Aah wat schattig omdat allemaal van de kleintjes te horen. Jaydienne heeft alleen de 2 ondertandjes en nu komt er nog een ondertandje door.Verder zegt ze actief mama en baba. Werd er helemaal blij van. OOk loopt ze stukjes stukjes terwijl ze zich vasthoudt aan iets.
Leuk is dat he? Ze ontplooien zich helemaal! Naomi trekt zich in de box vanuit haar knietjes op tot staan. Heb er een foto van gemaakt, omdat ze helemaal straalt dat het haar gelukt is ( leuk voor in haar foto-album). De hele kleine is er helemaal af, gaat snel..
Ja dat is zo leuk wordt er helemaal week van. Voel me zo verliefd op die kleine van mij. Ik heb gisteren voor haar een baby walker gehaald.Ze geniet er zo van heerlijk gewoon.........
Gisteren was mijn vriend jarig, en Naomi hadden we op de grond kruipen.. We waren erg geschrokken van haar Ze ging ineens bij een Cadeau (gereedschapskoffer) staan . Waar de fam. en vrienden bij waren. Ze trekt zich nu echt overal aan op, best wel vermoeiend soms..
Gelukkig zijn de videaocamera en fototoestel binnen handbereik, dus het is al een aantak keer op de film + foto gezet ;D
Wow wat goed van Naomi! Hier nog niets hoor, alleen maar proberen te vliegen! Zitten gaat wel steeds beter moet ik zeggen.
Ben kruipt nu ook ook overal heen. Wel nog op zijn buik en nog niet op zijn knietjes maar hij ondekt nu de hele huiskamer. Ik kan hem op het speelkleed zetten maar binnen een minuut ligt hij al op zijn buik en hop de huiskamer door Soms wel vermoeiend want ik moet hem steeds in de gaten houden maar ook zo lief om te zien. Doei Teddy.
Gaat redelijk.. Mis bepaalde meiden wel (anderen niet ). hoop snel internet te hebben, ben ik ook weer vaker online. Gelukkig maakt Naomi en mijn vriend alles makkelijker, en weet ik gewoon dat ik het goed doe. en met jullie kuki?
Hier gaat alles goed, knap enorm op van het mooie weer! Lekker met de kinderen naar buiten, lekker lange avonden, ben echt een zomermens! Hoe is het nu in jullie huisje?
Hallo dames, Mag ik jullie wat vragen? Hoevaak krijgen jullie kids de fles van 200cc (180/6)? 3 of 4 keer per dag? Is er iemand die ook 210/7 geeft?
Leander krijgt nu normaal gezien 2x 200+7schepjes Dan tussendoor nog groentehap en fruithap. Met dit warme weer, heeft hij meer dorst, dus krijgt hij nog een flesje van 150 + 5 schepjes rond 17u
@ Juffie: Collin krijgt nog 2 flessen van 180+6 en dat is 's morgens en 's avonds.. Tussendoor water of roosvicee