Loran, je hebt terug pb meis! enne wat een rotstreek zeg! jij doet het super goed! en gelijk heb je dat ze niks met hun kleinkind laat te maken hebben! is hun zoon zijn schuld! hier weet Dylano dondersgoed nu dat wanneer hij huilt mama of papa komt, heb hem net even laten huilen in zijn box en nu is het stil
Haha, Roos21.. Naomi heeft het ook door... Vooral als ik bij mijn ouders ben.. Bij elk kreuntje staan of mijn moeder of mijn zusje gelijk naast haar.. Ik wacht vaak tot ze echt 'krijst' .. Hmmz.. zou ze daarom zo van streek zijn geweest ? ..
vraagje, wanneer gingen jullie beebs, dingen echt 'vastpakken' , en reageren op 'felle' kleurtjes? En hoe oud moeten ze zijn, voor een wipstoeltje? ..
Hee! Wij hebben een felgekleurde mobiel boven de box hangen, en Merijn lijkt er al naar te kijken... Weet helemaal niet of dat kan nu al...? Ook pakt ze mijn vinger stevig vast. Ze knijpt dan echt. Loran: Doet Naomi dat ook al?
Rare vragen stellen mensen toch als het over kinderen gaat.... ben het dus totaal met je eens Roos. Tussen 2 mooie kindjes kan je niet kiezen. Sonja trim ze! Tanja, wat shit dat je schoonouders zo doen, gelukkig stond je moeder wel klaar voor jullie. Daantje de eerste dag met zijn 2-tjes spannend hé, vond ik ook is denk ik heel normaal. Ik was die dag heel onzeker of ik alles wel goed zou doen. Ben af en toe nog bang dat ik geen goede moeder zal zijn, jaja dat zijn de hormonen kweet het! En ik doe gewoon mijn best meer kan je toch niet doen. Kuki, kleine tip als je accu nu al leeg is laat er een nieuwe inzetten voor het winter is, anders sta je straks in de kou met een weigerende auto en erger nog met een baby in de autostoel. MamavanAmber wat fijn dat de bv zo goed gaat, en voor de kolf vraag kan Sonja je misschien advies geven, meen dat zij ook kolft voor Kenji. Loran grrrr wat een shit ex en ex-familie, kom goed voor jullie 2 op hé meid! Tja en dat je je auto hebt moeten verkopen, meid komt vast wel weer een andere wagen. Naomi vind wandelen vast veel fijner En klagen kom op zeg als je dit alles al hebt doorstaan kan je altijd je verhaal hier kwijt, voel je absoluut niet bezwaard zeg. Leuk jurkje heeft ze trouwens aan zeg. Wat een dotje. Ben vandaag met isa naar het CB geweest die dikke tante van ons weegt nu al 3700gram, dus in 2 weken tijd 600 gram erbij! Ze is 51cm lang en dat is keurig. Hoofdje is ook 1 cm gegroeid. Verder hebben ze een ruisje in haar hartje gehoord, nu moeten we door naar de huisarts als die het ook hoort moeten we ws naar de kinderarts om een echo te laten maken van haar hartje, maar omdat ze het zo goed doet en lang kan huilen verwachten we niet dat het iets ernstigs is. Een gaatje in het hart kan namelijk ook weer dichtgroeien. Isa ligt nu te huilen in haar bedje, er is niets aan de hand, er zit niets dwars, geen vieze luier of honger dus met een beetje mazzel is ze dalijk stil, ik moet nu de flesjes om de 4 uur gaan geven want ze moet nu ipv 7 flessen naar 6 flessen.... ze is dus een beetje uit haar doen. Net even bij de prenatal een lodger shelter gehaald zodat Isa af en toe lekker op de buik mee kan wandelen door de supermarkt, want de maxi cosi is een onding om te sjouwen en iedere keer het onderstel van de kinderwagen meenemen vind ik zo'n gedoe.
@ StefanieK -> Ja, ze kan hard knijpen zeg! En ze doet zelf haar vingers richting haar mond, en kijkt die kant op waar geluid vandaan komt..
Zo de knetter, we zijn net met Fay naar het inloopspreekuur van het csb geweest. We waren nl wel benieuwd hoeveel ze woog. Ze weegt gewoon 3020 gram! Ze is dus (berekend vanaf haar laagste gewicht 2210) 810 gram aangekomen in ongeveer 3 weken! Ga d'r denk ik maar opgeven bij de Albert Heijn als hamstertje
Ja, leuk he! En als ze honger heeft steekt ze haar vingers in haar mond en begint heel hard te zuigen.... Zoooo schattig! Over dat slapen, wij laten Merijn bij ons in bed slapen 's ochtends na de eerste voeding. Ze heeft die lichamelijkheid ( is dat een woord?) erg nodig. Ze ligt ook heel vaak tegen mijn borst te slapen. Dus als Naomi dat ook fijn vindt, zou ik er niet zo'n punt van maken dat je haar in bed neemt... Ik weet dat het officieel niet mag, maar als je voorzichtig doet (de kussens gaan weg en het dekbed omlaag) gewoon doen waar jij je goed bij voelt!
Hahaha Ien! Fay is hard gegroeid! Hopen dat Merijn het ook zo goed gaat doen! Maandag hebben we een afspraak op het cb...
mamalieske dat trekken valt wel mee,de vk had de uiteinde van de hechtingen eral vanaf geknipt.maar het heeft nu niet meer gebloed. cb is gister geweest voor een intake,nu moet ashley op dr rug slapen,maar mevr draait zich iedere keer om.ik heb het ook al geprobeerd met een handdoek(rolletje gemaakt)maar ze blijft maar huilen dan.en druk te schoppen.weet niet zo goed wat ik ermee aan moet!!!! hebben jullie nog TIPS
Hoi ik kom me ook weer even melden hier. Ben sinds de bevalling bijna niet online geweest, ben veel te druk met genieten van mijn kereltje. Casper is echt zo'n tevreden en dus makkelijke baby! Het voeden gaat goed; ben in een kleine 10 minuten per voeding klaar. Leek mij wat kort, maar hij groeit als kool!, hij zat gisteren al een dikke 60 gram boven z'n geboortegewicht. Hij huilt alleen 1 keertje 's nachts om te eten, dus aan mijn slaap kom ik ook redelijk goed toe. Ik vind het mama zijn echt in één woord HEERLIJK! Ik blijf maar denken dat dit kan blijven voortduren en dat het nog wel ergens mis mee moet gaan. Maar voorlopig geniet ik dus met volle teugen! De eerste week hebben we bewust alle bezoek muv opa/oma en broers/zussen buiten de deur gehouden, morgen nog een dagje met z'n drieen en de kraamhulp (die een hekel heeft aan het indicatieprofiel en de nieuwe regels en dus mijn man ook elke dag ontbijt op bed brengt.... heerlijk!) en dan vanaf vrijdag alle kraamvisite. Wil mijn ventje nu wel eens aan alle vrienden showen! Ik probeer vanaf nu weer mee te lezen, maar ik merk dat online gaan steeds minder lukt, kies toch vaak voor het knuffelen met Casper. Maar ik ben wel heel erg benieuwd hoe alle andere nieuwe mama's alles ervaren, dus ik ga mijn best doen. Oh, en @ LORAN wat een verhaal van je ex-schoonouders zeg! Heb in het begin (eind dec) van mijn zwangerschap toen ik nog actief was hier nog meegekregen wat een rotstreek je ex je geleverd heeft. Vind het echt HEEL erg knap hoe je het allemaal redt zo, echt super. Petje af! Jullie gana het helemaal redden saampjes.
hoi hoi, nou het Cb is geweest daarstrakkies en Dylano weegt nu 3560 gram! dus zit 200 gram boven zijn geboortegewicht! was goed zei de verpleegster... volgende week donderdag zijn gehoortest... Liefs
Loor leuke foto. Jet ik gebruik de medela Pump In Style® Advanced super apparaat. En super om hem mee te nemen heb ik vandaag dus gedaan.Straks ook makkelijk met werk. http://www.l10.nl/borstvoeding-borstkol ... lAodMHFDPw Hij is wel duur even op mp kijken.
Het is al eens eerder gevraagd en uitgelegd....maareh hoe zet je een foto hier in het forum? sorry dat ik niet heb opgelet.....
Dames... Vraagje.. Naomi is behoorlijk verkouden En spuugd weer alles onder ( komt omdat ze het dan benauwd krijgt, vermoedt ik). Heb regelmatig haar neusgaatjes leeg gezogen, maar telkens zit er weer wat.. Wat kan ik er tegen doen, of niets? aangezien ze net 2 weken oud is? Weet iemand dit (toevallig?)
Nou meiden, heb m'n dagje alleen overleeft hoor Echt heerlijk gewoon. Echt alles lekker in ons eigen tempo doen. Net ook even met z'n tweeen in bad geweest, hij genoot er volgens mij nog meer van dan ik Loran, wat een schattig jurkje vind ik echt heel lief staan en wat een prachtige foto van jullie samen. maare met je vraag kan ik je helaas niet helpen. Volgens mij mag je alleen spoelen met gekookt ( en afgekoeld ) water. Zou als ik jou was het antw van Son even afwachten, Kenji is volgens mij ook wel eens verkouden geweest. Suc6 ermee meis. missgroovy, heerlijk he al die hormonen Maar geloof me, 't gaat echt weer over hoor Wel blij dat alles zo lekker gaat hoor. Enne zou m'n schoonmoeder of wie het dan ook in z'n hoofd zou halen om Valentijn ongevraagt van mij af te pakken.....ehm,....nou...ga d'r nog even over na denken wat ik zou doen maar het zou niet al te lief zijn denk ik alice, sorry meis..kan je er niet mee helpen sonjaw, hihi..zo te zien heb je je dagje werken overleefd Welkom terug Roos21, heerlijk dat Dylano al lekker boven z'n geboorte gewicht zit Juul76...welkom aan deze kant meis. Enne heerlijk dat het allemaal zo lekker gaat. Geniet er van! danielle1979, sorry meis, heb ook al geen tips voor jou. Valentijn blijft heel netjes op z'n rug liggen. Ien..zal de reclame's afwachten. Ben benieuwd hoe ze er dan uitziet ga eens ff aan de andere ant kijken of er nog iets spannends is gebeurt. Slaap lekker allemaal en tot morgen