als ik de laatste voeding nu om 24u geef ipv 23u als ze dit volhoudt zou ze dan niks van het uur merken morgenvroeg.. haha
goede avond, Even een snelle update, het is hier iig goed misgelopen vandaar dat ik vanochtend niet langs was geweest, echter ben ik niet fit genoeg om te reageren. Alyssa maakt het wel goed hoor daar is niks mis mee. Vanochtend werd ik ineens onwel, verder weet ik niks meer van alleen dat ik in het ZH wakker werd. Zover ik gehoord heb had ik 1 min lang niet meer geademd en werd mn pols veel lager als dat het was. Ben in ziekenwagen afgevoerd, wat er verder met me gebeurd is wilde ik niet weten maar ben zeker 1 uur buiten bewustzijn geweest met een slechte ademhaling en hartslag. Echter was het niet ideaal om in het ziekenhuis wakker te worden, kreeg direct een hyperventilatie aanval (ziekenhuistrauma) en tja daar weet ik verder sook niet veel meer van. Kwam dus tegen 4 uur pas thuis en heb het even rustiger aan gedaan. Het werd me denk toch iets te veel, misschien dat het door de depressie kwam misschien is het iets anders, ik zou het niet weten. Maandag als ik van de huisarts kom (plaatsen mirena) dan moet ik direct door naar het ZH voor longscan en als nodig is een hartfilmpje. Ik wee tniet wat er aan de hand is en wil het ook even niet weten. Maar bij deze zijn ook jullie op de hoogte gezien er geen andere manier was, maar ben eigenlijk neit fit genoeg voor maar bij deze Slaap lekker allemaal
Jeetje Rheallover.... wat is dat nou ineens dan? Dat is schrikken! Doe jij zeker maar eens rustig aan hoor. Dat klinkt echt niet lekker. Hopelijk was het iets eenmaligs en is er niets ernstigs verder aan de hand. Dikke knuf voor jou! *KNUF* Maro; ik had dat zelf ook in de kop hoor. Wij geven Nick ook om twaalf uur straks zijn voeding in plaats van elf uur en hopen hem er zo ook "over heen te tillen" . Twaalf uur moet ie wel kunnen redden want we moeten hem om elf uur altijd al wakker maken.
Hihihihi, rustig hier hoor, allemaal al op één oor.....? Tja... hier de boel aan het rekken hoor! Ben benieuwd of het ook gaat helpen....
Hihi hier ook de fles later dannormaal en zo hopelijk gewoon om 7uur wakker ipv 6 uur wie weet werkt t wel :-D Jeetje reallover das ff schrikken meid! Hopelijk snel weer de oude! Mooie foto raccon, wat een lachebekkie. Maro leuk shirtje heeft Robin. Heeft Fenne ook, lang leve zeeman :-D
Aaaaaah, MissG in tha house! Ben ik toch niet de enige randdebiel die het op deze manier denkt te gaan rekken....
Solly..... ik zit hier een beetje het forum te vervuilen! Nou, ik ga maar eens langzaamaan naar boven denk ik, meneer uit z'n bedje trommelen (die slaapt gewoon door hoor ) en dan een luiertje en een flesje doen.... Allemaal welterusten en tot morgen!
opes zelf in slaap gevallen. haha nu tien over 12.. denk lang genoeg gerekt zo.. vind het grappig dat ik niet de enigste ben zo met het idee.. hoop inderdaad dat onze babes erin trappen.. en ja miss g.. had nooit zo'n hoge pet op van de zeeman maar voor baby kleertje vind ik het echt super. leuk en spotgoedkoop.. gewoon even goed snuffelen.. nou dames hoop dat het werkt. tot morgenvroeg.
yeahhhhhhhhhhhhhhh volgens mij heeft het gewerkt. robin werd netjes om 7u nieuwe tijd wakker. haha echter is ze nu wel snipverkouden en veel hoesten.. echt zielig maarja iedereen snottert hier in het huis dus het moest er wel van komen.. verder niet veel te melden grz
Fijn dat het gewerkt heeft Maro! Hier werd Nick de laatste nachten iedere keer om vijf uur wakker om te mieren, enne... vannacht (wel om de nieuw tijd ) dus ook. Dus op zich heeft het wel gewerkt. Alleen probleem was wel dat hij weer een verstopt neusje had en krampjes. Dus neusje gesprayed, beetje gewiegd en de oogjes vielen weer dicht. Maar zodra ik hem weer in zijn bedje legde was het toch weer brullen dus maar bij ons in bed, eerst tegen mij aan op de arm, toen meneer eenmaal ver weg was tussen ons in en dat heeft nog redelijk gewerkt. Om zeven uur (nieuwe tijd) zijn fles gehad dus dat werkte ook maar om half negen wou hij echt niet meer in zijn bed liggen (die tijd heeft hij dus wel in zijn geheugen geprent ) dus begon hij gilgeluidjes te maken. Omdat we daar niet op reageerden begon hij maar echt te huilen, oké dan... mama komt er wel uit! Toen ik bij zijn bedje kwam kreeg ik echt de mooiste lach ooit gezien *smelt*. En niet één, nee er kwam een hele reeks van mooie lachjes mij tegemoet, dus dat maakte alles in één klap goed. Naar beneden gegaan, heeft ie lekker een half uurtje in de box gelegen (onder zijn nieuwe babygym die hij echt helemaal geweldig vind). Daarna begon hij te jengelen dus heb ik hem net in zijn wippertje gelegd en daar is hij gelijk in slaap gevallen. Dus ik hoop dat ie daar lekker blijft liggen tot zijn fles van 11.00 uur. We zullen zien. Ik ga nu lekker mijn broodjes op eten heb ik net uit de oven gehaald, lekker gerookte zalm er op. MMmmmmmm smullennnnnnn.......
Goedemorgen, Ook hier een half uur later de fles gegeven en Aron kwam netjes om 7 uur nieuwe tijd... En dat met een volle poepbroek, goed he? TJee Rheallover, wat ee nverhaal, rustig aan doen meissie. Laat de boel de boel en zorg goed voor jezelf en je beeb! Doen wat je hart je ingeeft en daarnaast ook goed aan jezelf denken... Daantje, blij dat jullie weer thuis zijn. Hopelijk is Valentijn snel weer de oude... Raccon, bracht hoor die foto, wat een big smile! hoe zetten jullie zo'n foto hier in een berichtje?
Mogge allemaal Hier was het vanmorgen half 9 nieuwe tijd dus super. Raccon wat een heerlijke foto. Ik heb hier nog steeds de S speen met de M drinkt hij echt veelste snel. Maar meneer heeft hier nu momeneteel dat als de fles leeg is dat hij het op een schreeuwen zet dan heeft hij al 200 in zijn mik. Als je hem dan bij je neemt stopt hij wel maar is eerst echt boos. Real pas jij wel op zou vandaag maar lekker op bed blijven liggen en je lekker lasten bedienen. Lin stop het bij jou nog een keer,.Dacht dat het zo wel genoeg was. Fibi mooi ding. Verder nog meer mooie foto's gezien en ik weet het niet meer
Hier heeft t trucje ook wel gewerkt :-D Om kwart voor 8 nieuwe tijd melde ze zich. erg mooi toch, daarna in bed jetix gekeken. Nou ja Fenne dan ik heb stiekem nog even een uurtje meegepikt. Na een uurtje vond fenne jetix opeens niet interessant. Begon ze harde geluiden te maken enz. Werd ik wakker lag ze met haar gezichtje naar mijn kant gedraaid (jaja die niet voorkeurskant dus helemaal top) mij zeer aandachtig aan te kijken en geluiden te maken haha zo schattig. Ja dat van lieselotje gelezen, bah. Echt wat een verhaal zeg helemaal kippevel. Die man blijft alleen over, terwijl je eerst denk een gelukkig gezin te worden met eentweeling Dan de eerst klap dat er 1tje gestorven is, dan de tweede en dan ook nog je vrouw/ vriendin. Lijkt wel een soap maar tis helaas zo echt Kan er gewoon om janken Vandaag gaan we wandelen met vrienden. Tis echt ijskoud en ik heb geen handschoenen. Fijn zo aan de wagen. Heb alleen nog mn motorhandschoenen, die zien er niet uit maar ga ze gewoon aandoen hoor! Ook mn sjaal uit de kast gevist. Meiden die t kdv geregeld hebben? hoeveel betalen jullie. Zowel met en zonder belastingteruggave. Ik betaal ong 850 in de maand, tenminste das de bedoeling maar laat t zo doen dat de teruggave rechtstreeks naar t kdv gaat dus zodat ik alleen de eigen bijdrage betaal maar ben nieuwsgierig hoeveel dat ongeveer is?! Hier ook nog steeds de S speen. M drinkt ze mega snel, die doe ik alleen erop als ik verdikkingsmiddel erin heb en t laatste is erg dik. ow alarm,,,
@rheallover: dat is even schrikken, doe maar lekker rustig aan meid. Leander is nog steeds ingesteld op het zomeruur en is dus deze nacht 1 uur vroeger gekomen, met als gevolg 2 nachtvoedingen. Hopelijk komende nacht meer geluk @missgroovy: 850 per maand voor de kdv? Dat is best wel veel zeg. Ben ik blij dat ik in België woon dan, is hier dan toch goedkoper.
kathy maar hier krijgen we echt heeeeel veel terug van de belasting dus dan hou je nog maar 150 euro ofzo over in de maand wat je zelf moet betalen
hallo dames! hier ook een goede nacht! 8 uur nieuwe tijd Gister verjaardag gehad zoontje van vrienden van ons werd 1 echt gezellig! Ik moet hier 260 euro in de maand betalen voor 1 dag in de week... met teruggave betalen we 20 euro in de maand! Best te doen dus!