Rheallover heeft op dit moment dr mailbox vol met foto's van Lenthe hahahha ze denkt waar ben ik begonnen...en 'had ik maar max aantal foto's gezegd' hahahaa
haha mine mine mine mine don't touch don't touch! Hihi ik heb Rheal er maar een paar gestuurd maar als jij je hele album gestuurd heb dan kan ik er ook nog wel een par doen
Ach wat is veel...heb ze wel extra klein gemaakt.....als ik mn hele album zou sturen wordt ze echt gek (900 stuks) Over de schoonloeder denk ik maar zo: IK heb de macht...als ze niet normaal doet dan ziet ze haar lekker nooit meer. Hahahah ooooh erg...meen het niet natuurlijk, zijn de hormonen
Pff valt nog niet mee een site te beveiligen heb al wel voor elkaar dat je pagina's niet kan selecteren, nu nog de rechtermuisknop uitschakelen Leuk dat jullie het ook leuk vinden trouwens (wat een zin ) Ik zal straks als ik copyright heb ingeschakeld 1 pagina aanmaken
Ja de hormonen,,,,,die kunnen we daar nog 7 maanden de schuld van geven daarna moeten we toch echt iets anders gaan verzinnen ,,,,,,,, of we friekelen gewoon een tweede kleine dan zijn t de zwangerschapshormonen weer en weer 9 maanden daarna Ik ga eens in bed kruipen, ben benieuwd hoe laat fenne zich meld. Heeft om half 10 laatste voeding gehad. Volgens mn berekingen moet ze t redden. Als ze normaal van half 11 tot half 9 red moet ze nu van half 10 zeker tot 7 of later redden [-o< Goooooood night lady (s)
Ga zo ook bedje in....manlief doet de voeding rond half 12..dan red ze het mooi tot 7 uur. Morgen laatste dagje werken, heb ik weer weekend! Trusten!
Ik heb geen slaap Ach Alice je houdt me tenminste van straat heb het dorp al genoeg onveilig gemaakt deze week
oke ik ga de kleine toch nog ff wekken en daarna naar bed MissG, Fenne staat er al op ontbrekende gegevens kan je desnoods even mailen maar ook stukje tekst of zo, verhaaltje over je meiske ach noem maar op, wees cretief Slaap lekker iedereen ! nogmaals: http://augustusbabys.50webs.com
eej heb net op de site gesnuffeld. ziet er echt top uit. gelijk het gastenboek uitgeprobeerd. ik vind het echt super van je rheal.. vooral nu dat je de diagnose ppd hebt gekregen.. knap hoor.. maar goed ontspanning en bezigheden zoeken ook buiten je kleine om is denk ik goed.. moet je wel zorgen dat je snel internet in je huisje krijgt anders kun je hem niet bijwerken toch? in iedergeval mn complimenten.. stuur je snel foto's door van robin.. hihi slaap lekker allemaal
Goedemorgen! Leuk idee rheal! Zal je ook zo snel mogelijk mailen. Fay gaat straks naar oma toe, ik ga nl met mn zus mee met het kinderfeestje van mn neefje (fay is niet uitgenodigd ). Dus zal dr tas zo even gaan inpakken, maar eerst hier beneden gaan opruimen. Ik was gisteren nl eerder naar bed gegaan en Arno heeft de laatste fles gegeven nou dat is gelukkig niet te zien in huis . Overal staat of ligt wat.
hihi rheal super, ziet er echt top uit! Haha Ien , fijn hè dat inzicht van mannen. Roy snapt ook nooit waarom ik er altijd als laatste inlig Komt toch echt omdat ik al t rondslingerend spul nog even weg moet werken. Pff ben eens benieuwd hoe dat gaat als ik ga werken,,,, t was vanmorgen dus half 8 helemaal gewedlig dus. Half 10 tot half 8 vind ik mooie tijden!
lees net dat t verhaal van lieselotje helemaal niet waar is echt mn bek valt open, weer zo'n wierdo op t forum. Wat een geluk dat wij augmammies normaal zijn zeg!
hier een kutnacht.................... vanaf 4 uur alleen maar mieren. grrrrrrrrrrr hoop dat de verkoudheid van robin snel over is.. doet mn humeur niet ten goede. mahja ze kan er ook niks aan doen.. waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat ut verhaal niet waar... ohhhhhhhhhhhhhhhh geeeeeeeeeen woorden voor............
Fibi,,,,,,,,,,,je bent geweldig! Ik heb net dat regenwoud ding binnen gekregen. Meteen uitgepakt en aan t bedje gehangen. Madam erin op haar zij dus meteen blêren! Na 2 min zag ze dat ding en was meteen stil, 10 minuten later nog steeds stil. Ikke kijken, slaapt ze! Op haar zij :-D helemaal top :-D
He, een nieuwe website voor de aug-baby's, hihi, wat een enthousiasme, erg leuk Rheal. Volgens mij zit er geen standaard copyright op foto's online, tenzij dat ergens staat. Dus als je het groot op de homepage zet dan moet het denk ik wel goed zijn, anders moet je in elke foto een zinnetje zetten en da's zo'n werk. Ik heb het trouwens op mijn site niet, heb gewoon de foto's verkleind zodat ze nergens anders voor te gebruiken zijn dan online. Ik zal je ook even mailen Rheal