Alice, de wond geneest hier best goed, mijn buik begint nu ook echt weg te trekken iig hij word nu minder lijkt het wel. De wond is nog wel gevoelig maar dat komt omdat die nu echt aan het genezen gaat dus de huid word droog en trekkerig,maar het ziet er goed uit. Het is alleen lastig met ondergoed en broeken die echt op de wond zelf drukken, dus ik denk na bij wat ik aan doe. Ik merk dat mijn hb weer wat beter aan het worden is ben niet meer zo slap en moe, ik ga me steeds weer wat beter voelen. Over het vloeien, dat doe ik bijna niet meer het is nu vaak wat oud bloed en wat afscheiding maar ja ik ben nu 4 weken geleden bevallen en met een ks heb je schijnbaar dat je minder vloeit. Dat komt omdat ze je baarmoeder gedeeltelijk schoonmaken voordat je word gehecht het bloed dat je dan nog verliest is dus alleen van de wond die de placenta achter heeft gelaten. Maar het kraamverband of dikke kotex gebruik ik niet meer, ik gebruik nu kleine inlegkruisjes.
Mamalieske, heel veel succes met je gesprekken, ben benieuwd, maar het ziet er allemaal veelbelovend uit, of niet? Alice, volgens mij mag je tijdens het vloeien wel sex hebben, maar dan wel met condoom. Hoe het verder zit met een kz dat weet ik niet, maar waarom bel je de vk of de gyn niet even? Moet eerlijk zeggen dat hier de zin volledig terug is, alleen is bij mij de komende weken nog alles out of order aan de onderkant Roos, wat vervelend dat mensen 'zomaar' langskomen, houd ik ook niet zo van. Hoop ook niet dat dat gaat gebeuren. Vloeien was bij mij na twee dagen weg en is sinds vandaag weer terug, samen met buikkrampen. Dus hier zit ik nog even in de pampers (zijn ook handig voor als ik hard moet lachen, heb ik ontdekt ). Hier gaat verder alles zijn gangetje. Thorsten heeft helaas wel wat krampjes vandaag en als reactie daarop heeft hij me volledig leeg gedronken en heb ik nu twee zakjes hangen, heel gek gevoel en gezicht. Maar ik neem aan dat die over een paar uur weer flink gevuld zijn. Ook vandaag voor het eerst de deur weer uit, we hebben een half uurtje gewandeld en dat voelde zo goed, eindelijk weer wat buitenlucht! Nee, hier niets te klagen tot nu toe, maar ik ben benieuwd wat de nacht gaat brengen. Slaap lekker allemaal!
goedenmorgen juul gefeliciteerd met casper teddy van harte met ben hopla geniet van je meissie robin miss groovy gefeliciteerd met je prinsesje fenne alice mijn wond die trekt nu erg,is je huid ook zo gevoelig daar!!! en hoe gaat het met wandelen buiten?iedere dag gaat het een stukje beter. hier gebruik ik ook een inleg kruisje,maar soms ook een dikke spekverband,want dan is het vloeien ineens erger geworden.
Dames, ga zo m'n spullen pakken.... Straks de eerste afspraak bij het csb! Ben benieuwd Verder een heerlijke nacht gehad!
Ik zweet hier ook verschrikkelijk. En dat kan dan nog eens 9 maanden duren? Aub niet hoor. Ik vloei nog steeds een klein beetje, maar met een inlegkruisje is het makkelijk te doen. Hier best al veel zin in sex, maar op een of andere manier durf ik mij er gewoon niet aan wagen. Ben wat bang dat het pijn zal doen door die knip. Dus ik denk dat ik toch nog maar even wacht.
Kathy in heb ook wel zin om al te rollebollen maar als ik dan weer even aan het litteken voel dan word ik weer met beide benen op de aarde gezet, ik denk dat het komende week wel zal gaan lukken maar eerder had ik er totaal geen zin in. Als je dus twijfelt nog lekker niet doen, zeker niet met een knip van onderen, lijkt me namelijk best trekken daar.
Mogge mama's Hier een heerlijk nacht gehad.Sorry voor de niet slapende. Kenji was gisteravond weer wat onrustig.Om 2100 uur wilde hij drinken kon het niet meer rekken dus maar gegeven.Hij heeft toen nog even heerlijk bij mij gelegen.Toen we om half 11 naar bed gingen wilde hij nog meer dus ik heb hem nog gegeven.En meneer heeft toen heerlijk tot 05.15 uur geslapen.O wat was dat heerlijk daarna weer tot 9.10.Ik dus ook he Heb me toen aangekleed en we zijn samen met de hond wezen lopen.Meneer heeft vanmorgen lekker in de box liggen spelen.Hij heeft een beertje waar hij dus op het oor van zuigt helemaal weg van hij word zelfs boos als hij dat oor niet te pakken krijgt.Hoe bedoel je karakter. Meneer is wel aan het uit proberen om maar lekker bij mama te liggen.maar mama past daar voor krijg steeds meer pijn in mijn handen terug.Volgende week moet ik ook terug naar de reumatoloog.ben benieuwd of m'n bloed veranderd is. En mijn nek gaat het ook niet redden hoor om meneer maar bij me te dragen.Loop niet voor niets weer bij de fysio voor me nek. Hij ligt weer lekker boven.Af en toe krijg ik zo'n brul van mama kom bij me. Zweten praat me er niet van word er ook gek van. Daan veel plezier op het csb hoor het straks wel. Mamalieske succes
Hier net de intake van CBS gehad! Naomi is 210gram in 1 week tijd gegroeid! Zal zo de lijst gaan aanpassen.. Vannacht een redelijke nacht gehad. Alleen is Naomi nu vrij veel wakker en jammerd soms.. ligt nu tegen mij aan, te slapen... Dus die gaat zo even naar bed.
AGENDA: 20 augustus- Valentijn csb 22 augustus- Isa csb 23 augustus- Milana gehoortest 28 augustus- Fay csb 29 augustus- Naomi CBS 9.20u. 31 augustus - Kenji csb plus inenting 4 september - Ysabelle CSB 17 septermber- Valentijn inenting 27 september - Kenji controle ziekenhuis 23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts 22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis 06 november - ashley echo heupjes 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2705gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2770 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 3100 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 3200 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 2435 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr 14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3690 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr 15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje 3150 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm. 20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr 21. Roos21 Dylano 2e kindje3280 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm Bijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 22. Miza Ilse 1e kindje 2985 grGb gewicht 2985 gr 12 aug 23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr. 13 aug 24. Fibi Nick Valentino 1e kindje3295 gram en 50 cm Geboorte gewicht 3295 gram 14 aug 25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr 26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram 16 aug 27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram 28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr 17 aug 30. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm 31. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm Bijz spoedkeizersnee Gb gewicht 4500 gr 19 aug 32.Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr
Hoi mamma's, hier weer eens een berichtje van mij ! Vandaag heeft Keenan de hielprik en de gehoortest gehad. Dat ging allemaal prima. Hij heeft misschien twee brulletjes gegeven toen hij de hielprik kreeg, maar daarna was het al weer over, wat een superkanjer is het toch ! De gehoortest was ook helemaal prima in orde. Ik geef trouwens nog steeds borstvoeding. Had er eerst weinig vertrouwen in omdat het met Amber zo verkeerd ging, maar nu gaat het echt van een leien dakje. Ik geniet enorm van ons moment saampjes, als ik hem zo tevreden zie liggen drinken, dan word ik helemaal heppie de peppie van binnen. Kraamtranen heb ik hier nog steeds niet gezien, ik zit vol energie, voel me goed en ik geniet echt enorm. Ik hoor hier mensen over sex, ik ben echt heel erg, nog maar net bevallen en ik heb nu al weer zin hahahahaha ! Maar toch maar even wachten, aan de ene kant durf ik nog niet zo goed.....
Kraamtranen genoeg gehad, vandaag ging mijn hubbie voor het eerst weer werken en toen moest ik ook wel slikken. Ysabelle heeft het vannacht gelukkig weer heel goed gedaan, om half 10 viel ze bij me in slaap en om half 12 een fles gehad en daarna tot half 6 geslapen. Alleen lag ze vanmorgen erg te rommelen, normaal slaapt ze na haar eerste fles nog tot 11 uur, maar nu was het om 8 uur gedaan met de pret. En ja, dan moet je ff alles zien te regelen, dus zelf douchen en aankleden, oudste en dan zij nog en ondertussen ook je huishouden regelen. Om 11 uur kwam er zo'n hostess van Felicitas, dus dan wil je de boel wel een beetje aan kant hebben, maar het is gelukt. Ik heb zelfs Y nog in bad gedaan vandaag! Ben helemaal trots op mezelf! Overigens heb ik niets gekocht bij Felicitas, een prestatie omdat ik snel iets koop! We gaan ff een broodje eten!
Moet zeggen dat ik ze ook eigenlijk niet gehad heb. Zal zo eens even gaan kijken naar je knappe man Jet. Het is toch heerlijk dat de bv nu wel lekker gaat.Lekker van genieten dan maar.Zo zie je maar. Fijn loran dat ze weer zwaarder is geworden. Heb net maar eens wat kleren van uk op mp gezet wat hij allemaal niet meer past het is toch al aardig wat.hihi Anders hou ik geen plaats in de kast voor nieuw
hoiiii, hier slecht geslapen vanacht, heb oorpijn niet normaal, ben nu aan het wachten op de docter... Dylano heeft ook weer zijn nachtfles gewillen,hij heeft gegeten om 11 uur, om 3 uur en om half 8. heb echt een kutnacht achter de rug bah bah . wil eigenlijk gaan liggen nu, maar dan ga je net zien,als ik dan ik slaap ben gesukkelt dat de bel gaat en dat de docter er is... die overigens al in de voormiddag ging komen... hier wel al kraamtranen gehad, op dag 3 en dag 5 had ik het heel moeilijk, op dag 3 drong het eigenlijk allemaal pas tot me door wat ik allemaal niet heb moeten doorstaan, om dat perfecte mannetje te hebben (hormonen pillen, hormonen spuiten, hormonen pompje,3 miskramen,...) heb die dag daar heel erg voor moeten huilen... en op dag 5 was bij tuiskomst,dat ik 10 minuuten thuis was en dat heel mijn huis vol visite zat..en nog komentaar hadden op mijn gewicht etc. voor de rest valt het allemaal nog wel mee
Pardon...commentaar op je gewicht? Wat belachelijk! Dikke knuffel voor jou en sterkte met je oorpijn!