Jeetje Lintje , dat is toch niet normaal zeg. Denk je wel een beetje om jezelf? Je kan er wel overspannen bij raken zeg.... Kuki, wat fijn dat mams weer naar huis mag, heerlijk nieuws! En wat heerlijk lijkt me dat om thuis bij de kindjes te kunnen blijven. Zou het zelf ook wel willen. De drie dagen die ik werkte waren al heel zwaar voor mij door mijn fibro en was al max, en nu heb ik Nick er ook nog bij. Maar financieel zal ik helaas wel moeten... Maro, jij ook kraambezoek gehad dus, ik heb vanmiddag mijn werk ook langsgehad. Alle vier de meiden van de receptie (de vervangster van mij hield de toko draaiende ) en mijn leidinggevende. Erg druk maar wel erg gezellig. Heb een boxspiraal gekregen en een leuk joggingpakje van mijn collega's en van mijn leidinggevend (namens de gemeente) een bestekje met naam en geboortedatum er in gegraveerd. Enne... dit is al zijn derde zilveren bestekje.... Hij kan straks afwisselen dus. En de ooievaar hadden wij twee weken terug ofzo al er af gehaald. De lijn met kaartjes hangt er nog wel, vind het zo gezellig lijken (zo'n 60 kaartjes toch nog). Maar hij begint nu helemaal door te hangen dus eerdaags zal hij wel naar beneden komen zeilen! Wat fijn dat de bakerdoek zo goed werkt Missgroovy, echt een uitvinding dus. Zopas ben ik weer lekker met Nick in bad geweest, vind ik altijd zo lekker hè, lekker met hem rond spartelen, hij is dan ook zo lekker ontspannen. Maar ik schrik dan iedere keer weer hoe groot hij al wordt! Ik ben benieuwd aanstaande dinsdag wat hij gegroeid is hoor. Nou, ik wens iedereen welterusten voor straks en tot de volgende keer maar weer! Doeiiiiii
Om half 8 de fles gegeven: 170 schoon op. Naar bed....maar blijven huilen..leek wel of ze nog honger had? Om half 9 nog niet stil en ze vrat dr speen haast op: heb maar weer wat gemaakt (70) en schoon op! Gelijk was ze vertrokken Ze huilt vaker als ze voor haar 'lange' slaap gaat....misschien nog honger? Maar dit is wel heel erg veel, 240 in een uur op. Apart. Goede nacht gewenst! x
Ohja, ik voel dat ik een blaasonsteking heb, auwieeeee! Morgenvroeg maar plasje naar huisarts brengen...
Pfff, een half uurtje geleden weer een schreeuwpartij gehad. Weet niet meer wat ik ervan moet denken. Morgennamiddag terug naar de kinderarts om te bespreken hoe het nu gaat. Ik weet niet meer wat ik er nog van moet denken. Voel mij in momenten echt een slechte mama. Op den duur weet ik niet meer of hij nu huilt van de honger, van de pijn of gewoon uit moeheid.
Alice hier had ik het gister avond ook 170 op en daarna nog eens 50 toen was het pas genoeg. Soms is het niet te volgen. Kathy ik hoop dat hij wat voor je kan doen. Meiden wat is het rustig over al. Roos jij gaat vroeg slapen?
Dikke knuff Kathy! Je bent geen slechte moeder! Hoop dat de kinderarts wat voor jullie kan betekenen!
eej hier ook weer iemand die zijn speentje op eet. grrrr maar weet het even niet meer. robin krijgt al 5 voedingn van 180cc 6 schepjes wordt dus 200cc.. die drinkt ze helemaal op.. ik kan dan toch nikse xtra;s meer geven aangezien ze dan al op 1 liter per dag zit.. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik weet de oorzaak van het niet willen slapen en huilen.. HONGER... maar kan gewoon niet meer geven.. frustie
Maro bel morgen even het CB of huisarts! Als ze echt honger heeft moet er toch iets aan de voeding worden gedaan....succes meid xx
@Maro: dat is ook best wel vervelend. Het is ook lastig dat je meisje nog zo klein is hé. Serjenka was ook zo'n hongerlapje. Ik deed dan wat koekjesmeel (cerelac) door haar melk en dat hielp wel. Geloof dat ze dan een goeie 2 maand oud was. Ofwel johannesbroodpitmeel door haar melk doen. Heb je dit al geprobeerd. Dat helpt ook wel, zo is ze meer gevuld.
Lintje, meis toch wat verschikkelij, hij kan toch ook wel een steentje bijdragen, alsof je je handen niet vol genoeg hebt aan die kleine. Let wel beetje op je eigen hey anders ga je er aan onderdoor. Kathy, je bent absoluut geen slechte moeder ! Ik snap dat je erg onzeker kan worden als je niet weet wat je moet doen om je kleintje te troosten,heb dit afgelopen dagen ook erg gehad. Heb vandaag ook tranen met tuiten ghuild omdat mn meiske echt aan het krijsen was en ik niet kon achterhalen waarom, dat s zo hartverscheurend voor iedere moeder. Hopelijk biedt de kinderarts uitkomst. Maro, wat voor voeding geef je nu? Anders even in overleg met het CB of je naar een andere voeding kan overstappen, want teveel drinken is ook niet goed. Alice wat erg dat je last heb van een blaasontsteking, iig beterschap en hopelijk trekt het heel snel weg MissGroovy, heerlijk als het goed werkt en je kleintje zo vertrokken is, dan heeft het echt nut. Na de hele dag krijsen en brullen is ze uiteindelijk toch in slaap gevallen, straks moet ik dr weer wakker maken rond 23.00 en hopelijk slaapt ze de nacht een beetje door. Zo alles weer bijgelezen. Bij deze wens ook ik jullie een goede nacht toe.
eej mieden bedankt voor jullie steun en meedenken voor mijn zuipertje, ik geef hypo allergeen voeding ivm voedselallergie van mn vriend.. kans is groot dat zij het dan ook krijg. dus denkd at ik niet zomaar van voeding kan veranderen.. verder jbpitmeel heb ik ook aangedacht maar durf ik niet aan ivm met haar darmpjes. heeft ook gevoelige darmpjes en die heeft ze weer van haar mama.. whahahha. voeiding voor hongerige babytjes denk ik zelf ook aan.. mischien dat die gemixt kan worden met de hypo.. normaal heeft ze het flesje tussen 23u en 23.30 maar vandaag houdt ze het niet meer vol. dus papa is nu haar flesje aan het geven. en ze vliegt de speen van de fles letterlijk aan.. is toch echt niet meer normaal.. maar goed. heb net gekeken.. morgen is inloopuurtje bij cb dus loop ik snel in en ga eens overleggen.. persoonlijk vind ik toch fijner dan telefonisch... ik laat jullie morgen wel weten wat eruit is gekomen.. fijne nacht.
ff snel reageren heb t deze week nogal druk met werk en sociale verplichtingen (vrijgezellendag organiseren voor vriendin) Kuki wat een geweldig nieuws van je moeder, hopelijk knapt ze snel op. En wat goed voor je dat je voor jezelf en je kindjes kiest, toch geweldig als dat je gelukkig maakt! En emotioneel is een afscheid altijd ook al kies je er zelf voor. Ga maar lekker genieten van je koters (k) Hier verder weinig nieuws Isa slaapt nu als een roosje, en ik zit even relaxed achter de pc. Dadelijk lekker mijn mandje in en slapen. dames slaap zacht
Van 19 tot 23 uur heeft hij heerlijk geslapen. Ik ga hem nu wakker maken voor zijn flesje en ik hoop, nu dat hij 150 cc + 5 schepjes = 165 cc krijgt, wat langer slaapt en morgen pas rond 7 uur wakker wordt. Dan kan ik naar 5 flessen toe ipv 6 flessen.. Slaap lekker allemaal...
ik zou het mengen....overstappen in 1x is denk ik te zwaar voor het maagje.dan heb je kans dat robin last krijgt van krampen. ik ben overgestapt van omneo naar standaard.en heb het ook zo gedaan. zonder overleg van het csb.