kuki dat is fijn dat je mams naar huis mag. en nu lekker thuisblijfmoeder! lijkt me heerlijk....financieel gaat dat hier niet
Hey Mamalieske, wij hebben dezelfde kleertjes (die roze van Feetje). Financieel kunnen we het redden op 1 inkomen, vandaar dat ik nu stop (natuurlijk ook door alle toestanden de laatste maanden met mijn werk, maar ook omdat ik graag bij mijn kindjes thuis wil zijn). Goede nacht gehad, om half 7 gewekt voor een fles!
Goeiemorgen meiden, even snel een berichtje van mij om te vertellen hoe het hier gaat momenteel. Met Keenan gaat het echt super ! Zo een tevreden ventje. Gisteren viel hij om half negen in slaap, en ik zat op de bank TV te kijken. Ik ben in slaap gevallen op de bank en werd pas om half drie wakker. Keenan lag nog steeds te slapen, maar ik heb toch een fles voor hem klaargemaakt. Toen ik hem wakker maakte kreeg ik meteen een big smile van hem. Ik heb de fles gegeven en we zijn toen samen naar boven gegaan. En Keenan is toen weer heerlijk in slaap gevallen. Vanmorgen om halfacht werd hij pas weer wakker. Amber heeft ook helemaal haar draai gevonden. Ze is zo ontzettend trots op haar broertje. Toen ik haar gisteren ophaalde van het KDV had ik Keenan niet meegenomen, die was met Erwin mee, en ze was helemaal boos dat ik hem niet had meegenomen, hahahaha ! Het eerste wat ze vroeg was: Waar is Keenan ? Qua relatie gaat het ook wel goed. Ik ben nog steeds een stuk van mijn zelfvertrouwen kwijt, maar Erwin doet wel heel goed zijn best om dat weer terug te winnen bij mij. Zo geeft hij ontzettend veel aandacht aan me, knuffelt wat vaker met me, geeft me complimentjes en doet aan spontane verrassingen, hihihihi. Misschien had dit wel gewoon moeten gebeuren om onze relatie een oppepper te geven ofzo. Over de verrassing gesproken, ik weet wat het is hoor ! Erwin en ik gaan voor het einde van mijn verlof samen een heerlijk lang weekend genieten in België. Hij heeft een weekend weg geboekt voor ons saampjes, echt super, daar was ik ook echt even aan toe ! Oh ja, vandaag komt die Felicitas muts bij me langs. Erwin belde me net nog om te vertellen dat ik me echt niets mocht laten aansmeren. Ik wil alleen heel erg graag dat fotoalbum waar de naam en geboortedatum in gegraveerd worden, deze heb ik voor Amber namelijk ook en ik vind het wel leuk om die dan voor Keenan ook te hebben. Gisteren ook nog een Rabo Regenboog rekening voor Keenan geopend, dus weer allemaal leuke cadeuatjes gekregen, hahahaha (klinkt wel hebberig he). En ook Amber werd niet vergeten, omdat zij grote zus was geworden, kreeg zij een prachtig memory spel cadeau. Oh, de plicht roept, Amber wil een broodje. Ben er dus weer vandoor. Dikke zoen voor jullie allemaal !
Pffff dacht dat ie wel zou langer zou slapen op 165 cc maar nee hoor.. Hij werd nog vroeger wakker dan anders, namelijk om 4 uur al hahaha... Maar goed... Hij kreeg bij de laatste 2 voedingen de 165 cc niet op. Denk dat het toch wat teveel is. Dus ik zak iets terug... Hij liet 2 keer 30 cc zitten, dus zak ik terug naar 135 cc.. Dat krijgt ie wel op... Dacht vandaag even lekker te gaan wandelen, maar het zit er helaas niet in. Het miezert heel de tijd al.. blehhhh !
Goeiemorgend, Rapoenzel kan zijn dat hij nog moet wennen aan de nieuwe hoeveelheid en misschien moet hij eerst nog zijn nieuw rithme zoeken. Duurt altijd wel even. Bij Alyssia heeft het ook 2 nachten geduurd voor ze doorhad dat ze moest doorslapen. Vandaag heeft ze van 22.30 tot 05.00 geslapen en dan nog eens tot 08.30. Ze was vroeger wakker dan anders, maar kom ik denk dat we niet mogen klagen. Mamaliesje wat een mooi meisje heb jij! En die shirtjes zijn super schattig, lief, wil ik ook!!!!! Mvamberenkeenan wat leuk dat Amber ook iets kreeg. Want vaak voelen de broertjes of zusjes zich buitengesloten en gaan ze jaloers worden op de nieuwe beeb. Bij ons werd zelfs men 1 jarig neefje jaloers op Alyssia! Hij sloeg haar zelfs, dus dat was wel ff in het oog houden. Ben blij dat alles beter gaat met Erwin en het is normaal dat je je nog niet helemaal top voelt en het vertrouwen in hem en je zelfvertrouwen moeten terug groeien hé. Maar geniet zeker maar van jullie weekendje, zal je deugd doen!
Maar is 6x 165 cc dan niet wat veel voor zo'n klein manneke... Ik zit namelijk nog op 6 flessen.. Krijg hem niet op 5 flessen...
Mogge allemaal MamaLies leuke foto's Jet heerlijk dat jullie effe weg gaan.Zou ik ook nog wel willen. Maarja deplicht roept bij mij ik ga dinsdag al beginnen inplaats van woensdag. Hier is meneer terug in zijn ritme hoop ik.Het was vanmorgen half 8. Heerlijk. Rapoezel het is toch niet te begrijpen hier had hij gister meer dan 200 gedronken en kwam om 5 uur.En vanacht z'n normale porsie en hij komt om half 8. Waar ik wel heel erg blij om ben is dat hij echt zo goed als van z'n buik krampen af is. Ik ga wat doen en naar stal.
Zo te horen heeft hij duidelijk nood aan die 165 en aan 6 flessen. Het is inderdaad wel wat veel, maar hij zal jou wel vertellen wat hij nodig heeft. Maar misschien dat je toch eens moet horen achter voeding voor hongerige baby's.
Ben een beetje heeeeeel erg verdrietig... Kreeg gisteravond een telefoontje van mijn vader over de thuiskomst van mijn moeder. Ik zou daar dan ook heen gaan met mijn beide kinderen en mijn zus met haar 2 kindjes dan ook en haar man. Nu belt mijn vader (hij vond het echt supervervelend om te moeten doen) met de vraag of ik een andere keer kan komen, omdat de man van mijn zus het vervelend vind dat zijn zoontje zo druk gaat doen als mijn zoontje er is. Oftewel: mijn zoon is niet welkom bij mijn zwager of zie ik dit nu verkeerd? Ik heb een potje zitten janken en geen oog dicht gedaan. Ik heb gezegd dat het goed was, want anders wil mijn zwager er vast niet heen en kan mijn zus haar moeder nog steeds niet zien en haar nieuwe telg niet showen, en dat wil ik echt niet op mijn geweten hebben. Ze hebben elkaar al meer dan een week niet gezien! Maar het doet wel zo verrekte pijn.... Is mijn kind ook niet meer welkom op bijv. verjaardagen dan? Ik kan er toch ook niets aan doen dat zijn kind druk wordt van mijn kind? G is niet druk maar die 2 jochies vinden het gewoon geweldig als ze met elkaar kunnen spelen en dan wordt hun zoon erg enthousiast en staan ze met zijn tweetjes druk te schreeuwen en te doen. Ik kan echt wel janken....
Hij heeft geen honger. Ik gaf hem te weinig voeding. Ik deed het verkeerd met het water en de schepjes... Dus ik kwam er gister achter dat hij 165 cc mag. Dit gaf ik hem gister 2 keer en dat dronk hij helemaal op, maar om 23 uur en vanmorgen om 4 uur niet meer. Nu net om 8:15 uur dus ook niet... Die keren dronk hij 135 cc.. Dus ik denk dat ik hem daar maar even op laat...
@ Kuki: Wat belachelijk zeg. Dit slaat echt alles.. Lijkt er idd dat je niet welkom bent.. En kids zijn altijd druk, lekker toch.. Ik hoop dat dit gauw opgelost wordt.. Komt vast wel goed
Ja zou ik ook doen. Alyssia drinkt ook niet elke keer haar flesje leeg hoor. Ze krijgt 165 + 5.5 kimt ongeveer op 180. Soms drinkt ze het helemaal leeg en denk ik van moet ik nu naar de 180 +6 overschakelen, maar dit vind ik veel te veel. Maar andere keren laat ze nog 50 staan en ze blijft om de 4 uur komen. Dus ik denk dat je je er best niet te druk in maakt en hem laat doen.
Kuki Sterkte meid. Is inderdaad wel belachelijk. Ik snap hoe je je voelt, maar praat er is over zou ik zeggen want voor je het weet escaleerd het tot een ware familieruzie als je alles blijft opkroppen en dan ineens barst.
Kuki meid belachelijk. T is hartstikke normaal dat als 2 kids bijelkaar zijn dat ze gaanspelen en lekker druk gaan doen. Al zet je de twee rustigste van de wereld naast elkaar. Mss bedoelt hij t anders en zegt ie t lomp! Zo zijn mannen, ik zou gewoon je zus bellen en vragen hoe t zit. Lijkt me geen probleem toch?! Verder hier een nacht der nachten,,,, half 12 in bed half 9 weer op. [-o< Halleeloejjaaaaa [-o< Lang leve de pacco Ow zal maar niet te hard roepen hè was pas de eerste nacht
@kuki@ wat is dit nou weer voor rarigheid pphhfff familie,ik zou me ook heel verdrietig voelen. lijkt idd dat je niet welkom bent met G. kinderen zijn nou eenmaal zo....beter zo dan ze helemaal niet met elkaar kunnen vinden. praat met m erover,en wat vind je zus daarvan? sterkte meis
Mogge meiden Nou Robin was om een uur of 22 in slaap gevallen. Tot 22 dus wel flink pruttelen en steeds huilen. Maar toen in slaap en doorgeslapen tot 7 uur! Lekker hoor Vandaag een rustige dag in de planning hier. Ik meen wat kleine voorbodes op het MS front te voelen . Dus vandaag maar even de op mijn UIT knop drukken als Robin slaapt. Hoef alleen even naar de apotheek om mijn Mirena op te halen. Heb ik die vast in huis voor als ik ongesteld word Mammalies dat shirtje: VIB Very Important Baby hebben wij ook, maar dan appeltjesgroen met witte opdruk. Ik had um in een iets grotere maat gekocht, dus we moeten hier nog ff wachten Wat die flesjes betreft: ik was vrolijk overgeschakeld naar 5 keer 200 cc (180+voeding) en dat ging een paar dagen goed. Gisteren heb ik echter de hele dag weg staan gooien: 40 cc, 60 cc, 50 cc. We gaan nu dus toch maar weer even terug naar 165 Son volgende week al werken... Wauw wat gaat de tidj snel hé. Ik ben benieuwd hoe je het gaat ervaren Kuki ik kan me voorstellen dat je verdrietig bent. Maar zou het niet zo zijn dat hun zoontje bv op dit moment al wat actiever en meer van slag is dan normaal omdat er net een baby bij is (Het gaat toch om hetzelfde stel van de baby of begrijp ik het verkeerd?). Dat ze het daarom hebben gevraagd? Of dat ze bang zijn dat het te druk is voor je moeder. Of voor je zus, misschien voelt die zich nog niet zo sterk dat ze drukke kids aan kan. Ik doe maar een gooi Wel jammer dat ze het trouwens via je vader doen. Maar ja misschien is het wel niet zo zwaar als jij denkt. Misschien is het gewoon ff op dit moment dat het ze allemaal wat teveel wordt. Bel anders en vraag het. Missg, die pacodoek werkt hier ook nog steeds hoor. Gisteren was het weer ff piepen. Maar de meeste avonden valt ze na een kwartiertje pruttelen ofzo tevreden in slaap. Hoop voor je dat het zo blijft Fijne dag allemaal Kirsten
Ik blijf 135 cc geven.. Dit doe ik 5 keer en dan de laatste fles geef ik 165 cc... Dan kan hij daar toch al een beetje aan wennen en slaapt hij de nacht hopelijk langer door
Vanochtend om 5 uur naar huisartsenpost geweest ik had zo'n vreselijke pijn in mn zij en van mn blaasontsteking! Ik heb nierbekkenontsteking. Moet rust nemen en heb een hele zware antibiotica kuur. Was extra vatbaar door zw vergifitiging (nieren hebben een klap gehad) daarna KS, slechte weerstand ed. Pfffffffffff houd het nooit op.
Jet, heerlijk dat het beter gaat tussen jullie! Is ook fijn voor de kinderen. Kuki, wat verschikkelijk Dat ie het niet gelijk zegt ofzo, via een omweg is erg laf. Bel je zus en vraag aan haar hoe het zit. En het zijn kinderen dus de hele verklaring die je zwager heeft afgelegd laat maar lekker l*llen want het is de grootste bullsh*t ooit, laat die minderen toch. (sorry voor mn taalgebruik ) Verder hele leuke foto's gezien ik heb ook nog een leuk filmpje en een foto om te delen Dus ff naat photobucket gaan Hier ook een heerlijke nacht gehad, echter kwam mn vriend rond half 7 ze is wakker ze moet eten, dus even duidelijk verteld dat ie dr moet laten liggen omdat ze wel vaker wakker wordt in een nacht. Ze had ook absoluut geen honger hoor want ik heb haar zelf weer om halg 9 moeten wakker maken om te drinken Ik hou toch even in de gaten of er niet stiekem een tandje doorkomt, weant kwijlen dat ze doet en nu had ze net een flinke diarree luier.