Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Euh.... :oops: , nee gelukkig niet, whahahaaaah.... :) Foutje bedankt! ;) Ik heb gelukkig geen paard van sinterklaas in mijn koelkast (om nog even op gisteren terug te vallen hihihihi).

Wat balen Son dat Lux er zo'n last van heeft. Bij Tika valt het momenteel gelukkig wel wat mee. Doordat het zulk slecht weer is, zijn ze minder buiten en ouwehoeren ze ook minder en dat scheelt een hoop. Ook probeer ik haar echt zo rustig mogelijk te houden, dus het is hier momenteel wel te doen zo. Kan ie nou helemaal net meer lopen? Of kreupel...

Als de speen hier trouwens op de grond valt spoel ik hem meestal wel even af onder de kraan maar dat is meer vanwege de hondenharen die je hier met drie honden nogal veelvuldig vind. ;) Lijkt me niet echt lekker in zijn mondje. Voor de rest vind ik ook wel hoor dat ze een beetje weerstand moeten opbouwen, ben niet van het superschone. En de hondjes lebberen hem ook geregeld eens over zijn toetje...

Wat een geweldige "smelt-foto" van Kenji zeg....Echt geweldig, wat een lekker ding!

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Fibi ik moest om je lache om je paard van sint.
    hihihi

Maarja ze is er gister zelf overbegonnen.

Heb je trouwens wel gewoon geslapen kiki?
    :) :)

Fieb opstaan gaat heel moeilijk daarna strompeld hij.
    Heeft echt niks geks gedaan gewoon stukkie gerend.
    Gaat hier een tijd goed en dan is het weer bal.

Enne ik kijk hier ook wel eerst hoor of dat er geen haren op zitten.Kan je hier niet missen met dat lange haar :) :) :)

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :confused: Het heeft gewerkt..

4. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    hij huilde met dikke tranen tijdens de prikjes maar ligt nu heerlijk te slapen.....
    Mij viel het mee, nu nog afwachten hoe hij erop reageert.

Kiki heeft magische typevingers Alice :)

5. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Of hebben jullie nog biefstuk met champignons gegeten.... :) :evil:

Ik ben niet vervelend hoor :) :D

Maar echt balen van Lux Son.... Ik merk zelf hier ook dat het met vlagen is hoor, 't is nooit constant. Hopelijk knapt ie snel weer op.....

Dus Lutein slaapt weer Lin? Ik zou Kieks vaker inhuren als ze niet wil slapen! :)

6. rheallover

rheallover Actief lid

Halo dames,

Na een dag gerust te hebben en weer een rampdag achter de rug toch weer wat van me alten horen.

Allereerst update: Plaatsen van Mirena was dus een ramp, niet qua pijn, maar puur omdat het niet lukte! Nu kan ik dus morgen naar het ziekenhuis om te laten plaatsen :rolleyes: en pijn, mwaa voelde haast niks eigenlijk toen de arts wilde opmeten, echter kreeg ze het niet voor elkaar dus tja :|

Nou moest vanmiddag nog naar het ziekenhuis, longscan gehad, echter verder allemaal goed verlopen. Er was niet veel mis alleen een oude "verwonding" (door aanrijding op jongere leeftijd) aan de longen die al reeds bekend was bij het ziekenhuis, dus longinhoud gemeten, was net onder het gemiddelde, maar niet zorgwekkend en ook gezien de oude verwonding vrij normaal. Hartfilmpje ook niks op te zien, bloed hadden ze van het weekend al afgetapt maar ook geen resultaat alleen lichte bloedarmoede, iets wat ik al jaren heb.
    Vervolgens zijn ze dus alle klachten en symptomen op een rijtje gaan zetten en aan het uitdokteren geweest, ja hoor eindelijk waren ze eruit POSTNATALE DEPRESSIE :confused: dus die gewone depressie was geen gewone depressie :| andere depressiva voorgeschreven gekregen en moet iedere week naar een psychiater....... eigenlijk had ik het zelf ook al door kunnen hebben, had last van hypervetilatie aanvallen, vreetbuien of juist helemaal niet meer willen eten, slecht slapen, oververmoeid, geen gelukgevoel, continue oplvliegers (en ik maar denken door de slechte conditie) en 's ochtends nergens zin in hebben.

Al met al heeft het dagje rust van gisteren me wel wat goed gedaan. Alyssa die doet het nu ook goed, op alleen een spuug bui na dan (had geen nutrilon in de fles gedaan) maar verder alles gaat goed met dr :)

Nu even de tijd om te reageren, ben gewoon bij een pagina begonnen met lezen hoor 8-[

Heb weer hele leuke foto's voorbij zien komen :)

Fibi, leuke foto, zo ligt de kleine hier ook altijd te slapen met de armpjes in de lucht :)
    En het filmpje ook heel leuk :D

Alice, ja idd, op de verpakking van nutriton klopt echt niets van, dan is het veels te dik, in het begin had ik ook maar 1 schepje op 180ml nu momenteel 2 schepjes op 180ml, dat is hier echter al voeldoende, anders is het net rijstevla ;) nu blijft het laatste beetje wat ze niet op drinkt altijd wel papperig.

Chigirl, ik kook de fles altijd iedere dag 1x uit. Verder na iedere voeding met gekookt water wat nog heet is schoonmaken. Echter is dat wat overdreven maar voel me er beter bij :) met warm water uit de kraan afspoelen is vaak al voldoende.

Nikster, goede vraag, ik heb hier ook een knuffel doekje met een zacht beestje en een bijtring eraan die tevens aand e speen vast ken, want ook Alyssa is helemaal uitgekeken op de speen en wilt liever haar duim. Maar kan dat gewoon om mee te slapen zon doekje?

Kathy, Leander had toch ook last van reflux net als de kleine van Alice, of verwar ik me nu met een ander? Want dan evven een vraagje aan zowel jou als Alice ;) Als het beter gaat met jullie beebs, doen julie er dan ook minder joh.b.p.meel in of laten jullie het geheel weg, of blijven jullie het nog geven?

Sonja, zo pakt Alyssa haar duim ook direct in haar mondje, net eerst zoeken nee hop er gelijk in :confused: irriteer me er alleen dood aan, heb een neef van 25 die nog duimt en een ncihtje van 12 dus vandaar ;) maar ze wilt dr speen echt niet meer hebben.

Zo nu heb ik denk alles wel gehad :rolleyes:

Verder ben ik in een creatieve bui, kan ik me weer uitleven :) maar wil een site maken speciaal voor alle augustus babys. Gewoon een verzamelplek voor ons als mama's en waar al onze kleintjes samen te vinden zijn ;) natuurlijk ook de augustusgroet! Voordeel ervan is zoveel foto's plaatsen als je wilt, een verhaaltje erbij om het compleet te maken etc ;)
    Alleen dilemma over de achtergrondkleuren :oops:

7. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    kiki: ik geef nog volledig live voeding hoor. ik neem 20cc water en meng 1 schepje nutriton erdoor en geef 5cc met een spuitje. Na het eerste boertje dan nog eens 5cc en de rest doe ik dan weg. Heb het nog maar één keer gegeven.

rheallover: leander heeft idd ook reflux, ben nog maar net begonnen met jhbp dus eerstb zien wat het effect is en dan zie ik wel

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Kathy, een spuitje! Geweldig idee, thanx. En gewoon met water kan dus ook bij BV.
    Hier elke keer rommelen met de kolf voor een beetje melk om een papje te maken en dat met een lepeltje naar binnen werken...een grote *piep*zooi elke keer. Jou manier is veel makkelijker, thanx, thanx, thanx, thanx * 1000 :)

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Rheallover, fijn dat er niets is gevonden in je longen en dat ze eruit zijn wat het is. Hopelijk knap je snel weer helemaal op.

Son, gisteren gewoon gaan slapen hoor!
    Fibi, wel chamignons, geen biefstuk vanavond ;)

Iemand hier trouwens de broekjes van simply colors? Vallen ze wijd van boven, of zijn ze lekker smal?

10. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    rhea : het is ook niet gek dat jij in een depressie zit, je hebt aardig wt voor je keizen gehad in je zwangerschap. Dus dat heeft er natuurlijk niet aan meegeholpen.

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meiden allemaal een fijne avond ik ga werken.

Dus je heb heerlijk geslapen.
    En die biefstuk wil ik ook. ;) :)

Real meid niet leuk maar wel fijn om te weten wat je heb.Knuf

12. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    pff kya heeft vandaag echt een eetjr mama hang dag... slapen gaat wel maar als ze wakker is...

13. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Ja, die biefstuk wel, maar die champignons toch niet! :confused: :) Werk ze Son....

Rheal, inderdaad niet fijn een postnatale depressie maar wel goed dat je nu weet wat het is en er aan gewerkt kan worden.

Nikster, kom je aan weinig toe hè, als ze zo'n hangdag hebben ;) .

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
  15. Hey

hehe weer ff tijd. Jael heeft wel last gehad vd wintertijd. Kwam al om 4 uur, nieuwe tijd! pff gelukkig vanmorgen weer om half 8. :)
    Ik heb hier de felicitasmevrouw gehad. Ik ben gezwicht voor de serie van Sesamstraat, beetje duur maar wel erg leuk. Die hoteldebotel was ook heel erg leuk maar die was me echt te duur. Verder weer lekker leesvoer gekregen.

Reallover; fijn dat het nu een naam heeft. Succes met herstellen en neem daar goed de tijd voor. Sterkte ermee.

Kiki; daar ben ik ook benieuwd naar. Hier een lange dunne dame ;)

Wannabe; en ligt hijnog steeds lekker te slapen?/ Geen last? Ik mag volgende week... Oja nog ff die SRL? gelei halen, is die van VSM?

wat een vies weer,echt herfst... :(

16. oe lekker biefstuk maar dan voor mij geen champignons erbij, brrr...

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Rheallover: fijn dat ze nu weten wat het is! Hopelijk kom je er gauw bovenop!
    En wat een leuk ideeee van die site voor augustusmama's! Veeel beter!

Poeh nog 20 minuten....dan ben ik vrij...
    Mis Lenthe wel hoor...helemaal nu ze de hele dag bij mn schoonLoeder is.

Tot later! xx

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ow Alice wat een drama heel de dag bij je schoonloeder pfff,,,,,

Heb hier mn rooster, gelukkig hoeft ze in principe tot januari niet naar mn schoonloeder hahah ben ik echt blij mee

verder pfff ben moe nog steeds haha ben ook echt een zeef.
    Trouwens zo'n doekje aan de speen werkt hier niet, als ze m druit floept floept t net ze snel met of zonder doekje hihi

19. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja erg he Missg! Gelukkig hoef jij het nog tot januari niet te ondergaan! Hoor net van van R dat dat mens het heeeeel leuk vond. Brrr, Lenthe gaat nu gelijk in bad, die geur moet eraf.

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    oh Alice je bent erg Foei! ;) Maarre zal ze echt helemaal in bad moeten, zou het niet lukken met een beetje bodylotion en haarlotion?

Deel Deze Pagina