Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja nu ik het terug lees is wel erg ja hahaha...heb ook nog last van hormonen hoor!
    Heb dr gewassen trouwens daarna bodylotion!

2. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    @Kiki: toen Leander in het ziekenhuis lag, gaven ze hem z'n medicamenten ook gemengd met wat water en in zo'n spuitje, vandaar dat ik die tip had ;)
    Is best wel makkelijk, je spuit het in z'n mondje en hop het is binnen. Tot nu toe gaat het goed met de nutriton, maar ik ga nog niet te luid roepen.

3. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    dit is zo'n ellende hij krijst de hele boel bij elkaar en is ontroostbaar. Kom hopelijk vanavond nog even online.
    Zo zielig.

succes met je hang dag Nikster..

4. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jeetje,

Naomi is weer met het volgende sprongetje bezig.
    Alleen bij mij is ze rustig, anders niet!
    Zelfs slapen wil ze niet ( alleen op de arm :( ).

5. rheallover

rheallover Actief lid

Ja echt :D was weer een creatieve uitspatting ;) maar dan kan je gewoon zoveel foto's neerzetten als je zelf wilt en kost niks extra :) omdat je vaak bij die baby sites moet gaan betalen als je meer dan 6 foto's erop wilt hebben :) en iedere beeb natuurlijk zn eigen pagina met foto's en verhaaltjes etc ! ;)

Dus wie het leukt lijkt stuur maar het een en ander in hoor naar mn mail (rheallover@hotmail.com) dan maak ik de site aan en binnen nu en dan zal ik de link doorgeven ;)

Alice, ppff ook zon ramp van een schoonmoeder :( dat is echt minder, besef me wel dat ik hier veel geluk heb, ze is behulpzaam en echt aardig, alleen wat opvoeden van de baby zitten we niet op 1 lijn verders gelukkig wel.

MissG, hier ook extreme zeefmomenten hoor ;) ga ik naar ons huisje vergeet ik de sleutels, moet ik de kleine de fles geven laat ik de fles in de keuken staan :)

Dames 10000000x dank voor jullie stuen, echt dat je zoveel begrip kan krijgen van mensen die je via een forum leert kennen!!! Ongelofelijk, en ik ben er echt heel erg dankbaar voor, zat vanochtend echt met tranen het na te lezen :oops: , nogmaals HARSTIKKE BEDANKT!

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Zoooooo.. ben er weer even...
    Zit nu met twee zieke kinderen thuis, hubs is nu ook ziek :cry:
    Kom echt nergens aan toe,, verder hab Valentijn vandaag NERGENS zin in ( behalve huilen en druk doen)... Benauwdheid word gelukkig wel weer minder en het hoesten ook weer iets. Heb alleen in overleg met de kinderarts besloten dat ik een weekje wacht met werken. Was gelukkig geen probleem op werk gaven me groot gelijk :p

Ga weer.... zucht, hopelijk morgen geen zieken meer in huis hier :rolleyes:
    Voor iedereen ff een dikke knuf

7. Niet meer actief

whahahhaha, geweldig Fiebs :) :) 8)

Hier trouwens iets grappigs, ik leg Devid net op bed omdat ie aant gapen was, huilen huilen, 5 minuten maar hoor, lijkt nog steeds een eeuwigheid :rolleyes: dus ik wil em bijna weer pakken, is ie stil.

Even later hoor ik em soppen, dus denk, die ligt wakker op zijn vuistjes te sabbelen. En ik was de samenvatting van Oei ik groei deel 3 van Kathy (nogmaals dank :D ) aan't lezen en bedacht me dat Devid nog geen neiging vertoont om te gaan draaien. Dus dacht ik, als ie toch wakker is...

Maar, om een lang verhaal kort te maken (sorry)
    Ik knip mn nachtlampje aan om te kijken hoe wakker ie is, slaapt ie :( met zn duim in zijn mond :confused:

hahaha, het was hem eindelijk gelukt om zijn duim te vinden hihi

Van mij mag ie, ik heb de speen een paar keer geprobeerd, maar hij heeft er niet echt zin aan. Op zijn knuistjes loopt ie regelmatig te sabbelen, dus nu heeft ie eindelijk zn duim gevonden. Echt heel schattig.
    Ik heb zelf tot mijn 9de op twee vingers gezogen, mn bovenvoortanden staan iets naar voren, maar heb er verder niets aan over gehouden en eerlijk gezegd heb ik liever dat ie zich vermaakt met zijn duim dan dat ik om de zoveel tijd een speen moet ploppen.

hihi, maar dit lange verhaal was dus even om te melden dat ie nu duimt :) ;)

ik zal nog even verder gaan lezen en dan ga ik een kerstkaartje ontwerp beginnen te maken

8. Niet meer actief

he, de forum tijd is nog niet aangepast

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

jeetje wat een rust vanavond. Had weer verwacht dat ik weet ik hoeveel moest bijlezen, maar nee dus.

Enne Alice, nee hoor je bent helemaal niet erg :) ik zou precies dezelfde gedachte hebben hihi als we t even in onze zwangertermen houden dan hadden we ze moeten wassen in chloor :) ;)

Roy had Fenne net z'n gouden ketting omgehangen :rolleyes: echt als ik dat ding toch eens kon vernietigen, door de plee spoelen, kwijtraken of iets dergelijks zou ik heeeeeeeel gelukkig zijn hihih. Dus heb maar even met een lach gezegt dat ie mn kind niet moet verpesten maar bedoelde t serieus hihi

Heb bij t kruidvat zo'n beestje gekocht voor 4,99. een soort gekleurde koe die geluid maakt als je eraan komt. Fenne vind m geweldig! Lacht echt helemaal super als dat ding geluid maakt.

Raccon wat lief dat devid zn duimpje vind, heb je dr geen foto van?

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Annewil, ik heb net kleertjes besteld op simplycolors. Ik zal wel even melden hoe het valt als ik ze binnen heb...moet binnen vijf dagen zijn :)

Raccon, wat leuk dat Devid zijn duimpje heeft gevonden, erg lief!

Hier nog steeds knuistjes gesop, sop, sopperdesop. Echt alles is steeds nat, zo'n hele grote natte plek op z'n kleding, maar om hem nou de hele dag een slab om te doen :rolleyes:

11. Niet meer actief

Nee, nog geen foto, was t donker in de kamer en wilde het grote licht niet aan doen, maar komt vast nog wel een moment

Kiki, ik heb hier rustig de hele dag een slabbetje om hoor, scheelt een hoop 'ongelukjes'

truste allemaal

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Een tip: probeer de knuistjes wel steeds droog te maken..anders kan er soort van eczeem-achtige plekjes ontstaan. (van een ervaringsdeskundige gehoord)

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Ik heb weer een hoop mooie filmpjes en foto's gezien, allemaal kei leuk.

Goh wat moet ik verder niet vergeten ik ben wel zo'n doos.

Rheallover meid wat fijn dat je nu weet wat er is, nu gloort er licht aan het eind van de tunnel, je medicatie zal binnenkort wel aanslaan succes!

Alice, tja schoonmoeders..... hier gaat Isa van het weekend voor het eerst logeren bij mijn moeder, en daar ben ik wel blij om, voelt toch gewoon vertrouwder. Mijn schoonmoeder vind dat volgens mij niet zo erg, ze begrijpt het wel ze heeft namelijk ook een dochter met kind en je eigen dochter trekt toch meer naar je denk ik.

Hier een dagje erg plezierig gewerkt, mijn vorige baas heeft me geprobeerd te bellen maar ik heb de telefoon niet opgenomen, lekker puh dacht ik :)

Heb verder niet zo veel te vertellen.....tja morgen naar de kinderarts en ff SRL gelei halen denk ik, hoop dat het droog blijft.

14. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    ff mn dochter d'r lekkere bekkie laten zien, ze doet net of ze al tandjes heeft

15. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
  16. maro

maro Actief lid

1 aug 2007
    300
    0
    0
    maastricht
    goedemorgen allemaal..

hier niet zo'n goede nacht.
    haha met mannetje afgesproken dat hij de laatste fles zou doen want ikw as erg moe.
    dat was prima.. maar wat had die sukkel nu vergeten.
    robin krijgt bij de laatste voeding de nutrilon forte voor hongerige baby's waarop ze dus de nacht al 2 weken doorslaapt.
    nu had mannetje dus de gewone voeding gegeven met als gevolg dat ze dus om 5 uur kwam. whahhahaahaha. dus het werkt wel degelijk..

maar gelukkig was het met speentjes ploppen te verhelpen.. maar heb manetje dus ook uit bed gestruurd omdat het zijn schuld was. lekker ego maar dan vergeet hij het de volgende keer niet meer hopenlijk..

verder eigenlijk niks meer te melden. hihih

17. Lieve foto marlieske, en ook een erg leuk pakje! Mooie kleurtjes.

Kiki; ben benieuwd! Heb je er nog tekst op laten drukken?

Raccon; lief hoor een duimpje, jael sabbelt weinig. Kwijlt wel veel, en nee nog geen tandjes :)

Missgroovy; brr gouden kettingen bij baby's :evil: Ik hou er ook echt niet van.

Hier lekker nachtje gehad, voor 't eerst een nacht in haar ledikant! Al wel middagslaapjes erin gedaan om te wennen. De wieg werd niet te klein maar mevrouw werkte zich elke keer omhoog en lag dan raar met haar hoofd. In het ledikant doet ze hetzelfde maar dat maakt niet zo uit. Vandaag wel ff op jacht naar een slaapzakje met lange mouwen. Hema?

Schoonloeder? Ik heb hier een te lieve schoonmoeder, die moet je zeggen dat het echt niet teveel is als ze een keer langs komt. Slaat een beetje door dus. En idd ik trek logischer wijs, vind ik dan, meer naar mijn eigen ouders toe.

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hahah Maro, zo kom je dr wel achter dat t werkt hè!

Hier ook weer tot half 9 geslapen, echt helemaal top. Heb vanmorgen mn mannetje een sms gestuurd dat we vanavond Fenne even bij zijn moeder brengen en dan samen boodschappen doen en naar de makro. Koste me een half uur om die sms te versturen haha maar dan is zij ook weer tervreden en heb ik haar de komende dagen tenminste niet aan de deur hangen.
    Ik geef haar van te voren dan de fles en dan hopelijk slaapt ze daargewoon hahah. Nee ze zal wel gewoon wakker zijn maar vind t fijner om zelf te voeden want zij doet dat op een zeer onhandige manier. En dat terwijl ze al 2 kleinkinderen heeft, maar ze luitsert gewoon niet naar me. Als ik zeg dat ze moet boeren doet ze dat gewoon niet, dus ja dan heeft ze pech hè dan geef ik zelf de fles :)

Rheallover, doe rustig aan meid en ikhoop dat de medicatie snel aanslaat.
    Leuk trouwens die site, wat bedoel je met dingen naar je mailen. Fotos of wat nog meer?

Mamalieske mooie foto!

Annewil hahah gouden ketting is over t algemeen brrrr maar ja mn vriend vind m geweldig :rolleyes: gelukkig is t niet zo'n hele dikke en ik stop m altijd onder zn t shirt :) Maar voor Fenne heb ik goud verboden!
    Enne slaapzakje met lange mouwen heb ik van de prenatal, die waren daar in de aanbieding voor 15euro ofzo, wel een winter. Hema weet ik eigenlijk niet of ze met lange mouwen hebben.

Alice goeie tip trouwens van de knuistjes droog houden!

Hier trouwens ook soms de hele dag een slabber om, heb laatst weer leuke nieuwe gekocht bij kruidvat die staan wat leuker bij dr outfit ;)

19. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Alice, bedankt voor de hou-de-knuistjes-droog-tip :p Zal ze meteen even drogen ;)

Mamalieske, heerlijke foto weer.

Annewil, nu heb ik kleertjes zonder bedrukking besteld. Als ze goed vallen, wil ik graag een rugbyshirt met zijn naam en geboortejaar. Hoop het echt, die broekjes en rompers zijn niet duur en in allemaal mooie kleurtjes te krijgen.

Verder hier echt een rotnacht gehad....01.30, 03.30, 06.00, 08.00 en nu slaapt ie alweer een tijdje...regeldag? Kan dat nu al?

20. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames, een ziek mannetje is weer gaan werken dusssss.....met een beetje geluk iets meer rust :) :) :)

Rheal, lieverd, blij dat ze nu weten wat het is en ik hoop dat je medicatie snel aanslaat.. doe een beetje rustig aan en een dikke knuf vanaf hier!

missgroovy :thumup: :thumup: Dapper meis! Dat sms je naar je schoonmoeder! ;)

Annewil, bij de prenatal in de aanbieding maar ze hebben ze ook bij de c&a voor ong 20 euries...Hema heeft volgens mij alleen zonder mouwen

Mamalieske...liefffff

Raccon, hier begint het duimpje ook steeds lekkerder te worden.. kan em alleen nog niet iedere keer te pakken krijgen :)

en ik ga weer... meneer is wakker :(

Deel Deze Pagina