Augustus 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door sonjaw, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Ja sterkte, iig weet je nu wat het is en zoals ik altijd hoor na een behandeling is het snel over dus maar hopen voor jullie.
    Wij gaan morgen op vakantie dus kan deze week niet of het forum, fijn weekend dames. Tot volgende week.

2. mexico

mexico Actief lid

2 mrt 2007
    340
    0
    0
    Hej nikster was net bij jou foto's aan het kijken en kain heeft ook een geboorte kaartje wat lijkt op die van kya. Of ja wij hebben hem zelf ontworpen maar heel veel ideeen opgedaan bij de site waar jullie kaartje ook van is. Vond het wel leuk om te zien.

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    KISS heeft te maken dat er tijdens de bevalling nekwervels een opdonder hebben gehad en niet helemaal goed staan (volgens mij). Ik heb eens rond zitten googelen en toen ik de kenmerken las, dacht ik echt dit gaat over Ysabelle! Het spugen, overstrekken, moeilijk eten, koude handjes en voetjes, voorkeurskant, alles zo herkenbaar!

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Sterkte Kuki, hoop dat de behandeling gauw aanslaat!

5. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Ik herken ook wel wat van deze dingen in Nick hoor.... :( Toch echt maar eens even achter aan gaan.

6. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Mexico, fijne vakantie hoor! ;)

Enne... 't is hier inderdaad behoorlijk uitgestorven! :)

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kuki hier ook Kiss

Bereid je wel voor dat alles nog erger kan worden na de behandeling.
    Gister was hij niet te genieten na de behandeling.

De behandeling is vrij heftig.
    Ben op alles voorbereid.

Moet zeggen het is hier rustig ga maar effe aan de andere kant kijken ;)

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hmmzz..

Kan het door een sprongetje komen dat NAOMI NIET wil drinken?
    Normaal drinkt ze met gemak 180-200cc. op ..
    Nu 100-120cc.
    En dit nu al vanaf maandag!

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meiden moet wel zeggen dat het aan deze kant wat makkelijker leest.
    Aan de andere kant zijn nu zoveel onderwerpen.
    En helaas heb ik niet zoveel tijd meer om alles zo goed bij te houden.
    Maar dat komt bij jullie ook nog wel als jullie ook weer aan het werk zijn ;) :)

Ik ga me bed opzoeken.

Kenji heeft trouwens vanmiddag eeen klein beetje gepoept.Maar hij gilt het uit als hij nu een poepie laat hij was vanavond echt overstuur.Was zo zielig.
    Hij is zo moe van vandaag dat hij pas 3 keer heeft gedronken.

Enne we gingen bij vrienden langs in Utrecht en hebben onze auto verkocht en een nieuwe gekocht. :rolleyes: :rolleyes: Was alleen niet echt de bedoeling :) :)

Weltrusten allemaal

10. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Ik vind dit ook wel makkelijker lezen hoor Sonja. Ik vind die andere site geweldig, maar idd zoveel onderwerpen dat ik denk dat ik minder zal gaan schrijven. Haha ik ken mezelf

Nou ik lees in ieder geval wel alles, toch leuk

11. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen

zeker rustig geweest hier!

hier alles goed,ashley heeft geen last gehad van dr prikkies!

ik zou vandaag eigenlijk naar thermen gaan,maar jammer genoeg heb ik af moeten bellen,ik heb 4 hechtingen in mijn duim,ik baal behoorlijk!

wannabe leuke fotos op je site!

12. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    trouwens ik ben nog steeds niet ongi geweest!

13. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen!

Ik vind het hier ook iets fijner lezen hoor, aan de andere kant moet ik nog meer bij houden en ik daar heb hier af en toe al moeite mee.

Danielle niet erg toch dat je nog niet ongesteld geweest bent. Of ben je misschien weer zwanger ;)

14. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Het leest hier idd fijner, maar dat komt ook omdat we dit meer gewend zijn en t gaat sneller.

Iklees hier ook nog alles, ook andere topics. "ons " forum is erg leuk en gezellig. t kletstopic is ongeveer tzelfde als dit, maar gaat goedkomen. Ook dat zal rustiger worden als er meer mensen gaan werken :) poeh das alweer snel :( wil er niet aan denken hihi

15. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Goodmorning ladies,

Nou, dat dacht ik dus ook, het is nu erg druk aan de andere kant, maar inderdaad wanneer iedereen weer zo'n beetje aan het werk is wordt dat wel minder en is het daar vast makkelijker bij te houden. Nu heeft iedereen zich gelijk voorgesteld, plaatjes geplakt (bij meerdere topics) etc. Dus daar gaat even tijd in zitten. Maar dat verwacht ik straks niet meer. Ik denk dat het klets/zwets topic dan hetzelfde gaat worden als dit topic. En ik blijf hier ook nog steeds wel even kijken hoor! ;)

Ik ben wel ongi aan het worden hier. Dit is nu al de derde dag dat ik bruin bloed verlies dus verwacht dat het nu wel door gaat zetten. Wel vreemd hoor, want meestal begint mijn ongi normaal ook wel met wat bruin bloed maar gelijk dezelfde dag nog rood..... maar ja, zal er wel bij horen denk ik.....

Wat zielig van Kenji Son, ik herken het wel van Nick hoor, die kan ook zo'n pijn hebben van lucht in zijn darmpjes. Wat voor auto hebben jullie nu dan? Ach ja, je gaat naar de supermarkt, even naar de markt en ach... laten we ook nog maar een andere auto halen! :) ;)

Naomi; kan inderdaad een sprongetje zijn maar ja, zeker weten doe je het natuurlijk niet... Nick zit ook te klooien en die kan echt niet alweer in een sprongetje zitten....

16. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Waar zitten jullie nu allemaal dan ?
    Mag ik die link ook hebben ?

17. Hoi meiden

Ik heb me ook aangemeld aan de andere kant.
    Maar ik heb eigenlijk hetzelfde probleem. Hier is het gewoon 1 draadje waarin ik bijlees hoe het met iedereen gaat. Ben al blij als ik dit kan bijhouden, want dit is soms al te veel ;)

Robin is afgelopen dagen overdag weggeweest. Woensdag bij mijn ouders en gisteren bij mijn zus. Ik moest naar het ziekenhuis voor schildkliercontrole.

Hartstikke leuk hoor, mijn zus heeft 3 kinderen. Overdag is Robin dan met haar jongste van 1,5 en de middelste van 3. Met de jongste had ze hele gesprekken gevoerd. Die kan nu inmiddels wel praten maar beheerst de URRE taal kennelijk ook nog erg goed. Dus dat was wel lachen

En de middelste zit nu in een periode dat ie alles schreeuwt. Hij was ook dolenthousiast dat Robin er was dus zat steeds tegen haar te schreeuwen, en mijn zus al steeds zeggen: doe nou een beetje zachtjes, ze is nog zo klein ze vind dat geschreeuw vast niet leuk

Nou toen kwam ik dus binnen. Robin brullen :confused: , dat doet ze dus echt altijd hé als ik weg ben geweest, huilen als ik binnenkom :( . Ik hou mezelf maar voor dat dat is omdat ze me gemist heeft, blijdschap ofzo :rolleyes:

Maar goed, ik plof dus op de bank met Robin in mijn armen de middelste van mijn zus komt ernaast zitten en die tettert weer in haar oor. Ineens draait Robin naar hem toe en begint me een partij te blaffen tegen hem :confused: ! Ze was duidelijk boos en pissig: URRE URRE URRE URRE :evil:

Hahahahahah alsof ze terwijl ze veilig bij mamma lag ineens durfde te zeggen: En nou ben ik het helemaal zat met jou! Hou toch eens op met dat geschreeuw man, ik heb het er helemaal mee gehad, ga lekekr ergens anders schreeuwen!

We hebben in een deuk gelegen zeg, want het was duidelijk tegen hem gericht en héél erg boos en geirriteerd. Iedere keer dat hij weer wat zei (schreeuwde dus) draaide ze zich weer om en viel weer tegen hem uit. Woehaaaa :)

Ik had mijn meisje wel gemist hoor. Ik voelde me heel kaal en heel gek zo zonder kinderwagen en Robin.

Kuki veel sterkte met ysabelle. Ik hoop dat er snel wat aan te doen is

Groetjes Kirsten

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ja dat herken ik zo, als je door de stad loopt ofzo en je hebt je handen vrij. Echt gek is dat

En super dat uitvallen hahaha, assertieve tante! Das mooi

19. demi26

demi26 Niet meer actief

het is hier wel fijner lezen en minder druk, maar ik denk ook dat het zwetstopic straks net als deze wordt... en als je 1x alles gelezen hebt, hoef je alleen nog maar de New items te bekijken...

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zo het ochtendje wel weer gehad.
    Uwv geweest met Ati snap niet waarom hij moest komen.
    Paar papiertjes ingevuld en dat was het.Dus heb tegen die man ook maar gezegt sorry maar als jullie zijn dossier erbij hadden genomen had je dit allemaal al geweten.

Fbi we hebben nu een golf 4 3 deurs en het word een Skoda Octavia 5 deurs.

Kenji heeft nog steeds krampen en ik was zo blij dat hij er van af was.
    Daarnet wil ik hem drinken geven laat hij een mega scheet en helemaal over de rooien en wil dus niet meer drinken.

Ga maar effe aan de andere kant kijken.Moet zo ook weer gaan werken.

Deel Deze Pagina