Herkenbaar hoor Loran. De trap is hier al een paar weken niet meer veilig. Lopen aan de hand snapt T niet, dan trekt ie z'n beentjes op. Lopen achter een karretje begrijpt ie weer wel. Ach, hij is nog zo klein en het gaat al veels te snel. Knufje voor Destin!
Met jaydienne gaat het best snel zij heeft nu al 7 tandjes! Ook loopt ze los aan 1 hand en probeerd ze vaak genoeg los te laten. Denk/hoop dat ze met haar verjaardag ook los loopt. Ps. vanmorgen lag jaydienne op mijn bed,een futonachtig iets...is ze van zelf van mijn bedje weten te komen zonder te vallen. Blijkbaar heeft ze dit ook al onder de voetjes.
Jeetje wat een snellerds allemaal Hier zit staan er nog voorlopig niet in.... buikschuiven en de kamer door rollen dat is al feest genoeg voor meneertje @Loran: Balen zeg van de troubles , het was altijd zo'n hecht clubje. Wat een geld zeg voor die open trap :S Hebben ze niet van die hoek traphekjes? die je om de trap heen zet? Kiki: Knuffff trug van Destin. Hij is gek op knuffelen dus wel aangeven wanneer je wilt stoppen he Josianne: 7 tandjes al wow hier zijn er net 4 Ben weer verder Kussssie
Ja indd. maar goed, is niet anders.. Dat wil niet bij onze trap, hebben we al naar gekeken, dus weinig keus over.. Nouja, dan maar deze, is voor een 2de ( in de toekomst) ook wel gemakkelijk..
@Wannie: Ja ze is zo snel..terwijl ze nog een prematuur is. Kan je het ook geloven dat zo'n kleintje je dag helemaal kan maken?
Hier zitten we nog op 1 tand En Wannie, ik ga nog even door met knuffelen, heerlijk zeg, zitten er ook natte kussen erbij?
Getsie, kan merken dat Naomi alweer 2 weken in een sprongetje zit.. Alleen bij mama zijn, niet willen slapen, als ik weg loop komt ze achter me aan. Ze hangt lettelijk in mijn broekspijpen. Als ze bij opa en oma logeert moet ik om 22u. nog heen om haar in te stoppen, omdat ze dan al huilt vanaf dat ik weg gegaan ben( ze hebben geprbeert om haar stil te krijgen met voeding, spelen etc. niets werkte). Bah, deze sprong wens ik heel erg snel weg. Hoop dat ze vanaf morgen tot zaterdag even tot het min. houdt, we zijn dan even weg met opa en oma ( vriends kant) naar duinrell. Alleen denk ik niet dat ze dan nog zonder me kan.. Afijn, gisteren haalde ik Naomi op van het dagopvang ( waar ze nu bijna 3 weekjes zit). Ze had een 'vergeten' vaderdagdscadeau in haar handjes. Ik heb haar voor op de fiets gezet, en de hele weg naar huis, hield Naomi het cadeau goed en stevig vast. Toen mijn vriend de deur open deed, gaf ze hem zowaar het cadeau. Ik stond met open mond te kijken, want had het wel gehoopt dat ze dat zou doen maar dat het het werkelijk deed . Mijn vriend kreeg het ALLLEREERSTE cadeau die Naomi ZELF heeft gemaakt, nl: een schilderij met 2 voetafdrukken erop, en met haar vingers heeft ze eromheen geverft . Schilderij wordt in het weekend opgehangen in de woonkamer, althans dat ik de bedoeling. Zal binnenkort even een foto overzetten op de computer ( pas 29 juni EINDELIJK weer internet thuis, door vele problemen met de internetprovider )..
Zo we zijn er weer, weer terug van Duinrell. Straks meteen het vrijgezellenfeest van mijn zusje erachteraan. naomi heeft zich Super gedragen op Duinrell. Heel lief en rustig geweest en lekker alleen! geschommelt ( filmpje zet ik binnenkort wel online..) hoe is het verder dames?
Duinrell is op 5 minuten fietsafstand bij ons 8) Ik ben er met Vera alleen nog niet geweest. Wel leuk om een seizoenkaart te kopen als ze oud genoeg is. Groetjes, Danielle
Hallooooo allemaal,hier zijn de 2007 augustus mama's? Erg leuk! Lekker kletsen met soortgenoten Joy is van de 18 Augustus.....haar eerste 2 tandjes zijn aan de onderkant aan het doorkomen(maar wat duurt dat lang zeg.....nu al 3 weekjes bezig). Maar ze heeft er verders geen last van gelukkig. En we hopen dat ze binnenkort nou es een keertje gaat kruipen/staan.Ze doet nog geen ene poging.....wel kruipt ze achteruit...verkeerde koppeling zegt mijn man Maar goed we wachten het maar af.....afgelopen woensdag weer naar cb geweest,en alles was toppie En kreeg ze haar 2 prikjes weer ...gelukkig hoeven we pas in oktober weer terug te komen. Groetjes cieltje,mama van Joy.
Naomi krijgt volgende week maandag weer haar prikjes. Ze is dan precies 11 maanden.. @ Sealtje, leuke naam(namen) heeft jullie meid! Welkom trouwens
Hoi hoi, Nu het tempo hier wat lager ligt kom ik ook maar weer eens kletsen! Mijn mijn zoontje gaat alles prima, begint een beetje te lopen nu (10,5 maand) en heeft al 6 flinke tanden. Hij heeft er flink last van gehad, dus die andere mogen nog wel even wegblijven van mij! Sinds maanden slaap hij nu eindelijk ook weer wat beter, niet meer elke nacht wakker gelukkig! Volgende week naar het CB, ik zie enorm op tegen de prikjes........... veel zieliger dan toen hij nog zo klein was, nu ziet hij de naald aankomen enzo, yuk!
Hey leuk! Vera is ook op 18 augustus geboren en haar volledige naam betekent Truly Happy! Vera haar 2e tandje zit er nu aan te komen.
Tempo ligt inderdaad een stuk lager, komt omdat een groot deel van de meiden ergens anders gezamelijk praten etc. Maar nu is het wel makkelijker bij te lezen
hallo mama s ashley heeft nu dr 4e tandje,weinig last van eigenlijk. loran ashley krijgt de 15e dr prikjes.
Vernoemd is ze naar mijn moeder,die is overleden en mijn schoonmoeder. Alleen haar 1e naam Joy hebben we zelf uitgezocht.
Jaydienne gaat als een speer,ze loop al aardig wat stapjes helemaal los. Ben zo blij met deze schatje,hoe gaat het qua lopen met jullie kleine's?
Kenji loopt nu alleen door de kamer.Het gaat soms nog wel met slag en stoot maar hij gaat de hele kamer door. De eerste punten van een kies zijn door