Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kiki heb jij er al een gehad?

2. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Toch zouden er al oktober mama's moeten zijn
    Dank voor het wegtoveren van mijn vet Lin, ik pas gelijk mijn broeken weer :)

3. rheallover

rheallover Actief lid

Lintje, welk spiraaltje heb je dan? Mirena of andere? Want ik heb een huisarts en ziekenhuis trauma en als ik zo jouw verhaal hoor zou ik spontaan niet meer gaan om iets te plaatsen (neem de Mirena) :| De pil vertrouw ik niet meer maar oei ik zou zowaar toch dat gaan kiezen als het op die manier gaat.
    En dan als het zo lang moet duren :( ik denk dat ze moeten vastbinden anders loopt de huisart met een blauw oog rond, ik sta echt niet voor mezlef in als er iets moet gebeuren bij de huisarts etc..... (bloedprikken ging ook met vastgebonde polsen gezien het eens voorgekomen is dat mn vuist uitschoot :| )

Lees net van kiki dat het ongeveer 5 min kan duren... dat lucht weer klein beetje op.

Lintje ik heb heel veel twijfels gehad op welke baby iok moest stemmen voor baby vd maand, maar het is jouw Lutein geworden hoor ;) heb wat anmen op papiertje geschreven en vervolgens in een bak lootje getrokken en jouw kleine was de gelukkige :D

Kuki, ja logisch dat je je zus er niet mee wilt belasten, maar het is en blijft kwetsend en je een naar gevoel geven, je zwager maakt het natuurlijk erger dan het is.

O kleine heeft dorst ;) tot laters

4. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Mijn zus is een oktober-mama maar heeft de lijst nog niet aangepast (van 5 oktober).

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Rheallover, wat goed, Lutein getrokken! :D Ik laat wel weten hoe het dinsdag was, neem ook de Mirena.

Wan, graag gedaan ;)

6. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hier ook hubbie verkouden.

:idea: ashley papa kan geen kussie geven,want papa is ziek.

:idea: ohh daan kan jij me glas aangeven<mankeer toch niks aan je handen>

wat zijn mannen toch zielig...beetje keelpijn,en snotterig verder niks.
    als wij ziek zijn doen wij heel het huishouden enz.....
    is maar goed dat mannen geen kinderen kunnen baren. :)

7. rheallover

rheallover Actief lid

Ja en dat uit 15 andere namen (ja kan nooit echt een keuze maken :) )

Ok ben benieuwd ik lees het dinsdag wel ;)

Nou heb ik de difrax 1-2-3 speen gehaald, maar de kleine drinkt op 1 alles nog sneller leeg als met de normale difrax speen :confused: volgens mij zijn die spenen ook de grootste onzin ooit :rolleyes: dus hup de oude speen er maar weer bijpakken.

Ik ga me gereed maken, heb beloofd mn vriendin vandaag op te zoeken met de kleine :) Klets ze en tot vanavond :D

Doeg

8. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    oke ben van mn geloof afgevallen..
    gisteren nog zo aan het klagen over de voedingen van robin..
    nou ik had met mn vriend overlegd en we wilde het nog een paar dagen aankijken ivm de voedingen.. en aangezien ik totch komende week naar cb moet het daar dan over de voedingen hebben als er niks veranderd was..
    wat meen je. vandaag krijgt robin niet eens haar fles leeg. al drie keer wat weg moeten gooien ook grijpt ze niet meer zo gretig naar haar fles..
    dus ga strak maar weer terug naar 165cc..
    het kan dus ook zijn dat robin haar sprongetje al heeft gehad. aan de vorige sprong merkte ik dat ook goed.. veel huilen , bij mama zijn en ontiegelijk veel willen drinken...
    dat was hier de afgelopen dagen dus ook het geval. had er nog niet eerder aan gedacht omdat robin nu in de 7de week is en sprongetje vanaf 8 weken is.. maar het kan ook vroeger aankondigen..
    vandaag is ze al een stuk rustiger.. slaapt goed en zelfs in haar bedje.. ook vaancht heeft ze geslapen van 23u tot 5u toen speentje gegeven en toen tot 6.30u geslapen.. om 7u haar flesje en om 11u weer moeten wekken voor flesje..
    volgende om 15u en nu ligt ze nog steeds in bed te slapen..

was zeker ook vermoeiend voor haar de afgelopen dagen..

hahaha toch gek he.. als je kind van gedrag veranderd dat je als mama dan weer snel onzeker kan worden.. maar goed..

miss groovy.. proficiat met je baan.. waar ga je werken? en welke doelgroep ?

9. Meiden

Niet bijgelezen
    Kom ff gillen hoor: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH

Het eerste tandje heeft zich hier aangediend!
    Daar waren we nog niet op voorbereid.... vandaag 8 weken what the F ?

Pfffff huilen brullen krijsen hysteria alom :confused:

En het ging net zo goed :cry:

Groetjes Kirsten

10. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    mijn god. wat is dat met de augustusbaby's..

allemaal tandjes. whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

hoop dat het bij die kleine van mij nog even uitblijft, hahahahahaha

maar hopla.. ondanks je whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

toch gefeliciteerd met t eerste tandje.. hahaha

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jeetje wat is die van mij dan een achter blijver met bijna 4 mnd.

Of hebben jullie allemaal van die vlugge beebs :)

12. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    dar zijn toch volgens mij vlugge baby's. tenminste dat hoop ik.

vriendin van mij heeft een kleine van 10 maanden en heeft nu pas 2 tandjes..

mmmmmmmmm mischien is dat weer een late whahahaha

13. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    ik ga dadelijk in iedergeval haar mondje checken als ze wakker is.. ze ligt al van kwart over 4 in coma.. whahahah

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik maak me er niet druk om ik zie het wel wanneer ze komen.Ik heb in het begin wel 3 tandjes gezien met een velletje erover maar zijn gewoon weer verdwenen je zag duidelijk puntjes.Zullen vanzelf wel weer te voor schijn komen.

Meneer slaapt hier nog lekker.
    Als hij wakker is krijgt ie fles en gaan we naar de buren buur ventje jarig.

15. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ik heb naar een fysiopraktijk gebeld en moet maandag even terug bellen. Dan krijgt Collin therapie en kan ik 2 van die kussens meenemen om Collin op zijn zij te leggen...

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Fijn dat je zo snel geholpen word.
    En dat je die kussens mag lenen.
    Maar komen ze thuis of moet je daar heen?

17. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Dat krijg ik maandag allemaal te horen.
    Dan moet ik opnieuw bellen, want die
    vrouw die erover ging was al naar huis.

Dus ik ben reuze benieuwd...

18. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik ook eens showen met het lachje men meisje hé!

19. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Amai, is precies wat groot uitgevallen! :)

Ze word trouwens zondag 16 december gedoopt.

20. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Nou, ik heb het idee dat Nick ook bezig is met een sprongetje ofzo, hij is veel hangeriger en wil constant bij je zijn, huilt meer. Maar ik vind het op zich nog een beetje vroeg voor een sprongetje. Hij is maandag 9 weken maar eigenlijk moet er bij hem nog twee weken vanaf getrokken worden dus dan zou het erg vroeg zijn.... :(:

En hij begint ook ineens zo ontzettend te kwijlen. Hebben jullie beebjes dat ook zo? Echt niet normaal, hij laat het er zo uitlopen, hij moet eigenlijk wel constant een slab voor want anders wordt ie zeiknat en dan wordt ie zo koud...... :(

Deel Deze Pagina