@ Kiki: Dat is niet zo fijn dat je last krijgt van je litteken. Ik heb er gelukkig al een paar weken geen last meer van.. Pff Collin wil ineens overdag niet meer in zijn bedje slapen.. hij is constant wakker.. is dit een sprong ?
Miss G gefeli heerlijk meid wat vastigheid. Kiki zie je de natuur regeld het vanzelf.Zie die gezichten al voor me. Fibi lekker he zo lang slapen ik had het in het begin ook hoor dat ik wakker schrok.Maar moet zeggen je went er zo snel aan. Zo vanmorgen maar weer eens UWV rondje gedaan voor Ati wat een drama organisstie is het toch.Maar als het goed is krijgt hij nu de 22 ste z'n eerste geld ben er niet blij mee maar goed.We wachten wel. Kuki jee meid het zit je ook niet mee. Het zal wel los lopen jo.Snap dat je het niet leuk vind. Meiden ik ga wat doen
Kiki heb ik ook als ik lang met een spijkerbroek heb gelopen dat het nog zeer doet. En nog steeds die steken die zijn echt niet leuk.Hoop toch dat ze ergens snel een keer over gaan.En het rare is als ik bezig ben heb ik nergens last van alleen als ik gelegen heb. Alice jee meid het zit je ook niet mee.En het klinkt echt als au. Knuffie
Wauw! Ik heb ook een lieve werkgever. Mijn leidinggevende belde net op. Hij was gisteren geweest maar omdat mijn vier andere collega's erbij waren vond hij het niet geschikt om dan over mijn werk te praten.... Hij vroeg zich af hoe we het straks gingen opbouwen wanneer ik weer aan het werk moet? Huh opbouwen? Ik was er vanuit gegaan dat ik gelijk weer volledig aan de bak moest.... Ik heb eigenlijk verlof tot 4 november maar ik neem aansluitend nog vier weken vakantie op dus ik hoef de eerste dinsdag in december pas weer te beginnen. Hij dacht er zelf over dat het misschien verstandig was (gezien mijn zwangerschap en mijn situatie) om misschien eerst halve dagen te gaan beginnen (In ieder geval de eerste week) en dan even verder te kijken. Hij regelt nu een afspraak voor mij bij de arbo in november en dan moet ik met hem maar even verder bespreken. Vind ik toch wel weer een erg fijn gevoel moet ik zeggen. Zag er wel tegen op om gelijk weer helemaal aan de bak te moeten namelijk! Dus ook hier een lieve werkgever!
@Maro: al eens gedacht aan AR (anti-regurit) voeding. Dit is ook hypoalergeen, maar iets dikker, als ik me niet vergis. Hier weer een rampscenario.
dankdank voor alle felis :-D Volgende zorg, kdv regelen. Stomme mutsen hebben geen plaats. Komen ze nu mee aan terwijl een maand geleden t geen probleem was want 20 nov was nog ver weg Maar goed, Fenne staat redelijk bovenaan en heb met ze afgesproken dat ik op t werk ga kijken wat er te regelen valt en dat zij dat dan op t kdv gaan doen. Als ze bijv voorlopig alleen op vrijdag plek hebben dat ik dan alleen op maandag en vrijdag ga werken en t weekend. Als ze dan de plekker vrij hebben waar ik om gevraagd heb kan ik weer lekker flexibel zijn op t werk. Wannabe en Fibi wat een top werkgevers hebben jullie! Gek hè we hebben t weer allemaal over gaan werken enz enz terwijl we een aantal maanden geleden allemaal net aan ons verlof begonnen,,,, jeetje zeg wat gaat de tijd hard haha Roy is ziek naar huis toe gekomen,,,, zegt ie tegen Fenne. "ja meisje papa is ziek hè " dus ik tegen Fenne,,,"nee schat papa is verkouden ziek zijn is iets anders'" hahaha Son fijn hè uwv, hoop echt dat hij de 22ste ook echt zn geld krijgt! Ik ben er gelukkig vanaf, moet wel 500 euro terugdokken door een blondefout van ze
Ellen, gefeliciteerd! KDV.. tja.. geen peil/pijl op te trekken. Fibi en wannabe: LIEVE werkgevers, gefeliciteerd ook! Kathy, arme Leander en ook arme jij. Hoop dat de ramp snel in een heel leuk scenario verandert.. na regen komt zonneschijn. Toch? knuf Kiki, hahahahaha... wie het laatst lacht, CBweirdo's. Zielig die prikjes. SRL-gelei heb ik gelukkig in huis, bedankt dat je het even gedeeld hebt. Oe, pijn in litteken.. rustig opbouwen he. Alice, naar Huisartsenpost zelfs. KA UU TEE. Veel beterschap, dat het maar snel over is. Hier wat rust in de tent, vanochtend naar Vk geweest. Erg leuk, ik zal ze missen. Lutein was natuurlijk weer voorbeeldig en kreeg een hele lading complimenten. Had cadeautjes mee, zo leuk vonden ze dat. Verder hoef ik niets de hele dag.. Heerlijk, kan ik eindelijk eens inpakken en mijn lijstje een beetje verder afwerken. Bedankt lieverds, voor jullie steun en opmerkingen. Jullie hebben helemaal gelijk, de drukte houdt nog een beetje aan, maar de eerste week van november heeft Tj vrij. Dan nog een beetje met z'n drie genieten in ons nieuwe huis. Wellicht klaag ik volgende week weer, maar ik zeg alle afspraken af waar ik niet per se naartoe hoef. Maandag, notaris en prikjes Lutein. Dinsdag, spiraaltje (ervaringsverhalen zijn welkom), woensdag pufclub, ik denk dat ik het bij die ene keer laat.
Kiki : hier ook nog niet hardlopen maar alleen op de crosstrainer en de fiets ( sportschool) Ik had mandag in een intake gingen ze kijken hoe erg het was. Vetpercentage mest ik om huilen, maar conditie bleek zowaar nog ruim bovengemiddeld ( vgl met trainende mensen) Kracht was dan weer een stuk onder gemiddeld. Ik voel het ook als ik train dus ik doe maar super rustig aan, en dan 3x per week 20 minuten. Langzaam opbouwen ( want anders stopt mijn BV weet ik van de vorige keer) Alice :sterkte dat doet hartstikke pijn ... ik dacht at we dat alleen tijdens de zwangerschap kregen, niet ook nog eens erna
Fibi, jij dus ook een goede werkgever. Het is ook logisch bij mij ( al ben ik ze zeker dankbaar) Groot bedrijf, nogal zware functie en het werk overdragen kost veel tijd ( vor mijn zwangerschapsverlof ook ruim een maand mee bezig geweest) Als ik gelijk volle bak moet , ben ik binnen een week overspannen thuis ... Dus het is ook wel slim van ze om me de tijd te geven
Kuki, ik vind het belachelijk. Als jouw zwager dat zo vindt, dan moet hij maar oppas regelen voor zijn kind. Hij zou zich moeten schamen, wat een idioot. *Lintje kickt hem onder z'n kont*
Lin ik moet nog steeds bellen voor een spiraal.Dus ik hoor het wel van jou Heb de brief denk ik al een mnd in huis. Groovy leuk he die mannen met een pijntje of snifje zijn ze echt ziek hihi Ik mag gelukkig niet klagen want hoor hem zelden over pijn en weet echt zeker dat hij het heeft.
Mijn huisarts (v) doet het zelf. Ik vertrouw het voor geen cent, dit is wat ze zei: "Ik ga eerst met een staafje naar binnen, dan kom ik tegen de bovenkant van je baarmoeder aan en dat voel je dus dan moet je tegen mij zeggen dat ik er ben. En dan meet ik het op met dat staafje. Sommige vrouwen nemen Paracetamol voor de ingreep maar ik wil niet dat je dat doet, ik wil graag dat je het voelt wat ik doe. Dat meten doet niet iedereen omdat ze denken dat ze door de bovenkant van de baarmoederwand kunnen, maar dat is zo'n sterke wandspier, daar kan ik echt niet doorheen prikken. Daarna plaats ik het spiraaltje. Het duurt ongeveer 20 minuten."
Lin...wat bizar...brrrrr Vorige keer stond ik met een paar minuten weer buiten. Het was zo gedaan, heel even auwa. En dus mooi paracetamol geslikt.