Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Sonja ze slaapt wel in de auto hoor, denk dat ze gewoon een "baaldag" heeft vandaag. Nou ja kan gebeuren we zien het wel.
    Ben vanavond voor het eerst samen met haar in bad geweest en dat vond ze heerlijk (mama trouwens ook) en ze is nu al wel weer wat meer tevreden, dus we zien wel wat het vannacht wordt.

Heb ik vanmorgen een afspraak gemaakt om die hechting eruit te laten halen, is ie er net in bad alsnog vanzelf uit gegaan. Morgenochtend dus even afbellen. Kan het niet erg vinden, scheelt weer kijkdoos kijken :D

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Missgroovy en Demi, welkom :) Leuk, leuk, leuk hier!

Jet, echt balen, maar moet wel lachen om die big smile...sorry :oops: Hoop dat je snel een oplossing vindt, want waarschijnlijk heb je al genoeg wasgoed.

Sonja, ik ga het morgen overdag een paar keer proberen, gewoon neerleggen en laten huilen (hoor ik dat tenminste ook af en toe ;) )

En voor de dames met voedingskussen, dubbelklappen, hoeslakentje of waskussenhoes er omheen en voila een heerlijk bedje voor de mini!

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    hey hey ik mag niet klagen... sinds hubbie aan het werk is, krijgt Ysabelle om half 12 haar laatste fles en slaapt daarna keurig tot half 6 door. Fles erin, hup terug in bed en slapen tot een uur of 8... Wat wil je nog meer (nou.... die late fles mag ook nog wel eerder, maar goed, ze is nog geen 3 weken!).

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Goeie morgen !

Welkom legale mensen :)

Hier een heerlijke nacht gehad !
    Laaste fles om 21.30 gisteravond , Noa melde zich pas weer om 4uur vanacht ! :confused: :confused:
    Buikje vol en toen melde ze zich weer om 8 uur vanmorgen... Nou ik mag
    echt niet klaren !

Grr een fles van Avent lekt en nu is Noa`s kledij weer klets nat!
    Eerst snel haar even in bad doen en mezelf fatsoeneren.... ;)

5. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Hier was ik ook al achter. Noa ligt echt heerlijk op het voedingskussen ! :D

6. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Daarom gebruik ik bijna nooit de avent flessen, wordt helemaal gek van dat gelek! (hihi rijmt nog ook)

Hier heeft onze jongen zo verschrikkelijk veel last van krampjes. Hij huilt al bijna gans de morgen. Zal hem zo nog wat dicht bij me nemen, m'n arme schat :cry:

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mogge

Wat een klote nacht hebben we gehad.Kenji is dus gelijk uit z'n hum.

Gisteravond hij lag al even op bed en ik zeg tegen Ati wat hoor ik toch.Dus ik ga kijken ligt hij te kokhalzen.Ik pak hem op hup melk eruit en toen ik hem goed vast had nog meer.Dus bakerzak helemaal nat.Dus uit eindelijk maar zonder in bed.Nou dat heb ik dus geweten meneer heeft zo onrustig weer geslapen met geluiden en arm zwaaien.Dat hij dus ook slecht geslapen heeft en nu niet te genieten is.Hij zit nu weer in z'n zak en is nu dus weer boos dat hij niet kan zwaaien.Hij ligt nu dus te schreeuwen.Hij lag net al te schreeuwen aan de borst gelegt en hup slapen dus in z'n bed en nu is hij het er niet mee eens.laat hem maar even.Ik weet dus wel dat ik voor nog een zak ga kijken want dit doe ik dus niet meer.Hij is echt helemaal vanslag en dus ook het ritme weer kwijt :cry:

Ga maar even kijken

Sorry weet niet meer wat ik gelezen heb kijk zo wel even

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kathy hem op je benen leggen en zijn benen tegen jou aan.Dan geef je ze wat meer ruimte en gaan de poepies makkelijker.Wat ook helpt is fiets bewegingen maken.En het bekken kantelen.Alles wel op een rustig tempo.Maar hier helpt dat echt heb het van de fysio en de lucht vliegt er hier dan uit.
    Wat ook wil helpen is een opgerolde handdoek onder z'n beentjes dat het bekken dus ook iets gekanteld ligt als je hem in bed heb liggen.

Succces

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kuki wat heerlijk.
    Ja het ging hier ook erg goed tot vanacht zonder zak. :(
    Vandaag maar weer even door bijten en hoop dat hij vandaag weer terug in z'n ritme is.Hij is nu iniedergeval stil.

10. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Kiki, moeite met inslapen heeft Isa ook hoor, mij hebben ze gezegd wakker op bed leggen en laat ze maar huilend in slaap komen, soms erg moeilijk maar na 1 weekje alleen zijn met haar steeds beter te doen, je komt namelijk anders niet aan jezelf toe, en ook ik moet eten en douchen.
    Deuren dicht en babyfoon uit, dat is mijn advies. Duurt soms even maar als die kleine door heeft dat je steeds weer komt..... ja ze weten het al wel hoor!

Jet wat vervelend dat Amber zo om aandacht vraagt. Ik denk dat het een kwestie van wennen voor haar is dat ze nu de aandacht moet delen.
    Misschien ook een stukje jaloezie omdat er allemaal cadeau;s voor de kleine komen en niet voor haar? (ik denk maar ff mee hé)

Missgroovy en Demi welkom bij de moeders, en gefeliciteerd met jullie mooie kindjes.

He Son wat een shit nacht, Kenji wil duidelijk in die zak liggen hé.

Hier gebruik we de dr. brown fles tegen krampjes.
    http://www.hetrietje.nl/contents/media/BB03_450gr.jpg
    Avent vonden we de speen zo stug van, Isa was halverwege de fles totaal op, nu dus deze fles met de 1-2-3 speen van difrax erop.

11. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    hallo allemaal,

Hier wel een goede nacht gehad (sorry Sonja) ze heeft om 1.00 uur, 4.30 uur en 7.30 uur een fles gehad en daarna ging ze gelijk weer slapen. Ze heeft ook niet meer gespuugd dus waarschijnlijk had ze gisteren gewoon iets van een baaldag of zo.

Sonja is misschien idd wel handig een 2e zak, voor als er 1 in de was zit. Misschien via MP?

Heb ook weer nieuwe foto's in mn album gezet.

12. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Leander is nu ook eindelijk in slaap gevallen. Heb Serjenka ook maar wat op bed gelegd. Eindelijk wat rust.
    Ik vind het ook zo zielig om hem te moeten laten huilen soms en krijg het echt niet over m'n hart om hem daar dan gewoon te laten liggen.

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    heel herkenbaar Kathy !

Als Noa huilt, haal ik haar altijd uit bed... :oops:
    Vind het zo zielig, meestal heeft ze dan ook wel wat hoor... (krampjes)

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou heb er een gevonden op mp helemaal nieuw voor de helft wat ze in de winkel kosten morgen in huis.Dus voor mij geen nacht meer zo. ;) Hij is nog steeds van slag.Hij word al weer wat rustiger maar zo zie je maar dat het ritme er dus echt zo uit is.Arm mannetje

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ien wat een heerlijke foto's.
    Geniet ze ook zo onder de douche?Kenji vind het helemaal geweldig.
    Moet zeggen sinds hij mee onder de douche gaat gebruiken we het bad helemaal niet meer.

16. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Had ik ook hoor tot ik in de gaten kreeg dat ik er Isa mee uit haar ritme haalde, ze huilde dus echt om niets.
    Alles hadden we al gedaan, luier, flesje, troosten, nog n keer de luier. Geen krampjes want madam lag er ontspannen bij.... tja wat kan je dan nog proberen.
    Ik heb gemerkt dat als ik haar dan laat liggen ze vanzelf in slaap dommelt.
    Als ik haar er uit haal dan is ze helemaal uit haar ritme en zo moe dat slapen bijna niet meer lukt. Ze zet dan echt van die grote ogen op, maar gaapt constant.

Mooie foto's zag ik voorbij komen, wat een dotje!

En douchen is helemaal top, ik mag niet sjouwen met emmers enz dus papa en Isa douchen lekker samen.

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België

18. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België

19. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hallo lieve mama's,

Eindelijk meld ik me hier ook! :oops: ben natuurlijk al op 6 augustus bevallen van dochter Jenda, maar heb 2 zware weken achter de rug (zware bevalling, bedrust tijdens kraamweek, last van hechtingen, vervolgens zware griep te pakken en weer in bed moeten liggen, slapeloze nachten met een onrustige Jenda, darmkrampjes, regeldagen etc.) dus ik was er nog niet aan toe gekomen om mij hier te melden, sorry.

Ben wel blij dat ik herkenbare dingen lees hier, dat stelt me wat meer gerust. Ik heb nog niet alle pagina's teruggelezen, maar een deel wel. Ik heb dus ook het probleem met Jenda dat ze steeds moeilijk wil slapen en na de veoding of badje gewoon klaarwakker is, ligt mooi om zich heen te kijken (ook 's nachts) en ik zit met luciferstokjes tussen mn ogen op de bank. En dan wil ik zo graag dat ze gaat slapen, maar zij gaat door tot ze erbij neervalt zeg maar... :cry:

Dus ik las net dat jullie je babietje gewoon wel in bedje leggen (wakker) en dan maar even laten huilen....ik ga dat toch ook maar eens proberen (we wonen wel in een appartement dus ik vind het zo bezwaarlijk voor de buren (onze buurman is al zo'n zeurpiet mbt geluidsoverlast) maar ja ik kan er niks aan doen natuurlijk; babies huilen nu eenmaal)

Fijn dat ik hier verder kan kletsen met jullie en we ervaringen kunnen delen, dat geeft me weer moed!

Ik zal mn best doen om door de drukte heen toch geregeld op het forum te komen lezen en posten.

Liefs,
    Borsatofan

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Kathy, wat een mooi kereltje. Echt een onwijs leuke foto die met al het sop in bad!

Son, wat vervelend dat Kenji weer uit z'n ritme is. Echt zielig.
    Je tip over het inslapen werkt wel. Leg hem gewoon in z'n wiegje neer en ga naar beneden (we hebben geen babyfoon :) ) na 15 min. even gegluurd en meneer sliep alweer. Echt tot nu toe is ie zo makkelijk, blijft dat?

Deel Deze Pagina