Hoi dames, hier ben ik helaas alweer . We waren op vakantie allemaal heel gezellig. De vakantie waar we erg naar toe keken omdat e in de zomer geen vakantie hebben gehad. Kain heeft zelfs zijn 1ste babyzwemdiploma gehaald maar zondag werd hij ziek en vandaag hadden we besloten om naar huis te gaan. We waren het zat om steeds maar binne te zitten. Hij heeft denken ze een infectie aan zn luchtwegen maar is niets aan te doen. Hopelijk word hij snel beter. Het is zo zielig zo'n klein hummeltje die zo ziek is. Ik ga hem nu w\maar weer knuffelen da wil hij alleen maar. kusje
mexico, dikke knuf voor jullie hoor! Hoop dat hij snel weer beter is... Lintje, begon me al zorgen te maken meis! Gelukkig leef je nog dikke knuf voor jou en loop je jezelf niet voorbij? Kuki, knuffie voor jullie meis! Hier weer aan het werk gegaan, moet zeggen dat het me best bevalt...Had ik echt niet verwacht eigenlijk
Vanmorgen weer na de huisarts geweest de hoge koorts bleef aanhouden, hij heeft nu een kuur gekregen vind het eigenlijk helemaal niets dat hij nu al antibiotica krijg maar ja. Hij had een infectie aan z'n luchtwegen en ze twijfelde over de longen (longonsteking). Nou maar hopen dat hij snel beter word. Verder met jullie wel alles goed?
Jeetje Mexico, Dat is zeker schrikken! Hoop dat Kain snel opknapt! ---------------------------------------------------------- Hier gaat alles zijn gangetje, Naomi ligt op bed te rusten, dus even mijn handen vrij. Wou jullie deze foto's laten zien.. Mamma heeft foto's bij een prof. fotograaf laten maken van mij. Benieuwd? Kijk maar eens:
Mex, wat sneu dat Kain ziek is.. Hopelijk slaat de kuur snel aan. Geef hem maar een dikke knuffel van Ilse. Hier gaat verder alles prima!
Leuke foto's Loran. Hoop dat kain snel weer beter is Mexico. Vandaag even bij mn werk geweest, nog 3 weken en dan moet ik weer beginnen