Son, veel plezier bij je tante vandaag ! Hier vandaag ook wederom een rustig dagje. Keenan is al weer een week oud, maar de kraamvisite komt maar niet op gang, word er een beetje moedeloos van.... We hadden al gehoord van een vriend van ons dat als je een tweede kindje krijgt de kraamvisite een beetje uitblijft omdat het niet zo bijzonder meer is, beetje jammer.... Gelukkig komt mijn beste vriendin vanmiddag samen met haar pasgeboren zoontje Jesse. Zij is deze week ook voor het eerst alleen thuis, haar hubbie moest ook weer werken, en ze verveelt zich enorm, dus nu komt ze vanmiddag lekker babbelen bij mij, gezellie ! Vandaag is mijn mams hier in huis, zodat ik toch nog mijn rust kan nemen. Ze heeft Amber naar het kinderdagverblijf gebracht, daar gaat ze vandaag voor het eerst sinds twee weken weer naartoe, en Amber mag trakteren omdat ze grote zus is geworden. Amber is zo verschrikkelijk trots op haar broertje, echt lief om te zien !
Loran, sterkte meid. Idd misschien ff bij je leggen. Ysabelle heeft ook zo haar uurtjes, geen land mee te bezeilen, maar je moet er toch doorheen. Wij hebben Ysabelle ook wel eens 5 kwartier laten huilen hoor, ze had het trucje gauw door, als ik huil, mag ik uit bed. Nouuuuu dat dacht ik dus niet. Maar soms word je er helemaal gek van, ik ken het zo goed! Schrale troost, het gaat over als ze ouder worden! Ik heb vanmorgen eens ff goed gekeken, maar waar ik ingescheurd ben, staat het weer een beetje open, heb er ook last van als ik plas. Toch maar de VK bellen of dit kwaad kan. Ow, het brandalarm gaat hier af (Ysabelle), volgens mij heeft ze honger! Ik ga gauw weer!
he bah, had net een heel verhaal getypt, is het weg Loran, dikke knuffel meid! chapeau voor je dat je het allemaal alleen doet! heb echt bewondering voor je! Naomi en Dylano zijn van dezelfde dag hè! Hij is ook al 2 avonden uit zijn him, en met niks tevreden...mss hebben ze hun regeldagen...hoop dat het snel over is.. Welkom Stefaniek. veel plezier met de honden Son,en knap ventje dadelijk komt CLB, ben eens benieuwd hoeveel Dylano nu weegt... Oh wildenog wat zeeggen, maar ben het helemaal kwijt...grrrr hmm nou ja, mss kom ik er later weer op... Oh ja, ff vraagje aan de mama's met 2 of meerdere kids... gisteren kreeg ik toch wel een ongewone vraag voorgeschoteld... iemand vroeg me welke van mijn 2 kinderen ik nu de mooiste vond als baby ik stond echt met mijn mond vol tanden, want heb nooit zoiets gehad van die of die was mooier... was gelijk verlieft op Shania en was nu ook gelijk verlieft op Dylano...vind mijn kindjes allebei even mooi...of ben ik nu gewoon raar? nou ik hoor het wel...
He morgen meiden! Naar een slapenloze nacht , even wat schoonouders-frustratie eruit gooien ! Heb het idee dat Noa flink aangekomen is en haar voeding verhoogt mag worden. Dus ik wil straks even naar het Csb om haar te wegen. Onze auto is kapot en het is een half uur lopen naat het bureau... (het is erg slecht weer hier) Ik belde mn schoonmoeder met de vraag of wij hun auto even mogen lenen... Wat denk je? Nee ! Ze moet het eerst overleggen met dr man. Nouja zeg... (is al de 2de keer dat we het vragen en niet mogen) Als hun iets hebben, staan wij met 5min op de stoep. Ookal is het midden in de nacht... dat is toch van zelfsprekend ?! Ik mijn moeder gebeld en die komt er meteen aan De schat ! Wat ben ik blij met mijn ouders zeg, aan mn schoonouders hebben we echt niets !
Tss Roos, wat belachelijk! Mijn oom had ook zo'n strakke actie. Ik lag nog in het ziekenhuis en hij belde. Of we doorgingen tot we een meisje hadden? Ik kwaad, hij heeft zelf 2 jongens (een 2ling) en is toch ook niet verder gegaan.. Mafkees! Over een paar weken zijn mijn ouders 25 jaar getrouwd en gaan we uit eten. Die oom gaat ook mee, maar heb mijn moeder gezegd dat ze maar beter een grote tafel kan regelen.Ik heb namelijk nog wat hormonen over, en ga er niet voor terug deinsen om die tegen hem te gebruiken gnagna.... Even over de kraamvisite bij een 2e kindje, ik heb het idee dat er hier juist meer visite kwam/komt. Ze blijven maar bellen voor afspraken.. Wel gezellig, dus ik snap dat je het jammer vind dat het nog niet zo op gang is. Zal ik ze van mij naar jou doorsturen hihi?!
Tanja20, ligt het aan mij of doet de link het niet goed? Krijg een melding dat de pagina niet bestaat mamalieske, spannend hoor...duim voor je sonjaw, hihi..werkse maar dan. Kan je vast wennen mamavanamber, heerlijk dat amber nog steeds zo trots is op haar kleine broertje. Heeft ze nog meer "ongelukjes" gehad trouwens? Kuki, en, al bericht gehad van de verlos? Kon/kan het kwaad? Hoop dat het allemaal meevalt. Tanja20, wat een *&#%# streek zeg. Is toch een kleine moeite om even je auto uit te lenen voor zoiets? Lief van je moeder dat ze gelijk komt. Hier m'n eerste dag alleen met valentijn....Voelt spannend en vertrouwd. Vreemd hoor
Ik heb de VK ff gebeld, het kan geen kwaad, het zal alleen wat minder mooi genezen. Nou, ik was toch al niet van plan om ergens wijdbeens te gaan poseren dus ik denk wel dat ik ermee kan leven. Moet proberen even bloot te gaan liggen zodat het wat kan drogen, maar ik vloei nog dus daar ben ik niet zo heel gelukkig mee. Ik had ook een stunt met mijn auto: al ruim 3 weken helemaal niet gebruikt en de periode ervoor alleen voor hele kleine stukjes. Dus ik wilde maandag met de auto en de kids weg, ik kreeg de automatische portiervergrendeling niet open. Ik was slim, ik heb eerst eens geprobeerd of hij nog wel startte voordat ik alles en iedereen had ingepakt... accu leeg! Maar goed, gisteren volledig opgeladen en nu doet hij het weer! En voorkeur voor een kind? Pffffffffff wat een stomme vraag! Ik heb 2 kinderen en ze zijn allebei mijn nummer 1! Ze zijn toch niet te vergelijken!
Nou ja zeg, hoe kun je nu voorkeur voor een kind hebben, wat een belachelijk domme vraag zeg ! Ik hou van allebei even veel, ze zijn allebei mijn kanjers en ik verdeel de aandacht tussen beiden even goed, nee hoor, ik heb totaal geen "voorkeur". En ook een belachelijk verhaal van de auto lenen, lekkere schoonouders dan, hebben niet eens even iets voor je over.... Zo moeilijk is het toch niet om even een auto uit te lenen ? Ze zouden zich moeten schamen ! Iemand vroeg aan mij of Amber nog ongelukjes had gehad, maar tot op heden heeft ze sindsdien niets meer in haar broek gedaan gelukkig. Ik vraag haar elke keer: ga maar even met mamma mee naar de WC, en dan komt er elke keer een grote plas, dus ik ben er nu op tijd bij. Keenan ligt trouwens heerlijk in zijn box te slapen. Mijn moeder heeft hem vanmorgen in bad gedaan (met wat kleine aanwijzingen van mij) en hij heeft er wederom van genoten. Een mooi pakje heeft hij vandaag aan, echt een stoere vent. Hij heeft na het badje heerlijk gedronken bij me, en nu is hij dus helemaal in dromenland ! Ben zo blij dat de borstvoeding nu echt optimaal goed verloopt, dat had ik niet verwacht hoor, na die catastrofe met Amber toen ! Maar het lukt me allemaal nog steeds, dus ik ben van plan om het door te gaan zetten. Ik wil zelfs als ik aan het werk ben nog steeds doorgaan, dus ik zit er aan te denken om een kolf aan te schaffen, maar ik weet nog niet welke. Hebben jullie misschien advies voor me ?
Goedemorgen! Hier weer een verschrikkelijke nacht gehad .. Nadat ik off. ging, en op bed lag, begon ze weer met huilen. Muziekdoos aangezet, was ze stil. Was het muziek afgelopen ( duurt 5 min.! ) begon ze weer. Weer alle controles gedaan, en was net op tijd met een schone luier ( ze was net nr. 2 aan het doen ). Toen viel ze in slaap, maar na 2 uur weer wakker, en zo de hele nacht door. Vanmorgen was ze om half 9 weer klaar wakker! En heb haar toen maar bij mij in bed gelegd.. En wat denk je? Madam heeft geslapen tot 11u. ! Heb haar net gewassen ( ik ga haar vanavond eens in badje doen, wie weet dat dit helpt voor 's nachts ), en ze heeft de fles gehad, en ze slaapt weer, in haar bedje.. MamavanAmberenKeenan-> Hier ook nog weinig visite gehad hoor, verwacht nog wel heel wat op visite, maar het blijft allemaal weg . Trouwens wat ik nu weer beleefd heb ( om kwaad van te worden!) Mijn ex- schoonouders ( vader van naomi), hebben mijn ouders een kaartje gestuurd + brief! Daarin stond vermeld dat ze het jammer vinden dat ik geen contact wens/wil, en dat hun het daar moeilijk mee hebben. Verder stond het er zo in, dat het 'schuldgevoel' bij mij weer omhoog kroop . Kom ik er vanmorgen achter, dat ze mij voor al mijn ex zijn schuld willen laten opdraaien! Gelukkig is diegene een goede bekende van mij ( garage ), en die vond het een mooi afschuif systeem van hun, terwijl ze mij al in de steek hebben gelaten etc. en dan dit er ook nog bij willen laten doen! Dus heeft hij gezegd: Ik ken Saskia erg goed, en ik heb geen problemen met haar, wel met jullie zoon, die moet nog steeds betalen! Dus ik wil het van hem, want ik heb met hem een contract, niet met Saskia . Dus ik ben inwendig zo boos op hun, dat ik zeker weet: NOOIT MEER CONTACT MET HUN! wat ze mij achter mijn rug om aan proberen te doen :angry: . Naomi komt hun ook niet te zien, want de brief bewaar ik voor later ( voor haar). Verder heb ik vanaf nu geen auto meer , wegens omstandigheden moeten verkopen vanmorgen .... Was zo verliefd op mijn auto'tje, en zal mijn 'vrijheid' wel gaan missen.. Maar goed, eerst alles weer op regel krijgen, en dan volgend jaar maar even kijken voor evt. een auto. Gelukkig kan ik ( als die er staat) de auto van mijn ouders lenen, vooral als ik straks weer richting mijn paard ga . Naomi gaat mij nu voor .
Ow, wat een lang 'klaag' verhaal van mij zeg .. SORRY! Zal zo even een foto van Naomi maken, ze heeft voor het eerst een jurkje aan ..
Jeetje Saskia, wat een verhaal van je ex-schoonouders zeg, erg achterbaks al zeg ik het zelf ! Heel erg goed van je dat je besloten hebt dat hun niks, maar dan ook niks met hun kleinkind te maken krijgen hoor, daar heb je flink wat lef voor nodig, ik ben trots op je ! Meiske, jij gaat het absoluut redden hoor, en ik weet zeker dat je ouders altijd voor je klaar zullen staan !
Loran, geen "gesorry" voor je geklaag meis....mag hier lekker! Wat een gedoe met je ex- schoonouders zeg! Kan me goed voorstellen dat je geen contact meer met ze wil. En vervelend dat je je auto weg hebt moeten doen, kan me voorstellen dat je dat erg gaat missen maar zoals je al zegt, alles voor je kleine meid! Meis.....dikke knuf voor jou! Wij hebben trouwens hier zelf ook geen auto, hebben we er echt een nodig is er altijd wel iemand waar je em kan lenen. mamavanamber, heerlijk voor je dat de bv zo goed loopt! Hier gaat het nog steeds niet echt vooruit. Leg m'n manneke zo'n 2x per dag echt aan maar moet daarna altijd nog een flesje geven en zelf afkolven. De ene keer gaat het echt goed en heeft hij bijna geen fles meer nodig maar de andere keer is hij alleen maar aan het sabbelen en verga ik van de pijn Heb al tepelhoedjes geprobeert maar dan vertikt meneer het om te drinken! Vraag me af of ik em ooit helemaal aan de borst kan gaan voeden Heb hier trouwens de Medela Mini Electric Plus. bevalt me prima. Is zo'n 130 euro maar als je lid bent van de thuiszorg en je koopt em daar krijg je korting. Scheelde volgens mij zo'n 15 euro. Kuki, ik lag 's nachts gewoon op een handoek op bed. Voelde eigenlijk wel erg lekker ( voor m'n wond dan he )
Loor, ik vind je een top meid en echt super knap hoe je alles als mapa doet. Nooit vergeten dat jouw ex zijn ouders hun kleinkind heeft onthouden, dat is nooit jouw schuld geweest en mag het ook nooit worden. 'Klaag' maar een eind weg hierzo, dan reageren wij onze hormonen wel even mee af. <<KNUFFEL>>
Naomi in haar eerste jurkje ( maat 56, en die kan ze nu bijna aan ). Moet wel er even aan wennen , omdat ze normaal altijd broeken aan heeft, maar vind het niet echt gek lijken..
Dank jullie wel, maar voor mijn gevoel is het 'geklaag' niet leuk voor jullie , hoewel het oplucht aan mijn kant .
Nee, ik draag zelf liever jurken/ rokken , dus vind ik het raar dat ik het haar wat minder vindt staan, hoewel ik dol ben op die mini jurkjes, voor baby's
Staat hartstikke lief hoor Saskia dat jurkje en dat "geklaag" dat mag hier juist, zijn we voor. Je doet het hartstikke goed, weet niet of ik het allemaal alleen zou kunnen doen Goh vandaag zou ik eigenlijk moeten bevallen, toch gek dat ze er nu al 3,5 week is. Voelt al zo vertrouwd en eigenlijk had ze dus pas vandaag moeten komen