer super, ze heeft alles netjes binnengehouden op het mondje terug na dan . Nu njog een troostmiddel zien te vinden
Kuki fijn dat je moeder naar huis mag,echt heel goed nieuws. En geniet maar fijn van je kindjes nu je ontslag hebt genomen. Ik moet ook iets kwijt want sinds Ben geboren is heb ik nog nooit zo'n goede dag gehad. Vanacht om 3.30 kwam hij voor voeding en toen om 6.00 weer dus dat was wel een beetje dicht op elkaar maar ja niets aan te doen. Van 6.45 tot 10.15 heeft hij geslapen. Om 10.30 eten gegeven en toen om 11.30 tot 14.30 heeft hij geslapen. Om 15.30 weer in bedje en hup meneertje slaapt weer meteen zonder huilen. Normaal als ik hem in zijn bedje leg dan huilt hij nog even flink en slaapt dan maar nu huilt hij helemaal niet en lijkt te acsepteren dat hij moet slapen,ik ben zo trots op mijn mannetje. Ik heb ook lekker de tijd gehad om mijn huis schoon te maken op mijn gemakje en dat is zo fijn. Gisteren heeft hij zijn eerste prikjes gehad en dat was zo zielig want hij moest even flink huilen en mama huilde mee. In de middag heeft hij er even flink last van gehad en toen een zetpilletje gegeven(120 mg en die door het midden gedaan)en het hielp wel want hij had geen pijn meer en sliep redelijk goed. We mochten hem niet inbakeren want als hij koorts krijgt kan dat gevaarlijk zijn. Ik zag het al helemaal mis gaan zonder de inbaker doek maar het ging best wel goed en hij was erg rustig dus dat was erg fijn. Vanmorgen weer ingebakerd. Wie weet is het morgen weer mis en heeft hij een minder goede dag dan vandaag maar deze dag pakt niemand mij meer af. Ik ga er weer vandoor maar moest dit even delen met julie hoor,ik ben zo blij. Doei Teddy.
Kuki, wat een heerlijk nieuws! Van je moeder en ook van je werk. Hoe reageerden ze? Teddy, wat fijn zo'n goede dag, zeker van genieten en het zullen er vast meer en meer worden.
@tantepollewop: ik heb zojuist het derde sprongetje uit het oei ik groei boek samengevat. Indien je wenst, mail ik het door, pb me dan gewoon je mailadres. Ik ben toch nog bezig met het samenvatten, voor enkele andere meiden hier op het forum. Indien je de verdere sprongetjes dan ook samengevat wilt, kan ik ze dan ook doorsturen. Ik hoor het wel.
Kuki, dubbelgefeliciteerd! Status drukke Lintje, dit heb ik vandaag gedaan: Hema AH boodschappen Postkantoor (pakketjes verzenden + kopie paspoorten) Adreswijzigingen doorgeven Mailtjes versturen sollbrief schrijven Schilders bellen, afspraak vanavond half 8 APK-afspraak maken Cadeaus VK's kopen en inpakken Lijst voor KV ingevuld Kruidvat Kopietjes paspoorten verzonden En net nog naar de POIESZ geraced om nog meer kopietjes paspoorten te maken. K**bank, nu staat al heeeeel lang vast dat maandag de overdracht is, hebben ze het nog niet geregeld en omdat Tj weer ergens anders in het land is ben ik al de hele dag bezig om dingen te regelen. WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH IK WIL NOG EVEN GENIETEN VAN MIJN VERLOF. kzooi.. Ik ben zooooooooooo bloedlink op dit moment. Ik ga maar even met mijn dropje knuffelen in het nog steeds enorme tyfuszooihuis.
Lintje wat een ongelofelojke butzooi! Ik zou bijna zeggen zorg dat je mannetje ook gewoon even vrij neemt en je helpt met alle voorbereidingen! Straks ga jij er aan onderdoor en dat is niet de bedoeling! Hoop dat t snel weer een lekker relax rustig leventje word! Nou Rapoenzel das lekker toch, hoeveel uur liet hij normaal tussen de voedingen zitten? Kuki wat goed nieuws vanje moeder! En heerlijk zeg dat je ontslag hebt genomen, pff als wij dat financieel zouden redden zou ik dat ook meteen doen! Teddy wat heerlijk ! En wat fijn dat t goed ging zonder bakerdoek! Vanmiddag mijn officiele bakerdoek binnegekregen, gewassen, gewassen en nogmaals gewassen. Hup in de droger en madam heeft m nu aan. 2 minuten en ze ligt te maffen 8) wat een uitvinding dat ding Ze is ook veel vrolijker de afgelopen dagen doordat ze natuurlijk meer slaapt is ze beter uitgerust en dus lekker blij als ze wakker is dus mama ook blij
zometeen kraambezoek pffffffffffffffffff helemaal geen zin in. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
@ MissG: Hij liet er 's morgens en 's middags 3 uur tussen zitten en nu was dat 4 uur... We proberen hem nu op 5 flessen per dag te krijgen, dus ben reuze benieuwd.. Ik geef hem om 23 uur de laatste fles en normaal werd hij tegen 6 uur wakker, nu hopelijk rond 7 uur... Zijn maagje zit sowieso voller
Zo hee eindelijk bijgelezen, niet handig zo'n dag zonder laptop, maar hij is er weer. Lintje: RELAX! Sjezus wat moet je veel regelen in je eentje. Kuki fijn dat je moeder weer naar huis mag, en gefeliciteerd met je werkloosheid? Denk ik? En kiki heb je je miniman weer thuis? We gaan morgen een weekendje naar Center Parcs, kan volgens mij beter een verhuiswagen huren. Jemig wat een verhuizing! Ga even eten kom straks nog wel weer even bij lezen
Zo daar ben ik ook weer eens Lin jeeee heeee dat kan je echt niet allemaal hoor.Verhuizen doe je samen.En jullie verhuizen toch voor zijn werk dan zouden ze ook wel even wat vrij mogen geven. Sprongetje hier ook geloof ik.Slaapt nu elke keer maar een beetje haze slaapjes. Het zal wel.Zal vast wel weer over gaan. Miss G lekker he als ze rustig slapen. Kuki heerlijk dat ze naar huis mag. Ga eerst maar effe verder lezen.
Hoi meiden Kuki gefeliciteerd, wat fijn dat je moeder weer naar huis mag! hopen dat ze snel weer de oude is. En wat fijn dat de knoop nu is doorgehakt. Geen stress meer om dat stomme werk, maar gewoon bij de kindjes zijn. Redden jullie het financieel of moet je toch nog iets erbij gaan zoeken? Ien veel plezier in center parcs. Heerlijk hoor ff eruit. Wij gaan 19 november naar landal in brabant. Oh heb er zo'n zin in joh. En ben er zóóóó aan toe Maro hier vandaag ook kraambezoek gehad, collega's van mijn man. We sluiten het nu af. De ooievaar die nog aan het raam hangt gaat eraf. En de kaartjes gaan we opbergen. Misschien dat er nog een enkeling komt, maar dat beschouwen dan niet meer als kraamvisite Lintje niet normaal hoor. Is er niemand die kan bijspringen? Een vriendin ofzo? Teddy fijn joh zo'n goede dag. Hopen dat het zo blijft. Fijn dat de reactie op de prik is meegevallen. Of wil je ons niet nerveus maken..... Pffff Robin protesteert flink, wil niet gaan slapen. Misschien toch te druk geweest vandaag met de visite ? Groetjes Kirsten