Son, ik ben wel benieuwd ja, want ik schrok me wezenloos, ik heb bijna niets in maatje 50/56 in de kast.......... Het is bij mij allemaal 62, ik heb waarschijnlijk verwacht dat ik een reus zou baren ofzo
condooms besteld? mijn man heeft ze gewoon maar vast gekocht, denk er trouwens over om van de week maar eens met de pil te beginnen, of beter om de eerste menstruatie af te wachten, advies graag dames! En Roos commentaar op je gewicht? Het is toch niet zo dat wanneer het kindje geboren is je meteen weer maatje 36 aan kan? Goh als het zo zou zijn ..... dan doe ik iets verkeerd. Ze moeten niet zo zeuren joh, je lijf trekt wel weer bij en bij de een gaat dat sneller als bij de ander. Ik liep door het ziekenhuis de 3de dag na de ks en toen vroegen mensen me wanneer ik moest bevallen Tja die buik zat er nog en ik hield nog steeds enorm veel vocht vast, nu vragen mensen me dat echt niet meer hoor, ze zijn eerder verbaast dat ik er na 4 weken al weer zo uit zie. En meid ik hoop dat de dokter wat aan je oorpijn kan doen, dikke knuffel en laat je niet gek maken he. Loran wat goed dat je meisje n lekkere dikbil word Ik kom net terug van het sol.gesprek ging volgens mij best goed maar ja dat weet je natuurlijk pas als je weer mag komen, dus we wachten maar weer af. Denk dat ik straks even met Isa een stukje aan de wandel ga, hoop dat het nog even droog blijft.
He meiden , ik meld me ook weer ff. Hier gaat het hartstikke goed. Noa slaapt steeds langer! Dat is wel lekker , nog een beetje tijd over voor jezelf en het huishouden. Ze gaat ook steeds beter drinken. (De flesvoeding) Meestal drinkt ze haar 100cc helemaal op ! Wel heeft ze meer last van krampjes en boertjes met de fv als met de bv. Als het droog blijft gaan we zo nog even wandelen.... Sex? Nee hier nog geen behoefte aan hoor... Waanschijnlijk wacht ik mn volgende menstruatie af en ga dan weer aan de pil. Dat mag nu dat ik geen bv meer geef Gewicht ? Ik zit nu nog +/- 4 kg boven mijn start gewicht.. Mijn start gewicht was 49kg en weeg nu 52.3 ... vind het eigenlijk wel goed zo! Alleen pas ik mijn oude broeken niet meer met die 4kg erbij... Weer een goed excuus om te gaan winkelen Loran , wat goed dat het zo goed gaat. Ga zo door ! Wat doen jullie met de kleertjes die je niet gaat gebruiken en te klein zijn? Bewaren , verkopen , weggeven... ? Ohja , op onze site staan nieuwe foto`s van onze trots ! www.beebiehoekstra.beebiesite.nl
Tanja fijn dat het zo goed gaat. Wat voor fles gebruik je? Met een difrax fles zuigen ze minder lucht dus ook minder kramp Ik heb toevallig daarnet kleding op MP gezet er zijn wel een paar dingen wat ik wil houden maar ga echt niet alles bewaren.Dan word het huis veelste klein
hoii, hier gelukkig een uk met weinig tot geen krampjes, ben ik echt blij om, het kan wel eens zijn dat hij even krampjes heeft,maar niet veel... ligt alweer van half 12 te slapen,...soms wil ik dat hij eens wat meer wakker is haha
Tanja, Difrax flessen, hebben ook wel de S-vorm.. En zijn helemaal los te halen ( makkelijk met uitkoken ) Ik gebruikte eerst ook advent, maar Naomi spuugde daar veel van, en kreeg krampjes, met de Difrax-fles, gaat het nu veel beter! http://www.babyenmamma.nl/partners/difr ... moeder.jpg Zo'n fles heb ik in gebruik bij Naomi ( je hebt ze van 250ml, en 170ml.) Maar ook de 'normale' standaard modellen.. Voordeel van deze fles is, dat die niet vacuum zuigt.. ( zie deze pagina, meer info http://www.babyenmamma.nl/partners/difrax/index.php ).
Want als ze drinken, zie je vanzelf luchtbelletjes omhoog gaan van de speen naar het einde van de fles, zo weet je dat ze min. lucht mee zuigen .
Nou, dames, ben ik weer, niet al die tijd zitten wachten bij het csb hoor Alles helemaal goed daar.. M'n mannetje is al weer 200 gram aangekomen sinds woensdag in het ziekenhuis! weegt nu 2900 gram, bijna een kilo boven z'n geboorte gewicht in 5 weken tijd. Netjes he? Arts daar was ook heel tevreden over hem, vond dat hij het vreselijk goed deed ( en wij nog trotser natuurlijk ) maar vind het al wel een pittig mannetje..net 5 weken en wil nu al alles in de gaten houden...vond hem daarin niet op een pre/dysmatuur lijken( \/ ). Alleen zit ons manneke nog wel qua gewicht en lengte onder het minimum van de curve. Zelfs als ze 5 weken terug zou rekenen. maar ach dat hij klein was wisten we al Ga maar weer even de lijst aanpassen
AGENDA: 22 augustus- Isa csb 23 augustus- Milana gehoortest 28 augustus- Fay csb 29 augustus- Naomi CBS 9.20u. 31 augustus - Kenji csb plus inenting 4 september - Ysabelle CSB 17 septermber- Valentijn inenting 27 september - Kenji controle ziekenhuis 23 oktober- Isa echo heupjes kinderarts 22 oktober- Valentijn controle ziekenhuis 06 november - ashley echo heupjes 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 4170 gram,hoofd 35,5 cm,lengte 52 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 2900 gram & 49 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 2770 gram 48 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 3100 gram Bijz. 2 wk en 4 dagen te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in een keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., BV 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 3200 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 3880 gram Bijz. 4 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 gram 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 2435 gram Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr 2 aug 11. Ladymama Timothy 2e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 3 aug 12. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3000 gr 48 cm.KS fvGb gewicht 2940 gr 13. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 3100gr 48 cm. KS FV Gb gewicht 3100 gr 14 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 3690 gr. Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr 15. Fabienne79 1Luca Jamie 1e kindje Gb gewicht: 2770 gr 5 aug 16. Loulappie Lee Ann Caous 3200 gr Gb gewicht 3200 gr 6 aug 17. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 18. StefanieK Merijn 1e kindje 7 aug 19. Loran Naomi 1e kindje 3150 gr, 47 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm. 20. Amanchel Milana 2e kindje 4200 gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr 21. Roos21 Dylano 2e kindje3280 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm Bijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 22. Miza Ilse 1e kindje 2985 grGb gewicht 2985 gr 12 aug 23. Kiki80 Thorsten1e kindje 2810 gr, 50 cm,ZH,BV Gb gewicht 2810 gr. 13 aug 24. Fibi Nick Valentino 1e kindje3295 gram en 50 cm Geboorte gewicht 3295 gram 14 aug 25. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 3940gram en 51 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr 26. Sarake Allyssia 1e kindje3380 gram en 52 cm KS,BV Geboorte gewicht 3380 gram 16 aug 27. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram 28. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 29. Jull76 Casper 1e kindje ..gram en.. cmBijz.vacuumBV ZH Geb gewicht .. gr 17 aug 30. Demi Aron 1e kindje ...gram en ... cm 31. Hopla Robin 1e kindje4500 gram en 52 cm Bijz spoedkeizersnee Gb gewicht 4500 gr 19 aug 32.Missgroovy Fenne 1e kindje 4020 gr en 52 cm BV Geb gewicht 4020 gr
Wij zijn ook overgestapt van de avent naar de difraxflessen, avent zoog ze de speen niet ver genoeg naar binnen en bij difrax wel. Ik denk dat ik mijn avent ook op mp gooi, ze zijn misschien 2 dagen gebruikt!
Ik had hubbue er al op uit gestuurd maar hij vond het te druk in de winkel Toen heb ik ze maar besteld op internet ( ze komen morgen)...weet je waar? www.veiligglijden.nl hahahahahahahhhahaa
Ik ben trouwens ook overgestapt van avent naar Difrax...die S-fles. Ook ivm krampjes en de arts van csb zei dat dat de beste fles was!