Oké, ben dan inderdaad ook wel benieuwd naar ervaringen.... Nick zit nu trouwens steeds op zijn knuistje te soppen als ie zijn speen kwijt is dus gillen doet hij er niet zoveel meer om, maar hij kwijlt wel veel meer als hij op zijn knuistje sabbelt en wordt dan behoorlijk nat, das wel weer minder...
hier het zelfde met de knuisjes hoor.. maar overdag valt ze wat beter in slaap met der speen... vooral nu in de middag.. 's ochtends en 'snachts gaat goed...
1 flesje maar , maar hij krijgt er ook maar 1 per dag want ik geef borstvoeding. Die ene is om te wennen want ik ga volgende week weer aan het werk. En de afwasmachine draait elke avond.
Ik heb Leander voor het eerste een beetje nutriton gegeven voor de voeding (gemengd met wat water natuurlijk). We zullen zien hoe hij het ermee doet, want hij heeft toch nog steeds last van zure oprispingen. Verder weeral mooie foto's zien passeren.
Aaaah, ja hahahaaah, dat kan natuurlijk ok! Ik dacht al..... Ik heb het idee dat Nick wel steeds minder zijn speen "nodig" is. Eerder begon hij vaak gelijk te gillen als hij hem kwijt was mar hij kan nou rustig wakker zijn en lekker zonder speen om zich heen kijken. Maar hij gaat natuurlijk ook steeds meer met zijn mondje bewegen en geluidjes maken dus misschien dat dat er ook mee te maken heeft. Maar voor 's nachts zou het wel handig zijn als hij hem zelf in zijn mondje zou steken!
Collin krijgt nauwelijks de speen en als ik hem dan in zijn mond doe.. dan gooit hij hem eruit... Ook hier wordt veel op de knuistjes gesabbeld. Alleen wilt hij nu meer beneden zijn. Maar alles wat ik doe is hij na een half uurtje al zat. Dus heb hem net op bed gelegd en hoop dat ie zo even in slaap valt.. Hij wrijft wel sinds 3 dagen in zijn oogjes als ie moe wordt.. Lief gezicht is dat !
Tjee, wat beppen jullie toch veel! Stephanie, beterschap voor jullie allemaal Nikster, met dat doekje heb ik ook al in mijn handen gestaan, en ik vroeg me precies hetzelfde af. Maar het gaat dus goed? Wannabe, heel veel sterkte met de prikjes, en idd. SRL gelei, werkt erg goed. Rapoenzel, mooi plaatje! Fibi, schitterende Nick, erg genieten dat filmpje. Kathy, hoe bevalt de nutriton in de fles? Kolf jij alle voedingen nu af of voed je nog live? Alice, jij bent toch aan het werk Flessen, ik heb er denk ik een stuk of 10 Alles wat ik aanschaf van Avent, bevat wel weer een fles of twee... Maar ik heb dan de meeste ook gevuld in de vriezer...2,5 liter mammamelk, klaar voor gebruik T is volgens mij toe aan zijn volgende sprongetje...echt onuitstaanbaar. Ongelooflijk passief en alleen maar met z'n tut in z'n mond bij me willen liggen...erg vermoeiend. En helemaal leuk, mijn vader is weer even voor de kleine wezen shoppen. Erg leuke en stoere kleertjes gekregen. Wederom van Imps & Elfs. Echt hij heeft een goede smaak
whaa heb er een nieuwe verslaving bij! internet poker hhihi gister aaf van 1000 punten 13000 punten gemaakt!
Volgende sprongetje is pas rond de 12 weken toch ? Ik merk eigenlijk helemaal niks van die spongetjes... Hij is/doet eigenlijk alles nog hetzelfde... Of zie ik dat verkeerd...
Aron heeft ook niet zoveel last van die sprongetjes, hebweinig bij hem gemerkt... Ik neem het boek ''Oei ik groei' met een korreltje zout. Bij vriendinnen van mij liep et echt niet zoaks volgens dat boek en bij Aron ook niet.. HAHA... Ronde 8 weken zou hij naar zijn eigen handjes moeten kijken ( hij was 2weken te laat) dus zou hij dat rond 6 weken hebben moeten doen.. Nou meneer doet het sinds gisteren en is nu ruim 10 weken ( volgens de ontwikkeling in het boek dus ruim 12)... De tweede fles van 210+7 ging er net om 12 uur ook prima in.. Hij werd om half 12 wakker, schone broek, even spelen in de box, oefenen met de nek samen met mama, en toen om 12 uur eten... 13.25 uur de knolletjes op van het spelen en tv kijken en nu weer lekker op bed! Het zou mooi zijn als hij pas tegen half 5 weer honger heeft.. Eerder wakker is natuurlijk prima! We zullen zien Oh wat de flessen betreft: Ik gebruik er 2. na elke voeding uitspoelen met heet water en in een sopje, afspoelen en 1x per dag uitkoken... Waarom gaan jullie flessen in de koelkast ( ivm borstvoeding?)?
Omdat de koelkast de plek is waar de meeste bacteriën zitten, zo is het ons door de kraamverzorgster verteld (heb flesvoeding al vanaf het begin). De sprongetjes zullen ook wel per kindje verschillen hoor. Wat ik wel merk is dat Nick zo rond die tijd (ruim nemen hoor) een periode heeft waarin hij wat hangeriger en huileriger is en meestal is dat wel in een periode dat ik hem nieuwe dingen zie doen. Hahahah, die Nikster, ik was al aan het black jacken laatst en had ook giga veel winst. Kon je het maar in het echie uit laten keren hè! Zo Kieks, jij hebt veel flessen . Maar wel handig dan. En kleertjes van Imps & Elfs vind ik ook geweldig. Hij had een pakje (wit) met daar op de tekst "Hello World" maar dat truitje kan hij allang niet meer aan, het broekje nog wel..... Nick is hier ook veel meer wakker hoor Rapoenzel. Na 11.00 uur heb ik hem in zijn wippertje gedaan (kan het eten even lekker zakken), daar is hij echt wel een uurtje wakker in geweest. Lekker om zich heen kijken enzo. Op een gegeven moment begon hij te dutten en heb ik hem in de wandelwagenbak gelegd, toen werd hij dus weer klaarwakker en begon hij gelijk naar me te lachen de schat. Maar ik heb een speeltje boven de kap hangen waar hij naar kan kijken en ik zet meestal nog een knuffeltje bij hem in de buurt. Dus hij is daar ook nog zo'n half uur wakker geweest, rond 13.00 uur is hij in slaap gevallen..... en ligt nu nog steeds lekker te maffen! Hij gedraagt zich vandaag weer voorbeeldig hoor. Heb ondertussen even de was van de lijn gehaald en opgevouwen en opgeruimd dus dat is ook weer aan de kant. Heb ook nog wat in de droger zitten nu dus dat moet later ook nog (je blijft wel bezig met die was nu hoor... pffft). Maar ik denk dat ik nu eerst zelf nog even en half uurtje de ogen op de bank probeer dicht te doen. Zolang slaapt Nick vast ook nog wel (ik vermoed nog wel wat langer), dus daar moeten we gebruik van maken!
Ik deed in het begin al een spuugdoekje door de ring van de speen, Bibi. Anders kon ik elke keer m'n bed uit, maar hij vind z'n duim nu lekkerder. Ik begin met de speen, want dat is makkelijker afgeleerd, maar die vind ik tegenwoordig naast het bed op de grond i.p.v ergens bij z'n hoofd. Hij plopt hem er keihard uit
Little miss Jansen, go to sleep Sprongetjes hier wel merkbaar hoor. T zit nu in zijn 12de week. Na het sprongetje, zullen ze niet alles direct doen, maar kunnen ze het wel. Ze maken een keuze uit de vaardigheden die ze kunnen leren. Vandaar dat sommige vaardigheden pas een paar weken later komen. Enne Fiebs, ik hoop niet dat bij jou de koelkast de plek is waar de meeste bacterien zitten
Zo hehe nu heb ik effe tijd. Ben heel de morgen al bezig. Fysio komt zo ook weer ben benieuwd 2 wk niet geweest. Flessen jee hee elke dag.Als ik het hier nog 1/2 keer per week doe is het veel verder spoel ik ze gewoon schoon.En verder echt niks ook niet in de koelkast. Ik moet zeggen ben ook niet moeilijk en ben ook niet zo van de regeltjes.Speen op de grond veeg hem schoon en hup terug thuis dan he Worden ze groot van hoor is mijn motto. Ik ben ook nooit ergens ziek van geweest dus hij zal dat ook niet worden. En flessen ja ik denk dat ik er wel 30 heb. Heb er nog een heleboel uit het ziekenhuis.Was erg makkelijk met kolven.Zit trouwens op de 1 of 2 keer per dag nog dus gaat de goede kant heen. Hier 4/5 flessen per dag tussen de 170 en 200.En als hij Fv krijgt dan 180+6. Merk wel dat hij weer wat buikkramp heeft en dat had hij niet meer.Maar hij krijgt nu ook 3 dingen.Bv vers zeg maar, uit de vriezer en Fv. Lin ik zal zo eerst eens effe gaan kijken voor je voor dat boek komt er gewoon niet van op een of andere manier. KIki leuk toch weeer kleertjes. Wannabe viel het mee? Alice jij kan te minste nog spieken ik helemaal niet. Fibi we moeten het er gister nog over hebben.Heeft vanmorgen stukkie gerend en kan weer niet meer lopen. Ga nu maar effe m'n site bijwerken en foto's erop zetten. Kenji is van het weekend met zijn nichtje op de foto geweest.
Collin heeft nergens zin in vandaag... Fles drinkt ie wel helemaal leeg, maar slapen overdag ? ho maar...