Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rheallover

rheallover Actief lid

Alice wat erg :| hopelijk knap je snel op en verdwijnt de pijn.

2. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Alice:

He gatsie.. Ik hoop dat je snel weer op knapt. Beterschap...

3. rheallover

rheallover Actief lid

4. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @ Rheal:

Wat leuk zeg... Ze houdt hem idd al lekker vast. Doet Collin ook af en toe... Of hij pakt mijn arm vast met 2 handen en begint me dan toch te krabben hahaha

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Kuki evne vragen hoe het precies zit lijkt me het beste voor dat je je heel rot gaat voelen.
    Hoe oud is hun kindje?
    Misschien maken ze zich zorgen om de drukte voor je moeder, hebben ze dat bij je vader aangegeven en heeft je vader het niet zo handig over gebracht?

Als je tot nu toe een prima relatie met ze had zou ik eerst even je zus bellen. Misschien is het een communicatie misverstand.

Sterkte meid, want natuurlijk voelt dit helemaal niet goed

6. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Ik heb niet alles bijgelezen meiden, dat is erg tegen mijn pricipes, maar ik red het gewoon niet.

Espen was een par dagen zo wakker en huilerig dat zelfs het froum er niet van kwam. En daarnasst heeft mijn kraambezoek ( vriendin) mijn laptop grotendeels om zeep geholpen door er een kop thee ver heen te laten vallen.
    ( verzekering zal het wel vergoeden gelukkig)

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hoe zou het met nienke en lintje82 zijn!

8. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Oei das niet zo handig dat er een kop thee overheen is gegaan. Daar kunnen ze idd niet tegen...

Collin is ook veel wakker en huilerig.. Sprongetje ?

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mijn vader vond het supervervelend om het te vragen, dat merkte ik echt aan hem. En ik wilde niet dat hij merkte dat ik het heel erg vond, dus ik ben gewoon heel rustig gebleven. Moest na afloop heel erg janken, dat wel.

Mijn zus wil ik hier niet mee confronteren, ze is net een week geleden bevallen en ze wil gewoon heel graag naar haar moeder toe. Ik zou het heel erg vinden als zij niet naar mijn moeder kan gaan omdat ik er dan ben met mijn kinderen en haar man dat dan niet goed vindt. Ik heb mijn moeder bijna iedere dag gezien deze week, dus mijn zus is eigenlijk wel " aan de beurt".

Ik neem mijn zus en mijn vader niets kwalijk hoor, ik ben moe en zal het misschien wel verkeerd opvatten, maar het voelt gewoon voor mij alsof mijn zwager mijn kind er niet bij wil hebben omdat zijn kind daar druk van wordt. Overigens, de beide jochies zijn 5 jaar oud, dus ook echt "leeftijd-speelgenootjes". En ze vinden het zo leuk met elkaar, dan lopen ze te rennen en te doen en echt plezier te hebben. En als mijn zwanger denkt dat het te druk is voor mijn moeder: op verjaardagen en zo gaat er ook altijd even een volwassene even met ze lopen of voetballen of zo als het erg te druk mocht worden. Mijn moeder gaat vandaag naar hun bungalow in Ommen, in de bossen, met een giga-tuin erbij en een speeltuin, dus die kinderen kunnen zich naar hartelust uitleven buiten zonder dat iemand er last van heeft.

Ik heb nu gewoon het gevoel dat we dus alles apart moeten gaan doen, omdat mijn zwager het vervelend vindt... En dat vind ik niet leuk voor mijn zoon. Wat moet ik tegen hem zeggen? Heb voor vandaag al een smoes moeten bedenken waarom we toch niet naar oma gaan vandaag terwijl we dat wel zouden doen....

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Alice, beterschap. Wat een narigheid allemaal, bah!

Kuki, tja, ik weet het niet. Misschien bedoeld hij iets heel anders, bv rust voor je moeder. Kan je je zwager niet bellen?

MiisG, lang leve de pacco! En gefeliciteerd met je vaste groep.

Vannacht hadden we het even zonder bakerdoek geprobeerd omdat hij er vandaag niet in mag (prikjes). Het was een groot drama en uiteindelijk hebben we hem toch weer ingebakerd.

De prikjes vielen niet echt mee, schreeuwen, krijsen alles tegelijk...hij werd helemaal paars en twee minuten later was alles weer goed. Hier raden ze trouwens aan om srl-gelei op de beentjes te smeren.

En het allermooiste, Thorsten is zo'n 270 gram aangekomen in een week, zonder bijvoeding. Hihi, vonden ze niet zo grappig om te horen :)

12. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hahah kiki maar tis wel grappig natuurlijk! Domme mutsjes moeten niet altijd denken dat ze gelijk hebben hihi

13. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Kuki wat vervelend zo met je zwager, maar hopelijk is er een verklaring voor.

MissG gefeliciteerd met je vaste groep.

Kiki dus na al het huilen en krijsen vallen de prikjes mee? ja toch ja toch pleassee

Gister even naar het weeguurtje geweest zo wat is K gegroeit zeg 4545 gram.

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    @MissG:

van harte gefeliciteerd !

15. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    missG bedankt en gefeliciteerd.

zo ashley heeft vandaag een dag...ik ga vandaag lekker niet slapen en alleen maar huilen.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Chigirl, ik vond de prikjes wel meevallen. Nou ja, het was echt even heel erg, maar na een minuut of twee zakte het helemaal af en viel hij in slaap (ondanks etenstijd) Nu heeft hij net gegeten en ligt ie alweer te pitten in het wipstoeltje. Dat doet hij anders nooit. Ik ben benieuwd.

Maar die tip van de SRL gelei vond ik wel erg goed en ook logisch. Ik heb z'n beentjes al ingesmeerd.

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hallootjes allemaal,

Zal eerst eens proberen wat te reageren.

Kiki; wat geweldig dat Thorsten zoveel aangekomen is zeg, en dan inderdaad lekker zonder bijvoeding! ;) Geweldig is dat dan toch om ze dat even lekker onder de neus te wrijven. ;) :) Wel minder nieuws dat de prikjes tegenvielen, Nick moet dinsdag..... :(

Alice; jeetje zeg wat zul je een pijn hebben meid. Dat is niet niets. Doe maar rustig aan en hopelijk herstel je snel. Dikke knuf voor jou! *KNUF*

Kuki; vervelende situatie met je familie, hopelijk valt het mee wanneer er later over gepraat wordt. Ik snap jouw standpunt ook wel dat je je zus nu de "eer" gunt om heen te gaan, die heeft je moeder immers nog niet gezien. Maar denk dat het wel verstandig is om het later even uit te praten. Hopelijk is het dan niet meer als een misverstand. Kan me voorstellen dat het je niet lekker zit.

Wannabe; balen van je laptop, gelukkig dat de verzekering uitbetaald! Ik zou niet zonder kunnen hoor.

Rheallover; wat een geweldige foto en leuk filmpje zeg! ;)

Hmmm, verder weet ik het even niet meer geloof ik....

Verslag van vannacht, 23.00 uur laatste fles, toen schoot ik om 05.00 uur wakker. Had de hele nacht nog geen kik van hem gehoord. Heb even zitten luisteren... nee, echt helemaal niets, geen zuchtje geen kreuntje. En aangezien meneer altijd nogal lawaai maakt begon ik mij toch wel een beetje zorgen te maken en ben gaan kijken of hij het nog wel deed.... :oops: Ja hoor, hij lag lekker te slapen, dus ik ben weer stilletjes de kamer uitgeslapen. 20 minuten later werd hij toch wakker, heb hem nog de speen gegeven en uiteindelijk heb ik hem om 06.00 uur de de fles gegeven. Een nacht van 7 uur dus! Vervolgens om 06.30 uur weer in bed gelegd en om 08.30 uur werd hij wakker en was hij ontroostbaar zo hard huilde hij. Hij had zijn neusje compleet dicht zitten en hij snurkte erover. Echt zo zielig. Stond er zo machteloos bij en hij werd maar niet rustig. Net toen ik op het punt stond om zelf zijn neusje uit te zuigen ( :oops: dat had ik er echt wel voor over) werd hij rustig van mijn gewieg en mijn zingen..... Eén voordeel, door het hysterische huilen was zijn neusje los gekomen en kreeg hij weer lucht. Vervolgens lekker bij mij in bed genomen waar hij als een blok in slaap viel. Uiteindelijk heeft hij nog tot 11.00 uur doorgeslapen! :confused: Vandaag ga ik dan ook voor het eerst over op vijf flessen. Hij drinkt altijd 150 ml bij zes flessen, maar ik had hem om 06.00 uur al de hele fles gegeven dus dat doe ik de volgende vier ook, dan krijgt hij nu 5 x 170 ml in totaal. Dat is iets minder dan de 6 x 150 ml maar volgens mij kan hij dat nog best hebben zo... Meer in de fles wordt hem teveel, ben bang dat hij dan gaat spugen. Maar al met al vind ik dit resultaat echt helemaal geweldig dat begrijpen jullie natuurlijk wel! :whistle:

18. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Oh, ik wist dat ik wat vergat (solly :oops: ):

MissG; van harte met je vaste groep meid! *KNUF*

19. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    revenge Kiki :)
    Wel zielig dat prikje.

Nog minder dan vier weken en dan moet ik weer aan het werk.
    In werken heb ik wel zin, heel veel ,maar Espen niet bij me hebben en afstaan aan anderen, dat vind ik geen leuk vooruitzicht.

En dan heb ik nog geluk met mijn werk,de eerste maand gaan we het rustig opbouwen ( zonder dat het mij dagen kost) heel langzaam mijn klanten en medewerkers ed weer overnemen zodat ik in het begin nog heel flexibel ben voor Espen.
    Voorstel vanuit mijn werk.. lieverds he ...

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wannabe, dat is echt super! Fantastische werkgever, of jij bent een ontzettend goede medewerker ;)

Hoe ging het sporten trouwens van de week? Jij ging toch ook weer een poging doen?

Gisteren nog even 15 minuutjes gelopen en sindsdien doet m'n litteken toch pijn, whoo, en ik maar denken dat alles naar behoren functioneerde ;)

Deel Deze Pagina