Ik heb de JG pas ook aangeschaft (tenminste, die kreeg ik van die Felicitas dame), en ik heb toen aan haar gevraagd of ze wilde informeren of het ook mogelijk was om via de site die korting te krijgen, en daar krijg ik nog antwoord op, dus ik ben benieuwd !
Mogge meiden Oei missg ruzie over schoonmoeder . Veel sterkte joh. Ik heb daarnet een afspraak gemaakt met de huisarts voor morgenochtend. Ik denk dat ik een postnatale depressie heb Gisteravond zat ik weer te snikken: ik voel me zo verdrietig, ik voel me zó ontzettend rot En toen had hubbie ineens zoiets van: heb jij niet gewoon een postnatale te pakken? Ja Robin huilt veel en tuurlijk is dat rot maar zo verdrietig en overstuur als jij steeds bent... En toen kwam het er allemaal uit. Hoe ongelukkig en schuldig en rot en verdrietig ik me wel niet voel. Ze houdt niet van mij want ze huilt alleen bij mij. Waarom zou ze ook, ben een slechte moeder. Kan haar niet eens troosten. Dat ik ook niet van haar kan genieten als ze niet huilt en wel vrolijk is etc etc etc etc Morgen maar eens even gaan praten met de huisarts. Groetjes Kirsten
ow zometeen de prikjes. brrrrrrrrr ja miss g. ga dat ook dadelijk voorstellen op het cb over de laatste voeding.. en verder je schoonmama verhaal.. oh meid.. ik weet hoe je je voelt. hier precies hetzelfde nog steeds. en ook veel ruzie met mn mannetje erdoor.. oh mn mams komt binnen ga
Hopla meid dat is shit maar goed als t dat is dan weet je waar je gevoel vandaankomt en is t te verhelpen. En je meisje houd van je, geloof me maar. Je bent haar moeder en dat is haar alles. Je bent een fantastische moeder! (((KNUF))) Maro, fijn hè die ruzies kreeg net een sms sorry van gisteren maar t borrelt nog steeds kan er niks aan doen
moge dames.... heb eindelijk weer eens heerlijk geslapen Wat knap je daar van op Hopla: meissie ((KNUF KNUFFF))) lieverd jij bent echt geen slecht moeder.... Hoop dat de huisart je kan helpen meissie! Kan me voorstellen dat het heel vermoeiend is om de hele dag zo in stijd met jezelf te zijn.... Nogmaals dikke knuf voor jou! Jet, bedank voor de link.. ben alleen bang dat dit me veel geld gaat kosten dusse voortaan graag een vaarschuwing van te voren missg, wat is dat toch met schoonmoeders....? Heb hier een schat van een schoonmoeder maar af en toe . En maakt niet uit hoe of wat ik daarover tegen hubs zeg....'t is nooit goed :x dikke knuf ook voor jou meis! Fibi, heerlijke foto en een fantastisch pakje.... v&d toch? heb er ook nog mee in m'n handen gestaan . Heeft meneer nog een beetje geslapen vanacht? Hier zijn de ook weer aangekomen... erg fijn Ze hebben me trouwens zo ver dat ik ook met hyves ben begonnen... lachen man 8) nu moet ik het nog even allemaal door krijgen, hihi
Je kunt beter zeggen wat is dat toch met mannen en hun moeders! je mag er niks van zeggen, ze zijn heilig. Dus dames met een zoon,,,,,jullie zijn heilig hahah
Goedemorgen meiden, Volgende week donderdag is het voor mijn moppie ook tijd voor zijn prikjes. Hoe dichter het bij komt hoe meer ik er tegenop zie. Ik weet dat ik er echt niet tegen kan als hij moet huilen want dan moet ik zeker weten ook huilen! En naalden ben ik ook helemaal geen fan van. Nou wilde mijn man wel met Remy naar het CB. Aan de ene kant zou ik dat heel prettig vinden maar aan de andere kant voel ik me dan zo'n rot moeder dat ik niet met mijn kind mee ga/durf..... Moet er toch nog maar eens over nadenken. Ik lees hier ook vaak dat ze zich niet lekker voelen na de prikjes. Was dit ook zo bij de eerste prikjes of valt dit mee? Ik heb paracetamol zetpillen van 125 in huis geloof ik. mag ik hem die helemaal geven als hij ergens last van krijgt? Hier verder een redelijke nacht gehad. van 22.00-00.00 geslapen daarna weer tot 3.00 en daarna weer tot 6.30 (toen ging de wekker )
Heb echt het cb maar gebeld. Ik word teruggebeld na 11 uur. Het eten is echt een groot drama hier, al een week lang! Iedere fles moet ze heel hard huilen, 10 minuten of zo voordat ze begint te drinken. Door het vele huilen halverwege (na een HALF UUR!) stoppen voor een boer, daarna eigenlijk niet meer verder willen drinken. Met pijn en moeite krijg ik er dan in een half uur nog een kwart in, dus iedere keer maar 3/4 gedronken. Verder is ze tijdens de fles superonrustig, ik hou haar beide handjes vast (zien jullie me al zitten, ze ligt op mijn linkerarm, met die hand houd ik haar linkerhand vast, met rechts de fles en dan met de rechterpink en ringvinger houd ik haar rechterhandje vast ) omdat ze constant zit te knijpen. Ik vind het verschrikkelijk om haar de fles te geven, zie als een berg op tegen de voedingstijden! Ik geef de fles 's middags tegenwoordig al een kwartier eerder omdat ik anders niet op tijd bij school kan zijn (is pas anderhalf uur later, maar dat red ik gewoon geeneens!). Ik word helemaal gek en nu gaan we morgen ook nog een weekje op vakantie.... word ik niet echt vrolijk van nu.....
Mogge gAAAAAAAAAAAAAp Meneer kwam om 6 uur. Maar wat er met hem is ik weet het niet.De onrust word steeds meer.Sprong? Gisteravond belde Ati me om half 11 Hoor je het .Ik kon hem dus bijna niet verstaan.Zo overstuur was hij.Wilde de fles niet stikte bijna in de melk en hij wist echt niet meer wat hij moest doen.Zit je daar op je werk.En vraagt hij wat moet ik nu doen UUUU schat bij je nemen en hopen dat hij stopt.Ja dat is makkelijk krijg ik dan.Hij was zelfs bang dat de buurt dacht dat hij ze kind mishandelde. Schat baby huilen wel eens ja maar zo heeft hij nog nooit gehuild ook niet bij jou. Oke nog lang gepraat want meneer is hier ook overspannen.Maar vanmorgen ook wat een onrust momenteel bij Kenji ik wil vandaag eens even gaan kijken wat ik kan veranderen eventueel.Ben gelukkig vrij. MissG hihi mannen blijven moeders kindjes hihihiiii sterkte meis. Hopla het is goed dat je er zo snel achter bent en zoals Groovy al zei het is goed te verhelpen. Daan lekker he slapen. Ik ga zo de eerste fles kunstvoeding geven ben benieuwd hoe hij er op reageerd. Fibi leuke foto.
Kuki meid hier ook heel veel onrust tijdens drinken.Armen vliegen alle kanten op en die vingers gaan maar heen en weer tot hij iets vast heeft ik deel dus al m'n vingers uit zodat hij ze vast kan houden. En verder wil je hem niet zien slapen zonder zak hij trekt zijn oren er vanaf bijna.Zoveel onrust. Plus hij slaapt ook met zak momenteel niet langer dan een uur op de dag. Ik verwijd het bij hem nog steeds aan die Kiss en moet over 2 wk terug.
Goedemorgen allemaal, @ Hopla: Je bent echt geen slechte moeder hoor... Dikke knuff ! @ MissG: Ja, schoonmoeders kunnen vreselijk zijn. Ik heb zelf helaas geen schoonmoeder/vader. Had haar graag willen leren kennen, maar ze zijn allebei al overleden.
Collin slaapt de ene nacht wel goed en de andere nacht dus niet... 19 uur de fles, slapen tot kwart voor 11.. Hij was zelf al wakker... Om 11 uur weer slapen en werd om half 5 alweer wakker. Pfff... Kwart voor 5 weer slapen en toen om 9 uur de fles en nu ligt ie alweer even te pitten... Snap soms niks van die ritme.
Kirsten, lieve meid, allereerst een dikke knuf. Natuurlijk houdt Robin heel veel van jou. Maar ik begrijp volledig dat je je zo voelt. Het is zo naar als je er zoveel energie instopt en zo 'weinig' er voor terugkrijgt. Het is echt ontzettend zwaar voor je. Trouwens petje af dat je de stap naar de huisarts durft te nemen. Jet, heerlijke link. Ik had hem al bij de favo's staan voor als hij open zou gaan. Er is dus ook al flink ingeslagen Zelfs al maatje 80 Kuki, ik denk dat je beter naar de huisarts kan gaan dan naar het CB. Misschien een verborgen reflux? Sonja, wat ongelooflijk moeilijk dat Kenji er even een zooitje van maakt. Zeker als je aan het werk bent en dan niets kan doen. Lijkt me bijzonder zwaar. Helaas slaapt T overdag ook alleen nog maar korte slaapjes in de doek, ik weet dan ook nooit of ik hem eruit moet halen of moet laten liggen Verder hier wel alles oke, nou ja, hij heeft z'n kuren weer te pakken. Ook lacht hij nog steeds niet naar me...wel naar de gordijnen, nijntje etc. maar echt ik krijg geen contact met hem Ook begint het bakeren me steeds meer tegen te staan, ik vind het steeds enger worden. Daarom gisteren even geprobeerd hem zonder te laten slapen, maar hij slaat zichzelf volledig in elkaar...ik hoop dat hij snel wat rust in zijn lijfje vindt.
MissG, sorry, kwas je even vergeten. Ik kan me je situatie heel goed voorstellen. Vrouwen trekken meer naar hun eigen moeder met hun kinderen. En ja, als je schoonmoeder echt geen rekening met je wensen houdt, dan is het haar eigen schuld. Alleen vervelend dat Roy het niet echt ziet. Hier trouwens druk bezig met het kweken van een mamma's kindje
Missg: Ik heb ook zo'n schoonLoeder! Dikke knuff! Hopla: je bent geen slechte moeder! Het feit dat je er over nadenkt en een afspraak maakt bij de dokter bewijst het tegendeel! Veel sterkte dikke knuff en ik hoop dat je hier gauw doorheen bent. Steph: Ik wilde ook het liefst niet mee met de prikjes maar ben blij dat ik het wel heb gedaan. Ik kon haar goed troosten en ze gaan wel even hard brullen maar dat houdt ook zo weer op. Ik heb ook die paracetamol 125 mg...die moet je door de lengte doorsnijden want ze mogen maar 60mg. Ging heel goed en de dag erna was er niks meer aan de hand. Kuki: ik herken wel veel van de strijd met de fles. Ben naar de huisarts geweest en bij Lenthe bleek het verborgen reflux te zijn...er komt steeds brandend maagzuur omhoog maar je ziet het niet en drinken gaat op een gegeven moment heel erg veel pijn doen http://www.babycentrum.com/index.php?id=250 misschien even hier kijken of jij wat herkent. Sterkte ermee Sonja: wat vervelend dat kenji zo onrustig is! En dat Ati jou daar ook mee lastig valt op je werk...das ook wel heel vervelend. Hoe bevalt het werken trouwens? xxxxxxxxx
Kiki hier dus ook steeds minder slapen ook met zak.Maar zonder is echt niet te doen.Zoals ik al schreef trekt hij zijn oren er vanaf.En slaat hij zich. Alice ik kan makkelijk gestoord worden op mijn werk.Hij belde omdat hij zich echt geen raad meer wist omdat hij zo hard huilde wat hij nog nooit had gedaan.Hij zei zelf dat hij bijna mee heeft zitten huilen. En wat ik denk de ukkies worden ouder en willen graag meer zien en weten ik denk dat daar ook een stukje onrust vandaan komt.
Goede morgen, nou jah goed, voor mij dus slecht Alyssa is verschikkelijk ziek, waarvan geen idee maar het gaat niet lekker met dr. Het viel me al op dat ze gisteren steeds maar een half flesje dronk en zelfs minder en na het boertje niet meer wilde drinken. Nou ging ik gisteren haar laatste voeding geven en voor ik haar de fles gaf spuugde ze een hele golf maagzuur met klontjes melk uit het kwam zelfs uit haar neusje. Ze wilde gelijk drinken maar ze dronk maar 60 ml van de 170 kreeg er niet meer in en vervolgens viel ze in slaap. Nog geen half uur later net voor ik mn bed in wilde duiken begon ze keihard te krijsen, ze had niet gespuugd ofzo, maar had overduidelijk veel pijn, ze was wild aan het trappen en doen. Dus haar gepakt maar kon haar niet troosten . Had het CB proberen te bellen (24 uurs dienst) maar nee hoor kreeg ze niet te pakken krijg je zon stom tekstje "al onze medewerkers zijn in gesprek" jaja ze zijn er gewoon niet Altijd wanneer je ze echt nodig hebben krijg je ze niet te pakken K*T CB. Uiteindelijk naar de huisartsenpost gebeld, die hebben een afspraak gemaakt voor straks bij de huisart. Nu ligt ze rustig te slapen, en dat had ze vanacht gelukkig ook nog paar uurtjes gedaan, echter dronk ze daarnet ook maar kelin beetje uit de fles. Zo even bijgelezen hoor, Allereerst Kuki hoe gaat het met je moeder? En is het al opgelost met je zwager? (dacht er ineens aan namelijk ) Hopla, wat erg zeg maar je bent absoluut geen slechte moeder, je kleintje huilt omdat ie juist graag bij zijn moeder wilt zijn Ik zit in een gewone depressie, ook daar wordt je niet vrolijk van, vorige week ging het super maar sinds gisteren ben ik ook weer in een diep gat gevallen In ieder geval veel succes bij de huisarts straks! En een dikke knuffel MissG, wat erg meid ook een knuffel voor jou ook hier loopt het vaak mis mijn schoonmoeder rookt en mn vriend vindt het doodnormaal als ze gewoon binnen rookt straks bij ons huisje, maar ik wil graag een rookvrije omgeving, zowel voor mn kleintje als voor mezelf. Bij mijn ouders mocht ook nooit binnen gerookt worden, dus bij ons huisje ook niet, en het heeft echt tot flinke ruzies gelopen al . Wat hebben schoonmoeders toch met niet luisteren zeg (ook hier ene oor erin andere eruit) Fibi leuke foto hoor Verder ben ik het vergeten ben absoluut niet fit, en ik moet nog een afspraak bij de HA maken voor mezelf, door die toestand van vanacht helemaal vergeten
Goedemorgen, Hier toch een goede nacht wel hoor. Van 23.00 tot 07.00 uur ben ik niet bij hem geweest. Hij heeft wel flink lawaai gehad (lees kreunen en steunen en af en toe een gilletje) maar niet dusdanig dat ik er voor heen moest, hij viel uiteindelijk dan gewoon weer in slaap. Om 23.00 uur wilde hij zijn fles niet leegdrinken (voor het eerst) hij heeft 50ml laten staan en dat is niets voor hem. Stephanie, dit zijn Nick zijn eerste prikjes en hij is er dus toch wel van slag van. Normaal ligt hij nu ook gewoon dan tot 11.00 uur nog te slapen maar ik heb vanochtend Tika naar de dierenarts gebracht (mijn vader paste hier even op) maar toen ik thuis kwam werd meneer klaarwakker en begon te schreeuwen (half tien) heb hem in de box gelegd maar dat was ook niet goed genoeg. Nu ligt hij in zijn wippertje voor het raam (vind ie geweldig om naar buiten te kijken) maar hij is nog druk en gilt af en toe. Dus helemaal de oude is hij nog niet (en prikjes waren eergisteren ochtend). MissG; wat klote dat je ruzie hebt over je schoonmoeder. Mijn schoonmoeder woont hier niet direct in de buurt (half uur rijden) maar om heel eerlijk te zijn.... ik heb Nick liever bij haar dan bij mijn eigen moeder. Zei gaat zo handig met Nick om (heeft ook altijd in de thuiszorg gezeten en mijn moeder is heel onzeker en de laatste tijd ook wat onhandig in bepaalde dingen vind ik. Ze bedoelt het echt allemaal hardstikke goed maar... tja, moeilijk moeilijk. Gelukkig denken we allebei (hubbie en ik) hetzelfde over deze dingen. Hopla; dikke knuf voor jou hoor *KNUF*. Meid een postnatale is niet niets en tegenwoordig kunnen ze je daar goed bij helpen. Goed dat je hulp zoekt hoor. En zoals hier al gezegd, je bent de liefste moeder van de wereld voor je kindje dus daar hoef je je echt niet druk om te maken. Ik mopper wel eens op Nick en dan krijg ik de grootste glimlach terug die je maar kan bedenken , nou dan ben je gelijk over je pesthumeur heen hoor. Iedereen met de prikjes heel veel sterkte voor straks! Hopelijk hebben jullie beebjes geen last. Daantje; dat pakje was inderdaad bij V&D (prijzencirus, kostte maar 7 euries ) en ik ben gek op dat soort teksten op kleding dus tja, kopen maar hè! Stephanie, die paracetamol mag je helemaal geven vanaf drie maanden of vanaf dat ze 5,5 kilo zijn (staat op mijn verpakking), anders in de lengte door de helft snijden en dan een halve geven.... Kuki, wat balen dat ze zo moeilijk drink, kan me voorstellen dat je daar moedeloos van wordt. Hopelijk kunnen ze je bij het CB helpen. Sonja; balen dat Kenji zo onrustig is. Ik vind die sprongetjes ook heel moeilijk te peilen hoor. In principe moet Nick nu ook rond een sprongetje zitten, voor het zelfde geld heeft ie daar nu ook last van (en dat in combinatie met de prikjes : ) dus tja, zeg het maar..... Hij zit nu echt heel onrustig in zijn wippertje en moet steeds even bij hem komen. Nick houdt trouwens mijn vingers ook graag vast tijdens het drinken (of de fles) en hij knijpt dan ook behoorlijk. Kiki; jammer dat Thorsten ook weer kuren heeft. Enne... die lach naar jou komt echt wel hoor, ik kreeg ze eerst ook niet van Nick, Teringtubbie was veel belangrijker! Nou, ik ga Nick maar even weer troosten.....
Sorry meiden, ik kom niet meer reageren hier. Heb er even geen puf en zin meer in. Ik wens jullie allemaal erg veel sterkte en succes... Dikke knuff !