Naomi heeft haar APK gehad. ze is nu 79cm. en weegt 9685gram. Ze was vrij lang volgens het CB. Naomi loopt enkele pasjes los, maar zal wel niet lang duren of ze loopt de kamer rond denk ik. Naomi heeft net haar 4de vaccinatie(s) gehad. Was wel even huilen, maar verder heeft ze zich goed gehouden. Grrr.. we hebben trouwens nog steeds geen internet. Vanmiddag komt er iemand die de telefoonlijn komt doormeten. ws. ligt daar de fout. We hebben nu al bijna 4 maanden geen internet en we betalen wel, heel irritant om steeds bij mijn ouders achter de laptop te moeten.
De vorige keer was ze 74cm. ( 2 maand geleden). Had niet verwacht dat ze boven de 77cm. zou zijn eerlijk gezegd. Zou niet weten van wie ze dat heeft, ben niet groter dan 1.72m. De vader was kleiner Nouja, als je mijn vriend bekijkt dan kan ze het daar wel van heben
O nee Collin gaat qua lengte niet zo hard. In april was ie 71 cm en 2 maanden erna 73 cm... Nu moeten we volgend week weer en dan krijgt ie prikjes. Ben benieuwd wat ie dan weer is gegroeit...
Hartstikke gezond is ie. Alles gaat hartstikke goed. Vorige week een midweekje met z'n 3en op vakantie geweest en het was heerlijk... We zijn bij het Veluwemeer geweest...
Naomi is gisteravond behoorlijk ziek geworden.. Denk i.c.m de vaccinaties. Ze blijft rond de 38.8 en de 39.6 zweven qua temp. zetpil werkt naaar mijn mening niet echt. Ze heeft nog geen voeding gehad ( al wel 3x aangeboden) ze zit zo vol dat ze niet kan drinken. Best wel zielig.. Ben al vanaf 4u. vannacht aan de gang met haar.. Een en al gekrijs.. Ze heeft eerder nooit gereageert op de vaccinaties, dus denk dat ze al verminderde weerstand had.. Zo zielig, ze wil van alles maar lukt niet.
Zielig zeg Loran! Hier zijn de prikjes goed gegaan, toen hij ze kreeg heel hard huilen, meteen daarna nergens meer last van. Hij ie en blijft een lange slungel met z'n 78 cm en 8200 kg... maar wel een mooi groeilijntje in de grafiek, dus alles prima! De eerste stapjes beginnen hier ook te komen, vind het wel eng hoor....
Beterschappies voor Naomi...... Hier nog 1 die begint te stappen. Hij loopt langs de tafel op... Gaat erg snel ineens...
Update van Naomi: Krijg er werkelijk met veel moeite wat in.. Ze krijst de boel bij elkaar.. Zit werkelijk met mijn handen in mijn haar, wat moet ik doen.. Weet het echt even niet meer
http://www.filmpjes.nl/v/47296-Lopen Deze is van enkele weekjes geleden Ben er nog 1 aan het uploaden, hoort hier nog voor
het is echt wanneer ze moet liggen... Als ze bij me zit is ze stil... Ze blijft tussen de 38.5 en de 39.0 zitten.. Oren zijn verder wel mooi schoon
ben er nog 1 aan het uploaden, die hoort er nog voor, is ze ook vrij snel * even weer bij haar kijken.. zo zielig
De kleine deugniet... even lekker knuffel Ik weet zelf niet wat het is. Collin is gelukkig (even afkloppen) nog niet ziek of verkouden geweest.