Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    En misschien een tip voor sommige mama's hier. Thorsten is ontzettend nieuwsgierig en maait de hele tijd met zijn armpjes totdat we wat rustige muziek opzetten...bizar, maar het werkt wel (enya, licht klassiek). Proberen waard.

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi meiden, ik ben ook weer even aanwezig hoor !

Vandaag hebben we een klein feestje, onze Keenan is al weer een week oud, wat gaat de tijd toch ontzettend snel....

Vanmorgen was een leuke dag, we mochten voor het eerst naar buiten ! Natuurlijk wilde ik de kinderwagen even uitproberen, wat een heerlijk ding is dat toch ! We hebben een superlange wandeling gemaakt, op zoek naar eendjes zodat Amber ze kon voeren (helaas maar 1 eendje gevonden, waar de rest was ?) Ook gingen we op zoek naar een speeltuin voor Amber, maar helaas, in onze nieuwbouwwijk is nog geen een speeltuin te vinden, best wel jammer. Toch hebben we enorm genoten van deze wandeling, het weer werkte ook nog eens super mee, we hadden een heerlijk zomers zonnetje !

Om 12.00 was het dan zo ver: het afscheid van onze kraamverzorgster Petra. Ik heb echt enorm genoten van mijn kraamtijd, Petra is echt een schat van een meid, en ik zal haar dan ook enorm gaan missen ! We hadden nog een mooi cadeau voor haar gekocht, dat had ze wel verdiend, ze heeft echt supergoed voor ons allemaal gezorgd. Gisteren had ze trouwens nog een heerlijke Monchou taart voor ons gemaakt, echt lekker ! Vanmorgen hebben we daar nog lekker van gesmikkeld.

Keenan was van de wandeling behoorlijk uitgeteld, hij lag heerlijk te slapen in de kinderwagen. Rond kwart over twaalf werd hij wakker, heeft een voeding van me gehad en is daarna weer heerlijk in slaap gevallen. Ik geniet echt enorm van mijn manneke, ik ben stapelverliefd op hem, hihihihi !

Mijn schoonmoeder is vanmiddag gekomen zodat ik er niet in één keer helemaal alleen voor sta, dat is toch wel weer heel erg lief van haar. Ze is nu samen met Amber naar de Prenatal in Beverwijk. Keenan heeft namelijk een knuffeldoekje gekregen, maar Amber wilde die ook heel erg graag hebben, ze was eigenlijk een klein beetje jaloers.... Ik heb toen tegen haar gezegd dat wij ook zo een knuffeldoekje voor haar gingen kopen, en die slimme jongedame was dat niet vergeten hoor ! Toen ze vanmiddag dat knuffeldoekje van Keenan zag liggen, begon ze er meteen over, ze wilde naar de Prenatal om zo een doekje te kopen. Nou, vooruit dan maar, hihihi !

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    :) Kijk zo zie je maar waar het forum al niet goed voor is.Als je heel de dag met je uk moet lopen ben je zelf na 2 dagen kapot.En ze zijn echt slim hoor net met Kenji weer even de strijd gehad van de zak want meneer wilde echt weer zwaaien maar is toch weer rustig inslaap gevallen.Wel volhouden he Kiki ook papa ;)

En dat maaien met die armen Kenji houd zich zelf daar mee wakker word er onrustig van en krijgt zo ook meer last van zijn buik ben ik nu achter na vanacht.Dus voor hem echt voorlopig de bakerzak.En nr 2 is in aantocht want dit gebeurt me geen 2de keer meer ;)

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jet heerlijk he.

Hoop dat Amber blij is met haar doekje en dat het weer wat beter gaat ;)

5. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hier ook een goede nacht gehad! :D ashley had om 20:45 haar flesje gekregen,om 00:15 kwam ze weer en daarna heeft ze geslapen tot 5:30,niks te klagen.
    alleen mijn wond is een beetje gaan bloeden vannacht,ff in de gaten houden. :(

6. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Borsatofan, wat vervelend dat de kraamtijd wat minder goed verloopt.
    Helemaal als je zelf niet lekker bent, dan is alles meteen een stuk zwaarder.

Kathy wat een mooie foto's van Leander! Kan zelf niet wachten tot ik samen met Isa in bad kan, maar dat mag nog niet :(

Borsatofan, tja op een appartement is het lastig maar zoals je zegt: baby's huilen nou eenmaal, moet je je nooit schuldig over voelen.
    Je buurman moet er maar mee leren leven. Zo simpel is het.
    Wij hebben wat dat betreft mazzel, de ene buurman is bijna doof :)
    En de andere mensen die langs ons wonen, hebben een hekel aan luidruchtige kinderen maar daar zit een oprit en 2 stenen muren tussen dus die zullen niet vaak wat horen.

Kiki fijn dat je wat aan de tip hebt gehad, geloof me het zal niet altijd werken.
    Maar het geeft jou wat meer rust, je doet echt niets fout als je kindje even mag huilen. Ze kunnen zichzelf echt wel troosten door juist te huilen en het is goed voor de longen ;) en moeders word niet gillend gek !

Mamavanamber geef mij zon kraamzorg, hier was een beschuitje smeren dan al luxe. Ik smeerde zelfs zelf mijn boterhammetje.
    Komt misschien omdat ik al handig uit mijn bed kon enzo?
    Aaaah dus toch Amber is een tikje jaloers, was te verwachten is ook logisch op die leeftijd. Fijn dat ze met een knuffeldoekje al tevreden kan zijn, en niet meteen een playstation vragen hihi die tijd komt vast nog wel ;)

Gisteren mijn petekindje op visite gehad een uk van ruim 2 en gruwelijk lastig op het moment, een echte hittepetit.
    Was met het speelgoed uit Isa's box aan het gooien op onze houten vloer en had zelf thuis slecht gegeten aan tafel en wilde dus mijn bord leeg pikken .... maar tante marlies is consequent er word niet gesnoept bij mij als er thuis niet gegeten is. (zeker niet als mama dat zelf ook zegt)
    Ik vind het normaal een schat van een kindje hoor maar gisteren was ik moe en Isa lag net in bed en die herrie was dus net ff op het verkeerde moment was blij dat ze weer naar huis toe ging.
    Gisteren ook tegen Michel gezegt dat zijn moeder niet haar vingers in Isa's mondje moet stoppen als ze honger heeft..... dat wij dat doen dat is wat anders maar ik vind het niet smakelijk als n ander dat meent te moeten doen. Ik was namelijk mijn handen voor ik Isa oppak, en dat doet denk ik niet iedereen.... zo ben weer ff uitgeklaagd :)

7. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Danielle, hier bloede de wond ook af en toe.
    Houd het goed in de gaten en was je niet met zeep en dep de wond alleen droog ipv wrijven.
    Je zal vooral last krijgen van de twee uiteinde's die trekken ze wat strakker en dat gaat soms wat openstaan. (dit werd mij verteld toen het wat open ging)

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik had gisteravond last van mijn scheur deed erg zeer waarom weet ik niet. :(

9. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    regende het bij jullie? (of is het daarna gaan regenen) want dan voel je vaak littekens opspelen :)

10. hoi hoi,

Dylano was gister avond ontroostbaar en dat een uurtje dat hij gegeten had, hij moest normaal eten om kwart over 11,maar was echt niet meer te houden om half 11, heb hem gevoed en dan was het goed...hij heeft geslapen tot half 3,gegeten,en dan verder geslapen tot 6 uur, ff bij mij gepakt en toen was hij terug in slaap gevallen tot 8 uur, dus prima! ik heb minder geslapen, maar dat komt door mijn oor .

heb enorm veel zin in sex,maar durf niet zo goed, ben bang dat het pijn doet ivm mijn scheurtje...
    heb nu alleen nog bruin verlies...

heb trouwens weeèn;) vandaag was mijn uitgerekende datum haha...

Liefs

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Net voor de regen even naar de stad geweest. nou ja even... 1.5uur gelopen!
    Heb een nieuwe fles gekocht die jullie aanraden ;)
    Mag mijn oude lekkende Avent flessen terug brengen , ga ik van de week meteen doen!
    Die rotflessen grr hihi... hopelijk heeft Noa met deze nieuwe fles minder last van lucht...
    Ze heeft net alweer haar voeding uitgespuugt... :cry:

Hebben jullie dat ook dat iedereeen je aanstaard als je achter de kinderwagen loopt... ?
    Soms weet ik niet waar ik moet kijken :rolleyes:

Ik zie de mensen denken ; so , die is nog jong. Zal dat haar kindje zijn? :evil:

12. Niet meer actief

Fijn dat je ze terug mocht brengen Tan, heb hier 2 avent flessen, gekregen, maar wat ik er tot nu toe over hoor denk ik niet dat ik ze ooit ga gebruiken :(

En achter de kinderwagen: kin in de lucht, blik op je gezicht van; durf es wat te zeggen, en lekker trots wandelen :)

13. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hehe..ben ik eindelijk weer :)
    Druk, druk, druk...
    Valentijn heeft gister avond en nacht behoorlijk lopen spoken. last van krampjes, echt heel zielig. rond 2e was hij eindelijk stil en heeft hij geslapen tot half 7! Al met al toch best nog een aardige nacht gemaakt ;)

Nieuwe (legale) mamsies, welkom aam deze kant!

Son, hoop dat Kenji vanavond beter slaapt

ien, die beer hebben we hier ook staan. Ben er helemaal verlieft op :) ( en m'n nichtje van 2 1/2 ook :) )

enne sex....wil wel een beetje maar durf niet echt. Heb af en toe nog steeds last van de knip en ben bang dat dat dan alleen maar meer wordt :oops: :oops: :oops:
    Kreeg de tip van iemand, koop een tube glijmiddel, leeg krijpen, gaan en er niet te veel van verwachten.. :rolleyes: :rolleyes: :( Toch maar eens proberen ;)

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hihi Daan jij dus ook nacht braken hihi.
    Hoop dat het vanavond weer beter gaat.Hij is weer een stuk rustiger.En slaapt nu weer lekker.

Net nog even met hem naar de winkels geweest.We eten lekker kip uit de oven met aardappeltjes uit de oven.Ati helemaal gek op.Hij zei gisteravond nog ik geloof dat ik maar moet genieten van de tijd dat je thuis ben.Want straks moet ik m'n eigen eten weer koken.hihi

Je moet ze ook niet teveel verwennen ;) :)

Tanja ben benieuwd hoe het met die nieuwe fles zal gaan.

Mamalieske geloof dat het gister wel geregent heeft moet zeggen dat ik het niet eens meer weet.hihi die dementie.

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wil ik mn nieuwe fles opwarmen in de magnentron... is ie te groot ! :)
    Nu moet ik hm warm maken met de speen eraf hihi... nouja, is ie ook eerder warm ;)

16. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Doe je de speen ook in de magnetron? Dacht dat dit niet mocht.

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Spenen drogen uit en kunnen scheuren.
    Plus ze kunnen te warm worden ;)

18. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mamalieske hoe was je 2de gesprek was toch vandaag. :(:

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kenji is gelukkig weer een stuk bij gedraaid.Heel de middag weer heerlijk in z'n zak geslapen.Morgen krijg ik de reserve want zei net nog tegen Ati dat gebeurd echt geen tweede keer meer.Dat hij zo uit z'n ritme en hum is en ik dus ook ;)

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    AAHHH ! wordt gillend gek!

Naomi is nu al weer uit haar hum.
    En huilt zodra ze inhaar bed ligt..
    Heb haar nu al 2x 15min. laten huilen, wat NIET werkt!
    Heb haar 2x een schone luier gegeven, zelfs een extra flesje, maar niets helpt :cry: ..

En lag ze net een half uur te slapen, is ze weer wakker, en giert weer de boel bij elkaar..

Zucht, dit trek ik zo niet meer....

Zit momenteel met tranen in de ogen..
    Zit er geloof ik doorheen :oops: .
    ( nog niet eerder gehad tijdens kraamperiode :oops: )

Deel Deze Pagina