Goedemorgen.. Met 5 min. vertrek ik weer naar het werk.. Met het uitzicht op: Zaterdagmiddag 3 uurtjes werken, en dan anderhalf week vrij! (heerlijk 0-uren ). Rustig aan dames! Vanmiddag weer even lessen met mijn paard ( 2 weken voor het laatst bereden ). Ik meld me vanavond weer, ga daarna eerst mijn dochtertje goed knuffelen..
Mogge allemaal Zo heb er al een halve dag taak opzitten.Iederren maft hier nog en ik zit te eten en hup weg. Meiden fijn dag.Tot vanavond. En ik moet de auto schrappen het is dus echt koud geweest.
Maro ik je reactie heel goed voorstellen maar in ons geval was het ws beter geweest als mijn vader er niet meer was geweest, klinkt cru maar over de doden niets dan goeds. Mijn vader heeft ruim een jaar geleden mijn moeder bedrogen na wat blijkt een hels huwelijk van bijna 35 jaar waar wij natuurlijk niets van wisten. Mijn moeder werd gekleineerd en geestelijk mishandelt bleek achteraf, we leefden dus in een soort van geacteerd wereldje. Dat mijn vader een scheve schaats heeft gereden was op zich nog niet zo erg, er gaan miljoenen mensen vreemd en scheidingen is ook iets van alledag. Maar mijn vader drijfde het behoorlijk op de spits. Hij viel een week na de onthulling mijn moeder in haar slaap aan, en heeft haar geprobeerd te wurgen. Mijn moeder is in het midden van de nacht gevlucht en mijn vader heeft 3 dozen pillen op gegeten. Dezelfde nacht is zijn maag nog leeg gepomt, mijn moeder wilde met mijn vader naar een relatie therapeut om de relatie te redden maar mijn vader absoluut niet. Die wilde alleen maar sex met andere vrouwen en mijn moeder had niet zo'n zit in een 3-hoeksrelatie (natuurlijk niet). Mijn moeder en vader hadden het een paar maanden voor mijn trouwen al gesprekken over een scheiding maar mijn vader heeft willens en wetens gemaakte afspraken over dit niet recht voor mijn trouwen te doen aan zijn laars gelapt. Hij geeft in mijn ogen dus alleen iets om zichzelf, hij had ook nog 1 maandje zijn handeltje in zijn broek kunnen houden. Na dit alles heeft mijn vader dingen tegen me gezegd die niet echt voor herhaling vatbaar waren, hij heeft er nooit spijt van betuigt maar de meest erge opmerking vond ik wel: je moet kiezen tussen je moeder en mij (dat mag je je kind nooit vragen) en als ik je niet naar het altaar mag brengen dan kom ik niet op de trouwerij. Ik wilde namelijk niet dat hij me nog naar het altaar zou brengen, toneel spelen is namelijk niet mijn beste kant. Maro geloof me dit is de zeer korte versie, na de trouwerij ben ik samen met mijn man nog bij mijn vader geweest, 2 dagen later kreeg ik n telefoontje 30 meter verderop kon je hem horen schreeuwen, hij was boos omdat ik boos en teleurgesteld in hem was dat mocht ik volgens hem niet zijn, hij was echt het slachtoffer aan het spelen en daar was ik dus echt pislink om, want hij had dit zo allemaal gewild, wij hadden geen keuze hij duidelijk wel, dat was ons laatste contact met elkaar, hij maakte me duidelijk me niet meer te willen zien. En ik wilde het zo ook niet meer, ik zat op dat moment zwaar onder de prednison omdat mijn CU opspeelde door dit alles en woog nog maar net 48kg ik zat dus op het randje van wat ikzelf nog geestelijk en lichamelijk aan kon. Mijn vader wilde niet naar de psych zoals de artsen in het ziekenhuis hem wel hadden aangeraden, dus er was ook geen zinnig woord mee te wisselen. Dit even ter illustratie hoe erg het allemaal was/is. Toen raakte ik zwanger ik wilde niet wachten want geloven dat het goed zou komen deed ik allang niet meer. Tijdens die 9 maanden heb ik niets van hem gehoord, geen kaartje telefoontje niets! Toen we positief getest hadden we hem gebeld en hem op de hoogte gebracht dat hij opa zou worden, hij feliciteerde ons niet en praatte alleen over zichzelf en hoe slecht wij en onze familie allemaal wel niet waren. En dat terwijl mijn moeder al maanden bij dat betreffende familielid woonde, de reddende persoon in deze situatie was dus de boeman en niet hij zelf. Niets als zelf beklag kregen we te horen, terwijl hij het toch allemaal zelf had gedaan. Isa werd geboren, we hebben een kaartje gestuurd een telefoontje kan ik gewoon niet aan, en wederom geen reactie. Al ruim een jaar heb ik niets van hem gehoord of gezien. Ja dat hij iedere 2 weken een nieuwe vriendin heeft en hele dagen achter de pc zit op chats. De artsen in het ziekenhuis waren duidelijk hij heeft wat ze noemen een duidelijke midlife crisis, en het enige wat telt is hij, en dat heeft hij de laatste tijd duidelijk laten blijken. Maro het is dus niet zomaar dat we geen contact hebben, en dan is dit de erg verkorte versie. Er is in die 3 weken zoveel gebeurt dat het nog mee valt dat ik er nu redelijk rustig over kan praten en dat zonder dat ik bij een psych heb gelopen. Ik heb er genoeg om gehuild maar ben het beu ik laat mijn leven niet vergallen omdat hij het zijne vergalt. Wij gaan gewoon door en of ik hem dit alles nog ooit kan vergeven...... dat hij mij niet wil kennen misschien nog wel, maar dat hij 0 interesse heeft getoond in mijn dochter, zijn kleindochter...... denk het niet. Hij mist nu tijd die niet in te halen en goed te maken valt. Trouwfoto's waar hij niet op staat, foto's van Isa's geboorte waar alle grootouders op staan behalve hij. Dat haal je nooit meer terug en ik rouw erom maar hij niet.... Nee als er ooit nog contact komt dan zal hij de eerste stap moeten nemen, ik heb het genoeg geprobeerd. Mij valt niets te verwijten.
Tjee wat een drama als je het zo zelf even terug leest, zou een goed verhaal zijn voor een boek of soap Want dat zou je bijna kunnen schrijven over n tijdbestek van +/- 2 maanden waarin het allemaal gebeurde. Misschien dat ik dat nog wel eens doe. We lijken zo wel een tokkie familie en dat terwijl wij het toonbeeld waren van een doorsnee gezin. Wat een bedrog lijkt je veilige leventje dan toch als zoiets uitkomt. Ik ben dus voor eerlijkheid, als een relatie niet werkt ga uit elkaar en blijf niet voor kinderen bij elkaar. Dat levert alleen een hoop gezeik op.
Jeetje mamalies, dat idd niet niks! Ik vind dat jij nu wel genoeg je best hebt gedaan, nu mag hij. En het klopt dat eerlijkheid het beste is. Ik kan ook niet toneelspelen (en mijn moeder wel) en vind het vreselijk vervelend als mijn moeder dat wel doet. Zo weet je dus nooit waar je aan toe bent. door dit voorbeeld weet in iedergeval wat ik niet wil voor mijn jongens! Ga ff opruimen, krijg straks verlaat kraamvisite
goedenmorgen annewil welkom en nog gefeliciteerd. wanabe ik hoop dat je snel op knapt (((knuf))) alice werkse meid... mamalies wat een toestanden allemaal,je heb je best gedaan....meer kan je niet doen,hoe moeilijk het ook is.dikke knuffel voor jou. leuk mutsie van lief,staat lekker ondeugend hier weer een goede nacht gehad 22:30/06:50
tjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mamalieske.. ik begrijp.. maar mijn reactie was niet aanvallend bedoeld begrijp me daarin niet verkeerd. maar ik kan je helemaal volgen.. als je nu zelf nog een poging doet om contact met hem te zoeken dan moet iemand je onder je kont stampen.. je hebt het echt vaak geneog geprobeerd... Ik maakte die operking naar aanleiding van mn eigen ervaring.. ik had ook niet zo'n lievertje als vade. heeft mn moeder ook veel pijn gedan en bedrogen.. daar kwam ik ook op latere leeftijd pas achter.. heb hem dit heel erg kwalijk genomen etc etc.. Wilde hem een lange tijd niet zien en kon niet fatsoenlijk met hem praten.. echter was hij wel altijd goed geweest voor mij en mn zus. dus als vader mankeerde hij wel.. maar ik wilde dat niet meer zien.. mn vader raakte ook zwaar in een depressie.. psychisch helemaa doorgedraaid.. Ik kon toen alleen maar denken ja zelf schuld.. nu moet je boeten voor je daden.. en ja wat gebeurt. hij pleegt zelfmoord.... en dat was een klap.. ging me schuldig voelen dat ik hem niet geholpen had. wist niet dat het zo doep zat.. ik kon alleen maar boos op hem zijn dat hij mijn mama zoveel verdriet had gedaan.. maar zag toen neit in dat hij wel een goede vader voor mij was.. en dat bedoelde ik.. spijt komt later. en als ie er dan niet meer is dan loop je tegen een muur.. maar kan jou helemaal volgen.. hij was voor jou niet goed... en jij ebt het vaak genoeg geprobeerd.. daar zou ik dan mee kunnen leven.. maar goed. mijn verhaal is ook een een hele korte versie maar wilde even mn bedoeling neerzetten van het vorige bericht.. zullen we samen een boek gaan schrijven. hahaha humor daar houden we ons maar aan vast he.. fijne dag iedereen.
Zo en nu naar het ziekenhuis, met onze kleine meid een echo van de heupjes laten maken. Ze is bewegelijk genoeg dus ik verwacht niet dat er wat mis is, de uitslag krijgen we volgende week van de kinderarts.
Mamalieske, succes in het zh. Hoop dat Isa een beetje meewerkt hihi. Hier ook flink gevroren, gisterenook al. Toen moest ik om 9.15 weg en moest nog krabben. Nu staat t ijs weer op t dak. We hebben enkel glas boven en das koudddddd. Hou gewoon de rolluiken dicht das wat warmer. Fenne gisteravond zo zielig. Ze heeft haar fles bijna leeg, nog 20 ml ofzo en ze verslikt zich. Dat doet ze wel vaker maar nu echt heel goed Kennen julie vast wel dat er dannet 1 druppeltje in je luchtpijp blijft zitten. Ze maakte zich mega boos maar t kwam er niet uit. Dus geprobeerd haar rustig te krijgen, dat lukte aardig. Toen haalde ze diep adem om te hoesten en toenmoest ze kokhalzen Dat had dus als gevolg dat dus echt de helft van de voeding er weer 1 in warme grote golf uitkwam (jaja over mammie) Daarna zat t druppeltje er uiteraard nog steeds. Helemaal verschoont en rustig gemaakt en in bed gelegt. Ik dacht die komt wel over een uur ofzo maar om 7uur meldde ze zich pas. Gelukkig wakker zonder druppel in r keel hihi
jeetje meiden, ben toch maar blij dat ik hier een saai doorsnee leven heb als ik dit zo lees! Hele dikke knuf voor jullie Hier weer een helse nacht gehad, Valentijn is nog steeds erg verkouden, ben er denk ieder uur wel twee keer uit geweest...Hubs trouwens ook hoor, iets minder, hij moet tenslotte weer werken vandaag... Maare hoop niet dat we zo een derde nacht in moeten gaan, trek ik echt niet Kijk of ik vandaag overdag nog wat rust kan pakken
Sorry heb niets doorgelezen maar even update over Alyssa, werkelijk ik begin door te draaien vanochtend dus bij huisarts geweest en daar was ze weer niet haarzelf, spugen en ook ineens wat verkouden, huilen dat ze deed..... ze dachten dus mogelijk aan een RS virus dus doorverwezen naar kinderarts. Eenmaal daar aangekomen is ze weer helemaal vrolijk nou uitgebreid bekeken, maar konden niks vinden hoor, ze was ook niet uigedroogd ondanks ze gisteren over de hele dag maar net 500ml heeft gedronken (en dan nog niet eens eraf getrokken wat ze heeft gespuugd) terwijl ze normaal 800ml op een dag krijg en meer mag hebben..... Kinderarts zei dus dat ze gewoon wat ziekjes was door het verkouden zijn en daardoor wat spuugd en minder drinkt. Dus ik alsnog even voor reflux gevraagd, kreeg als antwoord als ze spugen ook al is het klein beetje spreken ze al van reflux ik geloofde mn oren niet, ze kunnen zich zo tegenspreken :devil: dus zoveel wijzer ben ik er niet van geworden Nu kreeg ik als advies om meerdere voedingen te gaan geven en dan kleine beetjes, maar dan raakt ze (vrees ik) haar ritme kwijt. Wat zal ik doen, gewoon het oude ritme aanhouden of echter meer gaan voeden...
Zo das vermoeiend, elk uur er twee keer uit! Hoop dat je je slaap een beetje kunt inhalen! Oja als je het zo bekijkt Daantje dan heb ik ook een heel saai leventje! Ik zie dat al best wel een aantal weer moeten werken! Ik hoef pas weer in januari en dan eerst voor een dag. Ik werk trouwens in het onderwijs met een goede ouderschapsverlofregeling. Ooo ik zag een hele lieve Lief! muts, wat een leuk en mooi spul is dat. Jael heeft inmiddels ook een shirtje en daar zal het wel niet bij blijven maar wat is dat spul duur zeg! oja nog meiden met tips voor een flesweigeraarster? twil hier nog niet echt!
pff rheal wat een gedoe zeg! Huilt ze ook steeds als ze bij jou is? Of is ze dan stil? Oja en ik weet niet hoe vast je aan je ritme zit? Omdat ze zo ook niet beter wordt zou ik zelf kleine beetjes gaan geven, maar das meer mijn gevoel. Ik denk dat je ritme echt wel weer terugkomt. Gewoon ff de tijd nemen en veel knuffelen maar dat doe je vast al! Sterkte ermee!
Goedemorgen Dames, Hehe eindelijk weer eens tijd om te forummen. Alles gaat lekker hier. Het is even een tijd bal geweest met Destin. Ik moest hem namelijk elke keer wakker maken voor een voeding dus ben overgestapt van 6 naar 5 voedingen. Dit gaat een stuk beter. Hij meld zich netjes om de 4 uur. Alleen hebben we heel wat dagen te kampen gehad met krampjes. Hij moest blijkbaar wennen aan de nieuwe hoeveelheid voeding. Nu gaat het gelukkig een stuk beter. Een enkele krampaanval is het enige nog Ben ook overgestapt naar de volgende flessenspeen. Ookal dronk hij nog steeds met de newbornspeen binnen 15 minuten zijn fles leeg. Nu hoeft hij blijkbaar toch minder kracht te geven en zijn fles is met 10 minuten leeg. Het slapen gaat nog steeds goed hier....naja snachts dan. van 12 tot 7 uur/ half 8. Overdag zit er niet zo heel veel slaap in.....maar dat vind ik niet erg. Heb zelf ook even een stappie terug genomen. Werd me even allemaal te veel. Had zoveel te doen dat ik gewoon mezelf voorbij liep. Elke avond pas tegen 1uur op bed liggen en om 7 uur weer naast me bed staan....erg slopend. Deze week ga ik even goed me rust pakken. Me dochter is de hele week bij oma logeren dus even me handen wat vrijer.... Heb nog niets terug gelezen..........zijn ook zoveel pagina's Alleen de laatste pagina..... Ouders.........tja.....wat moet ik daar nou op zeggen. Maro dat schuld gevoel ken ik heel goed.... Mijn echte vader (inmiddels 18 jaar overleden) was een zware alcoholist....heeft het leven van me moeder en broers de laatste jaren van hun samen zijn echt een hel gemaakt. Toen hij overleef heb ik een gat in de lucht gesprongen van blijdschap. Ben zelfs niet naar zijn crematie geweest Jaren later daar natuurlijk heel erg spijt van. Ookal was hij een grote klootzak de laatste jaren, hij heeft ook goede kanten gehad ipv alleen maar slechte (en de slechte kanten zijn goed ingeprent bij me door me moeder en me broers) Praten over hem is dan ook een taboe. Moest zelf via het register uitzoeken hoe oud hij was geworden en wanneer hij jarig was, dat kon me moeder niet meer vertellen. Oke ik snap dat je zo'n periode achter je wilt laten maar simpele vragen beantwoorden als verjaardag moet kunnen toch. En me moeder...ach... ben ik ook klaar mee Vroeger was ze me heilig natuurlijk maar nu... Het enige waar ze interesse in toont is me dochter. Tijdens me zwangerschap heeft ze nooit gevraagd hoe is met me was...zelfs jaren geleden toen ik te horen kreeg dat ik geen kids meer kon krijgen (gelukkig hadden de artsen het fout) kreeg ik geen reactie toen ik het haar vertelde..... Nou is me dochter een echt oma'skindje ...als ik geen kids had gehad dan had ik allang het contact verbroken. Wannie bestaat niet voor haar en daar heb ik me bij neegelegd. Het enige wat me nu steekt... (want kom daar natuurlijk nog gewoon over de vloer als ik me dochter er naar toe breng of ophaal) is dat me stiefvader totaal geen interesse in Destin toont. Hij kijkt niet eens naar hem, terwijl hij super gek is op me dochter. Snap er de ballen van.....maarja........ Ouders.........praat me er niet over ondertussen even teruggelezen en even wat reacties Wannabe: Hoop dat je je snel weer wat beter voelt, want dit is natuurlijk nog slopender... Annawil: Welkom en klets gezellig mee Mamalieske: ook jij al zoveel gedoe met je ouders.... Net als jij ben ik voor eerlijkheid. Mijn relatie met me ex ging niet meer... Ik zocht meer dan hij me kon geven dus relatie verbroken. Nu heb ik een supercontact met hem omdat het heel gemoedelijk is gegaan en ik neer heb gelegd hoe ik me voelde en dat het niet zou werken. Destin is niet zijn kind, hoeft er niets voor te doen maar hij zal zijn leven voor hem geven. Ik heb het echt getroffen met hem Loran: Werkse en knuffelse straks Lekker hoor dat je niet zo heel veel hoeft te werken. Ik moet er nog steeds niet aan denken. Ben er echt nog niet aan toe.... Ga denk ik ook maar eens goed praten met me adviseur....want dat nieuwe regeerakkoord vind ik een goed iets. Alleenstaande tot 6 jaar niet verplicht te werken. Nou ben ik niet van plan 6 jaar thuis te gaan zitten maar eerst nog even me regelmaat en balans vinden en daar de tijd voor krijgen zie ik wel zitten. Het eerst fruithapje ook al gegeven Heerlijk dat ze het zo lekker vind en dat ze niet meer spuugt. Maro: Stoer ventje heb je! Leuke foto Chigirl: Heerlijk dat Keano de prikjes goed heeft doorstaan en wat een groei...wow. Nog steeds geen terugslag van de prikjes? Nikster: Wat een heerlijke foto en een supermutsje. Ik van van Lief dat zwembroekje helemaal geweldig! maar vind het zonde om nu al te bestellen omdat ik niet weet wanneer ik het water in ga met Destin Jet: wat schrikken zeg maar gelukkig zijn jullie weer thuis en weet je wat je ukkie heeft. Knuffellllll Rheal: Balen dat het zo slecht gaat met je meissie. Dat ze maar snel een diagnose constateren want dit is echt niets. Knuffel Even pagina refreshen... Rheal: Jeetje, zo kom je ook geen stap verder :S pffffff Daantje: megaknufffffie. Mischien Valentijn en Destin weer even naast elkaar zetten? zodat ze even kunnen afspreken dat er goed word geslapen! Elk rust moment pakken die je kan pakken wijffie Nou ik ga de fles geven het is weer tijd er voor Rustig aan dames en ik meld me snel weer Knuffie
Goodmorning, Het blijft een beetje stil vanaf deze kant. Echt de kleine man heeft heel veeeeeel aandacht nodig. We zijn begonnen met het afbouwen van het bakeren (lees eigenlijk liever niet meer bakeren) want daar ontstaat blijkbaar de voorkeur voor zijn houding. Dus de nachten zijn hier heel erg lang, lang wakker dus . Ook vergt de studie veel tijd, en waar ik die tijd vandaan moet halen, weet ik helaas nog niet. Even snel, wat ik nog weet Wannabe, heel veel sterkte met je BO. Wat lijkt me dat onwijs pijnlijk. Daantje, hoop dat er bij jou weer snel rust in de tent komt. Mamalieske, hier ook veel toneel, althans bij mijn ouders thuis dan Ik speel daar mee, en voor de rest leid ik mijn eigen leven en zoeken ze het maar verder uit. Annewil, welkom. Loran, succes met werken, hoop dat het allemaal een beetje meevalt. Rheallover, ik hoop dat er snel wat verbetering in de situatie komt. Sorry, als ik iemand heb overgeslagen, maar het is echt even snel, snel, snel.
Goedemorgen.. Ja, ik kan wat meer online zijn. Manlief is vrij vandaag, dus kan ik mooi even wat rust nemen. Nou ja rust... Collin doet het fantastisch sinds hij op 5 flessen zit. Hij slaapt van 22:30 tot 6 uur en daarna krijgt hij zijn voeding om de 4 uur. Alleen tussen 5 en 6 uur krijst hij de boel bij elkaar. Maar dat geeft niet. Lekker bij zijn mama knuffel !
Zo Rheal wat een gedoe en uiteindelijk nog niet veel wijzer. Ik zou het gewoon proberen hoor om kleine beetjes te geven. Ik heb hier ook een slechte drinker, maar hij groeit goed, dus ik moest me geen zorgen maken. Zou ze niet spugen omdat ze te veel binnen krijgt? K krijgt hier 5 x 165 ml aangeboden. Hij mag zeker 5 x 150 ml leegdrinken, maar hij drinkt maar in totaal +/- 600 ml per dag leeg en geen 750. Hij heeft er genoeg aan. Heeft Alyssa wel steeds honger of wil ze de fles niet leegdrinken, ik zou het niet opdringen als ze niet wil. Veel sterkte ermee en ik hoop dat ze snel weer de oude zal worden((KNUF))
we hebben de prikjes gelukkig goed overleeft. Hij heeft er eigenlijk geen last van gehad. Het is zo mooi om een kindje te hebben. ik kan jullie gewoon niet vertellen hoe verliefd ik ben op m'n ventje. Er zijn gewoon geen woorden voor, BEN ZO GELUKKIG! Zo dat moest er even uit Ik kan uren naar hem kijken en heb dan ook helemaal geen zin om volgende maand te gaan werken, bah ik wil bij hem zijn. Vandaag alweer zijn tweede vermaanddag wat gaat het toch snel
ZO ik ben weer thuis.. BAH! Ik moet wel werken , anders kom ik financieel echt aan de grond . En dat is niet de bedoeling. Ik moet trouwens ook weer werken ( van het CWI en van de gemeente , dus ik heb echt geen keus.. Maar vind het niets meer aan.. Zit nu te overwegen om de kraamzorg in te gaan ( lijkt me nu Naomi er is, ineens veel leuker . Maar dan moet ik eerst opvang voor Naomi hebben, ben destijds vergeten me aan te melden bij kinderdagopvang . Zal nu wel een lange wachtlijst zijn.. En mijn werkgever wil me niet helpen dat ze er vrij snel kan zijn ( ze zien niet in dat ik dan meer inzetbaar ben ) ik ga richting de kleine, en dan naar mijn paard.. Rustig aan!
Owja, Naomi, en de andere baby's ( die ook op 7/8 geboren zijn) , waarvan ik de namen ben vergeten , zijn vandaag 11 WEKEN! Gaat echt snel!