oeps sorry fibi.. was natuurlijk niet mn bedoeling om je bang te maken....... maar las je verhaal en moest toen aan mezelf denken wat gebeurt was... nogmaals sorry en natuurlijk hoop ik voor je dat er niks aan de hand is.. en ja had de garage met hun uitspraak geconfronteerd.. maarja kreeg toen het antwoord dat de klep al kapot was geweest en dat niet kwam door dat stukje doorrijden maar dat het niet vaak gebeurde.. nahja daar had ik dus ook niks aan.. eej miss groovy.. ben je ook naar de zaak lief geweest voor fenne.. of zegt je dat niets.. ik ben er helemaal weg van maar het is best prijzig... ik wacht nog even met inslaan daar als robin iets groter is en de maatjes wat langer aan kan.. hahaha... owja roin krijgt a.s donderdag ook de prikjes dus ben benieuwd.. kunnen we elkaar op de hoogte houden hoe ze reageren. natuurlijk zijn het bikkels van meiden en is het voor hun een fluitje van een cent. whahahahaha. ik ben nu al zenuwachtig... ik heb het namelijk zelf niet zo op naalden en spuiten.. maar ga me groot houden voor mn kleine meid... moet wel eht goede voorbeeld geven.. dames fijne avond nog
Spiraaltje? Heb er over gedacht maar het is me nog niet helemaal duidelijk... Wat is het verschil tussen een gewoon spiraaltje en een hormoon spiraal? Allebei niet 100% betrouwbaar? Hoelang kunnen ze blijven zitten? Doet het pijn? En het verwijderen? Wat als je weer zwanger wilt raken? Wat zijn de kosten ? Word het vergoed? Ik heb nog heel wat info uit te pluizen
Maro, zit die in maastricht dan? Heb wel een heel erg leuk nieuw winkeltje ontdekt maar is pas vanaf maat 74. Name it heet t (ook t merk name it verkopen ze daar dus hihi)
sow de jus. wat is het hier rustig geweest vanavond.. ja miss g.. lief is pas geopend in maastricht.. ligt op het mosa forum of hoe heet dat daar.. zeg maar op de markt waar dat allemaal nieuw is gebouwd.. daar ligt ook de h&m in de buurt.. ow leuk waar ligt dat winkeltje name it dan? heb hier ook veel kleertjes van name it mah wat gek dat ze daar pas vanaf maatje 75 verkopen. hahaha sow ik ben kapot. gelukkig gaat mannetje nu laatste flesje doen en kan ik al naar bed.. dames een goede nachtrust.
Nog even m vraag stellen betreft het Mirena spiraaltje, kan je deze ook al laten plaatsen als je nog iet ongesteld bent geweest, meende ergen gelezen te hebben dat het nog niet kon, dus heb nog steeds de HA niet gebeld Fibi, dat is balen zeg en oei wat druk llemaal in zon korte tijd, succes met je hond nog eey hopelijk geven de foto's positief bericht, maar als ik zo je verhaal las komt bij mij toch enkele aandoeningen in mn hoofd op (niet om je bang te maken hoor, zeker niet, ik hoop dat ik ernaast zit, heb namelijk paraveterinaire opleiding gedaan) Oei al over 11en, de kleine toch maar wakker maken voor te eten en daarna zelf mn bed in duiken, iedereen een goede nacht toegewenst en tot morgen
Hoi meiden, Hier nog even een laat berichtje van mij. Ilse ligt al vanaf 8 uur heerlijk te slapen en word waarschijnlijk tussen 6 en 7 weer wakker. Dit gaat al ruim een week zo! De duivels hebben mij weer gevonden. Ik heb dit de afgelopen maanden absloluut niet gemist.... Jemig, wat een buikpijn zeg... Ik ga mijn bedje ook maar eens op zoeken. Trusten.
Goedemorgen ! Vanmorgen kwam Collin weer om half 6.. Nu al 2 dagen achter elkaar en ik ben er hartstikke blij mee. Ik hoop dat ie gauw een keer om 7 uur komt, want dan kan ik terug naar 5 voedingen. Dat zou wel fijn zijn, maar meneertje wil dat nog niet.
Miza: wat goed he! Hoe doe jij het dan met je flessen? Qua tijden en zo? Ik neem aan dat je nog 5 flessen geeft?
Ha meiden, Hier ook een kereltje dat steeds beter doorslaapt, maar we maken hem nog wel om 23.00 uur wakker... Durf hem niet door te laten slapen, veel te bang dat hij dan weer 's nachts om 2 of 3 uur komt.... Nu slaapt hij lekker tot een uur of 7 door... Soms iets eerder en soms later. Weinig tijd voor de computer, want als hij wakker is, is het veel te gezellig samen met hem, HAHA. Volgende week krijgt hij pas zijn eerste prikjes. Ben benieuwd hoe dat verloopt... Nou rustig aan allemaal en tot gauw!
moge dames.... zit hier met wallen tot op m'n knieen Vond het gister nog wel mee vallen hoe Valentijn op de prikjes reageerde, een stuk beter als de vorige keer, heb het geweten vanacht Hubbs heeft tot half 3 heen en weer gelopen en ik daarna.... Zo zielig voor m'n mannetje ( de kleinste dan ) Meneer ligt nu te slapen op het voedingskussen op ons bed. Jas heeft de ochtend vrij genomen en ligt er nog naast...( ook te slapen) Ging voor de rest wel super op het csb. Waren zeeeer tevreden over hem. Is in een 4 weken tijd weer een kilo aangekomen en 3 en een halve cm gegroeid! Heb nu een kind van 5 kilo 8) 8) Son, en is kenji nog stil geworden? Heeft Ati het vol gehouden? En niet te vergeten, hoe beviel het jou? demi26, hier het zelfde, maken hem ook om 23 wakker. Is een weekje goed gegaan maar meneer komt nu steeds weer rond een uurtje of 4/5. Heeft denk ik te maken met z'n sprongetje ( tenminste, HOOP ik ) rheallover: http://www.mirena.nl/html/index.html. Kijk hier maar... Fibi, knuf voor jou meis! Hoop dat het allemaal mee mag vallen! Duim voor je! Tanja20, voor jou ook de link hierboven . Enne voor mij geen koper spiraaltje, hubs is het levende bewijs dat dat niet altijd 100% is maro, suc6 morgen met de prikjes! missgroovy, heerlijk lekker shoppen, ook weer eens zin in Enne toen wist ik het niet meer Oja, lin, trek je het nog een beetje? Knuf voor jou meis! 't is bijna de 20 ste.....
Agenda: 18 okt - Fenne CB + 1e prikje 22 okt - Valentijn controle ziekenhuis 22 okt - Keano Mauro CB + 1e prikje 22 okt - Kya CB+1e prinkjes 23 okt - Isa echo heupjes kinderarts 23 okt - Eerste werkdag Alice 23 okt - Keano CB 2e inenting 24 okt - Alyssia K&G 1e inenting 25 okt - Fay CB 2e enting 25 okt - Devid eerste prikjes 25 okt - Keenan Jay 19.15 uur CB --> eerste prikjes 30 okt - Isa Kinderarts uitslag echo heupjes 30 okt - Ilse CBS 2e maal prikjes 31 okt - Isa CBS 2e x Prikken 31 0kt - Ashley CBS 31 okt - Kenji maneul therapeut 2 nov - Kenji 3de enting 5 nov - Valentijn osteopaat 6 nov - Ashley echo heupjes 6 nov - Ysabelle CB 2e inentingen 8 nov- Hylke CB 2e inentingen 8 nov - Collin CB + 1e Prikje 12 nov - Alyssa CB + 2e prikje 13nov- Naomi CSB + 3e prikjes 19nov- Valentijn csb + 3e prikjes 20nov- Lenthe CSB + 2e prikjes 7 dec - Nikster jarig (21) 7 dec - Alice jarig (24) 17 dec - Leander osteopaat 31 jan - Kenji kinderarts 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 5955 gram,hoofd 40,5cm,lengte 60cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 5020 gram & 55 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 3950 gram 54 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 5100 gram Bijz. 2 wk+4 dgn te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV, Gb gewicht: 2664 gr 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Geb. gewicht nr 1: 2390 gram en nr 2: 2440 gram Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., duur van de bevalling:3 uurtjesFV 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 5340 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram, 50cm 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 6080 gram, 60 cm hoofdomtrek 40.6 Bijz. 7 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 grambijz. met mama jarig 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 4115 gram, 52,2 cm Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3815 gr 56 cm.KS fv Gb gewicht 2940 gr 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 4720 gr 57 cm KS FV Gb gewicht 3180, 48 cm 14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 4900 gr. 55 cm Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr 15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 18. StefanieK Merijn 1e kindje 4750 gr en 60 cmBijz.thuis geboren FV Gb.gewicht: 3485 gr 19. rheallover Alyssa Nadiyya 1e kindje 5140 gram en 58 cmBijz thuis geboren Zware bevalling ivm handje naast het hoofdje, de kleine zat klem,BV (6wkn daarna FV), Geb. gewicht 3270 gram 7 aug 20. Loran Naomi 1e kindje 4260gr, 56 cm. , hoofdomtrek: 37,6 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm. 21. Amanchel Milana 2e kindje 4810, 55 cm gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr, 53 cm 22. Roos21 Dylano 2e kindje4960 gr 56 cmBijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm 23. Miza Ilse 1e kindje 4975 gr, 55 cm, Bijz, ingeleid vanwege verminderd vruchtwater, 13 dagen te vroeg Duur bevalling 10 uur FV Gb gewicht 2985 gr, 47 cm 12 aug 24. Kiki80 Thorsten1e kindje 3995 gr, 55,5 cm,Bijz. Hypertensie, bijstimulatie, opengeslagen armpjeBV, Duur bevalling 14 uur Gb gew. 2810 gr, 50cm. 13 aug 25. Fibi Nick Valentino 1e kindje 5680 gram en 58 cm Bijz. ingeleid 38 weken/vacuum/knip FV ZH Geboorte gewicht 3295 gram en 50 cm 14 aug 26. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 5300 gram en 57 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr en 51 cm 27. Sarake Alyssia 1e kindje 5250 gram en 58 cm KS,FV Geboorte gewicht 3380 gram 16 aug 28. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram 29. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 30. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr 17 aug 31. Demi Aron 1e kindje 4750 gram en 56.5 cm Bijz. 13 dagen overtijd: OPPEROVERTIJDLOOPSTER Geb gewicht 3600 gr 32. Hopla Robin 1e kindje5750 gram en +/- 59cm Duur bevalling 36 uur Bijz spoedkeizersneeFV geb.gewicht 4480 gram en 53 cm 18 aug 33.Mamary Amauri Joshua 19 aug 34.Missgroovy Fenne 1e kindje 4810 gr en 55 cm Bijz. Thuis GeborenDuur bevalling 8uur BV Geb gewicht 4020 gr 20 aug 35. Maro Robin Marcelle 1e kindje 3150 gram en 49 cm 22 aug 36. Nikster Kya michelle 1e kindje 5990 gram en 57 cmBijz. 12 dgn te laat, uiteindelijk keizersnede ZB, FV Duur bevalling: 25u Geb. gewicht 4440 gr. 37.Noa Jelaisa Chelsea 23 aug 38.Raccon Devid Roas 1e kindje 5655 gram en 57,6 cm Bijz. 11 dgn te laat TB, BV Duur bevalling: 10u Geb. gewicht 3800 gr. 39. Chigirl Keano Mauro 1e kindje 4545 gram en 58 cm Bijz. 5 dagen te laat ZB, BV Duur bevalling: 17u Geb. gewicht 2990 gram en 50 cm 24 aug 40. Nienke Nathan 2e kindje 3700 gram en 53 cm Bijz. 11 dgn te laat, inleidingDuur bevalling excl. inleiding: 4 uGeb gewicht 3700 25 aug 41. Jumde Sophie 1e kindje 3370 gram en 50 cm 26 aug 42. Stephanie21 Remy 1e kindje 3290 gram en .. cm 43.Tammy77 Dévana 44.Rapoenzel Collin1e kindje 4470 gram en 54 cm Bijz. KS, 4 dgn,1,5 dag weeen overtijdFV,ZH Duur van de bevalling 1 uur ks+1,5 dag weeen Geb gewicht 3325 gr 29 aug 45. Wannabe Espen 2de kindje 4085 gram cm.Bijz. meconiumZH, BV Duur van de bevalling 21 uur Gb.gewicht. 4085 gr 30 aug 46. Lintje Lutein 1e kindje 4370 gr 53 cm Bijz.10 dgn overtijdTB BV Gb gewicht 4370 gr 31 aug 47. Mist Niek 1e kindje 4245 gram Bijz. 9 dgn overtijd TB BV Geb gewicht 4245 gr 4 sept 48. Wannie Destin 2de kindje 3470 gr 49cm Bijz 8 dgn overtijd FV,TB Geb gewicht 3000 gr 6 sept 49.Wolvin Rick 2e kindje 5135 gr 55 cm Bijz. Ks 11 dagen overtijd KS BV Geb gewicht 5135 gr 27 Jongens en 22 meisjes Zo, en het gewicht maar weer aangepast
Goede morgen, Weer een heerlijke nacht, 23.00 de laatste fles (oei wat werd ze moeilijk wakker zeg ) en om 8.45 moest ik haar zelf wakker maken wederom. Ze zou gerust tot 10 uur slapen als ik dr zou laten liggen . Ik denk ook dat we haar laatste voeding iets eerder gaan doen. En verder bezoek gehad van het rode ongemak JA zo had ik het er gisteren nog over en vanochtend ineens ongesteld. Zat beneden op de bank en ineens een gigaqntische buikkramp die ook echt pijnlijk was. Toen gign ik douchen en wup mn broek liep zo vol . Maar nog niet zo extreem zoals ik van anderen hoor, heb wel voor de zekerheid XXL verband gepakt hoor wat nog niet is kan nog komen Dus nu kan ik de HA bellen voor een afspraak Alsnog bedankt voor de link Daan ! Tanja20, de pil....... mijn mening daarover begin er niet aan daardoor hebben wij nu ook een wondertje gekregen (maar hoe dan ook ben dolgelukkig met mn meiske ) en dat gelieve geen herhaling meer van Demi, heel herkenbaar, ook ik breng nu veel meer tijd door met de kleine nu ze veel wakker is en graag speelt Sonja, en hoe beviel de 1e keer werken? Kuki, nog even een vraagje over het fruithapje, hoeveel tijd zit er tussen het fruithapje en de fles bij jou? Ik ga maar eens eten, nu weet ik ook waar die enorme snoepdrang van gisteren ineens kwam nu is het tijd voor een bammetje
Collin krijgt om 23 uur de laatste fles. En daarvoor om 19 uur. Maar hoelaat brengen jullie je uk naar bed toe ? Ik heb namelijk het idee dat Collin niet langer slaapt na zijn laatste fles doordat hij om kwart over 7 al op bed ligt en dan doorslaapt tot 23 uur...
Mogge Lady's Hier een uitgeslapen mama.Hihi ik heb toen ik thuis kwam mijn zoon effe in zijn oor gefluisterd dat mama moe was en heel lang wilde slapen En wat denk je hij melde zich pas om half 9. Ga ik vanacht weer doen. Gister toen ik weg ging had ik hem op bed gelegd om 4 uur.Hij sliep toen ik weg ging.Nog geen 10 min later is hij wakker geworden over stuur en heeft zeker met wat tussen posen 2 uur gehuild.Wat hij nog nooit heeft gedaan. Ik schreef Ati een sms om 6 uur van hoe gaat het slaapt hij nog lekker? Kreeg dus terug ik word gek Ik gelijk in de stress en hem gebeld.Kreeg toen dat hele verhaal te horen dat hij al zo lang wakker en overstuur was.Hij wist niet meer wat hij moest doen 2 keer luier gekeken.Rond gelopen enz enz. Maar het is meneer gelukt om hem stil te krijgen na de fles heeft hem eerder gegeven maar toch vond het zo zielig.Ik heb echt het idee dat hij wist dat ik niet thuis was.En lang weg zou blijven.Ben wel vaker weg geweest maar was dan na 2 uur weer terug. Plus hij zal toch wel een bepaalde spanning hebben gevoelt. Maar vereder ik heb heerlijk gewerkt net of ik niet weg geweest was.hihiii Daan jee wat een nacht nou meid kruip naast de mannen zou ik zeggen.Knuffie. Fibi dat is allemaal ook niet echt lekker.Hoop dat het met Woef meevalt.Ik weet wat het is hier kan hij niet langer meer lopen dan een kwartier.Anders staat hij ook niet op. Ongesteld wat is dat? Miss G hier hebben we sinds kort ook een Name It winkel leuke dingen. Vanmiddag ga ik nog effe langs het cb om te vragen hoe en wat over FV want heb gister staan te kijken.Kenji zou volgens het pak nog maar 4 flessen moeten.Van 200 ml dat krijg ik er echt niet in.180 is nu echt max. Kiki jee wat een nachten maakt meneer in eens lekker. Op hoeveel voedingen zit je nu dan? Lintje meid hou je het nog vol?Knuffie
Kuki, Ilse krijgt idd 5 voedingen. Ze komt nog altijd om de drie uur voor een voeding. Ik probeer het nu zachtjes aan op te bouwen door de voeding steeds een half uurtje uit te stellen. Hopelijk krijgt ze dan wat langere tussenpozen tussen de voedingen. Maar echt geweldig gaat het nog niet. Ilse wil namelijk bijna geen speen, die spuugt ze zo weer uit en haar dan tevreden houden als ze honger heeft, gaat best moeilijk.
Overdag om de 3 uur en dan 's nachts heel lang, begrijp ik dat goed? Maar als je overdag om de 4 uur gaat voeden, dan kom je toch eigenlijk niet uit? Hier zit ik dus echt mee te worstelen. Ik wil haar graag 's avonds eerder de laatste geven (nu half 11) en kijken wat ze ;s morgens doet. Nu maak ik haar maar wakker rond half 7 omdat ik anders niet meer uitkom....
Son gewoon niet aan dat pak houden hoor. Als je nu op 5 flessen van 150 zit mn bv danpak je ook gewoon 5 flessen met flesvoeding. Gewoon op je gevoel doen enkijkenhoe hij erop reageert. Ik heb de eerste fles gemengt voor fenne. 70bv en de rest flesvoeding erbij. Vond ik als overgang wat leuker voor dr buikje. Maro dat winkeltje ligt schuin tegenover de steps! Trouwens ben gisteren in de h & m op t mosaforum geweest en dus t lief winkeltje gemist blijkbaar Zo slim ben ik weer hahah Fenne vanmorgen al om half 5 wakker. Voeding kunnen rekken tot 5 uur pfff dat is al lang geleden dat ze zo vroeg kwam. Son wat goed dat je kenji dat hebt ingefluisterd! Ga ik hier ook eens proberen haha