Kiki ik ben blij voor je dat je nu ook van de stralende lach van T mag genieten! Lekker he? Tja Raccon, zielig he dat gezichtje met zo'n prik... Heeft hij het verder goed doorstaan? Zag dat hij ook bovenin de curve groeit... die van ons ook, HAHA... Hollands welvaart!
Goemorge.. Alles gaat hier goed. Niet alles teruggelezen, drukdrukdruk. Daan ZH? heeeeeeeeeele dikke grote knuffel! Hoop dat alles goed gaat nu. Bericht van Lieselotje, verschrikkelijk! Vorige week spiraal laten plaatsen, ging ik vandeweek ineens menstrueren.. huh, geef toch BV? Anyway, Lutein krijgt nu 3 BV en 2 FV. Heerlijk! Update moeke: naast gokprobleem ook nog seks.misbruikt. Kon er ook nog wel bij hoor.
Aron doet gemiddeld zo'n 20 minuten over een fles van 180 met 6 scheppen, maar heeft al wel speen nr.2 van de Avent... Hij drinkt gewoon heel relaxt in de lounche stand, hihi...En als er iets teveel lawaai om hem heen is, dan is hij zo afgeleid dat het wel eens veel langer duurt... Soms begint hij gewoon te lachen en mee te kletsen... Dan ga ik vaak even aprt zitten en vertel hem dat hij eerst zijn flesje op moet drinken en dan pas mag kletsen Alsof hij daar naar luistert... Maar goed dan gaat de fles wel op... Hij is gewoon erg nieuwsgierig en ziet en hoort alles om hem heen...
Hé Lintje, kun je alles een beetje bolwerken? Kan me voorstellen hoor dat je het nu giga-druk hebt. Demi; fijn dat Aron geen last heeft gehad van zijn prikjes! Geweldig toch? En wanneer ben jij overgegaan naar een nr. 2 speen? En hoe merkte je dat je overkon naar een volgende? Nick heeft dus ook 180 + 6 schepjes. Net om 11.00 uur ook weer de fles gegeven. Maar dit keer was het groot drama. Tot ongeveer 160 ml kreeg ik het er vrij normaal in maar daarna.... zette hij het op een huilen (doet hij anders nooit tijdens de fles) als ik hem de fles aan bood nam hij hem gretig aan en begon hij gelijk te zuigen maar zodra hij een slok of twee op had begon hij gelijk weer heel hard te huilen.... Leek wel of het hem pijn deed ofzo.... Maar even in de gaten houden.
en goede middag dames het avondje stappen was goed bevallen.. ik snap het alleen niet. heel de avond apfelkorn gedronken na een jaar dus droog te hebben gestaan maar echt zat ben ik niet geworden.. heb me goed geamuzeerd maar niemand snapte hoe het kon. ze hadden me al een uur later onder de tafel verwacht. hahaa. heb ik iedereen eens een poepie laten ruiken.,.. maar ik snap het ook nog steeds niet.. vanmorgen alleen mbeetje misselijk geweest maar niet eens hoeven over te geven.. zou dit nog een invloed zijn van de hormonen of heb ik nu een mechanisme van.. gedraag je je bent mama en morgen heb je de kleine weer.. ik weet het niet maar het was me goed bevallen. papa daar en tegen was binnen een uur al zat.. mijn god wat heb ik me voor hem geschaamd.. haha.. hij leegt nog steeds zat in bed.. grrrrrrrrr dadelijk mn meisje halen.. heb net met oma gebeld en ze heeft het super gedaan.. ook bij hun doorgeslapen etc etc.. had haar net aan de telefoon allemaal geluidjes aan het maken en toen kreeg ik het moeilijk ga me nu douchen en haar halen. eerst kijken of ik mannetje uit bed krijgt gestampt. hahaa mannen ze blijven eht zwakkere geslacht. grz
Dames, ff snel, ben weer thuis met m'n mannetje.. heb niet alles doorgelezen en ga zo eerst eens lekker uitrusten in bad V werd vanaf dinsdag steeds benauwder en do toch maar weer naar de ha geweest, Vermoede rs virus ( is verkoudheidsvirus dat bij beebs onder een jaar erg op de luchtwegen slaat) doorgestuurt naar het ziekenhuis en daar moesten we gelijk blijven. Mocht gelukkig op de kamer blijven slapen. Hadden zelfs zo'n "sluis" voor onze prive kamer. Verpleging moest schorten, handschoenen en mondkapjes aan doen voor ze binnen kwamen ed. V heeft een paar uurtjes aan het zuurstof gelegen omdat het zuurstof gehalte in zijn bloed veel te laag was. Dronk ook veel te weinig door uitputting van het hoesten. Gaat nu allemaal de goeie kant op. Drinkt weer goed maar hoesten en benauwdheid blijven voorlopig nog wel even ( maar niet zo erg meer als eerst gelukkig) Ga nu ff ontspannen maar wilde jullie eerst even op de hoogte brengen.... Knuffie Enne, son, bedankt! Had ik ff nodig
Lieve meiden, even snel een berichtje van mij. Ik ben alleen thuis met de kinderen dus ik heb even niet veel tijd, kan dus ook even niets bijlezen, dat ga ik vanavond wel doen. Daantje, fijn dat Valentijn weer thuis is, je hebt dus precies hetzelfde als ik en Keenan meegemaakt, ook erg angstige momenten dus ! Oh ik word al weer geroepen........
Hallo.. Jeetje , ik las het van Lieselotje , je ergste nachtmerrie als partner zijnde ( lijkt net of ik nog vol hormonen zit, heb even . Naomi is hier weer een slaapdag aan het houden .. slaapt weer vel, en drinkt super! Nog steeds aan het doorslapen.. Ik heb de CD. gekregen van mijn vriend, en er staan heel wat kinderliedjes op! Zal vanavond de link even geven ( kun je hem ook bestellen geloof ik ). Ik ga even brood eten, moet zo weer werken ( BAH! )..
Hey! Zo weer ff tijd. Veel gekletst hier! Ik las over onrustige nachten nou dan mag ik mn handen dichtknijpen met twee nachten al van 21.00-7.00 uur. Echt heerlijk, beetje jammer dat ik zelf een uur eerder wakker ben met enorme volle borsten... Kolven lukt niet, er komt niks uit.. Die spray kan je die zo zonder recept kopen? Fibi; wat een leuke kooi zeg voor de cavia's! Beetje jeugdsentiment hier, wij hebben vroeger altijd cavia's gehad. We hebben zelfs een keer een nest gehad met 7! jonge cavia's. Wat een geknor en gepiep! Nu hebben we alleen nog een poes. Brr Daantje, eng hoor! Fijn dat je weer met Valentijn thuis bent. Ben benieuwd hoe het vanacht gaat als de klok wordt verzet... Ze zal morgenavond dan ook wel eerder moe zijn. Nou ik ga ff voeden.
Daantje wat fijn dat jullie weer thuis zijn! Lijkt me erg schrikken hoor... Ik vertelde toch dat het zo'n drama was om Nick te laten drinken vandaag? Nou, ik kreeg vandaag de nr. 2 spenen binnen gelukkig. Want de fles net van 15.00 uur kreeg ik de eerste 80ml goed in en daarna zette hij het op een gillen en brullen. Ondertussen zat hij ook flink winden te laten dus dacht eerst dat het daar aan lag. Maar toen hij die kwijt was bleef hij gillen. Hij nam de fles graag aan, deed 2 slokjes en gelijk weer gillen. Mijn hubbie kwam toen op het idee om maar eens die nr. 2 speen er op te gaan zetten, je weet het niet.... En ja hoor, meneer dronk vervolgens de rest in één keer leeg zonder problemen. Lag dus gewoon aan de speen! Blijkbaar moest ie teveel kracht zetten en was ie na het eerste gedeelte het gewoon zat ofzo? Dus mocht iemand hier ook eens tegen dit probleem aanlopen, een volgende speen proberen dus.... Ga gelijk binnenkort nog maar 2 alvast bij bestellen want hier doen we eerst wel even weer mee. Ben zo blij dat ze vandaag toevallig net binnenkwamen met de post. En met hubbie natuurlijk met zijn geweldige ideëen! We zijn net even naar Tuinland geweest (even zaagsel en voer voor de caafjes gehaald) even rondgeneusd, is altijd leuk. Vervolgens even bij Bart Smit gekeken naar een babygym en natuurlijk ook maar weer gelijk meegenomen! Deze is het geworden (je kan er verschillende dingen mee doen / ombouwen zeg maar):
Fibi dat is hier ook altijd met die spenen. Maar als ik gelijk die grote erop doe is ze te gulzig en klotst het te hard naar binnen. Eerste gedeelte altijd met een S daarna de M.
Oké, ja dat kan natuurlijk ook Alice! Bedankt voor de tip, dan kan ik dat altijd eens even aanzien hoe het gaat in het begin met die nr. 2 speen en anders eerst die nr. 1 er op zetten! Kijk... dit vind ik nu zo geweldig aan ons forumpje hè! Ervaringen enzo met elkaar delen. Ben ik zo blij mee..... Had ik jullie daar al eens voor bedankt? Bij deze dan! Dikke knuf voor iedereen!
Ik wilde je net gaan vertellen dat ik het gewoon een keer uitgeprobeerd heb, omdat Aron ook zo lang over zijn flessen deed... Maar dat heb je nu zelf ook gedaan.... HAHA... En inderdaad zolang het er niet in gutst kan het heel goed... Fijn dat Nick nu ook weer lekker drinkt... FF kiken waar de lijst is... Even mijn mannetje aanpassen.
Agenda: 30 okt - Isa Kinderarts uitslag echo heupjes 31 okt - Isa CBS 2e x Prikken 31 0kt - Ashley CBS 31 okt - Kenji maneul therapeut 2 nov - Kenji 3de enting 5 nov - Valentijn osteopaat 6 nov - Aron osteopaat 6 nov - Ashley echo heupjes 6 nov - Ysabelle CB 2e inentingen 8 nov - Hylke CB 2e inentingen 8 nov - Collin CB + 1e Prikje 12nov - Alyssa CB + 2e prikje 13nov - Naomi CSB + 3e prikjes 13nov - Ilse CB 2e maal prikjes 15nov - Fenne CB + 2e prikjes 19nov - Valentijn csb + 3e prikjes 20nov - Lenthe CSB + 2e prikjes 20nov - Keano CB 22nov - Fay CB + 3e prikjes 26nov - Kya CB + 2e prikjes 26nov - Keano Mauro CB + 2e prikjes 4 dec - Tante Pollewop jarig-> 25 jaar 7 dec - Nikster jarig (21) 7 dec - Alice jarig (24) 17 dec - Leander osteopaat 31 jan - Kenji kinderarts 25 juni 01. SonjaW Kenji Zsolt 1e kindje 5955 gram,hoofd 40,5cm,lengte 60cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, gebr. vliezen, vacuüm ZB, BV Duur van de bevalling 2 uur.Gb gewicht: 2340 gr 16 juli 02. Daantje78 Valentijn 1e kindje 5020 gram & 55 cm Bijz. 5 wk te vroeg, couveuse ZB, BV duur bevalling ong 5 uur. Gb gewicht: 1980 gr 03. Tante Pollewop Keano 2e kindje 4565 gram 55 cm Bijz. 5,5 wk te vroeg, couveuse, gebr. vliezen . duur bevalling 3 uur.ZB BV Gb gewicht 2375 gram 22 juli 04. Mamalieske Isa 1e kindje 5100 gram Bijz. 2 wk+4 dgn te vroeg, vliezen gebroken 10cm ontsluiting, maar geeindigd in keizersnede Duur van de bevalling 4,5 uur.ZB, FV, Gb gewicht: 2664 gr 23 juli 05&06.Gummetje TWEELING 3e & 4e kindje Geb. gewicht nr 1: 2390 gram en nr 2: 2440 gram Bijz. ingeleid, 1 natuurlijke weg, 1 KS ZBm.i., duur van de bevalling:3 uurtjesFV 26 juli 07. Kathy Leander, 2de kindje 5340 gram Bijz. 8 dgn te vroeg, vliezen gebroken, ZB, BV Duur van de bevalling ongeveer 13 uur , Gb gewicht 3110 gram, 50cm 28 juli 08. Mirrepir1981 Hylke, 1e kindje 6080 gram, 60 cm hoofdomtrek 40.6 Bijz. 7 dgn te vroeg, vliezen gebroken, TB Gb gewicht 3880 grambijz. met mama jarig 29 juli 09. Ien Fay Regina 1e kindje 5025 gram, 56,7 cm Bijz. 3,5 wk te vroeg, vliezen gebroken ZB, FV Duur van de bevalling ong 6 uur.Gb gewicht 2280 gr 30 juli 10. Tanja20 Noa Faye 1e kindje 3430 gram,52 cm Bijz.9 dgn te vroeg,vliezen gebroken BV,ZB Duur van de bevalling 3.5 uur Gb gewicht 3395 gr 3 aug 11. Danielle 1979 Ashley 1e kindje 3815 gr 56 cm.KS fv Gb gewicht 2940 gr 12. Alice Lenthe Sofie 1e kindje 4720 gr 57 cm KS FV Gb gewicht 3180, 48 cm 13 Kuki Ysabelle Esmée 2e kindje 5280 gr. 55 cm Bijz ingeleid ZH FV Duur van de bevalling 8 uur Gb gewicht 3590 gr 6 aug 14. Borsatofan Jenda 1e kindje 3520 gr Gb gewicht: 3520 gr 15. StefanieK Merijn 1e kindje 4750 gr en 60 cmBijz.thuis geboren FV Gb.gewicht: 3485 gr 16. rheallover Alyssa Nadiyya 1e kindje 5140 gram en 58 cmBijz thuis geboren Zware bevalling ivm handje naast het hoofdje, de kleine zat klem,BV (6wkn daarna FV), Geb. gewicht 3270 gram 7 aug 17. Loran Naomi 1e kindje 4260gr, 56 cm. , hoofdomtrek: 37,6 cm.Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 8uur Gb gewicht 3070 gram, 47 cm. 18. Amanchel Milana 2e kindje 4810, 55 cm gr Bijz thuis geboren,FV, Duur bevalling 2 uurGb.gewicht 4200 gr, 53 cm 19. Roos21 Dylano 2e kindje4960 gr 56 cmBijz inleiding,FV, Duur van de bevalling 7 uur Gb gewicht 3360 gr 51 cm en hoofd 35.5 cm 20. Miza Ilse 1e kindje 4975 gr, 55 cm, Bijz, ingeleid vanwege verminderd vruchtwater, 13 dagen te vroeg Duur bevalling 10 uur FV Gb gewicht 2985 gr, 47 cm 12 aug 21. Kiki80 Thorsten1e kindje 3995 gr, 55,5 cm,Bijz. Hypertensie, bijstimulatie, opengeslagen armpjeBV, Duur bevalling 14 uur Gb gew. 2810 gr, 50cm. 13 aug 22. Fibi Nick Valentino 1e kindje 5680 gram en 58 cm Bijz. ingeleid 38 weken/vacuum/knip FV ZH Geboorte gewicht 3295 gram en 50 cm 14 aug 23. Mamavanamber Keenan Jay 2de kindje 5300 gram en 57 cm Bijz. 12 dgn overtijd TH,BV Duur van de bevalling 7 uur. Gb gewicht 3940 gr en 51 cm 24. Sarake Alyssia 1e kindje 5250 gram en 58 cm KS,FV Geboorte gewicht 3380 gram 16 aug 25. MamavanAmiek Fedde Nicolaas2de kindje..... gram en ..... cm Geboortegewicht gram 26. Teddy Ben 1e kindje ...gram en ... cm 17 aug 27. Demi Aron 1e kindje 6080 gram en 61.5 cm Bijz. 13 dagen overtijd: OPPEROVERTIJDLOOPSTER Geb gewicht 3600 gr 28. Hopla Robin 1e kindje5750 gram en +/- 59cm Duur bevalling 36 uur Bijz spoedkeizersneeFV geb.gewicht 4480 gram en 53 cm 19 aug 29.Missgroovy Fenne 1e kindje 5785 gr en 59 cm Bijz. Thuis GeborenDuur bevalling 8uur BV Geb gewicht 4020 gr 20 aug 30. Maro Robin Marcelle 1e kindje 4865 gram 54 cm Bijz ziekenhuisbevalling flinke knip. duur van bevalling 3 uur. gebgewicht 3150 gram en 49 cm 21 aug 31. Mexico Kain 1e kindje 5500 kg en 59,5 cm Bijz Ks en zuignap Geb gewicht 3485 en 49 cm 22 aug 32. Nikster Kya michelle 1e kindje 6340 gram en 59,2 cm hoofd 38,5 cmBijz. 12 dgn te laat, uiteindelijk keizersnede ZB, FV Duur bevalling: 25u Geb. gewicht 4440 gr. 23 aug 33.Raccon Devid Roas 1e kindje 6235 gram en 61 cm Bijz. 11 dgn te laat TB, BV Duur bevalling: 10u Geb. gewicht 3800 gr. 34. Chigirl Keano Mauro 1e kindje 4850 gram en 58 cm Bijz. 5 dagen te laat ZB, BV Duur bevalling: 17u Geb. gewicht 2990 gram en 50 cm 25 aug 35. Jumde Sophie 1e kindje 3370 gram en 50 cm 26 aug 36. Stephanie21 Remy 1e kindje 3290 gram en .. cm 37.Rapoenzel Collin1e kindje 4470 gram en 54 cm Bijz. KS, 4 dgn,1,5 dag weeen overtijdFV,ZH Duur van de bevalling 1 uur ks+1,5 dag weeen Geb gewicht 3325 gr 29 aug 38. Wannabe Espen 2de kindje 4085 gram cm.Bijz. meconiumZH, BV Duur van de bevalling 21 uur Gb.gewicht. 4085 gr 30 aug 39. Lintje Lutein 1e kindje 4370 gr 53 cm Bijz.10 dgn overtijdTB BV Gb gewicht 4370 gr 31 aug 40. Mist Niek 1e kindje 4245 gram Bijz. 9 dgn overtijd TB BV Geb gewicht 4245 gr 4 sept 41. Wannie Destin 2de kindje 3470 gr 49cm Bijz 8 dgn overtijd FV,TB Geb gewicht 3000 gr 22 Jongens en 19 meisjes Hij gaat toppie!
Fijn dat Valentijn weer thuis is Daantje! Fay en ik hebben vanavond een vrouwenavond Arno gaat uit eten en de stad in dus we zijn lekker met zn tweetjes (drietjes als je de hond meetelt)
in de lounge staat 2 dingen erover.. Echt verscrikkelijk.. 15 weken zwanger,tweeling, door ernstige HELLP.. zo ineens.. En zo jong.. Zo.. hier weer terug van het werk.. dus maar even forummen.. Vriendlief maakt eten klaar dis ik zit nu met Naomi achter de comp.
He Daan, fijn dat jullie weer thuis zijn. Even mijn vrolijke mannetje showen, hij is echt gek op dat kikkertje boven zijn aankleedkussen. Niet vergeten de klok een uurtje terug te draaien he dames Truste
Hé Raccon, dat kikkertje heeft Nick dus ook, hij vind hem ook helemaal geweldig. Deze kan hij ook heel goed vastpakken in zijn knuistje en lekker heen en weer zwiepen (en op sabbelen natuurlijk ). Heb hier van de week een filmpje van gemaakt die moet ik nog even overzetten, maar die link plaats ik hier dan nog wel even! Maar eh... lekker bekkie hoor, hahahaaah!