Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rheallover

rheallover Actief lid

Chigirl, veel succes straks op het CB :)

Alyssa moet over 2 weekjes haar 2e enting :( ben benieuwd hoe die gaat verlopen.

Wie weet rond hoeveel weken ze een 3e sprongetje krijgen?

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Jet schrik me rot zeg! Gelukkig mag hij weer naar huis! Dikke knuffel voor jullie!

3. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Maro wat een mooie foto's!

Nikster fijn dat alles goed ging bij CB, hoop dat ze niet teveel last ervan krijgt!

Chigirl succes met de prikjes! Dikke knuff!

Rheallover: wat een naar bericht van dat beebje en die teentjes. Vreselijk als zo n kleintje geopereerd moet worden.
    3e sprongetje: 12 weken.

Bah laatste dag van mn verlof!
    Morgen moet ik weer! Ga nog maar extra genieten, doei doeiiii!

4. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    geniet nog maar van je vrije dag!

5. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Jet jeetje das schrikken! Gelukkig mag ie weer mee naar huis.

Vandaag mn contracten en alles getekend, beetje dubbel hahah eigenlijk wil ik helemaal niet gaan werken maar goed. T moet!

Alice geniet van je laatste verlof dagje!

ow alarm,,,,,

6. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    hier al weer voor de 2 de keer ongi.. bleh bah brrrrrrr merk het ook gelijk weer aan mn hormonen en humeur..

gelukkig weet robin me op te vrolijken

7. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Hey,

Even een vraagje.
    Is het normaal dat ik nog helemaal niet ongi geworden ben nadat mijn bloeding van de bevalling gestopt is?

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Lieve dames, dank jullie wel voor al jullie beterschapswensen ! Inmiddels zijn we weer lekker thuis, na een (voor mij) onrustig nachtje in het ziekenhuis.

Ze hebben pseudo kroep bij Keenan geconstateerd. Hij is nog wel heel erg jong hiervoor, maar de kenmerken voor pseudo kroep kwamen helemaal overeen met de kenmerken die hij had.

Het was voor de kinderarts geen reden om hem in het ziekenhuis te houden, aangezien hij in het ziekenhuis vatbaarder is voor andere ziekten.

Ik ben toch blij dat ik de stap genomen heb om gisteren de huisartsenpost te bellen, ik dacht eerst namelijk nog: ik bel maandag de huisarts maar even. Toch maar naar de huisartsenpost gebeld zondag en ik kon meteen komen. Die arts waarschuwde de kinderarts en ik moest meteen naar het ziekenhuis komen. Keenan werd meteen aan de monitor gelegd en is geobseveerd.

Ben blij dat we weer thuis zijn, nu ga ik eerst eens even in mijn bedje rollen en wat slaap inhalen.

9. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    gelukkig keenan is weer thuis.....

probeer wat te slapen jet!

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Slaap ze Jet! Dat zijn geen fijne nachten, maar wel een geruster gevoel denk ik dan dat je thuis gehad zou hebben.

Ik ben nog niet ongi geweest. Zul je net zien dat ik dat word als ik moet werken ofzo :(

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Sarake geef je borst- of flesvoeding? Ik geef fv en heb 6 weken gevloeid na bevalling, toen 2 weken niks en toen ongesteld. Als je het 10 weken na je bevalling nog niet bent kan je misschien je huisarts even bellen en vragen of het goed is.
    Bij bv blijft het heel lang weg.

Jet slaap lekker bij! Dikke knuffel

12. sarake

sarake Actief lid

16 dec 2006
    372
    23
    18
    Bediende
    Ik geef flesvoeding. Maar het zal waarschijnlijk wel gewoon allemaal terug op gang moeten komen.

Heb zelf al eventjes vluchtig gedacht van opnieuw zwanger te zijn. Vlug testje gedaan maar natuurlijk negatief. Zou wel heel snel geweest zijn!

Maar ik lees dat er hier meerdere zijn die nog niet ongi geweest zijn dus dat is wel geruststellend!

13. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik ben ook nog steeds niet ongesteld geworden. Ik had van de week wel wat sliertjes slijm met bloed, maar het heeft nog niet doorgezet.....

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jet, wat schrikken! Gelukkig ben je weer thuis en lijkt het goed te gaan met Keenan. knuf

Mamalieske, dan weet je precies hoe ik me voel denk ik. :( Maar ik verstop me nog steeds, wil hier niet mee zitten. En ook even niet over praten.. (ik hoop dat ik het dan vergeet ofzo) :rolleyes: Maar wil eigenlijk wel weten hoe jij dat verwerkt hebt, weet niet of me dat "achter de bank" gaat lukken. 8)

Nou, moet maar ff de badkamer poetsen voordat lief monstertje weer wakker wordt.

15. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hallo allemaal,

Hier gaat het gelukkig weer ietsjes beter, Nick is weer wat beter te "spreken" en ik knap zelf qua verkoudheid ook al weer een beetje op. Nu alleen de vermoeidheid nog even weg te zien werken! ;)

Wat schrikken zeg Jet dat Keenan naar het ziekenhuis moet, hopelijk knapt hij snel weer op hoor. Goed dat je zo snel gehandeld hebt!

Missgroovy; kan me voorstellen dat je nog niet weer wilt werken hoor. Heb er zelf ook absoluut geen zin in. Wil liever bij mijn kereltje blijven, maar ja, er moeten centjes verdiend worden hè. Gelukkig hoef ik pas begin december weer te beginnen (maar dat is het helaas maar zo).

Alice; geniet inderdaad nog maar lekker van je laatste verlof dagje!

Lintje; fijn dat je weer online bent, wil het een beetje met uitpakken enzo. Is altijd zo'n klus!

Chigirl; veel succes met de prikjes, hopelijk geen last!

Maro; mooie foto's!

Nikster; gelukkig niet al te veel drama bij het CB, nu maar hopen dat het zo blijft!

Verder.... ben ik het even kwijt! :oops:

Heb nog weer een filmpje van Nick in bad, je kan hem bekijken op deze link:

http://www.youtube.com/watch?v=gCT2bmTl3eE

En ik heb nog een kleine collage gemaakt van Nick met alledrie onze hondjes. De witte is Demi (de doof geboren hond), de zwarte is Spike (vader van Demi) en de rode is Tika (die dus last van haar rug heeft).

16. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    zo kanonnen!ashley had ff gepoept zeg,broek,romper helemaal onder....dus net weer lekker in bad geweest,is nu weer een frisse meid

17. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    zo bij de kruidvat zijn weer veel babyartikelen in de aanbieding..

zo ook een eetstoeltje.. meegroei.. van 80 naar 40 euro. denk dat ik deze al ga inslaan en op de zolder ga zetten. had eens gekeken naar de prijs van zo'n trip trap stoel. mijn god wat duur.. en dan nog eens een verkleiner erbij en je betn al gauw 180 euro kwaijt..

moo niet dus..
    die van de kruidvat ziet er ook erg mooi en degelijk uit.
    morgen dus even goed shoppen.

18. Hey allemaal,

Hier ook een augustusmama, hoewel dat zou de bedoeling zijn. Ik was 25 augustus uitgerekend. Op 31 augustus braken mijn vliezen maar ben pas 3 september bevallen. Gelukkig van een gezonde dochter Jael. Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen :D

Oja en waarom geen sept. mama's, ik las voor mn bevalling hier al wel eens mee maar 't kwam er niet van hier te schrijven, geen probleem toch? Hoop ik ;)

19. Hey allemaal,

Hier ook een augustusmama, hoewel dat zou de bedoeling zijn. Ik was 25 augustus uitgerekend. Op 31 augustus braken mijn vliezen maar ben pas 3 september bevallen. Gelukkig van een gezonde dochter Jael. Erg lange en zware bevalling geweest en ben pas nu aardig opgeknapt. Lijkt me leuk om met jullie mee te kletsen :D

Oja en waarom geen sept. mama's, ik las voor mn bevalling hier al wel eens mee maar 't kwam er niet van hier te schrijven, geen probleem toch? Hoop ik ;)

20. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Als eerste Jet : veel beterschap voor Keenan, gelukkig dat het weer goed gaat.

Hier ook weer terug in het land der levenden.

Zaterdag onderweg terug van een fiets beurs ( was ik allene naartoe met Espen)
    Pijn in mijn borst, erge pijn.. Ik dacht nog : stuwing want het voeden ging daar toch niet helemaal super .
    Ik had het ook wat koud, maar goed het werd ook fris zo tegen de avond…..

Thuis snel Espen aanleggen, en toen begon ik toch te rillen en klappertanden, ik kon amper meer voeden.
    Afin ik temperatuur opgenomen 37,7 niet bijzonder maar wellicht beginnende borstontsteking vermoede ik want de pijn bleef na het voeden.

Huisartsenpost gebeld, ik mocht gelijk komen… en mocht zelfs voorkruipen.
    Arts keek naar borst en constateerde een ontsteking… nam mijn temperatuur, en ik zeg al trillend en vaag zijnde ( inmiddels was ik echt honds en honds beroerd ) dat ik geen koorts heb….

ahem 41.4 ....

Ben flink aan de medicijnen gezet, en na twee nachten zweten en half hallucineren trekt het nu weer wat bij.

Ik met alles nog bijlezen, en ik al voorlopig wel weinig online zijn en vooral in bed.

knuffel voor allemaal

Deel Deze Pagina